2021-02-28 18:50 (176869) | name: Jos | |
| “felmentettük a munkavégzés alól”
És még mindig nem mondott le. Fel kellett menteni. Bohóc. |
2 |
2021-02-28 19:01 (176870) | name: red-black | |
| Pont ezt akartam írni, nulla önkritika az ember...pár millával még lehúz bennünket a gyász.
Ismét bebizonyosodott, hogy az olcsó hús a legdrágább...
Teljes változást és megújulást minden szinten Körmendre!!!!
Csakazértis MTE! Előzmény: Jos (176869) |
|
Előzmény: 2021-02-28 18:50:00 (176869) | name: Jos | |
| “felmentettük a munkavégzés alól”
És még mindig nem mondott le. Fel kellett menteni. Bohóc. | |
/ 2021-02-28 19:12 (176871) | name: kadar | |
| Közben olvasom; a szlovén másodedzõnknek Magyarországon érvényes edzõi papírja sem volt..
Azért aki leigazolta õket, nem érez egy kis szégyenérzetet?? Vagy neki soha nincs semmilyen felelõssége? El van intézve az egész azzal, hogy legalább a pénzt hozza?
Ébresztõ! Ugyanúgy herdálja el fölöslegesen a milliókat évrõl évre.
|
2 |
2021-02-28 20:10 (176872) | name: watson | |
| A kárt amit összekotortak e szezonban hogy fogják letolni a szurkolók torkán?
Olyan pénzszórás volt mint az állat.
Sajnálom a Körmendet szeretõ embereket.
MTE! |
|
2021-02-28 21:23 (176873) | name: Owen | |
| Neki sem? Előzmény: kadar (176871) |
1 |
Előzmény: 2021-02-28 19:12:26 (176871) | name: kadar | |
| Közben olvasom; a szlovén másodedzõnknek Magyarországon érvényes edzõi papírja sem volt..
Azért aki leigazolta õket, nem érez egy kis szégyenérzetet?? Vagy neki soha nincs semmilyen felelõssége? El van intézve az egész azzal, hogy legalább a pénzt hozza?
Ébresztõ! Ugyanúgy herdálja el fölöslegesen a milliókat évrõl évre.
| |
/ 2021-02-28 21:46 (176874) | name: Gömb | |
| Jöhet a Csirke Feri, Bencze, esetleg Fekete? |
|
2021-02-28 21:57 (176875) | name: Raptor | |
| Zollner amikor lépett kézenfekvõ megoldásnak tûnt, az õ választása, és azért hamar tud változni a világ is, mert a nyáron a szurkerek nagyrésze, a tapasztalatlanság ellenére ugyanúgy örült Zsigának, most meg a pokolra kívánja :)
Persze ilyen a szurkoló, mit is tehetne mást mint bízik a legjobbakban, én ezt értem, de végig az értetlenségemnek adtam hangot, hogy a klub részérõl, hogyan bízhatjuk ezt a fiatal csapatot vezetõedzõként rutintalan edzõre!
Nem tudom de gondolom akkor ezt adták a lehetõségek?
19re lapot húztunk, nem jött be, és igen, ezek a megoldások sajna sokba szoktak kerülni! Előzmény: red-black (176870) |
|
Előzmény: 2021-02-28 19:01:42 (176870) | name: red-black | |
| Pont ezt akartam írni, nulla önkritika az ember...pár millával még lehúz bennünket a gyász.
Ismét bebizonyosodott, hogy az olcsó hús a legdrágább...
Teljes változást és megújulást minden szinten Körmendre!!!!
Csakazértis MTE! | |
/ 2021-02-28 21:59 (176876) | name: bati2 | |
| Nehéz helyzet van, viszont a szidalmazó bejegyzések nem hiszem, hogy elõbbre vinné a csapat szekerét. A játékos cseréket is és az edzõcserét is bírálták , hogy miért most és miért nem máskor. Pénzeltapsolásról és az új edzõrõl sem feledkeztek meg (játékosnak is szar volt). Teszik ezt olyanok, akiknek a munka is nehezükre esik a Rába-parton vagy más helyeken. Sokan nem értik, hogy ha a pénzek eltapsolnák volna, akkor már itt évek óta nem lenne elõ osztályú csapat. Volt már olyan, hogy alsó házban játszott a csapat és a "b" középben fekvõhely is volt, mert olyan kevesen voltunk-de nem szidtuk õket, hanem szurkoltunk nekik! |
1 |
2021-02-28 23:10 (176877) | name: red-black | |
| Igy van, én is õt preferáltam, de velem együtt sokan sokkal többet vártak tõle, nekem óriási csalódás szakmailag is ...
