2017-02-12 19:55 (153689) | name: pajcs |
| Ugye, ugye! Gratula mindenkinek! Remélem jön Cole még a héten, aztán meglesz a 8. MTE!!! |
|
2017-02-12 20:26 (153702) | name: pajcs |
| Ha valaki piásan megy edzeni, azt el kell küldeni, pont! Végére együtt voltak én így láttam! Aki beáll a sorba kell, aki nem az nem, a kérdésedre a válasz, igen ha más is ilyen azt is el kell küldeni, lehet az akárki, mert bomlaszt és demotívál! MTE! Előzmény: scottie (153695) |
|
Előzmény: 2017-02-12 20:13:33 (153695) | name: scottie |
| Egy költõi: ha még egy embert elküldenek a csapattól, csapatból, akkor tovább fejlõdünk és jobbak leszünk???
MTE
P.S.: 300 km távolságból is tisztán látni, hogy nagyon nincs kémia :( | |
/ 2017-02-12 20:33 (153705) | name: pajcs |
| Ha valaki piásan megy edzeni, azt el kell küldeni, pont! Végére együtt voltak én így láttam! Aki beáll a sorba kell, aki nem az nem, a kérdésedre a válasz, igen ha más is ilyen azt is el kell küldeni, lehet az akárki, mert bomlaszt és demotívál! MTE! Előzmény: scottie (153695) |
|
Előzmény: 2017-02-12 20:13:33 (153695) | name: scottie |
| Egy költõi: ha még egy embert elküldenek a csapattól, csapatból, akkor tovább fejlõdünk és jobbak leszünk???
MTE
P.S.: 300 km távolságból is tisztán látni, hogy nagyon nincs kémia :( | |
/ Előzmény: 2017-02-20 09:57:19 (154068) | name: pelike |
| Golomán sajnos (vagy inkább: szerencsére?) Európába kb. csak top bajnokságba fog visszajönni az UCLA-bõl.
Ha hozzánk jön, az azt jelenti, hogy hétvégén sikerült meggyõzni az Audit szponzornak :)) | |
/ 2017-04-15 13:42 (155007) | name: pajcs |
| Miért nyilatkozik a csapatból bárki olyan internetes oldalnak, akik még a csapat nevét sem írják le helyesen?! |
|
2017-04-17 16:02 (155086) | name: pajcs |
| A tegnapi hõstett volt, a javából. Sokan írtak már dícsérõ szavakat, én a vezetõedzõt emelném ki, aki a végén, minden támadás után cserélt, Csórit, Ákost válltva...szerintem ez a húzás is nagyon kellett a gyõzelemhez. Sterling szép lassan felnõ a feladathoz, Smith posztján a legjobb a ligában, hihetetlen munkabírású és sokoldalú, Csóri, nekem a legkellemesebb meglepetés, a legjobb formában kosarazó ötös a mezõnyben,Lasan igazi mesterlövész, Ákos igazi pióca, és már látszik rajta a szlovén edzõk munkája, elkezdett nem csípõbõl tüzelni, Fepura meg nincsenek szavak!!! Köszönöm a tegnap estét, órási élmény volt!!!! MTE!!! |
3 |
2017-04-23 22:36 (155277) | name: pajcs |
| Szerintem egymás elleniben nem jobbak, AZ alapszakasz is számít, úgyhogy 3-1 IDE! Nyerjenek csak csütörtökön is, mi meg a Szolnok után vegyük be AZ arénát is, egyik sem lehetetlen, feltéve ha mindenki játszik😉, aztán elsô helyért ki-ki meccs az Alba ellen!!! Hajrá Körmend!!! Előzmény: Penny (155271) |
1 |
Előzmény: 2017-04-23 20:48:07 (155271) | name: Penny |
| Hát, én ennek nem örülök, h ök nyernek, mert ugyan annyival állunk és egymáselleniben jobbak. Sérültjeink remélem csütörtökig rendbejönnek. | |
/ 2017-04-23 23:12 (155279) | name: pajcs |
| Megnéztem igazatok van...bár logika nem sok van benne...eredményeket visszük AZ egymás elleniben meg nem számít AZ alapszakasz, szerintem nem korrekt, mondjuk AZ rohadtul mindegy mi korrekt szerintem, a szabály tényleg ez.. Előzmény: mex63 (155278) |
|
Előzmény: 2017-04-23 22:58:56 (155278) | name: mex63 |
| De-de, az egymás elleniben kosárkülönbséggel jobbak, az alapszakasz nem számít.
