2013-02-17 14:49 (129055) | name: kendeffy | |
| Igen a debreceni meccs hiányzik, de ha a következõ 2 meccsbõl az egyiket hozzuk, akkor van reális esélyünk bejutni a rájátszásba a középszakasz után. |
|
2013-02-17 15:47 (129056) | name: kadar | |
| Már lassan hihetetlen, hogy bárki, bármelyik csapatból, edzõ, játékos, gyúró ha nyilatkozik pl. a BB1-en a Körmendrõl, mindenki kivétel nélkül megemlíti a szurkolókat, és a hangulatot!
Pedig aztán már közel sem olyan mint régen és idén egész szezonban a tabella alsó felében is "kullogunk".
Ebben toronymagasan vezetjük a tabellát, az tuti! :)
|
|
2013-02-17 16:33 (129057) | name: mex63 | |
| Egy kis pontosítás és logikázás:
(ha valami elcsúszott vagy nem igaz, akkor az a vasárnapi ejtõzés miatt van :D)
Mini-tabella sokféleképp lehet az 5. helyért, de úgy, hogy mi is érintettek legyünk, kell a 2 gyõzelem , innen persze erõsen elméleti a dolog, de most mindent úgy számolok, hogy nekünk összejön (ja és a Sopron kétszer bukik, a Falco meg nem veri meg az Albát… :D, tehát 11:11 mindenkinek):
-a legérdekesebb (és a legvalószínûtlenebb), amikor 4 csapat – mi, a Sopron, a Falco, és a Pécs szerepel benne: ekkor a Pécs a továbbjutó, mert mi és õk állnák 4:2-vel , de egymás elleniben jobb a Pécs 1 ponttal (ehhez persze a Pécsnek is kétszer kell gyõznie…)
-ha a Pécsnek nem jön össze, akkor Körmend, Falco, Sopron a minitabella, innen mi vagyunk a továbbjutók a 3:1-es gyõzelmi arány miatt
Másképp nem nagyon lehet olyan, amiben mi ne így lennénk érintettek, mert a Falco a Debrecen ellen nem fog kikapni.
Ha mi nem vagyunk érintettek és 3 csapatos a mini-tabella, akkor logikusan ismét a Pécs a felsõházas.
Bármennyire is furcsa, azt kell mondanom hogy a Falco a nyíregyházi ajándékkal és Thomas sérülésével egész jó pozícióba került.
Ha megverik az Albát és a Sopron csak a ZTE-t veri , akkor 12:10-el fognak állni, de feltételezhetõ, hogy a Falco a Debrecen elleni várhatóan nagyobb arányú gyõzelmével akkorát javít a kosárarányán, hogy jobb lesz a Sopronénál.
Az mondjuk meghatározó lehet, hogy a Paksnak és a Fehérvárnak is fontosak a gyõzelmek.
Ha nagyon carul alakulnak az eredmények, akkor akár a 10. helyrõl is kezdhetjük a közGépszakaszt…
Ha az jön össze, ami a legvalószínûbb és nem leszünk ötödikek, akkor legjobb a 6., 8. helyrõl kezdeni, mert akkor Debrecenbe kell menni idegenbe (vagy feladják a pályaválasztói jogot…) és 3 ellenlábas csapatot itthon fogadhatunk, ami azért nem kis elõny…
(Ha 10.-ek leszünk, mert még azok is lehetünk, akkor is így van, de annak szerintem nem kéne örülnünk :D)
Ha a Falco nem tud gyõzni az Alba ellen és szûk két hét alatt Thomast összedrótozzák a ZTE elleni meccsre, véleményem szerint ez lehet a vége, ehhez minimál-optimistán beszámoltam a Paks elleni gyõzelmet és azt, hogy 24-nél többel nem kapunk ki Szegeden:
5. Sopron 12-10
6. Falco 11-11
7. Körmend 10-12
8. Szeged 10-12
9. Pécs 9-13
10. Nyíregyháza 8-12
11. ZTE 8-12
12. Debrecen 2-20
így mehetünk Zalaegerszegre, Pécsre és Szombathelyre.
Persze egy-két meglepõ eredmény és borul az egész mutatvány :D
(mondjuk a Debrecen megveri a Falco-t… he-he-hö-hö)
Összefoglalva a legegyszerûbb és legnagyszerûbb: mi kétszer nyerünk, a Sopron kétszer kikap, a Falco és a Pécs meg csak egyszer gyõz és minden oké :D:D
Előzmény: Bubi_ (129051) |
|
Előzmény: 2013-02-17 10:47:00 (129051) | name: Bubi_ | |
| Meg hát azt sem szabad kihagyni, hogy a Pécs ugyanazokkal játszik és ugyanott, ahol mi!
