2022-05-21 21:41 (179801) | name: spiritknight |
|
Ruják tapsolt?
|
4 |
2022-05-25 19:50 (179851) | name: spiritknight |
|
Esetleg nem lehetne a jelenetet felrakni Youtube-ra? Sajnos pont nem láttam az esetet. Nagyon meglepett, mert Feputól nagyon távol áll az alattomos szabálytalanság, ami általában kivált hasonló reakciókat, és eddig Mesicek is abszulút higgadt vérprofinak tûnt.
Egyébként Krasovec elég unszimpatikusan nyilatkozott az OSE honlapján, mintha Burns sérülését is szándékosan okoztuk volna, mikor a játékos már a földön volt, és ez az eset is eleve koncepciózus lett volna.
Előzmény: BélaBá (179849) |
|
Előzmény: 2022-05-25 13:37:43 (179849) | name: BélaBá |
| Azért nem egészen így történt.
Érdemes kevésbé elfogultan és korábbról nézni a történéseket.
Fepu belevezette Mesicseket a Henry által adott blokkba, ami után pár másodpercig fogja a vállát, és látszik, hogy már nem nyugodt a szlovén fiú. (Végig látszik, hogy nagyon parázs párharc dúl köztük Fepuval.) Aztán megy Fepuval a palán felé, ahol van több kontakt, némi csapkodás és végül belõle tör ki az indulat, amikor két kézzel ellöki Feput.
Henry ekkor fogja meg és fordítja el Mesiceket, majd õ is hasonlóan ellöki, mint Mesicek Feput.
Nagyjából így történt, de gondolom úgyis visszanézik a történteket, amikor tárgyalja majd az illetékes bizottság.
Szerintem ebben az esetben jó döntés(eke)t hoztak a játékvezetõk.
És összességében szerintem az egész meccsen viszonylag jól teljestettek.
Pláne, ha a középszakasz néhány mérkõzésére gondolunk. Azokhoz képest meg pláne...
| |
/ 2022-05-25 19:55 (179852) | name: spiritknight |
|
Az biztos, hogy ha Mesicek nem játszik, az hatalmas könnyebbség, de hogy mi Henryt mennyire könnyen tudjuk pótolni?... hát nem is tudom. Az egyértelmûen látszik, hogy az érdemi rotációnk 7 emberes, ami most csökkent. Nem kell ezt szépíteni, inkább végre rámcáfolni, és akkor tényleg minden esélyünk meglehet, hogy lezárjuk a párharcot.
|
2 |
2022-05-25 22:25 (179861) | name: spiritknight |
|
Ja, nem is azt írtam, hogy Te erre gondoltál (vagy bárki), csak maga a jelentet, hogy Fepu kakaskodásba keveredik, volt fura, Õt ismerve. Ezért is nézném vissza, mert leírva értelemszerûen nem ugyanaz, de azért köszi.
Előzmény: BélaBá (179857) |
|
Előzmény: 2022-05-25 21:53:35 (179857) | name: BélaBá |
| Egy pillanatig sem írtam, hogy Fepu alattomos lett volna.
Kemény, férfias harc volt köztük, a cérna szerintem a szabályos, de kemény blokk után szakadt el Mesiceknél, akkor látszik rajta, hogy nagyon felment a pumpa...
Az ezután következõ és a balhét megelõzõ ütközés is érdekes, mert elsõ látásra olyan, mint ha Fepu meglökné hátulról, de lassítva látszik, hogy Mesicek bevárja Feput és vállal visszafordul, várva az ütközést. Az jön is, és nem sokkal utána a lökés...
| |
/ 2022-05-28 20:54 (179911) | name: spiritknight |
|
Igen, koncentráltal, teljes erõbedobással kell játszani a Kecsó ellen, de ha õszinte akarok lenni, nem érzem egyáltalán annyira hatalmas feladatnak. Kifejezetten jó match-upjaink vannak. Stokes megfogja Wittmannt, White Pollardot, Savic és Henry Milutinovicot és Jaramazt, de Gordont sem féltem a lassú Karahodzic ellen. Ha Dramicanin és Klobucar valamikor visszatérne, hát nem fiatalodnának velük. A mi tempókosárlabdánkat ez a csapat szerintem nem fogja bírni és a rotáció most mellettünk lesz. A legnagyobb erényük a csapatjáték, ebben kell nekünk is szintet hozni. Bizakodó de nem elbizakodott vagyok.
|
4 |
2022-05-29 18:06 (179914) | name: spiritknight |
|
Én sem számítok sima 3:0-ra, bár a pakliban akár benne is lehet de... Amit nem szabad: elhinni a tudásfölényt és ennek okán azt hinni, hogy itt egyénieskedve is megverhetõ a Kecskemét. Na azt nem. De ha a küzdés és a csapatjáték megmarad, akkor félni sem kell.
|
2 |
2022-06-01 21:57 (179935) | name: spiritknight |
|
Azért ismerjük el, rengeteg üres hármasa volt a Kecskemétnek, amik kimaradtak. Ahogy az edzõnk is mondta, a védekezésen lesz mit változtatni. Ránézésre a Kecsó elég leharcolt csapat benyomását keltette, lehet ezért is maradtak ki a dobásaik, de hogy egy pillanatra sem fogják feladni, az biztos. Gordont szépen etettük labdával, ez szerintem folyamatos opciónk lesz. Van esély a másodikon, de még élesebbnek kell lenni.
|
|
2022-06-04 16:02 (179964) | name: spiritknight |
|
Ne vicceljünk már a bírókkal... Teljesen szétesõen játszunk eddig, semmi köze ehhez a bíróknak.
|
|
2022-06-12 19:35 (180067) | name: spiritknight |
|
Bejutottunk a döntõbe, nincs mirõl beszélni, mint arról, hogy
HATALMAS GRATULA A CSAPAT VALAMENNYI TAGJÁNAK!
