2019-11-05 23:19 (171441) | name: Meszo | |
| Elõször is grat a gyõzelemhez! Viszont:
Alapvetõen 2 problémát érzèkelek a csapatnál , aztán javítsatok ki, ha nem látom jól .
1. Hiányzik egy "tanár" a körtébõl. (Tavaly Delas, idén Keller. )
2. 2-3 -as poszton így vagy úgy változtatni kell mert Edwards és Kastrati eddig meg sem közelíti Bradford és Price szintjét. |
1 |
2019-11-05 22:31 (171440) | name: tommy | |
| Ha összehasonlítjuk Turner és Taylor nagyjából megegyezõ 30-34 perces átlagidejeit, akkor elõbbinek azért sokkal nehezebb a helyzete, mert minden támadás rajta megy keresztül. Õ hozza fel a labdát, tõle várják a társak a szervezést, a dinamizmust, a betöréseket, majd abból a kiosztásokat vagy befejezéseket.
Mivel Edwards a meccsek többségén nem igazán vesz le terhet Turnerrõl azzal, hogy néha kreatívan õ is megoldja, ezért a kicsin brutális mentális és fizikális terhelés van. Pláne, hogy védekezésben sem az a pihengetõs fajta.
Nyilván emiatt nála sem véletlen a sok kihagyott ziccer, vagy olykor a túlvállalás, rossz döntés. Előzmény: kadar (171434) |
3 |
Előzmény: 2019-11-05 19:59:24 (171434) | name: kadar | |
| Turner pár napja instagramon valami olyasmit írt, hogy 10. profi szezonja az idei de ennyi regenerációt még soha nem kívánt a teste mint most.
Jó lenne nem tönkretenni és Taylort sem.
| |
/ 2019-11-05 21:28 (171439) | name: EgisKormend | |
| Sajtótájékoztató Egis Körmend – Kataja Basket (81-75) FIBA EC mérkõzés után:
https://youtu.be/n0PgX8HUXpM
|
|
2019-11-05 20:58 (171438) | name: mindigittvagyunk | |
| +1!
Meccsek óta "papolom", hogy elõbb-utóbb "sokba fog kerülni" ez a qu.va gyenge büntetõzés. Ráadásul hazai pályán is "hozzuk" a nem túl magas átlagot)))DDD
Azért a gyõzelemért viszont JÁR a gratuláció, még ha erõsen izzadtság szagú is volt!
A 3-3 megsüvegelendõ, a hibákkal együtt és a katasztrofális büntetõ % ellenére is... Előzmény: wind (171431) |
|
Előzmény: 2019-11-05 19:53:35 (171431) | name: wind | |
| A gyõzelemért jár a gratuláció!
De..... ma ismét bûn rosszul dobtuk a büntetõket!!!!!!
30/15 egészen döbbenetes. Ha a kihagyott 15-bõl, csak tíz büntetõt bedobunk már fölényes gyõzelem lett volna.
Nincs valaki a stábban, aki a legkönnyebb dobásfajtát egy kicsit gyakoroltatná???? | |
/ 2019-11-05 20:29 (171437) | name: kendeffy | |
| Az a nagy dolog, hogy nem teljes kerettel és közepes játékkal tudunk nemzetközi meccset nyerni. Ehhez gratula!
Taylor ma "keveset" (csak 32 percet) játszott, de hozta ismét a dupla-duplát. Turner is igen közel volt a dupla-duplához( 16 pont-8 gólpassz), de õ is 34 percet játszott. Varnado ma hullámzó volt, de nem lehet könnyû 197 centivel a 210-es Walters ellen könnyû küzdeni. Kastratit, ha feláldozzuk, nem lesz nagy hiány utána. Edwards-ot rossz nézni. Két hónapja van itt és semmi jelentõs javulás vagy legalábbis nem stabil a játéka.
A magyarok közül Fepu a szokásos 3 tripla és csudaszív mezõnyjáték. Durázi és Ákos sem volt rossz, de Christofer olyan poszt nélküli játékos, 3-ashoz nincs jó keze és 4-esnek kicsi. De rendkívül hajtós játékos.
