2017-06-13 22:24 (156847) | name: egyed11 |
| Láttam eleget... és látta más is... ;)
"Madarat tolláról, embert barátjáról."
Előzmény: Oszi (156846) |
|
Előzmény: 2017-06-13 22:06:38 (156846) | name: Oszi |
| Azért nézd meg az eredeti beírásokat mégegyszer, nem egészen úgy voltak ahogy te értelmezed. De tök mindegy, nem egy malomban örlünk. És ne sajnálj engem megvagyok én elég jól, én elmondhatom magamról, hogy mind a 3 bajnoki gyözelemnél ott voltam a helyszínen ellenben az itt köpködõkkel, kedves IQ bajnok.:))
| |
/ 2017-06-13 21:56 (156845) | name: egyed11 |
| Tökéletesen! :)
Ha már választhatnék, inkább gumi oda...
"gumi nélkül minden jobb" XD
Előzmény: watson (156844) |
1 |
Előzmény: 2017-06-13 21:53:42 (156844) | name: watson |
| Jól jött ki nem?-)
Rossz nézni ha egymást kergetitek.
Semmi közöm hozzá de egy a csapatunk Gumi ide vagy oda. | |
/ 2017-06-13 21:51 (156843) | name: egyed11 |
| Azt mondod, ne egyed??? XD Előzmény: watson (156842) |
|
Előzmény: 2017-06-13 21:44:56 (156842) | name: watson |
| Ne egymást egyétek! Szurkoljatok!
MTE! | |
/ 2017-06-13 21:32 (156839) | name: egyed11 |
| Akkor összefoglalom, mert nem érted... - Sajnállak, mert ez a te szinted:
- buzizol
- gecizel
- szidod a magyarjaink (kiemelten Feput is - 155739)
- szidod a "statgyáros" légiósainkat (pedig az ivócimborád hozta ide õket)
- buzdítod a körmendieket, hogy menjenek kocsmázni, hátha egy jó kis csapat körüli pletykát kibüfög a "mester" XD
Tudod... tartja a mondás: ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna.
Maradok tisztelettel:
Okoska
(IQ párbajra nem hívlak ki, mert fegyvertelennel szellemi párbajt vívni több mint etikátlan volna) Előzmény: Oszi (156838) |
|
Előzmény: 2017-06-13 21:21:03 (156838) | name: Oszi |
| Mintha nem a csapathoz tartozókat emlegettem volna. De te tudod, okoska. | |
/ 2017-06-13 21:05 (156835) | name: egyed11 |
| Pont TE akarod megmondani, mi az a "szint"??? Röhejes vagy!!!
2017-05-30 19:41 (156420)
név: Oszi
Mocskos csalo buzoi gecik!!!!!!
2017-05-30 19:21 (156407)
név: Oszi
Mocskos buzik!!!
2017-05-30 18:25 (156402)
név: Oszi
Má megint mit fújnak ezek a buzik!!!
2017-05-24 21:57 (156142)
név: Oszi
Köszönet az echte körmendi játékosoknak a mai "pontokért"
2017-05-12 19:51 (155881)
név: Oszi
A statgyárosok azért csak hozták a meccset. :)
2017-04-22 12:39 (155217)
név: Oszi
Tisztelt Szurkoló társaim! Szeretném felhívni a kétkedõk figyelmét, hogy minden kérdésükre választ kaphatnak ha ellátogatnak szombat vagy vasárnap délelõtt a Hunor Presszóba (Kmd. Deák F.u.2.) és figyelnek az ott elhangzottakra. Bélabá elnézést, de ezek után muszáj volt beírnom! :) Előzmény: Oszi (156834) |
|
Előzmény: 2017-06-13 20:57:21 (156834) | name: Oszi |
| Arra , hogy néhány magát szakértõnek gondoló szurker aljas módon próbál hagulatot kelteni. Itt a csapat saját honlapján. Az, hogy a BB1-en mi folyik az nem zavar, de azért van egy szint ami alá itt nem kéne menni. Akinek baja van Gumival , miért nem megy el oda , ahol Õ szerintük egész nap hinti az igét és mondják a szemébe a tutit? Különben meg mi a bánatos f.szom közük van ahhoz , hogy ki hány sört iszik meg és hol! És igen nem tagadom kb. 30 éve a barátom, együtt streetballoztunk még az elején, egy csapatban játszottunk a városiban és együtt szoktunk futni a gáton évekig, és én ezt nem felejetm el. És nem tudom a Doktor Péter miért ment el innen, de biztos nem amiatt, mert a Gumi megivott velünk 3 pohár sört a Hunorba vasárnap délelõtt. Ennyi röviden. | |
/ 2017-06-12 21:09 (156826) | name: egyed11 |
| Nehéz úgy fiatal körmendi kosarasnak lenni, mikor lépten-nyomon a parkettra fröcsögött, rosszindulatú alkoholos nyálon csúszkálnak... Előzmény: Penny (156824) |
5 |
Előzmény: 2017-06-12 20:28:29 (156824) | name: Penny |
| Azt gondolom, hogy Érsek Pityu és Tatu mindent megtesz az utánpótlásban, nincs akkora merítési lehetõség, mint egy megyeszékhelyen csomó középiskolával. Személy szerint, engem zavar, hogy ebbõl a stábból kikerült a Fodor Geri, akit a szhelyi akadémia csábitgat. Nincs a klub közelében egy Németh Isti. Putesz, Fodor Peti távol körmendtõl.