Én azt gondolom, hogy a lehetõségeinket nézve hatalmas siker ez!
...igen MEGÉRDEMELTÜK ezt a döntõt, mert bár a csapat képességeivel tisztában vagyunk, vannak erényeik és vannak gyengéik, de számomra ez a csapat a szezon során VÉGIG EGY SZERETHETÕ CSAPAT volt, ahol tudtak egymásért küzdeni a játékosok. Ez a legfontosabb és ezért vagyunk ott méltán a döntõben.
|
6 |
2022-06-15 21:02 (180111) | name: spiritknight |
|
De, hogy a döntõs csapatunk játékosait amatõrözzük, meg balfaszozzuk. Édes istenem.
Durázi talán nem volt balfasz, akarom mondani gratulálok Krisz.
Keményen játszottunk, toltuk fáradtan. 10 ponttal kikaptunk.
|
1 |
2022-06-19 10:49 (180167) | name: spiritknight |
|
Én meg azt szeretném, ha a csapat nem jutalom játéknak, meg hab a tortának fogná fel a meccseket, ugyanis így nem lehet nyerni. Már pedig igenis harcoljunk azért a bajnoki címért méltóképpen, ahogy kell, még ha az esély kicsi is. Harcolni kell és nem élvezni a jutalomjátékot, csúszni-mászni, megdögleni, szenvedni, ahogy hál' Isten a csapat - nagyon helyesen - így is fogta fel eddig. Én azért is örültem a tegnapi gyõzelemnek, mert legyen bármi is a vége, bebizonyítottuk, hogy helyünk van a döntõben, nem terítettük le a vörös szõnyeget a Falco elõtt.
SEMMI HAB A TORTÁN!!!
ANTIJUTALOMJÁTÉK!!!
:-)
|
2 |
2022-06-21 20:27 (180189) | name: spiritknight |
|
Sajnálom a sárgákat..... NEM VÁGTOK HÁLÓT!
hahahahaha
Ez földöntúli volt. Hogy mi a szép a sportban. HÁT EZ!
Na innentõl senki ne vitassa, melyik csapat érdemelte a döntõt, mert ez a Körmend.
Ha van igazság a Földön, nyerünk pénteken.
Senki más nem érdemli meg az aranyat, mert ez a Falco ezzel a kerettel csúnyán beégett.
|
1 |
2022-06-26 21:04 (180321) | name: spiritknight |
|
A legjobb idén az volt, hogy volt egy szerethetõ csapatunk. Eddig jutottunk, ami megsüvegelendõ. Jó volt idén meccsre járni.
|
1 |
2022-07-01 12:40 (180403) | name: spiritknight |
|
Ez most jó hír? Ki hogy látja?
|
|
2022-07-01 12:43 (180406) | name: spiritknight |
|
15-25 perces? Hát nem tudom, komoly szinten megállja-e a helyét ez az idõintervallum. Most nem a Szeged elleni, vagy a Nyíregyháza elleni hazai meccsekrõl beszélek.
Egyébként ettõl még egyetlen fiatal játékos elõtt sem zárul be a kapu, megfelelõ teljesítményt kell nyújtani, ilyen egyszerû. legalább is szerintem.
Előzmény: Kosár42 (180400) |
|
Előzmény: 2022-07-01 12:05:43 (180400) | name: Kosár42 |
| Hát igen. Akkor viszont nem kell se Krivi, és sajnos Máté sem. Taki meg örül majd minden percnek. Aztán valószínûleg itt vége is a játéklehetõséget kapó fiatalok sorának. Omenaka simán 15-25 perces játékos. | |
/ 2022-07-01 12:59 (180411) | name: spiritknight |
|
Remélem nem lesz igazad :-) és olyan teljesítményeket látunk fiatal játékosainktõl, ami miatt ez a rotáció tud bõvülni akár Antonisszal, akár mással.
Előzmény: Kosár42 (180410) |
|
Előzmény: 2022-07-01 12:56:20 (180410) | name: Kosár42 |
| Antonis meccsenként két fiatalt használt. Ez nem hiszem, hogy változni fog. És szerintem Omenaka lesz az egyik.
Örülnék, ha nem lenne igazam. | |
/ 2022-07-11 19:51 (180512) | name: spiritknight |
|
Azért azt nem mondanám, hogy egymillió van belõlük, elvégre 3 negyed hiányzott ahhoz, hogy szénné égessék a Falco-t és bajnokként ugráljuk körül Õket.
Sok minden számít: ár-érték arány, emberi tulajdonságok, csak, hogy kettõt említsek.
Inkább egymillió volt már itt, aki nagyon tudott csak lelépett, családi problémák, beleszart, nem védekezett, nagyarc volt, nem bírta a kisvárost, nem érezte át, mirõl szól itt a blues.
Nagyon nehéz megtalálni az optimális megoldást.
|
5 |
2022-07-14 14:14 (180533) | name: spiritknight |
|
Ez eddig nem a felsõbb polc a BL-hez. A többit meglátjuk.