Kecskeméten még valószínûleg nem lesz új centerünk, esetleg Filipovics is beszállhatna egy kis idõre tehermentesíteni Taylor-t és Varnadot.
Mindörökké MTE! |
5 |
2019-11-05 20:19 (171436) | name: kendeffy | |
| Miért jövõre? Kiesnek a nemzetközi kupából és meg lehet keresni:-))))
Előzmény: mertakörmend (171430) |
|
Előzmény: 2019-11-05 19:52:01 (171430) | name: mertakörmend | |
| Grat.! Behúztuk, ez a lényeg.
Azért ezt a Walters gyereket elnézegetném jövõre...nagyon drága sem lehet.
MTE!!! | |
/ 2019-11-05 20:01 (171435) | name: zsotya | |
| Szep volt Fiúk, gratula!! |
|
2019-11-05 19:59 (171434) | name: kadar | |
| Turner pár napja instagramon valami olyasmit írt, hogy 10. profi szezonja az idei de ennyi regenerációt még soha nem kívánt a teste mint most.
Jó lenne nem tönkretenni és Taylort sem.
Előzmény: tommy (171432) |
1 |
Előzmény: 2019-11-05 19:56:11 (171432) | name: tommy | |
| Edwards állapotát és Kastrati képességeit látva, a csapágyasra játszatott Turnert nyilván valami gumiszobában kell tartani a meccsek között, mert ha vele valami lesz, megnézhetjük magunkat. Azért az aggasztó, hogy az egész csapatból csak a törpe, meg néha Varnado tud betörni. Nagy kár, hogy Thamesrõl lecsúsztunk.
Egyébként nagyon szimpatikus társaság az idei. Grat a gyõzelemhez! | |
/ 2019-11-05 19:56 (171433) | name: kadar | |
| Gratulálok. Küzdésbõl jeles, a játék viszont bõven hagyott kívánnivalót maga után. (bár ez már Keller távozása óta így van..)
De könyörgöm; büntetõdobásokban szedjük már össze magunkat! 15 büntetõt, hazai pályán tilos kihagyni! Tükörsima meccs lehetett volna, ha csak a büntetõket bedobjuk..
|
2 |
2019-11-05 19:56 (171432) | name: tommy | |
| Edwards állapotát és Kastrati képességeit látva, a csapágyasra játszatott Turnert nyilván valami gumiszobában kell tartani a meccsek között, mert ha vele valami lesz, megnézhetjük magunkat. Azért az aggasztó, hogy az egész csapatból csak a törpe, meg néha Varnado tud betörni. Nagy kár, hogy Thamesrõl lecsúsztunk.
Egyébként nagyon szimpatikus társaság az idei. Grat a gyõzelemhez! |
2 |
2019-11-05 19:53 (171431) | name: wind | |
| A gyõzelemért jár a gratuláció!
De..... ma ismét bûn rosszul dobtuk a büntetõket!!!!!!
30/15 egészen döbbenetes. Ha a kihagyott 15-bõl, csak tíz büntetõt bedobunk már fölényes gyõzelem lett volna.
Nincs valaki a stábban, aki a legkönnyebb dobásfajtát egy kicsit gyakoroltatná???? |
3 |
2019-11-05 19:52 (171430) | name: mertakörmend | |
| Grat.! Behúztuk, ez a lényeg.
Azért ezt a Walters gyereket elnézegetném jövõre...nagyon drága sem lehet.
MTE!!! |
|
2019-11-05 19:43 (171429) | name: vargabee | |
| Ohh.. Te jó Isten...
Derék iparosok ezek...
|
|
2019-11-05 18:51 (171428) | name: bazsi77 | |
| Be fogjuk húzni! A közvetítés ilyen lenne máshol talán még fizetnék is érte! Azért az viszont szomorúsággal tölt el, hogy a legerõsebb ötösünk játszik a leggyengébben! MTE! |
|
2019-11-05 18:45 (171427) | name: DEZSÕ | |
| Kastratit nem értem miért nem cseréljük centerre!?
Irányító poszton is gyengének érzem a csapatot!
Azért egy irányító tudjon már hármast dobni...
Büntetõket jó lenne bedobni..