Sajnálom Doktort, Ubilla pl ütötte verte, jvk nem fujták le, de mégse hagyta el a labdát. | |
/ 2017-06-07 22:23 (156672) | name: egyed11 |
| Szégyellem magam azok helyett (is), akik ma kivonultak a meccsrõl... több mint valószínû, hogy az idei utolsó hazairól... mielõtt még megköszönhettük(..ték) volna a Csapatnak a szezonban nyújtott NEM KIS TELJESÍTMÉNYT.
Igen... a vereséget is emelt fõvel kell viselni, fõleg, hogy nincs miért szégyenkeznünk. Elfogytunk.... :( S, hogy ez miért és hogyan történhetett így, már nem az én tisztem lenyilatkozni, jóllehet meg van a véleményem*. (*FyR!)
Szégyellem magam azok miatt is, akik a kölykeinket szidják... akár egyet, akár többet. Ahhoz, hogy bizonyítsanak, (több) lehetõséget s kéne kapniuk.
Köszönjük meg a végletekig kimerült légiósainknak a szezont, és álljunk ki a ZTE ellen a magyarjainkkal, a fiataljainkkal. Nem számít mi lesz a vége... MI ÜNNEPELNI FOGJUK ÕKET!
Lehet megkövezni... Nem érdekel!
MTE! MTE! ... és MTE! |
4 |
2017-05-31 20:26 (156511) | name: egyed11 |
| Atyaisten!!!! :'( |
1 |
2017-05-30 15:55 (156391) | name: egyed11 |
| Remélem legközelebb pont azok fognak rinyálni a jegyek miatt, akik mára nem vettek!
MINDENKI szombathelyre!!! Mutassuk meg a zsárgáknak, hogy korai volt temetni minket!
MTE!!! |
|
2017-04-27 21:32 (155375) | name: egyed11 |
| Gratulálok a Csapatnak!
Nagyon-nagy élmény volt látni a gyerekeinket a pályán... s nem csak a végén 1,5 perce. :)
Lehet ezt így is! :)
MTE! |
2 |
2016-12-12 11:20 (151894) | name: egyed11 |
| A fejükhöz is kaptak. Az egyik felállt és kiment, a másik meg ülve vakargatta a fejét... amikor mindenki más állt a csarnokban. Előzmény: songoku (151891) |
|
Előzmény: 2016-12-12 09:40:22 (151891) | name: songoku |
| TEO távozása nagy érvágás. A jövõt viszont ne temessük elõre el.. Lehet, hogy éppen ez kellett ahhoz, hogy az illetékesek a fejükhöz kapjanak végre.. | |
/ 2016-12-10 11:32 (151720) | name: egyed11 |
| A beírásod eléggé hiteltelenre sikerült. Legalább ne írtad volna le, hogy (részben) külsõ biztatásra írtál ide...
Előzmény: franko21 (151708) |
|
Előzmény: 2016-12-10 09:58:44 (151708) | name: franko21 |
| Ritkán írok ide, de részben külsõ biztatásra, részben saját indíttatásból írok be. Gondoltam mára kissé nyugodtabban írok, de nem, a düh csak nagyobb.