A csapatot, fõleg a rutinos játékosokat már az elején elvesztette, nem vették komolyan.
Novemberre már a laikus, mûértõ közönségnek is nyilvánvalóvá vált, hogy teljes kapufa az ember, kár, hogy a vezetõség ezt akár presztizsbõl se látta be, mert így kuka az egész szezon.
Előzmény: Raptor (176875) |
|
Előzmény: 2021-02-28 21:57:51 (176875) | name: Raptor | |
| Zollner amikor lépett kézenfekvõ megoldásnak tûnt, az õ választása, és azért hamar tud változni a világ is, mert a nyáron a szurkerek nagyrésze, a tapasztalatlanság ellenére ugyanúgy örült Zsigának, most meg a pokolra kívánja :)
Persze ilyen a szurkoló, mit is tehetne mást mint bízik a legjobbakban, én ezt értem, de végig az értetlenségemnek adtam hangot, hogy a klub részérõl, hogyan bízhatjuk ezt a fiatal csapatot vezetõedzõként rutintalan edzõre!
Nem tudom de gondolom akkor ezt adták a lehetõségek?
19re lapot húztunk, nem jött be, és igen, ezek a megoldások sajna sokba szoktak kerülni! | |
/ 2021-03-01 06:25 (176878) | name: watson | |
| Ott voltam akkor is amikor alsóház volt meg akkor is amikor bajnokok lettünk. Meg akkor is amikor az utolsó fityimgemet adtam a csapatnak 2007-ben mert kanyink sem volt.Akkor is amikor átcsaptak minket az aktuális varázslókkal.
Két vállalkozást vezetek ha így állnék hozzá mint itt tették régen bedõltek volna.Ennyi.
34 éves munkaviszonyom van átlag napi 12 óra melóval. Előzmény: bati2 (176876) |
2 |
Előzmény: 2021-02-28 21:59:49 (176876) | name: bati2 | |
| Nehéz helyzet van, viszont a szidalmazó bejegyzések nem hiszem, hogy elõbbre vinné a csapat szekerét. A játékos cseréket is és az edzõcserét is bírálták , hogy miért most és miért nem máskor. Pénzeltapsolásról és az új edzõrõl sem feledkeztek meg (játékosnak is szar volt). Teszik ezt olyanok, akiknek a munka is nehezükre esik a Rába-parton vagy más helyeken. Sokan nem értik, hogy ha a pénzek eltapsolnák volna, akkor már itt évek óta nem lenne elõ osztályú csapat. Volt már olyan, hogy alsó házban játszott a csapat és a "b" középben fekvõhely is volt, mert olyan kevesen voltunk-de nem szidtuk õket, hanem szurkoltunk nekik! | |
/ 2021-03-01 06:53 (176879) | name: wind | |
| Ezt meg kellett lépni, nincs mese. Lehet, hogy már késõ és már kuka ez az idény, de akkor is muszáj egy ennyire demoralizált hangulatban frissíteni.
Azért ne kapkodjunk...nem kell most mindenáron két nap alatt edzõt kinevezni, ha nincs igazából megfelelõ.
Inkább próbáljunk meg türelmesen, ha lehet olyan edzõt és olyan stábot kialakítani, amelyik nem csak a mostani tûzoltásra jó, hanem a következõ idényre (sõt idényekre) is megfelelõ.
|
|
2021-03-01 07:38 (176880) | name: josef | |
| Üdv Gumi! |
5 |
2021-03-01 07:40 (176881) | name: kendeffy | |
| Lehet, hogy az ideje év a leírt okok miatt kuka, de mi nem azok vagyunk, akik könnyen feladják. Neki kell menni az utolsó 6 meccsnek, aztán majd meglátjuk. Hátha hoz plusz energiákat az edzõváltás.
MTE forever! |
2 |
2021-03-01 08:13 (176882) | name: F.Imi | | town : Sz.hely |
|
Ami a játékos állományt illeti, ott kellene lennünk az elsõ négyben. A szezonnak már kuka, emiatt felesleges lenne edzõt váltani, DE A JÁTÉKOSOK MEGÉRDEMLIK, HOGY A KÉPESSÉGEIKNEK MEGFELELÕ játékot tudjanak produkálni. El voltunk kényeztetve az utóbbi években Euroliga szintû edzõkkel, a ciprusitól kezde Zollnerig. Sajnos ezt a szintet Zsiga nem tudta megközelíteni.