Akár ugyanazokat az eredményeket is elérheti!
Ha a pécs benne van a minitabellában, akkor viszont az egymás elleniben a Sopronnak van péccsel szemben +10-e az egymás elleniben és ezzel õk jutnak be az utolsó helyen!
A debreceni gyõzelem nagyon hiányzik, vagy akármelyik "elbaszott" meccsünk.
Lássuk be ez a pécs sokkal jobb csapat a tanodánál, a tegnapi gyõzelem nem jött volna létre, ha nincs "A Geri"!
De ez mind csak elméleti, mert ahhoz, hogy mi 2x nyerjünk minimum 179,6 fokos fordulatra lenne szükség!
| |
/ 2013-02-17 16:48 (129058) | name: kadar | |
| Pont ezt akartam kérdezni, hogy ha nem leszünk 5.-ek (nem leszünk), akkor hányadik helyre lenne jó odaérni.
Tehát, ezek szerint a 6. vagy a 8. Előzmény: mex63 (129057) |
|
Előzmény: 2013-02-17 16:33:00 (129057) | name: mex63 | |
| Egy kis pontosítás és logikázás:
(ha valami elcsúszott vagy nem igaz, akkor az a vasárnapi ejtõzés miatt van :D)
Mini-tabella sokféleképp lehet az 5. helyért, de úgy, hogy mi is érintettek legyünk, kell a 2 gyõzelem , innen persze erõsen elméleti a dolog, de most mindent úgy számolok, hogy nekünk összejön (ja és a Sopron kétszer bukik, a Falco meg nem veri meg az Albát… :D, tehát 11:11 mindenkinek):
-a legérdekesebb (és a legvalószínûtlenebb), amikor 4 csapat – mi, a Sopron, a Falco, és a Pécs szerepel benne: ekkor a Pécs a továbbjutó, mert mi és õk állnák 4:2-vel , de egymás elleniben jobb a Pécs 1 ponttal (ehhez persze a Pécsnek is kétszer kell gyõznie…)
-ha a Pécsnek nem jön össze, akkor Körmend, Falco, Sopron a minitabella, innen mi vagyunk a továbbjutók a 3:1-es gyõzelmi arány miatt
Másképp nem nagyon lehet olyan, amiben mi ne így lennénk érintettek, mert a Falco a Debrecen ellen nem fog kikapni.
Ha mi nem vagyunk érintettek és 3 csapatos a mini-tabella, akkor logikusan ismét a Pécs a felsõházas.
Bármennyire is furcsa, azt kell mondanom hogy a Falco a nyíregyházi ajándékkal és Thomas sérülésével egész jó pozícióba került.
Ha megverik az Albát és a Sopron csak a ZTE-t veri , akkor 12:10-el fognak állni, de feltételezhetõ, hogy a Falco a Debrecen elleni várhatóan nagyobb arányú gyõzelmével akkorát javít a kosárarányán, hogy jobb lesz a Sopronénál.
Az mondjuk meghatározó lehet, hogy a Paksnak és a Fehérvárnak is fontosak a gyõzelmek.
Ha nagyon carul alakulnak az eredmények, akkor akár a 10. helyrõl is kezdhetjük a közGépszakaszt…
Ha az jön össze, ami a legvalószínûbb és nem leszünk ötödikek, akkor legjobb a 6., 8. helyrõl kezdeni, mert akkor Debrecenbe kell menni idegenbe (vagy feladják a pályaválasztói jogot…) és 3 ellenlábas csapatot itthon fogadhatunk, ami azért nem kis elõny…
(Ha 10.-ek leszünk, mert még azok is lehetünk, akkor is így van, de annak szerintem nem kéne örülnünk :D)
Ha a Falco nem tud gyõzni az Alba ellen és szûk két hét alatt Thomast összedrótozzák a ZTE elleni meccsre, véleményem szerint ez lehet a vége, ehhez minimál-optimistán beszámoltam a Paks elleni gyõzelmet és azt, hogy 24-nél többel nem kapunk ki Szegeden:
5. Sopron 12-10
6. Falco 11-11
7. Körmend 10-12
8. Szeged 10-12
9. Pécs 9-13
10. Nyíregyháza 8-12
11. ZTE 8-12
12. Debrecen 2-20
így mehetünk Zalaegerszegre, Pécsre és Szombathelyre.