Habár nem vagyok bennfentes, de talán kicsit több információval rendelkezem most.
Nyugodtan el lehet felejteni a jobb csapat hívását, az eredménytelenséget. A lemondás oka nem ez. A lemondás oka más. Belefáradt bizonyos tényezõkkel való harcba.
Mielõtt bárki Gumit vagy a President-et okolná téved.
A profi szemléletû edzõ - Teo - támogatásukat élvezi.
Információim szerint tántoríthatatlan az elhatározásában.
Mi szurkolók viszont egyet tehetünk, erõn felül tudomására juttatjuk, hogy szüksége lenne a csapatnak rá. Hátha....
Azokat a játékosokat, akinek a hozzáállása is hozzájárult ehhez, magam részérõl nem kívánom látni.
| |
/ 2016-11-22 20:52 (151298) | name: egyed11 |
| Ezzel én be is fejeztem. Csõ! Előzmény: egyed11 (151297) |
|
Előzmény: 2016-11-22 20:49:15 (151297) | name: egyed11 |
| Ez nem játék... Nagyon nem!!! Nem igazán kéne leszarni olyan embereket, akik idõt és pénzt nem kímélve elmennek a világ végre is... Körmendért! | |
/ 2016-11-22 20:49 (151297) | name: egyed11 |
| Ez nem játék... Nagyon nem!!! Nem igazán kéne leszarni olyan embereket, akik idõt és pénzt nem kímélve elmennek a világ végre is... Körmendért! Előzmény: kadar (151296) |
3 |
Előzmény: 2016-11-22 20:44:52 (151296) | name: kadar |
| Most akkor azt játszuk ki nagyobb szurkoló? | |
/ 2016-11-22 20:42 (151295) | name: egyed11 |
| Nem emlékszem, hogy találkoztam volna veled pl. 2015-ben mondjuk Pécsen, vagy épp Fehérváron, mikor az Albával játszottunk a 9. helyért... Előzmény: kadar (151293) |
|
Előzmény: 2016-11-22 20:39:02 (151293) | name: kadar |
| Véletlenül sem csak hazai meccsekre járok, arra utaltam, hogy aki esetleg nagy részben csak arra jár (mert arra tud) semmivel sem kisebb szurkoló mint aki sokszor tud járni idegenbe. | |
/ 2016-11-22 20:35 (151292) | name: egyed11 |
| Telefonon egyet sem. Más módon 2-t.
Amúgy, cimbora... nem értem, miért háborogsz. Te magad írtad, hogy csak hazai meccsekre jársz. Szombathely az idegenben van, éppúgy, mint Nyíregyháza vagy Szeged... Előzmény: kadar (151291) |
1 |
Előzmény: 2016-11-22 20:31:54 (151291) | name: kadar |
| Hány jegyet foglaltál telefonon? Most akkor vállald fel itt! | |
/ 2016-11-22 20:28 (151288) | name: egyed11 |
| Sok falkós úgyse lesz. :D Előzmény: Gábor85 (151285) |
|
Előzmény: 2016-11-22 20:26:28 (151285) | name: Gábor85 |
| Ahogy az Aréna megépülése óta mindig, úgy most is lehet venni hazai jegyet is, nyugodtan lehetünk akár 1000en is...
MTE! | |
/ 2016-11-22 20:26 (151286) | name: egyed11 |
| Azért ezt ne szard le kisbarátom! Előzmény: kadar (151277) |
2 |
Előzmény: 2016-11-22 19:37:14 (151277) | name: kadar |
| Jó lenne ha a klub kezdene valamit a vendégjegyek értékesítésével mert rohadt szánalmas hogy meghirdetik aztán valaki, valakik meg egy telefon után lefoglalnak maguknak 10-20-30 darabokat. Leszarom hogy valaki eljár Nyíregyházára meg Szegedre is idegenbe, örülök neki hogy van rá ideje, de attól még ugyanolyan egyenértékû szurkoló aki csak hazai meccsre tud járni. | |
/ 2016-06-27 21:03 (149642) | name: egyed11 |
| Tudom ki volt az... sõt inkább azt mondanám, kik voltak azok, mert nem egy volt, hanem kettõ. De ez mindegy. Utána szóvá is tettem a megfelelõ embernek, aki annyit mondott, hogy a srácok elõször fel se fogták, hogy õket éltetjük, majd meg voltak szeppenve, és nem is tudtak vele mit kezdeni. Ha a Csák Máté nem rángatja fel a fél bandát, akkor többen is ülve maradtak volna.