Előzmény: josef (180514) |
|
Előzmény: 2022-07-11 20:17:11 (180514) | name: josef |
| Bl hez jobb játékos kell mint white és Stokes.Hamarosan mindent megtudunk úgy is. | |
/ 2022-07-14 17:29 (180539) | name: spiritknight |
|
Egyébként - tényleg csak érdeklõdés szintjén - nem õ volt a tapsolós csávó Ruják mellett?
Nem mintha lényeges lenne, végül is a Kellerbõl is puszi Keller lett.
Egyébként sokszor láttam, és úgy emlékszem rá, mint akinek a technikai képzettsége erõsen hiányos és a játékinteligenciája sem elõzi meg ezt. Amúgy a fizikai paraméterei jók.
Persze ehhez látni kéne a teljes koncepciót a csapatépítés terén, kik vannak még a pakliban stb.
|
|
2022-07-23 08:54 (180629) | name: spiritknight |
|
Húzóembert Fehérvárról?
Most akkor én hülyültem meg, esetleg az elõuõ pár évben kómában voltam és amire emlékszem, az csak egy rossz álom volt....
A keret mélységét ítéljük meg akkor, amikor kiderül , hogy az igazolások mit tudnak Porrugáliából, Koszóvóból, oroszlányi cserepadról érkezve, illetve, hogy a magyar játékosok tudnak-e valamennyit elõrelépni.
Előzmény: kendeffy (180628) |
1 |
Előzmény: 2022-07-23 07:09:31 (180628) | name: kendeffy |
| Régen volt ilyen korán és ilyen széles keretünk. Továbbá régen igazoltunk húzóembereket Fehérvárról és Szolnokról. Jól néz ki ez, na. Persze majd a pályán kiderül. | |
/ 2022-07-23 11:41 (180637) | name: spiritknight |
|
Akkor fussunk neki mégegyszer a nekem válaszolókkal.
Én nem azt mondtam, hogy nem jó játékosok az idegenlégiósok, hanem azt, hogy várjuk meg, mit tudnak. Azt hiszem ez világos. Mondjuk Parrish megítélése könnyebb és az is biztos, hogy OSE csere volt.
Egyáltalán nem írtam, hogy ez a csapat szar, vagy nem tudatos munka, hanem azt, hogy a keret mélységét illetõen várjuk meg, hogy ténylegesen hogyan teljesít ez a keret.
Az hiszem, ez megint elég egyértelmû. Kérem ne lássunk bele olyan mondatokat, amik el sem hangzottak.
Omenaka mint húzóember, ezt meg maga a felíró is korrigálta. Mondjuk a Jóisten bocsássa meg,
ha ezen elsõ körben felkacagtam. Omenaka használhatóságának kérdését vitassuk meg 2-6 hónap múlva.
Õt egyébként jó igazolásnak tartom a lehetõségekhez képest.
|
1 |
2022-07-28 12:03 (180658) | name: spiritknight |
|
Szerintem akartuk használni..
Előzmény: Penny (180657) |
|
Előzmény: 2022-07-28 12:02:11 (180657) | name: Penny |
| Hát, ezt nagyon sajnálom. Kb egy hónapja eldölt, hogy marad, akkor miért nem úgy vásároltattuk ki?
Végre egyszer rendbe voltunk magas posztokon is, megfelelõ rotáció is meglett volna.
Sok sikert Krivi!
Nekem hiányozni fog, nem használtuk, nem kapta meg a bizalmat. :( | |
/ 2022-07-28 16:08 (180662) | name: spiritknight |
|
És ha mondjuk edzésen vagy meccsen olyan teljesítményt nyújtana, amivel több percet harcolna ki magának? Mindjárt nem nulla perces szezonja lenne. Mondjuk én mindig fordítva gondolkodom. Nyilván ha egy edzõ azt látja, hogy a fiatal a neki szánt szerepben jó megoldásokat csinál, nincs az az õrült, aki ne játszatná. Szerintem rajta múlik.
Előzmény: Kosár42 (180661) |
1 |
Előzmény: 2022-07-28 14:23:11 (180661) | name: Kosár42 |
| Jó kérdés, hogy marad-e?!🤔 Krivi távozásával tagja lesz szerintem a 12-es keretnek, de mint 4-5. U23-asunk. Omenaka, Kristóf, Matyi elõtte van szerintem a Mesternél. De még Ralf is. Nekem ez így egy nulla perces szezonnak néz ki Máténak. Mindenki jobban járna, ha el tudna menni legalább kölcsönbe. | |
/ 2022-07-28 21:14 (180664) | name: spiritknight |
|
Nagyjából ez valóban igaz, de ehhez az is hozzájárul(t), hogy szinte nem is volt olyan meccsünk, ahol lazán, hátradõlve nyertünk volna. Elég kiegyenlített volt a bajnokság, majdnem minden meccsünk szoros volt, még az alsóházi csapatok ellen is. Na most ha tetszik, ha nem, egy bajnokságra törõ csapatnál eredménykényszer van, ez a legfontosabb. A mester ennyit mert bevállalni, bizonyára úgy látta, hogy a fiatalok nem tudnak olyan játékerõt a pályára tenni, hogy az ne legyen kockázatos. Utána rajta verik el a port.
Én azért úgy láttam, hogy próbálgatott, de hát a kiugró játék, a stabilitás nem igazán akart jönni. Szóval amikor még mindig Fepura nézünk, amikor magyar teljesítményrõl van szó, az nem jó.