Meg lesz ez mte! |
|
2019-11-05 18:05 (171426) | name: kendeffy | |
| Azért magunkat ne hasonlítsuk magunkat a Mindigfoshoz, és igen köszönjük a korrekciót:-))))) Előzmény: kadar (171425) |
|
Előzmény: 2019-11-05 17:59:38 (171425) | name: kadar | |
| KB másfél perc alatt orvosolták a hibát, a mindigonak másfél év alatt nem sikerült...
Köszönjük a közvetítést!
| |
/ 2019-11-05 17:59 (171425) | name: kadar | |
| KB másfél perc alatt orvosolták a hibát, a mindigonak másfél év alatt nem sikerült...
Köszönjük a közvetítést!
Előzmény: kendeffy (171424) |
2 |
Előzmény: 2019-11-05 17:53:17 (171424) | name: kendeffy | |
| Akadozik a közvetítés... | |
/ 2019-11-05 17:53 (171424) | name: kendeffy | |
| Akadozik a közvetítés... |
|
2019-11-05 17:52 (171423) | name: mertakörmend | |
| Amúgy meg ma este mindent bele és úgy 30 km-re innen: üdv. MKJ!!! |
|
2019-11-05 17:50 (171422) | name: mertakörmend | |
| De ne viccelj már. Most komolyan. Ezt a süket szöveget 2019. Magyarországán elhitted? (költõi kérdés).
Az egész egy pénzlenyúlás semmi más. Vastagon politika(úgy hívják NER) mi meg le vagyunk sz..va magasról...illetve a kosárlabda is. Valaki látott benne 3 Ft-ot és ez mindennél fontosabb. Minden más meg le van ejtve.
Vagy összefog a kosaras társadalom vagy nem. Ha össze akkor lesz valami épkézláb megoldás. Ha nem akkor meg lehet reménykedni, hogy a mindigfos csapata beruház egy valamirevaló technikába. Maguktól nem fognak, mert volt rá 1,5 évük és nem tették meg. Megtették? Látjuk, hogy nem.
MTE!!!
Előzmény: MadDog (171413) |
5 |
Előzmény: 2019-11-05 15:01:38 (171413) | name: MadDog | |
| Javítsatok ki ha tévedek, de emlékeim szerint a nyáron arról volt szó, hogy több helyszínen is elvégezték a tesztjeiket és azok sikeres voltak. Ha ez igaz, akkor ez bizony egy olyan porhintéses hazugság, mint amilyet már megszoktunk. Szóval ha egy szolgáltatásért én veszem fel az elõfizetõi pénzt és valamely ok miatt a jeltovábbítás nem mûködik, akkor fel kell vennem a kapcsolatot azzal, akinél megakad a dolog és megoldást találni, nem pedig egy ilyen semmitmondó közleményt kiadni. Ráadásul nem csak a jelforrás a baj, hanem ahonnan jel érkezik onnan is élvezhetetlen a kamera mozgása miatt a mérkõzés és a többit már nem is kell sorolni. Szóval nekem ebbõl a szövegbõl csak az jön le, hogy ki akarjuk mosdatni magunkat és semmit nem tenni azért, hogy jobb legyen... | |
/ 2019-11-05 17:24 (171421) | name: balldontlie | |
| Mert a nagy nyugathus mindenkit utálunk újságírásból eljutottak addig, hogy inkább eladják nekik a reklámhelyet meg becsicskultak a szövetségnek, hogy õk járkálhassanak a válogattal "exkluzív" tartalmakért. Ezen "fejlõdés" elsõ lépcsõje volt,mikor elkezdték letiltani a hozzászólási lehetõségeket Ivko cikkei alatt... Most meg hirdetik, hogy õk a legnagyobbak :-) Előzmény: kadar (171420) |
1 |
Előzmény: 2019-11-05 16:44:11 (171420) | name: kadar | |
| Amúgy vajon a csodálatosnagybébéegy miért nem foglakozik a mindigos témával??
| |
/ 2019-11-05 16:44 (171420) | name: kadar | |
| Amúgy vajon a csodálatosnagybébéegy miért nem foglakozik a mindigos témával??
|
|
2019-11-05 16:27 (171419) | name: lhegedus | | town : London |
| Ennek nagyon orulok! Vegre (remelhetoleg) tudom hallgatni es nezni a meccset!