Az utánpótlás témához még egy gondolat: amíg ilyen "szelek" fújkálnak a klub tájékán, a gyerekek inkább csak elmenekülnek tõlünk. Hozzáteszem, teljesen meg tudom érteni. :( Előzmény: watson (149635) |
1 |
Előzmény: 2016-06-27 14:48:38 (149635) | name: watson |
| Remélem olvassa és vissza vesz az arcból és talán játszhat a nagyok között.
Direkt nem írtam nevet ha magára ismer elgondolkodik. | |
/ Előzmény: 2016-03-13 21:48:58 (147788) | name: kimye |
| Mondjuk szamomra kicsit nehezze teszi a csapattal valo oszinte azonulast az, ha a klub vezetes viselkedese es tettei erkolcsi szempontbol kiverik a biztositekot vagy minimum aggalyokat vetnek fel. | |
/ Előzmény: 2016-03-14 09:46:33 (147791) | name: mindörökké mte |
| egy kérdés: amikor a meccs végén a közönség Teot éltette, akkor mit dobott ki a nézõkhöz?
| |
/ 2016-03-13 17:15 (147782) | name: egyed11 |
| Szerintem nem veszekszik ezen senki. Csak néhány ember 'lehelletfinoman' jelzi itt, hogy nem felejtünk. Előzmény: watson (147780) |
1 |
Előzmény: 2016-03-13 16:24:15 (147780) | name: watson |
| Nem tudom srácok de ha veszekszünk miatta nem leszünk elõbbre. | |
/ 2016-03-13 16:14 (147779) | name: egyed11 |
| Watson! Szerintem Gumi saját maga zavar bele a csapat körüli jó hangulatba. Az egész országban mindenfelé tudják, mi történt... Szerinted milyen miatta az MTE megítélése, mikor idegenbeli meccseken ott sertepertél a csapat körül? Szerinted mit szól (mondjuk) az aktuális ellenfelünk edzõje? Valahogy így tudnám elképzelni: "Hello Teo! Hello Hene! Baszki... itt a Bunyós Pityu is???" Előzmény: watson (147777) |
4 |
Előzmény: 2016-03-13 15:09:17 (147777) | name: watson |
| Szerintem a "Gumi ügy" felhozása bezavar a csapat körüli jó hangulatba.Nem nõt hanem senkit sem szabad megütni,elítélem de ne most baszogassátok!
Többet árt mint használ. | |
/ 2016-03-06 19:02 (147661) | name: egyed11 |
| 25 lájk?????? :D :D :D Nincs ennyi regisztrált felhasználó sem! :D :D :D Előzmény: ramon1964 (147659) |
3 |
Előzmény: 2016-03-06 17:43:53 (147659) | name: ramon1964 |
| Én arra lennék inkább kíváncsi, hogy a vezetõség mikor dobja ki a csarnokból azokat a szemeteket akik a Déri kocsiját tönkretették. Ez alapján nekik sincs semmi keresnivalójuk a csarnokban. Õ róluk még nem olvastam semmilyen ítéletet a vezetõség részérõl. | |
/ 2016-03-06 18:56 (147660) | name: egyed11 |
| Ha tudják kik voltak, ám tegyék...
Bár egy autó tönkretétele szerintem akkor sem említhetõ egy lapon egy nõ megütésével. Előzmény: ramon1964 (147659) |
|
Előzmény: 2016-03-06 17:43:53 (147659) | name: ramon1964 |
| Én arra lennék inkább kíváncsi, hogy a vezetõség mikor dobja ki a csarnokból azokat a szemeteket akik a Déri kocsiját tönkretették. Ez alapján nekik sincs semmi keresnivalójuk a csarnokban. Õ róluk még nem olvastam semmilyen ítéletet a vezetõség részérõl. | |
/ 2016-03-06 16:18 (147655) | name: egyed11 |
| S, ezt meddig vagyunk hajlandóak eltûrni???