Ezért nagyon várom, hogy idén bárkitõl is, végre szintugrást lássunk, mert akkor bizony az igen sokat nyomna a latba.
Előzmény: Kosár42 (180663) |
|
Előzmény: 2022-07-28 18:28:36 (180663) | name: Kosár42 |
| Igazad van, így kellene mûködnie. De nem így mûködik.
A Mester 2 fiatalt használt konstansan, és néha egy-egy beugrót valamelyik helyett a kettõbõl.
De majd persze a gyakorlat megmutatja. | |
/ 2022-07-28 23:04 (180666) | name: spiritknight |
|
Ezt Te most biztos nekem írtad? Mert hogy pont azt írogatom itt, hogy aki tehetséges és teljesítményt tesz le, az játszani is fog. Hogy úgymond berobbanásból mennyi volt tavaly, az más kérdés, de nyilván aki folyamatosan oda tudja tenni, amit az edzõ elvár, az fog lehetõséget kapni. Nem hasonlót írtunk véletlenül?
Előzmény: mertakörmend (180665) |
|
Előzmény: 2022-07-28 21:28:58 (180665) | name: mertakörmend |
| Nem b..sztatásként de én mindig elcsodálkozok ezeken a beírásokon. Baloghra ugyanaz igaz mint Krivire. Aki tehetséges ott nincs ilyen! Az utat tör magának akár csak 10 percre is. Nézd meg Kis Matyit. Utat tört? Igen. Beszállt jól a döntõben? Be. Akkor?
Igaz ez Baloghra vagy Krivire? Nem igaz. Rohadtul nem ezen múlik a fejlõdés mert aki tehetséges az játszani fog és nem lesz semmilyen edzõ a maga ellensége olyan téren, hogy x y-nak nem szimpi a pofája és nem ad neki 3 percet sem.
Nem volt elég a Néméth Ákos pátyolgatásból? Anno vele kapcsolatban is leírtam, hogy semmire nem viszi aztán 4 évig stabil kezdõ volt a csapatban. Vitte valamire? Nem. Krivi viszi? Nem. Balogh viszi? Nem. | |
/ 2022-08-26 12:21 (180729) | name: spiritknight |
|
A kis Person meg Szegedre igazolt. De sajnálom, hogy félbeszakadt az az idény...
|
|
2022-09-01 20:31 (180748) | name: spiritknight |
|
Azért belegondolva az új csapatunk összetételébe, lehet, hogy lesz némi triplazápor ebben az idényben. A két kicsi amerikai eleve be fog dobni jópárat, Parrish kifejezetten jó tripladobó, Moore-nak szintén ez az egyik fõ fegyvere, Fepu az Fepu és akkor még ehhez Durázi is hozzá fog tenni idõnként, akinek a hármasa örvendetesen feljavult. Neki a magassága amúgy is inkább a hármas poszthoz tendál, bár ahhoz még fejlõdnie kell technikailag, de a hármasra nagyon ráfeküdt. Szóval lesz itt potenciál a vonalon kívül, ki kell menni védekezni és ahogy nézem Anderson, Mitchell és Moore is szépen tud védelmet bontani, ami igen jól hangzik (most így elõre). Aztán majd meglátjuk.
|
2 |
2022-09-03 22:02 (180752) | name: spiritknight |
|
Neeem, nem komolyan.
Előzmény: ramon1964 (180751) |
|
Előzmény: 2022-09-03 13:18:41 (180751) | name: ramon1964 |
| Komolyan látjátok az új játékosok kvalitásait miközben egyszer sem láttátok õket? | |
/ 2022-09-09 22:30 (180776) | name: spiritknight |
|
Az Oberwart elég gyenge csapat, nehéz reális véleményt mondani, de az még így is látszott, hogy az egyéni képességek összegével nem lesz gond, de a támadójátékban a kis amerikaiak, - fõleg Mitchell - elég szertelenek. Mondjuk, benne meg ott az X faktor, meglátjuk.
Moore nagy fogásnak tûnik, komoly játékos benyomását keltette, a tiszta hármasa életveszélyes.
Cakarun kosárlabda iq-ja aranyat érhet, ha a pályán van, valamiért nyugodt vagyok a játékot illetõen, akár Delasnál.
Az irányító kicsit még talány számomra, kell még néhány meccs, hogy lássuk, képes-e megfelelni az elvárásoknak, mindenesetre nem volt rossz.
És hát, nem rajongtam az oroszlányi cserepados Parrishnak, de a csapatösszetételt látva, lehet õ egy hasznos és szükséges kiegészítõ ember.
Ha a csapatkohézió (divatos szóval kémia) a tavalyihoz hasonlóan meglesz, amire bõven látok esélyt, akkor rendben lehetünk.
|
1 |
Előzmény: 2022-09-09 22:30:35 (180776) | name: spiritknight |
|
Az Oberwart elég gyenge csapat, nehéz reális véleményt mondani, de az még így is látszott, hogy az egyéni képességek összegével nem lesz gond, de a támadójátékban a kis amerikaiak, - fõleg Mitchell - elég szertelenek. Mondjuk, benne meg ott az X faktor, meglátjuk.
Moore nagy fogásnak tûnik, komoly játékos benyomását keltette, a tiszta hármasa életveszélyes.