HAJRA KORMEND!!!!!! Előzmény: EgisKormend (171393) |
|
Előzmény: / 2019-11-05 16:22 (171418) | name: EgisKormend | |
| Fontos információ a mai mérkõzésre!
Tájékoztatjuk szurkolóinkat, hogy a mai mérkõzésre technikai okok miatt csak a fõpénztárban lehet belépõt vásárolni. Aki teheti, kérjük érkezzen idõben, hogy elkerüljük a torlódást.
Kérjük szurkolóink megértését és türelmét!
Köszönjük!
|
|
Előzmény: 2019-11-05 15:36:39 (171416) | name: spiritknight | |
|
Esetleg újra ingyen nézhetnéd a meccseket, kommentárral, eredményjelzõvel, normális operatõri munkával (Lacika szakkommentátori zsengéivel). Jah, hogy valaki lemarad a Jászberény-Szeged derbirõl?... Vállalom.
| |
/ 2019-11-05 15:36 (171416) | name: spiritknight | |
|
Esetleg újra ingyen nézhetnéd a meccseket, kommentárral, eredményjelzõvel, normális operatõri munkával (Lacika szakkommentátori zsengéivel). Jah, hogy valaki lemarad a Jászberény-Szeged derbirõl?... Vállalom.
Előzmény: kendeffy (171415) |
4 |
Előzmény: 2019-11-05 15:21:32 (171415) | name: kendeffy | |
| És ha nem lesz mindigó akkor mi lesz? | |
/ 2019-11-05 15:21 (171415) | name: kendeffy | |
| És ha nem lesz mindigó akkor mi lesz? Előzmény: balldontlie (171414) |
|
Előzmény: 2019-11-05 15:19:11 (171414) | name: balldontlie | |
| "Az AH hosszútávon kizárólag abban az esetben vállalja a mérkõzések mindiGO Sport alkalmazásban történõ megjelenítését, amennyiben sikerül a felmerült hiányosságokat kijavítani és a szolgáltatást megfelelõ minõségben tudja biztosítani az elõfizetõi számára. "
Tehát, ha valahonnan "valamiért" szar a jel, inkább a meccset nem is közvetítik és akkor nincs hibás szolgáltatás? :-) | |
/ 2019-11-05 15:19 (171414) | name: balldontlie | |
| "Az AH hosszútávon kizárólag abban az esetben vállalja a mérkõzések mindiGO Sport alkalmazásban történõ megjelenítését, amennyiben sikerül a felmerült hiányosságokat kijavítani és a szolgáltatást megfelelõ minõségben tudja biztosítani az elõfizetõi számára. "
Tehát, ha valahonnan "valamiért" szar a jel, inkább a meccset nem is közvetítik és akkor nincs hibás szolgáltatás? :-) |
|
2019-11-05 15:01 (171413) | name: MadDog | |
| Javítsatok ki ha tévedek, de emlékeim szerint a nyáron arról volt szó, hogy több helyszínen is elvégezték a tesztjeiket és azok sikeres voltak. Ha ez igaz, akkor ez bizony egy olyan porhintéses hazugság, mint amilyet már megszoktunk. Szóval ha egy szolgáltatásért én veszem fel az elõfizetõi pénzt és valamely ok miatt a jeltovábbítás nem mûködik, akkor fel kell vennem a kapcsolatot azzal, akinél megakad a dolog és megoldást találni, nem pedig egy ilyen semmitmondó közleményt kiadni. Ráadásul nem csak a jelforrás a baj, hanem ahonnan jel érkezik onnan is élvezhetetlen a kamera mozgása miatt a mérkõzés és a többit már nem is kell sorolni. Szóval nekem ebbõl a szövegbõl csak az jön le, hogy ki akarjuk mosdatni magunkat és semmit nem tenni azért, hogy jobb legyen... |
1 |
2019-11-05 14:58 (171412) | name: kadar | |
| Idén szerintem nagy esély van arra, hogy egy szép eredményt érjünk el a Fiba kupában.