| |
/ 2017-04-30 20:55 (155459) | name: pajcs |
| Szerintem ezek a variációk, de javitsatok ki ha tévedek: MTE, Falco nyer MTE-Alba-Falco-Zte, MTE, ZTE nyer a sorrend: ZTE, MTE, Alba, Falco. Alba, Falco nyer Alba, Falco, MTE, ZTE a sorrend, Alba, ZTE nyer, akkor Alba, ZTE, MTE, Falco a sorrend. Ha nyerünk, nyerjenek a sárgák is, ha kikapunk inkább ZTE legyen pályahátrányból...MTE!!! Előzmény: hanitib (155455) |
|
Előzmény: 2017-04-30 20:20:43 (155455) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Szerintem lehetünk másodikak. És talán ennek van a legnagyobb esélye most. Ha a Szombathely megõrzi hazai veretlenségét, mi pedig kikapunk. Persze jobb lenne nyerni. | |
/ 2017-04-30 22:12 (155467) | name: pajcs |
| Minitabellán ebben az esetben a Falco 3-1, mi 2-2, ZTE 1:3, szerintem..(Falco nyert Zegen)
Előzmény: hanitib (155463) |
|
Előzmény: 2017-04-30 21:22:09 (155463) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Szerintem, ha Alba Falco nyer akkor a sorrend. Alba, Körmend, Falco, Zete. 3-as minitabella, ahol utolsó legkevesebb gyõzelemmel a Zete. Holtversenyben vagyunk a Falcoval, de jobb az egymás ellenink. | |
/ 2017-05-01 16:15 (155509) | name: pajcs |
| Kedves Zsolt! Köszönjük a tájékoztatást. Ezek szerint a magyar és az amerikai orvosok között véleménykülönbség van. Javaslom harmadik független szakértö orvosstáb bevonását. Megirnám a tisztelt menedzsernek, hogy tekintettel a Eurocup jó kapcsolatra a Chalonnal, a leleteket kiküldtük a Chalon orvosainak, akik egész Europában a legjobbak, elismert szaktekintéjek. Lássák ôk is a tehetség nem Minden...Hanga Ádám szétszakadt bokával, beinjekciózva játszott a CSZKA ellen, mert sportember, mert profi, pedig jövöre az NBA-be készül. Sajnálom a többieket akik hétrôl-hétre felszedik a parkettát értünk, a városért. Pettynek, Bálintnak mielôbbi gyógyulást! MTE!!! Előzmény: BélaBá (155500) |
4 |
Előzmény: 2017-05-01 15:18:15 (155500) | name: BélaBá |
| Játékosaink állapotáról
Szurkolóinkat joggal érdekli, hogy mi a helyzet a játékosokkal, a sérültek állapotával.
Ezzel kapcsolatban tudni kell, hogy vannak olyan helyzetek, amikor errõl bármelyik klub könnyebb, pontosan tud tájékoztatni, mert egyértelmû a diagnózis, de vannak olyanok is, amikor sajnos ezt nem mondhatjuk el.
Nálunk Horti Bálintnak rendkívül peches a szezonja, ami az elsõ edzõmeccs elsõ pillanatában kezdõdött, kézcsont töréssel. Ezt követõen lábcsont gyulladása volt, de késõbb remekül játszott, kezdõ kosarasként lépett pályára. Késõbb viszont komolyabbra fordult a bokasérülése. Számos vizsgálat többféle megállapítást tett vele kapcsolatban. A legfrissebb információk szerint Bálint sérült bokáját május 15-én atroszkópos mûtéttel fogják feltárni, tisztítani. Ettõl a beavatkozástól remélhetünk pontosabb helyzetjelentést az õ állapotával, szalagjaival, porcaival kapcsolatban.
Parrish Petty még a Falco ellen, itthon szenvedett kellemetlen lágyéksérülést, amely miatt azóta nem vállalhatta a játékot. Az MRI és az ultrahang vizsgálat alapján is komoly volt a probléma, amire ha rásérül, akkor akár az egész szezonja veszélybe kerülhetett volna. A szakmai stábbal közösen azon dolgoztak, hogy rendbe jöjjön a húzódása, ami már jól haladt, ám a Szolnok elleni mérkõzés után begyulladt az egyik bölcsességfoga, amelyet szombaton ki kellett operálni. A mûtét után az õ játéka esélytelen volt Szombathelyen. A varratait a hétvégén, legkorábban pénteken fogják kiszedni, ezt követõen már a csapat rendelkezésére állhat.
Terry Allen helyzete kicsit más, hiszen nála nem biztos, hogy indokolt az ilyen hosszú kihagyás.
Terry az Alba Fehérvár elleni mérkõzés elõtt jelentett sérültet, a vádliját fájlalva.
Az õ sérülését két MRI és egy ultrahang vizsgálat volt hivatott diagnosztizálni. Az eredményeket megnézték a klub orvosai és egy amerikai doktor is ellenõrizte. Az eredmények alapján orvosaink úgy látták, hogy a játékos állapota nem súlyos, de a kosaras ebben az ügyben az amerikai menedzserirodára hallgatva, egyelõre nem vállalta a játékot. Ez idõ alatt a lábát nem terhelõ erõnléti edzéseket végzett. Jelen állás szerint ezen a héten még nem fog játszani, de május 6-tól, tehát a rájátszásban már a csapat rendelkezésére áll majd.
| |
/ 2017-05-04 22:20 (155648) | name: pajcs |
| Mondom mi lesz: Pécset verjük 3:1-re, Falco-t szintén 3-1-re, és a ZTE-t a döntôben 3-2-re. Utána beb@szunk. És tudjátok, miért, mert megérdemeljük!!! MTE!!!!Elôre a negyedikért!! |
4 |
2017-05-11 18:32 (155805) | name: pajcs |
| Megelõztél köszönöm:-) Előzmény: BélaBá (155799) |
|
Előzmény: 2017-05-11 17:31:23 (155799) | name: BélaBá |
| Azért ezt a StuckInKormend-et elég jól félre lehet érteni.
Van ennek a kifejezésnek egy olyan értelme, hogy "Bízz a Körmendben!"