Nem hiszem, hogy a pl. játékosok nem okádják el magukat gumitól a történtek után!!!
TAKARODÓÓÓÓ!!! Előzmény: kadar (147652) |
2 |
Előzmény: 2016-03-06 09:16:30 (147652) | name: kadar |
| Pedig továbbra is a klub alkalmazásában áll és fizetést is kap..
| |
/ Előzmény: 2016-02-26 21:32:48 (147445) | name: zsotya |
| Megütötte az egyik nõi szurkolót, vagy megütötte az egyik nõi szurkolónkat?
| |
/ 2015-04-27 21:19 (143748) | name: egyed11 |
| Pedig megérdemelted volna, hogy ott legyél. Bár, mi ezt azért nem... :D Előzmény: Bubi_ (143747) |
1 |
Előzmény: 2015-04-27 18:04:26 (143747) | name: Bubi_ |
| Na, olvastál tõlem valahol valamit, hogy sajnálkoztam volna az idei szezon valamelyik meccséért? Egyszerre szólj, mert akkor valaki visszaélt a jelszavammal! | |
/ 2015-04-26 12:47 (143738) | name: egyed11 |
| Te olyan meccsre se jöttél, amelyiken az Ivko nem volt edzõ... :D :D XD Előzmény: Bubi_ (143730) |
5 |
Előzmény: 2015-04-26 08:09:01 (143730) | name: Bubi_ |
| Mondjuk én már azon sem lepõdnék meg!
Jelen pillanatban(én annyira utálom) én azt mondom, hogy nem mennék olyan meccsre, amelyiken Õ az edzõ, de rendkívüli módon fog majd fájni szívem, mikor látom, hogy Õ be fogja rakni a gyerekeket és én azt nem láthatom.
Minden esetre érdekes lesz néhány embernek, hogy meg tudják állni a szembeköpéses szituációt! | |
/ 2015-04-17 14:27 (143668) | name: egyed11 |
| Nálunk az U21-es csapat 2 fõ (Sömi, Zsebe Ádám) kivételével a komplett u18-as brigád, akik 16-17 évesek. Mivel nálunk az U21 korosztály „üres” ezért az U18 játssza az U21 bajnokságot is. Így 16-17 évesen 3-4 évvel idõsebbek ellen játszani (ahol engedélyezett két 23 éves túlkoros is!) nagyon nehéz a mentális és fizikális különbségek miatt. Így már azért is hatalmas tisztelet jár, hogy a csapat nem lett utolsó U21-ben.
Vagyis a srácok dupla annyit meccseltek mint a többi U18-as csapat, akik ellen most játszanak a döntõben.
Egyébként ez a jelenleg U18-as gárda 5 korosztályos válogatottat tartalmaz (tavaly 4-en még U16 válogatott voltak, idén közülük Doktor Peti aki idén 17, már U18as válogatottban is bent van, Márton Ádám aki 18 lesz májusban pedig szintén U18 válogatott lett idén) minden évben országos döntõt játszanak.
2 év múlva lesz a teljes gárda hivatalosan is U21-es korosztály.
A MI TÖRPJEINKNEK 3-4 évvel elõbb kellett felnõniük mint a kortársaiknak, de ennek meg is lesz az eredménye majd hosszú távon!
Végezetül pedig: rohadjon meg az összes sárga, akinek ehhez a kiíráshoz köze volt!!!!! |
5 |
2015-03-15 09:29 (143199) | name: egyed11 |
| Vendégkönyv, én így szeretlek! :)
Grat a Csapatnak! Így tovább MTE! :) |
1 |
2014-11-30 22:37 (141399) | name: egyed11 |
| Gratula a Csapatnak!!! Csak így tovább srácok! :)
Volt akarat, volt küzdés, volt csapatjáték! :)))
Béci extra volt! Remélem, a maihoz hasonlóan, a késõbbiekben is kap játéklehetõséget.
Mindörökké Körmend! |
|
2014-11-27 21:56 (141284) | name: egyed11 |
| Pár éve nem megy a csapatnak és a "gyüttmentek" összevesznek társaikkal,sõt a csapatuk mellett sem állnak ki. Béci 5 éve melletted,mellettünk. ;) Előzmény: Bubi_ (141281) |
1 |
Előzmény: 2014-11-27 21:45:39 (141281) | name: Bubi_ |
| Azért Sonyák minden idõk egyik legszarabb gyüttmentje!