Most két lehetõség van: Ezt a szezont lehozni bárkivel, (Gumi jó lenne), vagy most megkeresni azt az edzõt, aki már a következõ szezonban is megoldás lesz. Ez viszont tovább tarthat mint egy-két hét.
A Falco oda-vissza így is, úgy is borítékolható, a többi meccsre kell koncentrálni! Előzmény: wind (176879) |
4 |
Előzmény: 2021-03-01 06:53:32 (176879) | name: wind | |
| Ezt meg kellett lépni, nincs mese. Lehet, hogy már késõ és már kuka ez az idény, de akkor is muszáj egy ennyire demoralizált hangulatban frissíteni.
Azért ne kapkodjunk...nem kell most mindenáron két nap alatt edzõt kinevezni, ha nincs igazából megfelelõ.
Inkább próbáljunk meg türelmesen, ha lehet olyan edzõt és olyan stábot kialakítani, amelyik nem csak a mostani tûzoltásra jó, hanem a következõ idényre (sõt idényekre) is megfelelõ.
| |
/ 2021-03-01 08:42 (176883) | name: spiritknight | |
|
Sokan sokféle képpen ítélik meg a kialakult helyzetet. Én a magam részérõl az edzõkérdést elvbõl nem ítélem meg nyilvánosan. Viszont többen megfogalmazták, hogy ezzel a játékosállománnyal hol is kéne lennünk. Ezt én nagyon másképp látom.
Ilyen gyenge légióskeret szerintem nem mostanában volt Körmenden, nem tudom volt-e. Taylort szokás klasszisként emlegetni. Meglátásom szerint Õ egy lelkes, de nagyon behatárolt játékos. Alkatilag négyes, de ahhoz rendkívül képzetlen és fakezû. Ötöshöz, amit valójában játszik, alacsony és vékony, van egy-két alapmozgása, amivel eredményes. Jól lepattanózik, de nem különösebben jó védõ. Kedvelem én Õt, de messze van nálam a jó eredményre törõ csapat klasszisától. Ha van mellette 4 klasszis, akkor nagyon hasznos játékos. De van mellette egy Thames, aki képzett, jó spíler, de kb. ennyi. Neki kéne húzóembernek lennie, de Õ erre mentálisan, játékstílus szempontjából nem alkalmas. Klasszisok mellett tökéletes megoldás, de olyan nincs jelenleg. Nem is tudjuk megoldani a végjátékokat, ahol meg kéne erre alkalmas ember. Többi légiós most nem említem.
Nem tudom, ezzel a játékoskerettel hova érne el más edzõ, én nem látom bele az elsõ négyet, nagyon nem. Persze mindenki máskép látja, lehet vele vitatkozni, az egész fikció. Én így látom.
|
1 |
2021-03-01 09:11 (176884) | name: gjkmd | |
| Egyetértek veled. A légiósokból Taylor és Thames rendben van, egy jó edzõnél pláne. A másik két amerikai, amolyan "olcsó János" boltjából vett játékos szerintem. Ami az edzõt illeti, tippem hogy külföldi lesz, szerintem ez lenne a legkézenfekvõbb. Kérdés ki a szóba jöhetõ, ki szabad ilyenkor, aki még ért is a játékhoz és válságkezeléshez. Nem egyszerû ez ám, még akkor sem ha mindenki egyetért a váltással.
Ez a csapat ebben az évben, nagy szerencsével, javuló játékkal, 8-ba juthat, ezek nélkül nem. 1-4. helyezésre elvárás nem reális most. Előzmény: spiritknight (176883) |
1 |
Előzmény: 2021-03-01 08:42:01 (176883) | name: spiritknight | |
|
Sokan sokféle képpen ítélik meg a kialakult helyzetet. Én a magam részérõl az edzõkérdést elvbõl nem ítélem meg nyilvánosan. Viszont többen megfogalmazták, hogy ezzel a játékosállománnyal hol is kéne lennünk. Ezt én nagyon másképp látom.
Ilyen gyenge légióskeret szerintem nem mostanában volt Körmenden, nem tudom volt-e. Taylort szokás klasszisként emlegetni. Meglátásom szerint Õ egy lelkes, de nagyon behatárolt játékos. Alkatilag négyes, de ahhoz rendkívül képzetlen és fakezû. Ötöshöz, amit valójában játszik, alacsony és vékony, van egy-két alapmozgása, amivel eredményes. Jól lepattanózik, de nem különösebben jó védõ. Kedvelem én Õt, de messze van nálam a jó eredményre törõ csapat klasszisától. Ha van mellette 4 klasszis, akkor nagyon hasznos játékos. De van mellette egy Thames, aki képzett, jó spíler, de kb. ennyi. Neki kéne húzóembernek lennie, de Õ erre mentálisan, játékstílus szempontjából nem alkalmas. Klasszisok mellett tökéletes megoldás, de olyan nincs jelenleg. Nem is tudjuk megoldani a végjátékokat, ahol meg kéne erre alkalmas ember. Többi légiós most nem említem.