Gyakran használják angol nyelvterületen a Stuck in love, bízz a szerelemben kifejezést.
És Allen ezt a "StuckInKormend"-et már korábbi posztjaiban is leírta.
Óvatosan kell ítélkezni, pláne, ha félreérthetõ a dolog.
| |
/ 2017-05-25 13:11 (156204) | name: pajcs |
| Így igaz nem az elsõ ilyen meccs volt idén a Savária Arénában, és nem csak mi nem bírtunk elmenni mellette szó nélkül. A véleményem az ennek ellenére, hogy ezt el kell engedni! Meggyõzõdésem, hogy a körülmények nem fognak változni, nekünk kell hozzá alkalmazkodni. Ahhoz, hogy így is nyerjünk függetleníteni kell ettõl mindenkinek magát. A reklamálás, bosszankodás, erõt energiákat vesz el, romlik a koncentráltság, teljesítmény. Ennyit tudunk tenni, hogy semmivel sem foglalkozva, megyünk elõre. Nem tudom ez mennyit ér, 2 pontot biztos.- Az is lehet rosszul gondolom. Hajtani tovább! Köszönöm a csapat minden tagjának a tegnapi teljesítményt, kitették mindenük a pályára, értünk. MTE! Előzmény: krstic (156203) |
1 |
Előzmény: 2017-05-25 12:55:55 (156203) | name: krstic |
| Így van. Plusz Bencze Tamásé.
" Ami a meccset illeti: én azt gondolom, hogy ezt a hazai pályát nehéz bevenni. Jó csapat a Falco, ez nem kérdés. Jól is védekezik, különösen, ha a játékvezetõk így engedik. Ennyi rossz elzárást, lépéshibát, faultot, amennyit mi ma kaptunk, ennyi színészkedéssel - és ezt merem vállalni - ritkán látni. Komolyan mondom, úgy éreztem magam, mintha a Real Madrid otthonában játszanánk. Azt megértettem volna, ezt nem. Ha nem is követelem, de kérem a Játékvezetõi Bizottságtól a mai mérkõzés visszanézését."
MTE!!! | |
/ 2017-05-30 06:50 (156377) | name: pajcs |
| Ma délelõtti videózáson én nem az elmúlt meccseket elemezném, hanem lejátszanám a Nanterre elleni hazai találkozót a srácoknak. Ha azt, és úgy játszanánk akkor biztos lenne a siker. Fõlep PP- nek#34 lenne érdemes megnézni, mert ott extra klasszis irányító játékot mutatott...ne adjuk fel, küzdjünk utolsó vérig! MTE! |
3 |
2017-06-08 17:37 (156699) | name: pajcs |
| Juhos pluszba jött volna, nem Horti helyett. Halász nem vagyok biztos benne, hogy gyengébb, mint Ruják...szerintem lesz még magyar, MTE! Előzmény: krstic (156694) |
|
Előzmény: 2017-06-08 15:35:01 (156694) | name: krstic |
| Sajnos csak a második (lehet harmadik) opciók jöttek (?) be.
Ha igaz, Ruják helyett Halász és Juhos helyett marad Horti.
Én még egy hazai mezõnyembert eltudtam volna képzelni,de valószínûleg az 5 légióssal kész a keret.
Meglátjuk,érdemi rész megint a külföldieken áll vagy bukik majd,de ha a csapategység meg lesz,ami nagyon-nagyon fontos lenne,lehet akármi.
MTE!!! | |
/ 2017-06-09 07:57 (156719) | name: pajcs |
| Meglátjuk! :-)
Halász vs. Ruják dolgot lehet objektívan is nézni
RA: PTS: 8.3; RB:3.7; AS:2.39 ST:0.6
HA: PTS: 6.7; RB:1.8; AS: 3.85; ST:1.42
Mindezt András közel 30 perc játékidõvel, Ákos 20 perc játékidõvel érte el, továbbá Ákos 3 évvel fiatalabb. Gólpasszban csak Vojvoda Dávid és Pongó Máté elõzi a ligában a magyarok közül, szerzett labdában, pedig csak Pongó és Váradi B.
Persze az , hogy kinek, melyik játékos játéka tetszik jobban, az valóban szubjektív,a leírtak nem. Egyébként meg akkor nyugszok meg, ha Ákos tényleg aláír, tavaly András is szinte már biztos volt...majd az idõ tényleg megmondja! MTE! Előzmény: krstic (156700) |
|
Előzmény: 2017-06-08 17:58:14 (156700) | name: krstic |
| Ha jön harmadik magyar magas,elhiszem. Különben nem.
Ruják vs. Halász meg szubjektív. Nálam jobb Ruják.
Idõ megválaszolja.