5 év után sem tudja, hogy védekezésben hova álljon. | |
/ 2014-11-09 00:13 (140672) | name: egyed11 |
| Nem akarok én senkit ijesztgetni. Sõt nem is azon vitázom, hogy melyik tábor ès mikor volt halkabb vagy hangosabb... De a RD-t hibáztatni.... na ez az, ami agyroggyant, és fogalmatlan dolog. Ha a 19 éves, és te... és még sokan mások egy kicsit is tisztában lennétek azzal, hogy milyen hét àll a klubvezetés és a Devils mögött, akkor most inkább csendben lennétek. Nem beszélve arról, hogy a csarnokban nem 18 ember volt... Előzmény: Bubi_ (140663) |
|
Előzmény: 2014-11-08 22:10:01 (140663) | name: Bubi_ |
| Akkor most én is leszek fogalmatlan!
Mind a helyszínen, mind a Jonny közvetítésében sokkal hangosabban szólt a falcó, ezen nem érdemes vitatkozni.
19 éveseket meg nem ijesztegetünk, az olyan falcós, ijesztegess engem! | |
/ 2014-11-08 21:22 (140657) | name: egyed11 |
| És hol volt gombi19? Mert, hogy nem meccsen, az biztos.
Imádom az ilyen, névtelenül írogató kis vendégkönyv-huszárokat. Állj oda elém, és mondd meg a frankót... ha mered.
Ha egy kis fogalmad is volna, fogalmatlankám, akkor nem írnál le ilyet!
Egyed Zoltán
RD
elnök Előzmény: gombi19 (140646) |
|
Előzmény: 2014-11-08 20:18:49 (140646) | name: gombi19 |
| Nulla szurkolással nem lehet meccset nyerni!!!!
Hol van a Red Devils?????? | |
/ 2014-11-08 21:17 (140655) | name: egyed11 |
| Az infó elég nyilvánvaló volt, és idõben meg is történt. Inkább magadat hibáztasd... Előzmény: kisákos7 (140654) |
|
Előzmény: 2014-11-08 21:10:17 (140654) | name: kisákos7 |
| Hát nem volt szurkolás,? ezt nem tudhatom, mivel sajnos lukra mentem a jegypénztárhoz és a nyitás után 5 perccel nem volt jegy. Ja mert csak korlátozott számban volt elérhetõ, igen, de a szurkolók annyit sem érdemelnek, hogy a "szeretett" klubjuk kicsit pontosabban tájékoztassa õket és ne tegyenek meg fölöslegesen 50km-t.Nem az zavar, hogy nem volt jegy, hanem az hogy nem kaptam megfelelõ pontos infót.
Igen igaza van annak aki bérletet emleget, de kérdem én miért legyek én lojális ( 2bérlet 50e)egy olyan klubhoz, aki a szurkolóit és egy-két klubhoz közeli embert, ennyire semmibe vesz, hogy egy kicsit pontosabban tájékoztassa õket, de azért ilyenkor,amikor negatívan emlegetjük a szurkolást, azért azt érdemes számba venni, hogy azért a sleppentyû és haverok haverjának a haverja az ott volt a meccsen.
Remélem ezek az emberek a mafc, nyíregy, szeged stb.. meccseken is ilyen intenzitással és beleéléssel vadásszák a jegyeket.
A meccsrõl nem írok véleményt, mert a nettrõl látottak alapján úgy gondolom nincs jogom! | |
/ 2014-11-04 19:47 (140460) | name: egyed11 |
| VASTAPS!!! :) |
|
2014-10-23 13:10 (139919) | name: egyed11 |
| Tudod, ha a tenni akarás, majd maga a tett is komoly ellenállásba ütközik több 'frontról' is, s végül kudarcba fullad, akkor sajnos csak a "megpróbálás" szintjén marad... Előzmény: Bubi_ (139917) |
|
Előzmény: 2014-10-23 13:04:10 (139917) | name: Bubi_ |
| Ez a "megpróbáltak...." kurván kevés, ha akarom a csapat is megpróbálta, mag a vezetõség is, többek között elutaztak nyiregyre velünk ellentétben!