Nem tudom, ezzel a játékoskerettel hova érne el más edzõ, én nem látom bele az elsõ négyet, nagyon nem. Persze mindenki máskép látja, lehet vele vitatkozni, az egész fikció. Én így látom.
| |
/ 2021-03-01 10:02 (176885) | name: songoku | |
| Elsõ 4? Ez azért erõs túlzás.. Gyakorlatilag minden erõs csapatnál 5 légiós van.
Szolnok, Debrecen, Alba, Paks..
Falconál csak 4, de ott van mellette 4 jó magyar válogatott játékos.
Szóval játékoskeret alapján egyaltalán nincs 4re esély.
Mondhatja bárki, hogy itt van nálunk Fepu, de látható, hogy egyéb okok miatt is õ teljesen maga alatt van. Tóth gyakorlatilag használhatatlan a modern kosárlabdában, mert elzáráson kívül nincsen értékelhetõ megoldása, középtávolit nem dob, nem ugrik, stb.
Mócsán pedig a dobott pontok ellenére még messze van a magyar válogatottól is, hiába próbálja mindenki odahelyezni. Védekezése sajnos a felvételek alapján nagyon gyenge.
Reálisan nézve valahol a 6 környéke lehet ennek a csapatnak az elérhetõ eredmény.
Én továbbra is azt látom, hogy a legnagyobb gondunk az, hogy a csapatnak nincsen meg a szurkolói támogatás a hazai meccseken, ami korábban megvolt mindig. Előzmény: F.Imi (176882) |
2 |
Előzmény: 2021-03-01 08:13:06 (176882) | name: F.Imi | | town : Sz.hely |
|
Ami a játékos állományt illeti, ott kellene lennünk az elsõ négyben. A szezonnak már kuka, emiatt felesleges lenne edzõt váltani, DE A JÁTÉKOSOK MEGÉRDEMLIK, HOGY A KÉPESSÉGEIKNEK MEGFELELÕ játékot tudjanak produkálni. El voltunk kényeztetve az utóbbi években Euroliga szintû edzõkkel, a ciprusitól kezde Zollnerig. Sajnos ezt a szintet Zsiga nem tudta megközelíteni.
Most két lehetõség van: Ezt a szezont lehozni bárkivel, (Gumi jó lenne), vagy most megkeresni azt az edzõt, aki már a következõ szezonban is megoldás lesz. Ez viszont tovább tarthat mint egy-két hét.
A Falco oda-vissza így is, úgy is borítékolható, a többi meccsre kell koncentrálni! | |
/ 2021-03-01 11:16 (176886) | name: kendeffy | |
| A soproni meccs kulcs lesz. Ha és amennyiben össze kapják magukat a fiúk és nyernek ott, azért a legjobb 8 meg lehet. Utána meg a play-off-ot pálya hátránnyal kezdjük és az esélyesség nem terhel minket...
Persze látva a szombati performanszot, egy javuló Sopron ellen nem mi vagyunk az esélyesek... |
2 |
2021-03-01 12:39 (176888) | name: barmik | |
| Ez még viccnek is nagyon rossz! Előzmény: josef (176880) |
9 |
Előzmény: 2021-03-01 07:38:44 (176880) | name: josef | |
| Üdv Gumi! | |
/ 2021-03-01 16:00 (176889) | name: jháza | |
| Gumit lehet nem szeretni,de a kisújjába is több van neki a kosárlabdáról,mint az egész szakmai stábnak együttvéve! Előzmény: barmik (176888) |
10 |
Előzmény: 2021-03-01 12:39:44 (176888) | name: barmik | |
| Ez még viccnek is nagyon rossz! | |
/ 2021-03-01 16:33 (176890) | name: tot | |
| Aha, persze, láttuk már!
Egy dologhoz ért igazából, a fiatal légiósok kiválasztásához.