Cakarun kosárlabda iq-ja aranyat érhet, ha a pályán van, valamiért nyugodt vagyok a játékot illetõen, akár Delasnál.
Az irányító kicsit még talány számomra, kell még néhány meccs, hogy lássuk, képes-e megfelelni az elvárásoknak, mindenesetre nem volt rossz.
És hát, nem rajongtam az oroszlányi cserepados Parrishnak, de a csapatösszetételt látva, lehet õ egy hasznos és szükséges kiegészítõ ember.
Ha a csapatkohézió (divatos szóval kémia) a tavalyihoz hasonlóan meglesz, amire bõven látok esélyt, akkor rendben lehetünk.
| |
/ 2022-09-11 11:00 (180780) | name: spiritknight |
|
Hasonlóan látom én is. Még annyit tennék hozzá, hogy Parrish ha pályán van, nyugodtan el lehet váltani, mert képes megtartani a centert, de irányítón is ott marad lábbal. Tetszett a hozzáállása, a védekezésbeli affinitása.
Omenaka egy-két dologra használható, mindenesetre a fizikai adottságai miatt többet fog tudni hozzátenni, mint Krivacevic. Csak kosárlabdázni ne akarjon, mert az nem fog menni. Meglepõ amit mondok, de ennek ellenére a lehetõségekhez képest kiváló igazolás. A legjobb helyre jött, ha hasznos csapattag akar lenni. Az edzõi stáb dolga lesz, hogy a fizikai paramétereit kihasználják. Ambíciózus srác, tehát remélem nyitva lesz a füle. Azt szerintem mindenképpen el kéne neki magyarázni, ha esetleg kisebbet akarna zsákolni, lemoshatná magáról a gyûrûcsonk-király címet. Meg esetleg nem ugrálna mellé a labdának.
Balogh nagyon keveset játszott, mintha szálkásabb lenne.
Előzmény: kadar (180779) |
1 |
Előzmény: 2022-09-11 09:29:59 (180779) | name: kadar |
| Légiósok:
Cakarun, a mindenkori körmendi csapatba, mindig kellene egy ilyen játékos. Hatalmas kosár iq-val rendelkezik, amikor a pályán van / lesz, mindenki megnyugodhat. :) Pár pontban, lepattanóban biztosan kevesebbet fog hozni mint Gordon de csapatjátékban többet fog hozzátenni.
Moore, nála szerintem kijelethetõ, hogy nagy fogás. Kintrõl életveszélyes.
Két kicsi egyénileg extra de ez csapatsportág, meglátjuk majd hogy hosszútávon mennyire tudnak alkalmazkodni, az elmúlt két meccs alapján biztatóak.
Parrish, ahogy az várható volt, padról beszállva vagy megnyeri a meccset vagy nem tesz hozzá semmit.
Két meccs alapján nehéz bármit is mondani, mindenesetre az tény hogy Constantinides nem nagyon szokott mellényúlni a légiósokkal, egyelõre úgy tûnik most sem fog.
Arról viszont sajnos nincs infóm, hogy Constantinides és Okorn összeverekedtek-e az öltözõfolyosón..:)
| |
/ 2022-09-21 18:06 (180823) | name: spiritknight |
|
Engem is meglepett a Léva, elég jó a játékosállománya, ráadásul az elsõ "félidõ" közepén extrán is dobtak. Várni kell még nyilván az értékeléssel, én kíváncsi vagyok például, a két kicsinek van-e megfelelõ külsõ dobása?
Sok a buta gól jó fault, erre figyelni kéne.
Meglehet ez, de egyenlõre távolról, középtávolról gyalázatosan dobunk. Ha fárad az ellenfél, akkor talán betalálunk kintrõl.
Előzmény: kendeffy (180820) |
|
Előzmény: 2022-09-21 18:01:16 (180820) | name: kendeffy |
| Azért lássunk még egy-két meccset mielõtt bárkit cserélni akarunk:-)))))
Ezt meg húzzuk be. A vártnál jobb a Léva. | |
/ 2022-09-21 18:54 (180827) | name: spiritknight |
|
Hááát, hogy megválaszoljam a félidõben feltett kérdésemet, ez alapján a két kis amerikainak nincs külsõ dobása. Mitchell betörésbõl ok, ennyi.
Irányítójáték, mint olyan, ma nem létezett.
Ami a legfájóbb volt, sokkal lassabbak voltunk, mint a Levice....
Igaz, ez csak egy meccs volt.
|
1 |
2022-09-22 07:51 (180839) | name: spiritknight |
|
Nyilván többet büntetõzött a Léva, hiszen sokkal gyorsabban, határozottabban játszottak, sokszor csak utánnyúlással értük el õket (gól jó fault).
Mindenki a valós tudása alatt játszott, mert szervezett játékról nem beszélhetünk. Mitchell is az egyéni betöréseibõl szórta meg magát.
|
1 |
2022-09-24 11:09 (180844) | name: spiritknight |
|
Andersonnál az a kérdés, mi a helyzet a képességekkel. Ha kevés ide, akkor egy beszélgetés ezt nem oldja meg. Ha elég jó, akkor talán. A képességszintet meg a szakma remélhetõleg megítéli, összeveti a célokkal és az anyagi lehetõségekkel, hiszen a posztja kulcskérdés.