A megpróbálásért nem jár szobor a fõtéren!
Talán az az igazság, hogy Mi is alkalmatlanok vagyunk arra, hogy jó csapatunk legyen, mert hagytuk ezt!
Kiálltunk-e valami ellen, vagy valami mellett? Vagy csak rinyálunk?
Persze, személy szerint mindenki partizán volt, meg harcolt, de én meg egy klasszikussal szólva azt mondom, hogy persze ellenált, amikor ki akarták húzni a WC-bõl! | |
/ Előzmény: 2014-10-23 13:00:17 (139915) | name: Tokmind1 |
| Semmin sem változtatna. | |
/ 2014-10-23 12:13 (139913) | name: egyed11 |
| Azt, hogy mondd a szemembe. Előzmény: Tokmind1 (139912) |
|
Előzmény: 2014-10-23 12:11:22 (139912) | name: Tokmind1 |
| Mit szeretnél tõlem? A véleményem nem változott. Mitõl változott volna? | |
/ 2014-10-23 12:06 (139910) | name: egyed11 |
| Tokmind1!!! Hol vagy??? |
|
2014-10-23 11:22 (139903) | name: egyed11 |
| Watson, vigyázz, mert Tokmind1 Neked is 'jólmegmondja', hogy felelõsséggel tartozol! Előzmény: watson (139895) |
|
Előzmény: 2014-10-23 09:39:05 (139895) | name: watson |
| Az a gond Laci,hogy senki nem fogja elismerni hogy tévedett. | |
/ 2014-10-23 11:19 (139901) | name: egyed11 |
| Tudod, Bubi, tisztában vagyok azzal, hogy itt jó néhányan próbáltak tenni ezt-azt bizonyos dolgok mellett és ellen egyaránt.
Mi is. De akkor mi voltunk a szemetek, s a közellenség. Há' kõ' ez nekem??? Előzmény: Bubi_ (139893) |
|
Előzmény: 2014-10-23 07:22:10 (139893) | name: Bubi_ |
| Ugye nem hiszed el, mennyire egyetértek!
Itt mindannyian bûnösök vagyunk! Nem kell a felelõsséget másban keresni, hanem magunkba kell nézni és megállapítani, hogy ezt a szart mi engedtük terebélyesedni és magasodni, ennek csupán a csúcsa a feketestahl.
Józsi az egyik fõbûnös ebben, meg az "adjuk meg a lehetõséget" típusú emberek. Nem ennek a szarnak nem szabad még e lehetõséget sem megadni.
Az örökké helyeslõ vélemények nem elõremutató vélemények, az ilyen véleményekkel még ma is a fán csücsülnénk, mert ott is a többségnek(nehogy megharagudjon a fõnök) az volt a véleménye, hogy jobb a fán csücsülni.
A körmendi út, egy progresszív út volt!
Én sajnálom, hogy nem voltam régesrég sokkal "negatívabb" véleménnyel errõl a szarról! Én kérek elnézést mindenkitõl!
| |
/ 2014-10-23 11:15 (139900) | name: egyed11 |
| Hol vagy Tokmind1??? Sehol?
Vagy nem találtál a hozzászólók között olyat, aki esetleg még felelõsséggel tartozik???
Jómagam elhatárolódok a véleményem közzétételétõl, de lassan sajnos mástól is. :( |
|
2014-10-20 19:34 (139781) | name: egyed11 |
| Tudod, egyesekkel ellentétben saját nevemmel vállalom itt a véleményem. Ergo... akár szemtõl szemben is bárkivel. Oda lehet hozzám jönni, lehet velem beszélni, nyitott vagyok, mint egy lefûrészelt tetejû Trabant.
Jóllehet nem írtam semmiféle bántót, sértõt, akármilyet, kicsit mégis érzem a soraid között, hogy alkalmasint nekem (is) szól. Ha tévednék, szóljon, akár személyesen is. :)
A kérdésemre, amúgy, amit feltettem, nem válaszoltál, ezért (is!!!) reagáltam rá, úgy, ahogy. ;)
Továbbá "böffentés"-nek minõsíteni egy hozzászólást viszont nem a legkulturáltabb dolog. Felfújni ekkorára egy fanyar humorként felfogható hozzászólást inkább minõsül hangulatkeltésnek, mint maga a beírás... De gondolom, neked ez is tökmind1.