Ugye most a csoportból nagy eséllyel továbbmehetünk, bejuthatunk a 16 közé.
Idén már nincs olyan hogy BL csapatok esnek ki ebbe a kupába, tehát nem jöhet késõbb egy Velence aki ellen esélyünk sincs.
Következõ csoportkörben jöhet a Benfica, egy koszovói csapat (Zollner korábbi csapata) vagy akár a holland Donar is. Nem gondolnám, hogy verhetetlen csapatok, egy ilyen csoportból is tovább lehet jutni, aztán a 8 között jöhet az egyenes kieséses szakasz.
Igazából ez a alapján a rating alapján a Falco 2 BL selejtezõs csapatai a legerõsebbek, egyik sem verhetetlen csapat számunkra sem.
Plusz közösségi médiákban a játékosaink folyamatosan a Fiba kupát posztolják, hogy nincs megállás. :)
Szóval a 8 közé de szerintem akár a 4 közé is odaérhetünk a végén.
Persze ez azért még messze van. :)
Előzmény: balldontlie (171404) |
1 |
Előzmény: / 2019-11-05 14:31 (171410) | name: lhegedus | | town : London |
| Valahol az Antenna Hungaria ervelese is igaz lehet. Ok "csak" tovabbitjak a jelet, ami hogy ha xar minosegben erkezik meg, vagy netan nem erkezik meg, akkor nem feltetlenul csak ez kizarolag az O saruk.
Viszont nem esik szo, arrol, hogy miert robotkameraval kozvetitenek, miert nincs kommentar, es miert nincs sok esetben eredemy jelezve. Ezek szinten problemak (a jel vesztes mellett). Ahogy en ertelmezem (lehet nincs igazam), az Antenna Hungaria "csak" biztositja a a Mindigo feluletetet, meglepodnek ha a kozvetites kivitelezeseben fizikailag reszt vennenek. Arra a szerzodesre lennek kivancsi amit az MKOSZ (vagy az Antenna HUngaria) kotott , azzal a ceggel, aki fizikailag a helyszinen van, kiviszi a kamerakat, es egyaltalan dolgozik magan a kozvetitesen. Ebbol a szempontbol szerintem nem feltetlenul csak az Antenna Hungaria a hunyo. De lehet teljesen rosszul gondolom
HAJRA KORMEND!!!!!!
Előzmény: andras_ (171408) |
1 |
Előzmény: / 2019-11-05 14:30 (171409) | name: pancs | |
| Tehát õk nem hibásak, csak mindenki más...? Előzmény: andras_ (171408) |
|
Előzmény: / 2019-11-05 13:46 (171407) | name: kendeffy | |
| Lehet, hogy csak pletyka és nem valósul meg az egész.
Persze az egyszeri szurkoló találgat és latolgat, mert ez a dolga:-))))) Előzmény: balldontlie (171402) |
|
Előzmény: 2019-11-05 13:11:39 (171402) | name: balldontlie | |
| Hát, nem lenne rossz húzás, kíváncsi vagyok van-e bármi valóságalapja. Nagyon szerettem Mariot, de sajnos túl lutrinak tartom, hiszen még nincs is vége a rehabnak, semmi játék nincs abban a lábban. | |
/ Előzmény: 2019-11-05 13:13:06 (171403) | name: mici | |
| Szerintem õ játszott ellenünk valamelyik évben.A meccs végén volt pár hibája,ezt kihasználva nyertünk itthon a csapata ellen. | |
/ 2019-11-05 13:28 (171405) | name: Kk | |
| A szombati, meccsvégi szurkolásról nincs valahol elérhetõ videó? |
|
2019-11-05 13:13 (171403) | name: mici | |
| Szerintem õ játszott ellenünk valamelyik évben.A meccs végén volt pár hibája,ezt kihasználva nyertünk itthon a csapata ellen. |
|
2019-11-05 13:11 (171402) | name: balldontlie | |
| Hát, nem lenne rossz húzás, kíváncsi vagyok van-e bármi valóságalapja. Nagyon szerettem Mariot, de sajnos túl lutrinak tartom, hiszen még nincs is vége a rehabnak, semmi játék nincs abban a lábban. Előzmény: kendeffy (171401) |
1 |
Előzmény: 2019-11-05 07:48:29 (171401) | name: kendeffy | |
| Mondjuk tavaly 20-22 percet játszott a török bajnokságban, 9 pontos 5 lepattanós átlaggal... | |
/ 2019-11-05 07:48 (171401) | name: kendeffy | |
| Mondjuk tavaly 20-22 percet játszott a török bajnokságban, 9 pontos 5 lepattanós átlaggal... |
|
2019-11-05 07:44 (171400) | name: kendeffy | |
| Karaman made his professional debut in the TB2L with Tofaº Bursa during the 2007-08 season. He signed a contract with Pınar Karºıyaka after playing 4 years for Tofaº Bursa.