Előzmény: kov@ (180843) |
|
Előzmény: 2022-09-24 10:43:57 (180843) | name: kov@ |
| A tegnap délutáni finnek elleni 24 pontos Léva gyõzelem után még jobban zavar a mi vereségünk. Ez a Léva semmi extra, csak egy összeszokott csapat. Kár a vereségért, reméljük az OSE elleni meccsig összeszedjük magunk, az irányítóval meg le kell ülni beszélgetni, hogy ez egy csapatsport, ennél jóval több kell.
A tegnapi második meccsen viszont a Malaga hengerelt. Elsõ negyedben Perry kezdett, gyorsan dobott 11 pontot, közte 3 triplát, aztán jött helyette a friss EB gyõztes Diaz( elsõ három negyedben idõt felezve egymást váltották). Büszke voltam, hogy Perry nálunk is játszott, hihetetlen mennyit gyorsult és mennyivel okosabban játszik (végül 22/15-el zárt 7 assziszt mellett, elférne még nálunk is :))). A meccs utáni pacsinál sajnálkozott is, hogy nem a Körmenddel játsszák a döntõt.
Úgy nyert 50 pont felett a Malaga, hogy az utolsó negyedben már Perry és Diaz sem irányított. Nagyon erõsek lesznek idén, simán eljuthatnak a BL végjátékába is. Vasárnap remélem adnak egy 50-est a Lévának is. :)
Hajrá Körmend! | |
/ 2022-10-12 22:50 (180986) | name: spiritknight |
|
Az, hogy ki kit akar éppen kirúgni, nem érdekel, másodlagos kérdés, ettõl ez még nézhetetlen volt.
Viszont ami jól látszott, az a játékosok metakommunikációja. Na... az viszont tényleg elkeserítõ volt.
Előzmény: lombi (180985) |
3 |
Előzmény: 2022-10-12 20:48:43 (180985) | name: lombi |
| Olvasom a kommenteket és azt látom hogy ott tartunk mint tavaly például a minden idõk 2 leggyengébb kicsije stb....
Az edzõ kirúgása késõbb lesz?
Amúgy 1 szakmai kérdésem lenne aki esetleg többet fogott labdát mint én esetleg válaszolhatna.
Nem zavaró az hogy egyszer Molten 3 nappal késõbb meg Wilson labdával játszunk?
| |
/ 2022-10-16 19:56 (180990) | name: spiritknight |
|
Az eredmény ránk nézve hízelgõ. Ha a Kecskemét az üres helyzeteit jó százalékkal dobja, akkor ez mínusz 20-25.
Hihetetlen gyenge a védekezés. Ha besegítettünk, nem értünk vissza, dõlt a dominó. A második félidõben végig mindent elváltottunk, láthattuk az eredményt. Ez a rutinos csapat köszönte szépen. A törpe hátvédeink esélytelenek voltak elváltás után.
Ész, irányító játék, mint olyan nem létezett, a kis amerikai "irányítónak" konkrétan nincs dobása, esetleges, hogy mi akad be neki. Stokes után sivatag az irányító poszt.
Ha Omenaka fent volt, akkor volt némi szerkezetünk, de hát, ha Õ az egyik legjobb ember, akkor ott irdatlan nagy baj van.
Moore???? Mindenki, így én is a legjobb légiósnak láttam, gondoltam. Teljes motiválatlanság, kedvetlenség.
|
2 |
2022-10-19 21:51 (181051) | name: spiritknight |
|
Nekem a türelemmel alapból nem lenne gondom, csak az a probléma vele, hogy például:
-A türelemtõl Cakarun nem lesz gyorsabb védekezésben, nem lesz 5 cm-rel magasabb, nem fog több lepattanót szedni.
-Az irányítónk nem fog tudni magas szinten irányítani, és bár most dobott 19 pontot, de letamadás ellen vagy ötször vesztette el a labdát. Nem fogja elhagyni a 180 cm-t, így védekezésben óriási betli.
-Parrish nem lesz az oroszlányi cserepad szintnél nívósabb kosaras, bár nálam nem vele van a legnagyobb gond, tudtuk elõre, nagyjából mit tud.
-Mitchell nem hiszem, hogy okosabb játékos lesz a türelemtõl, és a védekezése az életben nem lesz White szintû
-Omenaka úgyanúgy lecsapja a vállmagaságig visszapattanó labdát, ahelyett, hogy megfogná, de legalább van lepattanónk és némi tömeg a palánk alatt.
-Vannak még játékosok, akik a türelemtõl nem fognak megtanulni dobni, mert azt már meg kellett volna korábban, ha van hozzá tehetség.
Szóval én szívesen leszek türelmes, más választásom úgy sincs, szurkolok is a csapatnak, most is üvöltöttem az utolsó tíz másodpercben, de félek attól, hogy ez sajna magától nem fog tudni megjavulni. Bár tévedjek!
|
1 |
2022-10-23 16:33 (181085) | name: spiritknight |
|
Köszönet a feltöltésért. Jó volt nézni ezt a triplazáport.
Elveimmel szakítva elõfizettem erre a fostalicska Mindigo-ra, de méh mindig nem került át a felvétel az élõ adásokból a visszanézhetõk közé. (Mondjuk a ZTE-Kaposvár meccset is meg akartam nézni, de az elsõ negyedben elakad és annyi.)
Tegnapi meccsrõl:
Ez a triplazápor, ami azért vallkuk be, nem jön össze mindig, megmentett minket, de sajna a hiányosságaink ugyanúgy kütköztek. Viszont a sors visszaadott valamit a Sporting meccsen elvettekbõl.