Nem edzõnek való sztem! Előzmény: jháza (176889) |
|
Előzmény: 2021-03-01 16:00:12 (176889) | name: jháza | |
| Gumit lehet nem szeretni,de a kisújjába is több van neki a kosárlabdáról,mint az egész szakmai stábnak együttvéve! | |
/ 2021-03-01 17:22 (176891) | name: pelike | |
| Nem Gumi ellen vagy mellett, de azt lássuk, hogy a magyar bajnokságban a sikeresség 50-60%-ban legalább a jó légiósok kiválasztásán múlik, lásd Channels, Petty, Smith, Allen, Varnado etc, vagy a 2 évvel ezelõtti Berényt vagy a mostani Szegedet.
Ez alól egy kivétel, ha Te vagy a Falco vagy az Alba és meg tudod fizetni a válogatott legjobbjait. Előzmény: tot (176890) |
|
Előzmény: 2021-03-01 16:33:40 (176890) | name: tot | |
| Aha, persze, láttuk már!
Egy dologhoz ért igazából, a fiatal légiósok kiválasztásához.
Nem edzõnek való sztem! | |
/ 2021-03-01 17:40 (176892) | name: josef | |
| Jelen helyzetben a legjobb megoldás lenne.Itt az egész banda a cipõ fûzöjét sem köthetné meg!Lehet utálni és nem szeretni de szakmailag jó megoldás lenne. Előzmény: tot (176890) |
6 |
Előzmény: 2021-03-01 16:33:40 (176890) | name: tot | |
| Aha, persze, láttuk már!
Egy dologhoz ért igazából, a fiatal légiósok kiválasztásához.
Nem edzõnek való sztem! | |
/ 2021-03-01 18:18 (176893) | name: jimmy66 | |
| Beb@szna! Előzmény: josef (176880) |
2 |
Előzmény: 2021-03-01 07:38:44 (176880) | name: josef | |
| Üdv Gumi! | |
/ 2021-03-01 18:27 (176894) | name: Gábor85 | |
| És sokan ezt komolyan is gondoljátok... Ez a szomorú...
MTE!! Előzmény: josef (176892) |
4 |
Előzmény: 2021-03-01 17:40:19 (176892) | name: josef | |
| Jelen helyzetben a legjobb megoldás lenne.Itt az egész banda a cipõ fûzöjét sem köthetné meg!Lehet utálni és nem szeretni de szakmailag jó megoldás lenne. | |
/ 2021-03-01 18:53 (176895) | name: Bubi_ | |
| Jó lenne, ha belátnátok, hogy nem nektek, továbbmegyek nem a Bebesnek kellene edzõt választanotok, mert lássuk be ez egy jó ideje nem jön be! |
1 |
2021-03-01 19:06 (176896) | name: kotam_tazo | |
| Neeeeee, sohaaaaaa! Előzmény: josef (176892) |
|
Előzmény: 2021-03-01 17:40:19 (176892) | name: josef | |
| Jelen helyzetben a legjobb megoldás lenne.Itt az egész banda a cipõ fûzöjét sem köthetné meg!Lehet utálni és nem szeretni de szakmailag jó megoldás lenne. | |
/ 2021-03-01 19:31 (176897) | name: lhegedus | | town : London |
| Erdekesek vagyunk mi szurkolok... Foleg az ido mulasaval. Meg a xar is sutemennye valik egy ido utan.Tudjuk az ido mindent megszepeit. X honappal(evvel) ezelott Gumi volt a mumus, most meg..;
Az az igazsag nekem errol a dologrol tenyleg nincs velemenyem. Nem vagyok a kozelben, nem hallom a petykakat, de erdekes hogy valtozika vilag, es az emberek velemenye.
Az en velemneyem szerint, ezt a szezont valahogy le kell tudni, aztan kozben dolgozni a hatterben, hogy a jovo szezonra tudjunk edzot talalni, aki (talan) a sajat elkepzelese szerint tud csapatot epiteni, es nem egy teljesen szetesett allapotbol kell erdemenyt elerni. Oszinten. Tudom nem sportszeru feladni, de elorebb lennenk, 3 plusz meccsel a Falco ellen? Foleg ha nem lehetnek nezok? Jelenlegi allapotban, csak oriasi blama lenne belole, es ha oszinte vagyok nem hianyozna evekig hallgatni, hogy 145-34-re legyalultak minket. Mert most kb azt hiszem ez a realitas. Lehet valami valtozas lenne, de azt hiszem a realitas sajnos a sima 3-0. De ha netan 3-1 lenne, azzal sem juthatnank a 4-be.
Tudom sokan ezzel nem ertetek 1et, de en igy gondolom
HAJRA ORMEND!!!!!!
|
1 |
2021-03-01 19:41 (176898) | name: KovIst | |
| "Meg a xar is sutemennye valik egy ido utan."