MTE!!! | |
/ 2017-06-29 21:48 (157090) | name: pajcs |
| Srácok! Mind azt akarjátok, hogy Smith maradjon, azt ki is kell ám gazdálkodni...pénzeszsák nem végtelen, szerintem idén pont ez a szív, tûz hiányzott...meglátjuk..a kép alatti kommentek valóban sejtelmesek...MTE Előzmény: Jos (157089) |
|
Előzmény: 2017-06-29 20:25:10 (157089) | name: Jos |
| Küzdõs, hajtós srác, de ide és ezekhez a célokhoz õ kevés. Amikor itt volt sem váltotta meg a világot, Pécsen sem alkotott maradandót, meg azóta is félévente más klubja van. Nem hinném, hogy komolyan gondolkodnánk benne.. | |
/ 2017-08-30 08:36 (157723) | name: pajcs |
| Én meg a másik...nem tudom miért kell ezen lovagolni. Nagyon rövid a felkészülési idõ az EC meccsekre. Nyilván azt szeretnénk, hogy a svédek minimálisat információval rendelkezzenek rólunk, hogy nehezebben tudjanak készülni ellenünk. Meg amúgy is nem mindegy??!...szombaton már mindenki láthatja a csapatot, ráadásul ingyen, mert ha pénzbe került volna abból is hiszti lett volna. Én is szerettem volna ott lenni Zágrábban szombaton, sajnálom, de elfogadom. NP-nek sem megsértõdni kell, gondolom Johnny elmagyarázta volna, a döntés hátterét az ok-okozatokat. Ha nincs ellenség, kérem ne is csináljunk. Nemsokára indul a szezon, szurkolhatunk, láthatunk jó sok meccset, van csapatunk...MTE! Előzmény: kadar (157721) |
|
Előzmény: 2017-08-30 08:20:00 (157721) | name: kadar |
| Ha a csapat titokban akarja tartani a pontdobókat akkor egy havernak, barátnak, cimborának se mondják el, mert az már nem titok.. | |
/ 2017-08-30 08:38 (157724) | name: pajcs |
| Mondjuk ezzel viszont csak egyet érteni lehet! Előzmény: kadar (157721) |
|
Előzmény: 2017-08-30 08:20:00 (157721) | name: kadar |
| Ha a csapat titokban akarja tartani a pontdobókat akkor egy havernak, barátnak, cimborának se mondják el, mert az már nem titok.. | |
/ 2017-08-30 10:39 (157727) | name: pajcs |
| Ebben is van igazság, és lehet neked van igazad....az egészet leginkább pont azért nem értem, mert gyakorlatilag olyan dolgokon megy a rágódás, ami gyakorlatilag tök mindegy...Az elsõ légióst véglegesítették, mert meg voltak elégedve vele, amint ez megtörtént, jött is az info. Ez számít, a többi tök mindegy! Előzmény: kobe (157726) |
|
Előzmény: 2017-08-30 10:27:58 (157726) | name: kobe |
| Úgy gondolom, hogy nem ebbõl készül fel senki ellenünk, mi se ezek alapján készülünk fel másból. Ha így lenne akkor kár lenne a többi meccset is nyíltan lejátszani.
Sajnálom, hogy így alakultak a dolgok.
Én személy szerint nem értek egyett a titkolózással. El tudom ugyan fogadni, hogy zárt kapuk mögött vannak az edzések, de annak nem látom értelmét, hogy a pont dobókat nem lehet kiírni. Abból azért elég kevés dolgot lehet leszûrni. Ahogy látom egyedüli csapat vagyunk aki ezt titkolja, próbálja titkolni.
| |
/ 2017-09-12 07:21 (157939) | name: pajcs |
| Tényleg ezen múlik, hogy veszünk-e bérletet?! Sohasem gondolkodtam ezen...a másik csapat, aminek szurkolója vagyok a BVB. Dortmundban 86e férõhelyes a stadion és évrõl-évre 78e bérletet adnak el. Újként bekerülni csak kihalásos alapon lehet, ez úgy gondoltam eddig Körmenden is így van...nekem ebben merül ki a szurkoló szó jelentése. Meghalnék, ha nem lehetnék ott, lényeg a csapat, minden más mindegy. Persze lehet én vagyok rosszul összerakva. Előzmény: ramon1964 (157923) |
2 |
Előzmény: 2017-09-10 18:47:35 (157923) | name: ramon1964 |
| Bélabá segíts. Mi alapján döntsem el a héten, hogy megvegyem-e a bérleteket a családnak (4db kb:100000ft) miközben fogalmam sincs milyen csapatunk van. Játszottunk 8 edzõmeccset amibõl egyet kommunikáltatok. Edzésre menni tilos volt, edzõmeccset csak egyet lehetett megnézni, a játokosokról nem írtatok egy meccsen sem pontot netán statot. Nem készült egyetlen összefoglaló írás sem a mérkõzésekrõl. Egy apró kérdésem még lenne te megvennéd azt a kabátot amit nem mutatnak meg nem tudod, hogy mekkora cak azt tudod, hogy fekete és hosszú. | |
/ 2017-10-05 10:42 (158320) | name: pajcs |
| Plusz az Alba, ha jól látom... Előzmény: kendeffy (158318) |
|
Előzmény: 2017-10-05 08:19:31 (158318) | name: kendeffy |
| Ha ovábbjutunk egy ciprusi és belga csapattal lehetünk egy hármas csoportban. Az azért nem lenne rossz.