On August 17, 2012, Karaman signed a three-year contract with Fenerbahçe.[1] In the 2012-13 season Karaman played in 29 games for Fenerbahçe in the Turkish Basketball League and 22 games in the EuroLeague.[2] In the 2013 off-season he underwent arthroscopic surgery on both knees to relieve chronic patellar tendinitis, which prevented him from playing the following season.[3] On July 1, 2014, he parted ways with Fenerbahçe.[4]
On October 14, 2015, Karaman signed with Acıbadem Üniversitesi of the Turkish Basketball Second League.[5]
On September 1, 2016, he signed with Beºiktaº for the 2016–17 season.[6]
On July 12, 2017, Karaman signed with İstanbul BB.[7] He left Istanbul after appearing in eight league games. On January 16, 2018, he signed with Büyükçekmece.[8]
NBA
Karaman was selected by the Brooklyn Nets with the 57th pick of the 2012 NBA draft.[9] He became officially the first player drafted by the Nets after their move to Brooklyn (the team acquired two higher picks in exchange for cash after they were selected by other teams). After the draft the Nets general manager Billy King stated that the Nets intended for Karaman to develop his skills while continuing to play in Europe. This process (often referred to as "Euro-Stashing") allowed the Nets to retain Karaman's NBA rights without offering him a contract.[10]
On July 10, 2014, Karaman's rights were traded to the Cleveland Cavaliers.[11] |
|
2019-11-05 07:22 (171399) | name: Jos | |
| Karaman egy állat. Mondjuk az is megér egy misét ha itt köt ki. De azért elnézegetném. |
|
2019-11-05 00:48 (171398) | name: pancs | |
| Bébé1-en ezt a nevet dobta be vki: Ilkan Karaman
? |
|
2019-11-04 23:23 (171397) | name: mertakörmend | |
| XD Előzmény: Penny (171396) |
|
Előzmény: / 2019-11-04 19:20 (171395) | name: webmester | |
| Nekem az a legbosszantóbb (éles a verseny) hogy a kép hátrányban van a hanghoz képest, így a csarnokhangból hamarabb lehet tudni hogy mi fog történni mint a képrõl. Előzmény: sztamassz (171394) |
|
Előzmény: 2019-11-04 18:34:45 (171394) | name: sztamassz | |
| Nekem a legfõbb gond a Mindigo Sportban nem a kommentátor hiánya, de még csak az sem, hogy lemarad a robotkamera , persze ezek is problémássá teszik, de mégnagyobb gond, hogy eredményt sem mutatnak, s aki belekapcsol, fogalma sincs , hol tartanak a csapatok.
A Kosárlabdát tudtommal kosárra játszák. Csak a számát nem tudni hozzá a Mindigónál, s elvárják, hogy nyiss hozzá egy statot, s számold magad a pontokat , vezesd papiron, ha nem akarsz ablakokat nyitni. Ja ha nyitsz, akkor meg nem létezõ jelenetekrõl maradsz le.
S fizess is érte.
Ez majdnem olyan , mi tha statért kellene elõfizetni , csak itt néha a pályából s játékosokból.is láthatsz egy kicsit.