Telitalálat. Bizony.
Nyilván, mindenki találgathat, tippelhet meg kívánságot is megfogalmazhat, de szerintem nem lenne jó, ha a viszálykeltés legtermékenyebb magját újra beültetnénk a csapat közelébe.
Gumi tudása valóban sokrétû és átfogó a kosárlabdáról, különösen a játékosokról, de ennyi van az egyik serpenyõben. A másikban viszont sokkal súlyosabb dolgok billentik nagyon egy irányba a mérleget...
Előzmény: lhegedus (176897) |
|
Előzmény: 2021-03-01 19:31:54 (176897) | name: lhegedus | | town : London |
| Erdekesek vagyunk mi szurkolok... Foleg az ido mulasaval. Meg a xar is sutemennye valik egy ido utan.Tudjuk az ido mindent megszepeit. X honappal(evvel) ezelott Gumi volt a mumus, most meg..;
Az az igazsag nekem errol a dologrol tenyleg nincs velemenyem. Nem vagyok a kozelben, nem hallom a petykakat, de erdekes hogy valtozika vilag, es az emberek velemenye.
Az en velemneyem szerint, ezt a szezont valahogy le kell tudni, aztan kozben dolgozni a hatterben, hogy a jovo szezonra tudjunk edzot talalni, aki (talan) a sajat elkepzelese szerint tud csapatot epiteni, es nem egy teljesen szetesett allapotbol kell erdemenyt elerni. Oszinten. Tudom nem sportszeru feladni, de elorebb lennenk, 3 plusz meccsel a Falco ellen? Foleg ha nem lehetnek nezok? Jelenlegi allapotban, csak oriasi blama lenne belole, es ha oszinte vagyok nem hianyozna evekig hallgatni, hogy 145-34-re legyalultak minket. Mert most kb azt hiszem ez a realitas. Lehet valami valtozas lenne, de azt hiszem a realitas sajnos a sima 3-0. De ha netan 3-1 lenne, azzal sem juthatnank a 4-be.
Tudom sokan ezzel nem ertetek 1et, de en igy gondolom
HAJRA ORMEND!!!!!!
| |
/ 2021-03-01 22:09 (176899) | name: pajcs | |
| Az én idealista vágyálmomban, Madison-Putesz páros lenne a megoldás. Tudom erre semmi esély..pedig lenne tûz, és lenne fegyelem, továbbá Nickel lehetne a híd Körmend legnagyobb szakadéka felett...
|
3 |
2021-03-01 22:14 (176900) | name: Mörtön | |
| Ha régiekben gondolkodunk, akkor már inkább a ciprusi. Jó csapatot rakott össze Zollnernek. |
|
2021-03-01 22:45 (176901) | name: kimye | |
| Nyertunk egyaltalan meccset vele? Előzmény: Mörtön (176900) |
|
Előzmény: 2021-03-01 22:14:55 (176900) | name: Mörtön | |
| Ha régiekben gondolkodunk, akkor már inkább a ciprusi. Jó csapatot rakott össze Zollnernek. | |
/ 2021-03-01 22:51 (176902) | name: kimye | |
| Bocs, massal kevertem.
O csak allandoan ki volt allitva. :) |
|
2021-03-02 06:45 (176903) | name: Misi | |
| 2014 õszén Aaron Mitchell és Ante Perica edzõsége alatt a csapat 12 meccsbõl csak 2-õt nyert meg.
Amikor Gumi átvette a csapatot, jött 4 gyõzelem zsinórban és a második 12 meccsbõl 8-et nyertünk.
A 2015-16-os szezonban õ választotta az edzõt, Teo Cizmic-et és a légiósokat, köztük Channelst, Perryt, Pettyt és McKinneyt. Az eredmény: Magyar kupa-gyõzelem és bronzérem.
Gumi jövetelével lett a Körmend újra topcsapat. |
5 |
2021-03-02 07:01 (176904) | name: Misi | |
| Ha nem is edzõnek, de a csapatnál elkelne egy ilyen ember. |
|
2021-03-02 08:30 (176905) | name: kadar | |
| Én is így gondolom.
Edzõnek nem kellene, szerintem abban nem is jó, de a háttérben, manapság szakmai igazgatónak, el tudnám képzelni és biztos vagyok benne hogy nagy segítség lenne.. Már csak a légiósok kiválasztásában.. Láthattuk pl Zsiga mennyire ért ehhez; 4/0..