Persze elõször jussunk tovább. | |
/ 2017-10-05 12:35 (158322) | name: pajcs |
| Ok..köszi, megtaláltam! Előzmény: hajba (158321) |
|
Előzmény: 2017-10-05 11:05:08 (158321) | name: hajba |
| Rosszul látod.. Az Alba az F csoportba kerül. A D csoport 4. csapata a QR2 legjobb vesztesei közül kerül ki. | |
/ 2017-10-07 19:57 (158356) | name: pajcs |
| Így van, megvan ennyi a lényeg...azok meg akik meccs végén kurva gyengéztek, azok nem szurkolók, jobb helyeken elásnák õket a kertben...a szerdai meccs után, különösen szánalmas hozzáállás! Hajrá Körmend, Bukarestben jussunk tovább! MTE!!! Előzmény: zsotya (158355) |
11 |
Előzmény: 2017-10-07 19:38:43 (158355) | name: zsotya |
| Nehezen, de megvan.
Gratula a Fiúknak, akadozott ma a játék nagyon, nem is bírtam idegekkel a harmadik negyedben, de a lényeg a gyõzelem!
Szép volt!
Mte!! | |
/ 2017-10-07 22:20 (158363) | name: pajcs |
| Gasper nyilatkozatában minden benne volt...Gratulálok a gyõzelemhez!!Hajrá Körmend!! Előzmény: BélaBá (158361) |
|
Előzmény: / 2017-12-02 19:49 (159225) | name: pajcs |
| Szerintem is túl lett reagálva, inkább legyen ilyen egy játékos, mint halvérû. Valóban kicsit ideges fajta, de jó sokáig volt Csirke Fecóval összezárva, bocsássuk meg neki:-) Hajrá Körmend, a második félidõt jó volt nézni. Hajrá MTE, jó utat haza! Előzmény: jháza (159216) |
1 |
Előzmény: 2017-12-02 19:04:44 (159216) | name: jháza |
| Jó.túlreagáltuk! | |
/ 2017-12-28 18:49 (159554) | name: pajcs |
| Leginkább azt nem értem miért zónázunk, ha az ellenfél 70%-al dobja a hármast...azt meg pláne nem, hogy ha ilyen szarul megy miért nem használjuk a padot...lesz ez jobb, lehet kell egy ilyen pofon, bár én az ASE ellenit is annak éreztem. Hajrá fiúk, térjünk vissza a helyes útra. Előzmény: Penny (159547) |
|
Előzmény: 2017-12-28 18:34:41 (159547) | name: Penny |
| Kb válogatott szünet óta vmi megváltozott. Mai napig nem értem, ha Fepu lemondta válogatottságot, nem is nevezték, miért ment, engedték el :(
Vmikor írtam, h edzõknek legnehezebb dolga lesz, hogy a sok fordítás, hosszabbításos gyõzelem után földöntartsa srácokat, hogy elejétõl küzdeni kell, nem fogunk mindig -16ról fordítani.
Talán második félidõre javulunk és ott is meglesznek a hibák. MTE | |
/ 2017-12-28 18:55 (159558) | name: pajcs |
| Leginkább azt nem értem miért zónázunk, ha az ellenfél 70%-al dobja a hármast...azt meg pláne nem, hogy ha ilyen szarul megy miért nem használjuk a padot...lesz ez jobb, lehet kell egy ilyen pofon, bár én az ASE ellenit is annak éreztem. Hajrá fiúk, térjünk vissza a helyes útra. Előzmény: Penny (159547) |
|
Előzmény: 2017-12-28 18:34:41 (159547) | name: Penny |
| Kb válogatott szünet óta vmi megváltozott. Mai napig nem értem, ha Fepu lemondta válogatottságot, nem is nevezték, miért ment, engedték el :(
Vmikor írtam, h edzõknek legnehezebb dolga lesz, hogy a sok fordítás, hosszabbításos gyõzelem után földöntartsa srácokat, hogy elejétõl küzdeni kell, nem fogunk mindig -16ról fordítani.
Talán második félidõre javulunk és ott is meglesznek a hibák. MTE | |
/ 2018-01-03 20:35 (159735) | name: pajcs |
| Nem értem mi történik, hogy lehet valami ennyire jót így elrontani, néhány hét alatt...edzõ ellen játszanak szvsz...lehet sok volt a gyõzelmek utáni büntetõ edzés...szomorú vagyok, jó lenne kimászni ebbõl! MTE |
|
2018-01-06 09:28 (159898) | name: pajcs |
| Hát pajtás lehet nem küldte el senki, csak belepofázott a dolgába, ugyanúgy, ahogy Teo-éba. Feri végre vette a bátorságot, és ellentmondott. Repült Õ is, az utolsó legenda....Feri, büszke vagyok rád! Itt az ideje összeállni a régi bajtársoknak, és nulláról felépíteni azt, amit már egyszer sikerült. Engem nem zavar, hogy újra nb2-es meccsre kell járnom. 4 bérlet ugyanitt eladó...nyugodtan be lehet zárni a vendégkönyvet is, illik a sorba....ez itt már Észak-Korea...talán a fekete kocsi nem jön értem, mert leírtam.. Előzmény: gjkmd (159894) |
2 |
Előzmény: 2018-01-05 22:54:12 (159894) | name: gjkmd |