Fogadok, hogy az MKOSZ-nél senki nem próbált még Mindigo Sporttal meccset nézni. Utóbbit simán belehetne perelni nyereségvágyból tett közvetítésszimulációért. (Ami minden, csak nem közvetítés...) Azt is csodálom, aki erre még be is fizet.... | |
/ 2019-11-04 18:34 (171394) | name: sztamassz | |
| Nekem a legfõbb gond a Mindigo Sportban nem a kommentátor hiánya, de még csak az sem, hogy lemarad a robotkamera , persze ezek is problémássá teszik, de mégnagyobb gond, hogy eredményt sem mutatnak, s aki belekapcsol, fogalma sincs , hol tartanak a csapatok.
A Kosárlabdát tudtommal kosárra játszák. Csak a számát nem tudni hozzá a Mindigónál, s elvárják, hogy nyiss hozzá egy statot, s számold magad a pontokat , vezesd papiron, ha nem akarsz ablakokat nyitni. Ja ha nyitsz, akkor meg nem létezõ jelenetekrõl maradsz le.
S fizess is érte.
Ez majdnem olyan , mi tha statért kellene elõfizetni , csak itt néha a pályából s játékosokból.is láthatsz egy kicsit.
Fogadok, hogy az MKOSZ-nél senki nem próbált még Mindigo Sporttal meccset nézni. Utóbbit simán belehetne perelni nyereségvágyból tett közvetítésszimulációért. (Ami minden, csak nem közvetítés...) Azt is csodálom, aki erre még be is fizet.... |
2 |
2019-11-04 17:04 (171392) | name: lhegedus | | town : London |
| Nekem is leginkabb a kommentar hianya a legrosszabb. Persze az mar az en egyeni szocilais problemam, hogy pont akkor indulok haza munkabol, amikor a hazai meccseink kezdodnek, es altalaban a masodik felido elejere erek haza. Eddig bekapcsoltam a jutyubot (telefon termeszetesen elrakva :), kitettem a hangot a kocsiba es legalabb kozvetitessel az eredmenyt tudtam kovetni, aztan a masodik felido nagy reszeet mar othon tudtam nezni. A semminel mindenfelekeppen jobb volt. Most meg elinditom ezt a xart, az esetek 90%-aban nem mukodik, es max a kozonseg reakciojabol tudok kovetkeztetnei hogy is allunk. Neha egy hosszabb pirosnal 1 mp-re rapillantok a kepernyore, ahol talan az eredmenyt le tudom olvasni. De ez igy elfogadhatatlan. Meg ingyen is, de hogy kizarolag csak ez lehet, es raadasul meg penzt is kernek erte, az felhaborito!
HAJRA KORMEND!!!!!! Előzmény: spiritknight (171391) |
2 |
Előzmény: 2019-11-04 16:28:00 (171391) | name: spiritknight | |
|
Jó kérdések a cikk végén. Hozzátenném, a Mindigo akkor sem fogja tudni utolérni a korábbi stábok nyújtotta szolgáltatást, ha valami csoda folytán az eddigi gagyinak bizonyuló rendszerüket lecserélik és innentõl egyetlen akcióról sem marad le a robotkamera.
Részint, mert egy gép soha nem fog úgy közvetíteni mint egy operatõr,(ráközelítések, nézõtér pásztázása stb.) de ez mondjuk, hagyján.
Viszont a riporter hiánya továbbra is fenn fog állni. Még akkor is, ha némely stáb kommentátora a maga amatõr bájával közvetített, hiányozni fog. Pl. egy kosárlabdában kevésbé járatos nézõnek lehet, fogalma sincs, hogy éppen mi miért történik, vagy aki nem ismeri tüzetesen a cserepadok második felét (uram bocsá, a kezdõ játékosokat sem) az azt sem tudja, ki kivel van, mikor ki van a pályán. Arról meg ne is beszéljünk, hogy én magam is tudok olyan bankkártyával nem rendelkezõ fiatalt, aki rendszeresen nézte a közvetítéseket (mert rajongott a kosárlabdáért) de lehet apu azt mondja, kisfiam eleget fizetünk a TV csomagra, van nyóc sportcsatorna, nézd azt.
Ez az eszi nem eszi ezt kapja (vagy éppen nem kapja, mert nem mûködik a rendszer), elég diktátum jellegû.
| |
/ | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|