Előzmény: Misi (176904) |
8 |
Előzmény: 2021-03-02 07:01:43 (176904) | name: Misi | |
| Ha nem is edzõnek, de a csapatnál elkelne egy ilyen ember. | |
/ 2021-03-02 10:26 (176906) | name: kendeffy | |
| Biztos, hogy Zsiga választotta?
:-)))))) Előzmény: kadar (176905) |
|
Előzmény: 2021-03-02 08:30:15 (176905) | name: kadar | |
| Én is így gondolom.
Edzõnek nem kellene, szerintem abban nem is jó, de a háttérben, manapság szakmai igazgatónak, el tudnám képzelni és biztos vagyok benne hogy nagy segítség lenne.. Már csak a légiósok kiválasztásában.. Láthattuk pl Zsiga mennyire ért ehhez; 4/0..
| |
/ 2021-03-02 11:23 (176907) | name: gjkmd | |
| Légiósokat, játékosokat, az edzõ választja. Körmenden is. Előzmény: kendeffy (176906) |
|
Előzmény: 2021-03-02 10:26:07 (176906) | name: kendeffy | |
| Biztos, hogy Zsiga választotta?
:-)))))) | |
/ 2021-03-02 14:39 (176909) | name: songoku | |
| ennyire nem vakíthatott el a sok narancs, amit ettél... Előzmény: gjkmd (176907) |
2 |
Előzmény: 2021-03-02 11:23:23 (176907) | name: gjkmd | |
| Légiósokat, játékosokat, az edzõ választja. Körmenden is. | |
/ 2021-03-02 14:53 (176910) | name: Raptor | |
| Arról esetleg nem tud valaki, hogy a Szolnoki Sportcentrum mellett kik kaptak kormányzati támogatást?
Késõ este láttam egy sajtótájékoztatót ahol Deutsch T. mellett Szalay mint szolnoki polgármester arról beszéltek, hogy a magyar sport erõsítése érdekében sok helyen kaptak ilyen támogatást, ami az õ esetükben 133milla.
Mondjuk esetleg mi?
|
|
2021-03-02 14:56 (176911) | name: kendeffy | |
| Írja a semleges(?) Nyugat.hu. Nem tudom, hogy CCS büntetõügyérõl is írnak-e ilyen remek cikkeket. Ok szarban vagyunk. Ok vannak problémáink, de azért nem kellene a Nyugat.hu lázítását megenni. Előzmény: () |
2 |
Előzmény: () | name: | |
| | |
/ 2021-03-02 14:57 (176912) | name: KovIst | |
| Tipikus nyugatos (bb1-es) cikk.
A legalja, amikor a "sajtóban" kommenteket, hozzászólásokat idéznek és ez adja a tartalom lényegét. No meg az alapot arra, hogy valakit megtaláljanak.
Attól is a falnak megyek, amikor a híradóban öt percig azt elemzik, mit írt valaki a Facebookon egy kommentben.
A legalja az lenne, ha bebizonyosodna, hogy azokat a bizonyos beírásokat is valamelyik szerkesztõségbõl írták.
Nem tenném rá az életem arra, hogy nem így volt.
(Ezt erõsíti, hogy utalás mellett link is van benne, am átvisz a bb1-re. Kell a kattintás...)
Előzmény: () |
3 |
Előzmény: () | name: | |
| | |
/ 2021-03-02 15:13 (176913) | name: KovIst | |
| Jut eszembe, úgy emlékszem, arról volt szó korábban, hogy nem lehet ide berakni más oldalak írásaira mutató linkeket.
|
1 |
2021-03-02 16:59 (176914) | name: mteultras | |
| Akkor lenne csak “szép” világ itt. Még viccnek is rossz! Előzmény: josef (176880) |
|
Előzmény: 2021-03-01 07:38:44 (176880) | name: josef | |
| Üdv Gumi! | |
/ 2021-03-03 07:08 (176916) | name: pelike | |
| A tabellán 13. utolsó elõtti Zete nyerni tudott Jászberényben. |
|
2021-03-03 08:17 (176917) | name: kendeffy | |
| Meg minket is levertek 30-cal... Előzmény: pelike (176916) |
|
Előzmény: 2021-03-03 07:08:45 (176916) | name: pelike | |
| A tabellán 13. utolsó elõtti Zete nyerni tudott Jászberényben. | |
/ 2021-03-03 09:46 (176918) | name: Raptor | |
| Tehát nagy valószínûséggel elmondható, hogy talán mégsem a Jászberény támadt fel hirtelen :)
Ennek fényében a minimum furcsa vereségünkkel kapcsolatban felmerülhet, lehet mégiscsak a játékosok akartak üzenni?