| Végigolvasva a mai beírásokat, érthetõ a szurkolók döbbenete a mai híre, hogy távozni akar a vezetõedzõ. Nem akartam nagyon beírni, mert nem hallottam még néhány napja sem, hogy edzõt akarunk váltani. Én úgy gondolom, a vezetõedzõ személyes döntése volt a bejelentés, nem presszionálta rá senki. 3 vereség volt most, emiatt nem kellett volna lemondania. Hiszem hogy nem fogadjuk el csak a lemondását,hanem egy megbeszélést talán megér hogy marasztaljuk. Majd eldõl ez a történet. Ugyanilyen komoly dolognak érzem, hogy tudunk-e jó irányítót hozni, amin úgy értesültem dolgoznak már. Wright sérülése folytán nem tud a segítségünkre lenni, érthetõnek érzem, hogy nem várunk tovább rá. Több játékos lecserélésérõl nem hallottam, de ettõl még lehet hogy mást is cserélni fogunk. Az ügyvezetõi poszton történõ cserét már rég hallottam én is, de ennek nem tulajdonítanék túl nagy jelentõséget. Legfeljebb annyit gondolok errõl, hogy minél elõbb történjen meg az átadás, átvétel, az ügymenet folyamatossága végett. Ettõl még Feri a körmendi kosárlabda régi ikonja marad, aki játékosként maradandót alkotott. Nem hinném hogy egy vezetõi pozíció váltás ezt a megítélést, a szurkolók szemében bármiben is befolyásolná. Az új vezetõnek pedig sok sikert és jó munkát lehet csak kívánni. Talán még annyit tennék hozzá a mai hozzászólások egy részéhez, hogy néhány szurkolótárs nézze kevesebbet az észak koreai tv-t. Akkor talán kevesebb összeesküvést hoznak össze, elküldés, elüldözés, kinyírás, gondolatok jegyében. Pláne hogy ezen mai beírásoknak nincs valóságalapjuk, mert Gaspert biztos hogy nem zavarta el senki. Remélni tudom csak, hogy a sajtó foglalkozni fog az üggyel, megszólaltatnak érintetteket és tájékozottabbak lehetnek a szurkolók az ügyben. Egyébként ilyne történések esetén, lehet tényleg jobb lenne pár napra jegelni a vendégkönyvet. :)
Mte ! | |
/ Előzmény: 2018-01-06 13:52:41 (159904) | name: jimmy66 |
| Feri a klubnál ügyvezetõ ÉS tulajdonos. Jelenleg az ügyvezetõi poszt átadásáról van szó.
| |
/ 2018-01-10 21:28 (160073) | name: pajcs |
| Elõször is elnézést a múlt heti kirohanásért, én is pont nem azzal foglalkoztam, ami a dolgom, mert csak egy szurkoló vagyok. Írtam mindenfélét, pedig az információim biztos hiányosak, elnézést érte. Jövõben inkább nem írok semmit...másodszor gratulálok a csapatnak, kezdünk visszatalálni a jó útra úgy látom. Nagyon szar volt itthon gép elõtt nézni, be is fejezem a sztrájkot, nem bírom én ezt, még szerencse megvannak a bérletek😀, ezt a fajta hozzáállást meghagyom a szolnoki kollegáknak😉 MTE 4ever! |
2 |
2018-01-16 10:07 (160242) | name: pajcs |
| A holnapi meccsre lesz ma este jegy elõvételre lehetõség? Köszönöm! |
|
2018-01-26 22:20 (160450) | name: pajcs |
| Nyilván a több meccs, több szórakozás és ezt meg kell fizetni. Viszont a jövõre nézve lehet ezeket az esetleges plusz meccseket is bele kellen kalkulálni a bérletárakba. Egyrészt ott lenne mindenki, másrészt nem kellene jegyekért sorban állni. Nyilván, ha nem jutunk tovább bukta, de a rájátszás ugyanez...Szerintem, ha valaki 50eFt-ot kifizet bérletre, attól ciki plusz 1000-2000 Ft-ot elkérni egy-két plusz meccsért, viszont, ha 55eFt a bérlet akkor is ugyanúgy megveszi, és nem lesz rossz szájíze... Ez is csak egy vélemény. Előzmény: Gábor85 (160449) |
1 |
Előzmény: 2018-01-26 19:49:55 (160449) | name: Gábor85 |
| Én valószínû így is megveszem, de biztos jót tenne az AAL meccs nézõszámának ha a bérletesek kapnànak valami kedvezményt. Sokaknak nem biztos, hogy ilyen árak beleférnek...
MTE!!! | |
/ 2018-01-26 22:29 (160451) | name: pajcs |
| Vagy csak el lehetne dönteni, hogy ki milyen bérletet kér: garantáltan minden meccs, vagy csak ami most is benne van....természetesen más-más árért. Előzmény: pajcs (160450) |
1 |
Előzmény: 2018-01-26 22:20:52 (160450) | name: pajcs |
| Nyilván a több meccs, több szórakozás és ezt meg kell fizetni. Viszont a jövõre nézve lehet ezeket az esetleges plusz meccseket is bele kellen kalkulálni a bérletárakba. Egyrészt ott lenne mindenki, másrészt nem kellene jegyekért sorban állni. Nyilván, ha nem jutunk tovább bukta, de a rájátszás ugyanez...Szerintem, ha valaki 50eFt-ot kifizet bérletre, attól ciki plusz 1000-2000 Ft-ot elkérni egy-két plusz meccsért, viszont, ha 55eFt a bérlet akkor is ugyanúgy megveszi, és nem lesz rossz szájíze... Ez is csak egy vélemény. | |
/ 2018-01-27 22:17 (160471) | name: pajcs |
| Igen, Horti. A mai meccsen, a védekezésnek az egyik kulcsa volt. 8 pont, 8 pattanó, teljesen oké szerintem. MTE! Előzmény: barmik (160460) |
4 |
Előzmény: 2018-01-27 20:23:12 (160460) | name: barmik |
| Horti??? :D :D | |
/ 2018-01-28 15:50 (160483) | name: pajcs |
| Hát srácok lehet igazatok van, de egy dolgot be kell látni, erre van pénz, nem többre...nyilván ha lenne pénzünk Andricra (teszem hozzá, nekem nem kéne), vagy Lorántra, akkor akár õk is játszhatnának itt. Szerintem ez a csapat, CSAPAT, meglátjuk mire lesz ez elég..MTE!!! Előzmény: Meszo (160482) |
1 |
Előzmény: 2018-01-28 14:59:33 (160482) | name: Meszo |
| Részben egyet értek az általad beírtakkal!