(Talán sikerült ugyanolyan szépen tagolnom a hsz-t, mint neked...) Előzmény: BélaBá (139775) |
|
Előzmény: 2014-10-20 15:20:24 (139775) | name: BélaBá |
| Akkor miért kérdezted? | |
/ 2014-10-20 14:58 (139773) | name: egyed11 |
| Hidd el, nekem tökmind1... Előzmény: BélaBá (139772) |
|
Előzmény: 2014-10-20 13:01:09 (139772) | name: BélaBá |
| Miért? Nem az?
Ha csak úgy megváltozik a nevek írása, azt szúrná ki pár mások irányába nagyon kritikus szemû ember.
De hozhatnék még számos példát.
Hiába igyekszik türelmes lenni, néha besokall az ember.
| |
/ 2014-10-20 12:23 (139771) | name: egyed11 |
| "De itt tök mindegy, mert bármit tesz az ember, mindenhogyan fogást találnak rajta."
Tök mindegy, BélaBá??? Előzmény: BélaBá (139759) |
|
Előzmény: 2014-10-19 22:18:59 (139759) | name: BélaBá |
| Nem az a kérdés, hogy hogyan hívják, hanem hogy hogyan írják a becsületes nevét.
Ez óriási különbség!
Azért tartottam fontosnak ezt a közleményt, hogy ne jöjjenek az "okoskodók", hogy eddig így, most meg úgy.
De itt tök mindegy, mert bármit tesz az ember, mindenhogyan fogást találnak rajta.
Itt arról van szó, hogy mindkét eredeti nyelv (szerb és grúz) más betûs, nem azokat a karaktereket használják, amiket mi, és ezeknek az írására külön szabályok vannak a magyar helyesírásban.
Ezeket általában nem veszik figyelembe akkor, amikor a játékosokat idehozzák, és elküldik róluk az infókat. Ezekben az estekben a nemzetközi sztenderdet használják, ahogy pl. írják a nevüket az Eurobasketen, vagy más oldalakon.
Én igyekeztem ragaszkodni ehhez, hogy következetesek legyünk, de annyira más a gyakorlat, hogy szakmán belüli egyeztetés után az a döntés született, hogy nálunk is az itthoni sajtóban (és a magyar helyesírásnak megfelelõ módon) írjuk a nevüket.
És nem kereszteljük át õket!
Ezt már nagyon a végére:
Könyörgöm, nem lehetne ezt a túlzásba vitt okoskodást most már takaréklángara tenni?
De komolyan!
Nagyon idegesítõ, hogy lassan már mindenbe mindenki okosabb...
| |
/ 2014-09-25 19:47 (139251) | name: egyed11 |
| Tipikus itteni mentalitás: soha semmi nem jó senkinek... :(
Nekem se tartozik a kedvenceim közé ez a stílus, de én mégis köszönöm annak aki ezt kitalálta, megírta és elrappeli.
Az elégedetlenkedõknek pedig: hajrá, hajrá, lehet jobbat csinálni. ;)
(Amúgy csak zárójelben jegyezném meg, hogy a "Körmend induló" csak zárójelben van a cím mellett.)
Mindörökké MTE! |
|
2014-09-12 17:06 (138891) | name: egyed11 |
| Valóban elõfordult már, hogy egyes csapatok más pályán voltak "albérletben". Viszont én (és bizton állítom, még sokan mások) nem mennék "hazai" meccsre se a zsárgákhoz, se a sithekhez. :D Amúgy meg a képlet egyszerû: el lehet menni idegenbe, és nem kell várni x hetet... "aszt Jóság van". ;) Előzmény: lhegedus (138889) |
|
Előzmény: 2014-09-12 14:31:52 (138889) | name: lhegedus | town : London |
| :)
En inkabb mennek Szombathelyre vagy egerszegre, mint meg plusz X hetet varjak az amugy is inseges "uborkaszezon" utan. Elofordult mar a tortnelemben hogy csapatok nem a megszokot palyan jatszottak. De ez csak 1 kosza gondolat volt :)
HAJRA KORMEND!!!!!! | |
/ | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|