Azért az én univerzumomban 203 cm-es center és 178 cm-es kosaras továbbra sem létezik, de majd meglátjuk, mi sül ki belõle hosszú távon.
Előzmény: BélaBá (181084) |
|
Előzmény: 2022-10-23 16:12:05 (181084) | name: BélaBá |
| Mike Moore Alba elleni 29 pontja és az Egis Körmend fontosabb kosarai (no meg az ünneplés) az MTE Tv csatornáján:
https://youtu.be/rMPm6MIJJ0k
| |
/ 2022-10-26 20:05 (181113) | name: spiritknight |
|
Eredménytõl függetlenül, az eddig látottak alapján, ritka az, amikor egy csapatban ennyire sok olyan játékos van, akinek nincs stabil dobása. Nem gondoltam volna. A fiatalokról tudjuk, hogy valamiért nem tudnak dobni, de most az idegenlégiós mezõnysor is fakezû, Moore meg úgy látszik, elég hektikus. Játékintelligenciáról, védekezésrõl meg ne is beszéljünk.Jó ez a lengyel csapat, szembeötlõ volt, hogy a legtöbb játékosuknál nem szokatlan a labda gyûrûbe juttatása, de ez a játék, amit elkövettünk, ilyen formában megint csak a nézhetetlen kategória. Fõleg úgy, hogy nálunk a BEdobó posztot jelen állás szerint ki kell vonni a forgalomból. Minden támadásunknál vérhólyagot ütünk a labdára. Sajnálom.
|
1 |
2022-10-27 15:13 (181115) | name: spiritknight |
|
Most ránézésre igen. De azért nem lenne jó, ha már most bele is törõdnénk, hogy az idei szezon ennyi és kész. Persze a pénz nagy úr.
Én nem örülnék annak, ha például Takács K. a régi formájához térne vissza, sokkal inkább egy új, hatékony formában bíznék.
Előzmény: paky (181114) |
7 |
Előzmény: 2022-10-27 12:27:14 (181114) | name: paky |
| Még szezon eleje van, de az idei csapat célja a nyolc közé jutàs lehet reálisan. A légiósok kivàlasztàsa nem jött be. A magyarok még keresik régi formàjukat (Takàcs,Durázi).
Honvédot idegenben lebecsülni nem szabad. Ludovikàn kifejezetten veszélyesek.
Nehéz meccsre számítok.
Mte | |
/ 2022-10-29 18:08 (181127) | name: spiritknight |
|
Ha ez eddig jó, akkor mi nem ugyanazt a meccset nézzük.
Előzmény: lhegedus (181126) |
1 |
Előzmény: 2022-10-29 17:54:17 (181126) | name: lhegedus | town : London |
| Eddig jo, talan azzal, hogy a palank alatti vedekezesunk gyakorlatilag nem letezo fogalom. Nem vagyunk tul meggyozoek , de bizakodom. Volt mar ennel xarabb elso negyedunk is.
A szurkolasunk jol hangzik. Ez a mindigfos kameraallas eleg xar, es nincs kommentar sem, ezeken kivul mas problemam nincs (azon kivul, hogy a kezdokorbe felragasztott reklam nem bantott senkinek a szemet, sikerult kb 1/3-2/3 arayban "elfelezni" :). | |
/ 2022-11-02 21:41 (181168) | name: spiritknight |
|
Sajnos ez a védekezés ilyen formában soha nem fog összeállni, onnatól meg felesleges is bármirõl beszélni. Egyszerûen szerkezeti és képességbeli gondok vannak, amit az idõ nem old meg. Szerintem.
Kálmán Lacika is jól mondta, de én bizony 3 helyett 4-et mondtam volna. Persze a pénzt meg nem én osztom.
|
1 |
2022-11-03 14:04 (181172) | name: spiritknight |
|
Így utólag lehet azt mondani, hogy igazad van, de ezt elõre látni nem lehet, SÕT. Akivel beszéltem, mindenki egyöntetûen állította, hogy ez a légiós állomány tudásra jobb, mint a tavalyi. Még azt is bevallom, én is ezt gondoltam. Olyat is nem egy embertõl hallottam, hogy ez a keret egy potenciális bajnokesélyes állomány. És még csak azt sem mondom, hogy ekkora a dilettantizmus, csupán azt, hogy ez egy óriási lutri, és elõre, meg az edzõmeccsek alapján szinte alig lehet érdemi következtetéseket levonni, amint látjuk.
Előzmény: lujó (181171) |
1 |
Előzmény: 2022-11-03 13:40:16 (181171) | name: lujó |
| Az Alba, a Kecskemét és a Szolnok csinálta jól mert nem vállalta a nemzetközi szereplést. Mi ilyen játékosállománnyal csak az indultunk még kategória vagyunk. Teljesen felesleges pénzkidobás ebben a gazdasági helyzetben ennyi nézõvel meg fõleg. Semmi értelme az egésznek, hogy csak pofozógépek vagyunk és költjük a pénzt.
| |
/ 2022-12-03 19:07 (181267) | name: spiritknight |
|
Ne haragudj, de szerintem ez nem akarati kérdés. Itt óriási képességbeli hiányok vannak. Nálam ez már pár mérkõzés után 4 légiós csere volt, mert ez ebben a formában totál mellényúlás, ezt a vak is látja. Mondjuk pénzem nincs hozzá. De így a totál reménytelen kategória.