Viszont Tuoyoval az alapvetõ probléma, hogy szezon elejétõl fogva nem tud normálisan védekezni. Itt most arra gondolok, hogy folyamatosan elõl-lent-mindenhol van a keze, csak éppen fent nincs!
Másik probléma, hogy ha Csori nincs fent a pályán akkor pozíciós játékunk egyenlõ a nullával. Tegnap erre megfelelõ példa volt, amikor Tuoyo megkapta a labdát és ha jól emlékszem Dunn védekezett rajta. Leütés nélkül, gondolkodott 3-4 másodpercet és kipasszolta. Szóval, ha bajnoki címrõl álmodunk, akkor szerintem el lehet várni egy 210 cm magas játékostól, hogy pozíciózzon.
Természetesen nem bántani szeretném õket, de sajnos el kell fogadni, hogy így az Alba ellen egész egyszerûen nincs esélyünk!
MTE!!! | |
/ 2018-01-31 17:17 (160530) | name: pajcs |
| Ezeka bírók nem velünk vnnak, és kicsit a támadólepattanójuk is sok...HAJRÁ Srácok! Előzmény: balldontlie (160529) |
|
Előzmény: 2018-01-31 17:14:13 (160529) | name: balldontlie |
| Ha leszednénk a lepattanókat, pontot sem dobnának, így néggyel mennek... | |
/ 2018-02-02 08:13 (160586) | name: pajcs |
| Nem ilyen egyszerû. Attól függ, hogy hány harmadik jut tovább az EuroCup-ból, hogy hány olyan BL csapat végez 5-6. helyen a csoportjában, aki jelezte, hogy az EuroCup-ban nem kíván tovább versenyezni. Ez maximum 3 csapat lehet, de rossz esetben akár nulla is. Szerintem a legvalószínûbb az, a leírtak alapján, hogy a két legjobb harmadiknak lesz lehetõsége továbbmenni a EuroCup-ból. Vagyis nem csak a törököket (Akiket valószínûleg elõzünk), hanem legalább még egy harmadik csapatot is elõzni kellene, amire a Szolnok csoportját nézve, szintén jó esély van. Legjobb lenne egy Fehérvári, laza 1 pontos gyõzelem, az a biztos! MTE! Előzmény: lhegedus (160585) |
|
Előzmény: 2018-02-02 08:04:53 (160585) | name: lhegedus | town : London |
| A Kezdo5.hu cikke alapjan - eleg nagy esely van harmmadik helyrol is tovabbmennunk? Vagy rosszul ertelmezem kora reggel?
"1. Az I csoportban az Istanbul BBSK-nak ki kell kapnia (ekkor 2-4-gyel végez), vagy úgy kell nyernie a Kataja Basket ellen, hogy az õ gyõzelmük és a Körmend vereségének nagysága ne legyen több összeadva, mint 54 pont - a magyar csapat -2-je mellett a törökök -56-ról kezdik a fordulót."
Ez azt jelenti a cikkbol, hogy ha mi esetleg kikapnank, tovabbjuthatunk harmadikkentt, ha
a,
BBSK kikap
b,
BBSK gyoz, es akkor szelsoseges esetben egy 53 pontos vereseg is beleferne az Alba ellen
Ha ez igy van, akkor azert nagyon nagy csodanak kellene tortennie, hogy ne jusunk tovabb. Persze a legegszerubb lenne nyerni, de azert be kell latnunk az Alba a favorit azon a meccsen (foleg Ok jatszanak otthon)
Jol erelmezem?
HAJRA KORMEND!!!!!!
| |
/ 2018-02-07 06:54 (160684) | name: pajcs |
| Úgy látom két csoportharmadiknak lesz helye a 16 között. |
|
2018-02-12 10:32 (160886) | name: pajcs |
| Tisztelt Vezetõség!
A Fiba honlapján látható március 7-i Velence elleni idegenbeli mérkõzés kezdési idõpontja (20:30) végleges? Kérem erõsítsék meg, elõre is köszönöm!