Persze egy-két meglepõ eredmény és borul az egész mutatvány :D
(mondjuk a Debrecen megveri a Falco-t… he-he-hö-hö)
Összefoglalva a legegyszerûbb és legnagyszerûbb: mi kétszer nyerünk, a Sopron kétszer kikap, a Falco és a Pécs meg csak egyszer gyõz és minden oké :D:D
| |
/ 2013-02-17 18:08 (129059) | name: Bubi_ | |
| A gondolatmenetedben egy dolog nem jó! Nincs a minitabellán belül másik minitabella! A négy csapat egymás ellen dobott és kapott kosarai alapján van a kosárkülönbség, tehát az nem számít, hogy mi -1-gyel vagyunk a péccsel, hanem az számít, hogy a három csapattal mit játszottunk/játszottak, így a sopron +8-a a pécs ellen sokat számít!
Magyarul mi bármilyen valószínüsíthetõ minitabellával megelõzzük a pécset, csak akkor nem, ha ketten vagyunk a minitabellán.
Remélem érthetõ! Előzmény: mex63 (129057) |
|
Előzmény: 2013-02-17 16:33:00 (129057) | name: mex63 | |
| Egy kis pontosítás és logikázás:
(ha valami elcsúszott vagy nem igaz, akkor az a vasárnapi ejtõzés miatt van :D)
Mini-tabella sokféleképp lehet az 5. helyért, de úgy, hogy mi is érintettek legyünk, kell a 2 gyõzelem , innen persze erõsen elméleti a dolog, de most mindent úgy számolok, hogy nekünk összejön (ja és a Sopron kétszer bukik, a Falco meg nem veri meg az Albát… :D, tehát 11:11 mindenkinek):
-a legérdekesebb (és a legvalószínûtlenebb), amikor 4 csapat – mi, a Sopron, a Falco, és a Pécs szerepel benne: ekkor a Pécs a továbbjutó, mert mi és õk állnák 4:2-vel , de egymás elleniben jobb a Pécs 1 ponttal (ehhez persze a Pécsnek is kétszer kell gyõznie…)
-ha a Pécsnek nem jön össze, akkor Körmend, Falco, Sopron a minitabella, innen mi vagyunk a továbbjutók a 3:1-es gyõzelmi arány miatt
Másképp nem nagyon lehet olyan, amiben mi ne így lennénk érintettek, mert a Falco a Debrecen ellen nem fog kikapni.
Ha mi nem vagyunk érintettek és 3 csapatos a mini-tabella, akkor logikusan ismét a Pécs a felsõházas.
Bármennyire is furcsa, azt kell mondanom hogy a Falco a nyíregyházi ajándékkal és Thomas sérülésével egész jó pozícióba került.
Ha megverik az Albát és a Sopron csak a ZTE-t veri , akkor 12:10-el fognak állni, de feltételezhetõ, hogy a Falco a Debrecen elleni várhatóan nagyobb arányú gyõzelmével akkorát javít a kosárarányán, hogy jobb lesz a Sopronénál.
Az mondjuk meghatározó lehet, hogy a Paksnak és a Fehérvárnak is fontosak a gyõzelmek.
Ha nagyon carul alakulnak az eredmények, akkor akár a 10. helyrõl is kezdhetjük a közGépszakaszt…
Ha az jön össze, ami a legvalószínûbb és nem leszünk ötödikek, akkor legjobb a 6., 8. helyrõl kezdeni, mert akkor Debrecenbe kell menni idegenbe (vagy feladják a pályaválasztói jogot…) és 3 ellenlábas csapatot itthon fogadhatunk, ami azért nem kis elõny…
(Ha 10.-ek leszünk, mert még azok is lehetünk, akkor is így van, de annak szerintem nem kéne örülnünk :D)
Ha a Falco nem tud gyõzni az Alba ellen és szûk két hét alatt Thomast összedrótozzák a ZTE elleni meccsre, véleményem szerint ez lehet a vége, ehhez minimál-optimistán beszámoltam a Paks elleni gyõzelmet és azt, hogy 24-nél többel nem kapunk ki Szegeden:
5. Sopron 12-10
6. Falco 11-11
7. Körmend 10-12
8. Szeged 10-12
9. Pécs 9-13
10. Nyíregyháza 8-12
11. ZTE 8-12
12. Debrecen 2-20
így mehetünk Zalaegerszegre, Pécsre és Szombathelyre.