Előzmény: mex63 (181264) |
2 |
Előzmény: 2022-12-03 18:53:19 (181264) | name: mex63 |
| Az az "érdekes", ha lenne vér a tökünkben és csak egy picit mindenki (el)gondolkodna a szünetben, akár még hozható is lenne a meccs.
Én persze könnyen dumálok a monitor elõl, de azért szerintem aki csak egy picit is érti a játékot - de nem is kell érteni, csak érezni - látja hogy mi az amire figyelni kellene.
Plusz a mentális dolgok, ami viszont nem hozzáértés, hanem jórészt szándék, akarat vagy odafigyelés kérdése.
És lehet, hogy a mentális téma elég is lenne.
Mint ahogy gyakran elõfordul pl. nem kb. 0:8, 0:10-el vagy két bekapott hármassal kellene kezdeni fordulás után, hanem mondjuk 10:2-vel. | |
/ 2022-12-03 22:47 (181284) | name: spiritknight |
|
Itt ha nincs lehetõségünk több légióst is cserélni, akkor semmi esély bármiféle elõrelépésre. Lehet itt beszélgetni légióssal, de felesleges. Akkor el kell fogadni, hogy idén az is nagy szó, hogy indulunk a bajnokságban.
Ha van pénz, lehetõség váltani, akkor azonnal. Beszélgetés nélkül.
A bajnokságnak még nincs vége, de ez a csapat ilyen formában esélytelen a futamon.
|
3 |
2022-12-10 20:52 (181344) | name: spiritknight |
|
Nehéz ezt a "szintet" egy döntõs idény után megemészteni. A vicc az, hogy még mindig nem úszott el az idény, , csak sûrgõs cserék kellenek. Még úgy is necces, de...
|
2 |
2022-12-21 18:15 (181433) | name: spiritknight |
|
Ettõl a gyengén játszó Atomtól az elsõ negyedben máris kaptunk 25 pontot. Sajnos Parrishen kívül ebben a csapatban senki nem tud védekezni, így nem egyszerû nyrni ezen a fontos találkozón.
|
2 |
2022-12-30 21:02 (181526) | name: spiritknight |
|
Én továbbra is úgy látom, hogy ez a csapat soha a büdös életben nem fog tudni funkcionálni, mégpedig elsõsorban a védekezés gyengesége miatt. A második gyengénk a kosár IQ hiánya.
Lehet itt taktikáról, játékosokról, figurákról és összeállításokról beszélni, de nem sok értelme van. Ebben a csapatban egyszerûen nincs egy védekezni tudó játékos sem. Ez NEM CSAK AKARAT kérdése, hanem mint minden az életben, képesség is. Sajnos gyenge védõk az idei játékosok, aki meg tudott védekezni, épp most távozik (nem mintha támadásban nem lehetne pótolni, de talán a dobott pontmennyiségel van a legkevesebb problémánk).
A kosár IQ-t szintén nem lehet pótolni, taktikázni persze lehet, ha van fogadókészség. Idén nem sikerült okos játékosokat igazolni.
Persze, pont ezt a két faktort nehéz elõre pontosan látni, kicsit lutri is, hogy jön össze éppen az adott évben. Ennek ellenére lehetnek szép eredményeink még, láttam, sõt van rosszabb csapat is, mint a miénk, nem is egy. Kiugró eredményre viszont elég kevés esélyt látok.
Ettõl függetlenül örülök, hogy járhatunk meccsre, megküzdthetünk hétrõl-hétre az ország jobb és gyengébb csapataival, a körülményekhez képest igen is nagy szó ez is, ezt lássuk be.
|
2 |
2023-01-03 18:37 (181548) | name: spiritknight |
|
Hogy pontban jobbak leszünk-e, az majd kiderül, számomra azért kérdéses. Parrish 7, 6-tal távozik, Edwardsnak majdnem 9 volt az átlaga, amikor elvileg edzésben volt. Nem nagy különbség. És hát hajlamos a pufifánkosodásra. De majd meglátjük.
Ami a védekezést illeti, hát ja... pontosan. Én is úgy emlékszem, hogy védekezésben nem Edwards volt a legélesebb kés a fiókban, ráadásul nem is azonos poszt. Ha ehhez a védekezéshez hozzáadunk egy közepes védõt egy jó helyett.... na majd ezt is meglátjuk.
A koncepciót esetleg abban látom, hogy játékszervezésben hozzá tud tenni, mert okos, tudatos játék hiányában is szenvedünk rendesen. Nem emlékszem, hogy Edwards mennyire volt jó a szervezésben, inkább végrehajtó szerepkörre emlékszem, de ebben még lehet perspektíva. Azért egy intelligens játékos jön, és ahogy a vak is mondja...
Előzmény: songoku (181547) |
1 |
Előzmény: 2023-01-03 10:34:44 (181547) | name: songoku |
| Pontban jobbak leszünk... De Edwards nem igazán "védõtípus"... nem lehet tudni azt sem, hogy milyen állapotban van fél év heverészés után. Továbbra sem látok ebben koncepciót, mert Parrish sokszor védekezett magas és alacsony emberen is. Most ezt is elbukjuk ezzel a cserével.
Amúgy az edzõnek már szólt valaki, hogy meccs közben a légiósoknak ne magyarul kiabáljon, mert õk még nem nagyon beszélik a nyelvünket? Mondjuk az edzõ sem igazán az övéket... | |
/ | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|