MTE! |
|
2018-02-12 16:37 (160891) | name: pajcs |
| Elõre is köszönöm. Igazából , azért érdeklõdtem, hogy foglaljunk-e szállást 7-én éjszakára, de közben eldöntöttük másnapra is maradunk, szállás lefoglalva. Szóval felõlem bármikor lehet, csak a nap ne változzon :-)MTE! Előzmény: EgisKormend (160887) |
|
Előzmény: 2018-02-12 10:51:47 (160887) | name: EgisKormend |
| Az még nem végleges idõpont. Amint megtörténik az egyeztetés, közölni fogjuk!
| |
/ 2018-02-12 16:39 (160892) | name: pajcs |
| Köszönöm, közben nem frissítettem! Ott leszünk, remélem nagyon sokan! Nem gyakran láthatjuk kedvenceink ilyen szintû csapat ellen MTE!!! Előzmény: EgisKormend (160890) |
1 |
Előzmény: 2018-02-12 16:19:05 (160890) | name: EgisKormend |
| Most viszont már hivatalos a 20:30-as kezdés Velencében.
| |
/ 2018-02-15 21:09 (160925) | name: pajcs |
| Én Davist, hagynám ki...Alba-Szolnok, így is úgyis jobb a festékben, ott úgyse verjük meg õket. Falco ellen meg kelleni fog a sok kicsi! 😀 Szerintem!! Hajrá MTE! |
1 |
2018-02-16 20:44 (161034) | name: pajcs |
| Én is gratulálok, a második félidõre lehet építeni, Alba is verhetõ, talán végre elhisszük. Gyerünk tovább, a többi fronton!!! MTE!!! |
|
2018-02-20 15:08 (161070) | name: pajcs |
| Köszönjük az információt!
Azt szeretnénk még kérdezni, hogy mennyi vendégszurkolónak biztosítanak helyet? :-) Elképzelhetõ-e az , hogy elmegyünk, de nem férünk be :-)
MTE!!! Előzmény: EgisKormend (161068) |
|
Előzmény: 2018-02-20 12:12:30 (161068) | name: EgisKormend |
| Belépõjegyek Velencében
Tájékoztatjuk szurkolóinkat, hogy a Velencébõl kapott információk szerint a március 7-én esedékes FIBA Europe Cup mérkõzésre az Egis Körmend drukkerei a sportcsarnok 2-es számú bejáratán mehetnek majd be.
A belépõk árai a következõk lesznek:
Felnõtt jegy 20 euró, 24 év alatt illetve 65 év felett pedig 10 euró.
| |
/ Előzmény: 2018-02-20 19:48:23 (161075) | name: tot |
| Sziasztok! Van szállás javaslata valakinek Velencében. Esetleg van szabad hely az autóban nálunk! | |
/ 2018-03-10 07:42 (161487) | name: pajcs |
| Több hozzászólásban visszaköszön, hogy Velencében milyen bénák voltunk. Azt is nézzétek ki ellen voltunk bénák. Kaptunk egy európai szintû védekezést, ami bármelyik magyar csapatot (lehet nincs igazam) ugyanúgy, ahogy minket, megfogott volna. Senki nem jött volna ki húszból szerintem. Jennings, Johnson...nem a a mi szintünk. Regnáló olasz bajnok, és listavezetõ, aki oda-vissza verte az Euroligás Empori Milano-t. Költségvetése minimum 20x a miénkhez, véleményem szerint, de lehet keveset mondtam.
Ami nagy szó, hogy mi játszhattunk velük, mert már második éve eljutunk eddig körig, ezekkel a "tehetségtelen, szerencsétlen, félvak" játékosokkal.
Én is úgy látom, hogy most is vannak csapatok, akik esélyesebbek nálunk a bajnokságban is a végsõ sikerre, de értékeljük a szezont akkor, amikor vége lesz.
Hajrá KMD! Előzmény: tapy-noe (161486) |
5 |
Előzmény: 2018-03-10 06:18:18 (161486) | name: tapy-noe |
| Szép reggelt!
Én azt nem értem a szezon kétharmadánál mi a csudának kell évértékelõt tartani elõre, meg jósolgatni a következõ két-három hónapra? Tényleg nem bántásból írom, de nekem fogalmam sincs melyik játékost mennyiért vettük, milyen elgondolások alapján, mi zajlik az öltözõben, az edzéseken, amikor hevesen reagál Potocnik, és kiabál a játékosokkal mit mond stb., stb. Ezért nekem nincs ilyen karakteres véleményem. Nem merném leírni, hogy Potocnik pedagógiailag nulla, meg a négy öltönyös a pad körül menjen a p...ba.
De lehet, bennem van a hiba.
Nekem az a videó nagyon beszédes volt, amikor Fepu arról beszélt, hogy reméli Gáspár meggondolja magát. Érdemes megnézni újra. Az a fél mosoly az edzõje felé...
A légiósaink szerintem se világverõk (SÕT!), de nekem jobban tetszik, hogy van köztük szolidaritás, mint a tavalyi primadonnák ( nem mindenki, de a többség) unott mobilozgatása, meg sértõdött le-föl vonulgatása.
Én nem látom, hogy a csapat körül lévõk ne próbálnának a csapatért dolgozni, és azt se, hogy ne használnák az eszüket. Azt igen, hogy néha nem jön be, amit szeretnének (pl.:Dillard).
Hogy mi lesz késõbb? Ki tudja? Majd meglátjuk...
MTE Forever!
U.i.: Ettõl még kib...tt ideges leszek ma én is, ha azt látom, hogy olyan bénán játszunk a Szolnok ellen, mint Velencében... :-) | |
/ | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|