Akkor viszont lehet már nem is elõször?
Mert bár 4 az valóban lehet kicsit erõs elvárás ezzel a csapattal kapcsolatban (mondjuk ha lehetnének nézõk én simán tennék erre!:) de annál azért sokkal jobb, hogy ilyen látványos negyedik negyedbeli hirtelen összeomlásos vereségeket szenvedjünk!
Hát reméljük, hogy összejön egy korrekt edzõ szerzõdtetése, bár a fentiek fügvényében nem lennék meglepve ha rövid idõ alatt így is sokminden másképp menne! Előzmény: pelike (176916) |
|
Előzmény: 2021-03-03 07:08:45 (176916) | name: pelike | |
| A tabellán 13. utolsó elõtti Zete nyerni tudott Jászberényben. | |
/ 2021-03-03 10:07 (176919) | name: kendeffy | |
| Például egy soproni gyõzelem jelezhetné, hogy van változás és remény... Előzmény: Raptor (176918) |
2 |
Előzmény: 2021-03-03 09:46:32 (176918) | name: Raptor | |
| Tehát nagy valószínûséggel elmondható, hogy talán mégsem a Jászberény támadt fel hirtelen :)
Ennek fényében a minimum furcsa vereségünkkel kapcsolatban felmerülhet, lehet mégiscsak a játékosok akartak üzenni?
Akkor viszont lehet már nem is elõször?
Mert bár 4 az valóban lehet kicsit erõs elvárás ezzel a csapattal kapcsolatban (mondjuk ha lehetnének nézõk én simán tennék erre!:) de annál azért sokkal jobb, hogy ilyen látványos negyedik negyedbeli hirtelen összeomlásos vereségeket szenvedjünk!
Hát reméljük, hogy összejön egy korrekt edzõ szerzõdtetése, bár a fentiek fügvényében nem lennék meglepve ha rövid idõ alatt így is sokminden másképp menne! | |
/ 2021-03-03 10:30 (176920) | name: lhegedus | | town : London |
| Hat nem raknek ra 1 fillert sem. Bizakodo vagyok, de nagyon meglepodnek egy esetleges gyozelmunkon. De ne legyen igazam. Sajnos bearaztuk magunkat erre a szezonra. A 8 koze jutas "siker" lenne, de azt hiszem ebben a csapatban (a jelenlegi allapotaban) nincs tobb iden. Aztan a 3 sima zakon kivul a 8 koze jutas mit erne 1altalan? Azt hiszem mindenki sejti a valaszt. Ha esetleg ott lehetnenek nezok, talan azt mondanam lenne ertelme, de igy szerintem "felesleges". Az 1 elonye lenne, hogy elmondhatnanak, hogy nem estunk ki a felso hazbol, ami lehet mas csapatoknak siker lehet, de szamomra 1ertelmu csalodas. Ha neatn a Falco lenne a 8-ban az ellenfel legalabb nem kell messzire menni, talan ez az a masik elony, ugyanakkor huhara nem esne jol sarga "barataink" karorvendeset hallani egy sima 3-0 utan. Mert igaz, hogy a labda gombolyu, es barmi megtortenhet, de ebben a csapatban, sem jatekeroben, sem szellemisegben nem erzem, hogy barmi eselyunk lenne ellenuk. Foleg igy nezok nelkul. A jatekosok 99%-anak (talan Fepu a kivetel) sajnos a Falco meccs csak 1 a sok kozul. Nekunk szurkoloknak nem az, de ugysem lehetunk ott. Nincs olyan csapategyseg, olyan "fodorsanyis" feeling, mint regebben egy Falco meccs elott, amikor mindenki szinte vert ivott, de legalabb a sargakat meg a zetet mindenaron verni kellett. Ezt a mai csapatbol semelyik jatekos nem erzi at. 15-20 evvel ezelott ilyen allapotban az egesz varos a Falco meccser keszult volna, telthaz, stb. Akkor biztos lettem volna (legalabb a hazai) meccsekben. Most sajnos biztos vagyok a sima 3 veresegben. Ezt latom realitasnak (sajnos)
De akarhogy is vagyounk, akkor is HAJRA KORMEND!!!!!!
Előzmény: kendeffy (176919) |
|
Előzmény: 2021-03-03 10:07:12 (176919) | name: kendeffy | |
| Például egy soproni gyõzelem jelezhetné, hogy van változás és remény... | |
/ | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|