Persze egy-két meglepõ eredmény és borul az egész mutatvány :D
(mondjuk a Debrecen megveri a Falco-t… he-he-hö-hö)
Összefoglalva a legegyszerûbb és legnagyszerûbb: mi kétszer nyerünk, a Sopron kétszer kikap, a Falco és a Pécs meg csak egyszer gyõz és minden oké :D:D
| |
/ 2013-02-17 18:17 (129060) | name: Bubi_ | |
| Csak, hogy magamat is pontosítsam!:-)
Minden olyan minitabella, amelyik az 5. helyrõl szól!:-)
Előzmény: Bubi_ (129059) |
|
Előzmény: 2013-02-17 18:08:00 (129059) | name: Bubi_ | |
| A gondolatmenetedben egy dolog nem jó! Nincs a minitabellán belül másik minitabella! A négy csapat egymás ellen dobott és kapott kosarai alapján van a kosárkülönbség, tehát az nem számít, hogy mi -1-gyel vagyunk a péccsel, hanem az számít, hogy a három csapattal mit játszottunk/játszottak, így a sopron +8-a a pécs ellen sokat számít!
Magyarul mi bármilyen valószínüsíthetõ minitabellával megelõzzük a pécset, csak akkor nem, ha ketten vagyunk a minitabellán.
Remélem érthetõ! | |
/ 2013-02-17 18:41 (129061) | name: lhegedus | | town : London |
| Az biztos nagyon suru a mezony, de egy ido utan feladtam a szamolgatast. Ez nekem mar tul sok megerteni. A lenyeget ertem, de hogy ki hol hany pontal vert kit, ez nekem mar sok.
A meccset varom, hogy megnezhessem, mert tegnap nem tudtam nezni.
HAJRA KORMEND!!!!!! |
|
Előzmény: 2013-02-17 18:41:00 (129061) | name: lhegedus | | town : London |
| Az biztos nagyon suru a mezony, de egy ido utan feladtam a szamolgatast. Ez nekem mar tul sok megerteni. A lenyeget ertem, de hogy ki hol hany pontal vert kit, ez nekem mar sok.
A meccset varom, hogy megnezhessem, mert tegnap nem tudtam nezni.
HAJRA KORMEND!!!!!! | |
/ 2013-02-17 19:10 (129063) | name: Bubi_ | |
| Ebben a minitabellásdiban a legérdekesebb az lenne, ha a fika és a sopron lenne egy minitabellán! minden egyenlõ a pont és a különbség is! Előzmény: Bubi_ (129059) |
|
Előzmény: 2013-02-17 18:08:00 (129059) | name: Bubi_ | |
| A gondolatmenetedben egy dolog nem jó! Nincs a minitabellán belül másik minitabella! A négy csapat egymás ellen dobott és kapott kosarai alapján van a kosárkülönbség, tehát az nem számít, hogy mi -1-gyel vagyunk a péccsel, hanem az számít, hogy a három csapattal mit játszottunk/játszottak, így a sopron +8-a a pécs ellen sokat számít!
Magyarul mi bármilyen valószínüsíthetõ minitabellával megelõzzük a pécset, csak akkor nem, ha ketten vagyunk a minitabellán.
Remélem érthetõ! | |
/ 2013-02-17 20:05 (129064) | name: mex63 | |
| Kicsit lusta vagyok utánanézni igaz-e, de csak logikai alapon:
a minitabellában az az alap, hogy megnézik a 4 csapat 6 egymás elleni meccsét.
Ez: Kmd 4-2, Pécs 4-2, Sopron 3-3, Falco 1-5. Ezért van az, hogy a minitabellán belül a Péccsel kerülnénk összevetésre, ott 1:1 és eggyel jobb a Pécs.
Másik felvetés, ha a Sopron és Falco minitabella: ezért írtam, hogy a Debrecen meccs miatt várhatóan jobb lesz a Falco pontaránya (ha csak az Alba kb 20 ponttal nem vágja agyon õket és a Sopron nem üti meg nagyon a ZTE-t)
A lustaságom miatt továbbra is fenntartom a tévedés jogát :D, de nekem ez tûnik logikusnak... Előzmény: Bubi_ (129059) |
|
Előzmény: 2013-02-17 18:08:00 (129059) | name: Bubi_ | |
| A gondolatmenetedben egy dolog nem jó! Nincs a minitabellán belül másik minitabella! A négy csapat egymás ellen dobott és kapott kosarai alapján van a kosárkülönbség, tehát az nem számít, hogy mi -1-gyel vagyunk a péccsel, hanem az számít, hogy a három csapattal mit játszottunk/játszottak, így a sopron +8-a a pécs ellen sokat számít!
Magyarul mi bármilyen valószínüsíthetõ minitabellával megelõzzük a pécset, csak akkor nem, ha ketten vagyunk a minitabellán.
Remélem érthetõ! | |
/ 2013-02-17 21:06 (129065) | name: Bubi_ | |
| Pontosan ez a lényege a dolognak(ezért írtam, hogy a minitabellán belül nincs újabb minitabella). Amit úgy általában egymás elleni eredménynek mondunk, az egy 2 csapatból álló minitabella.
A minitabellát úgy kell értelmezni, mint egy külön bajnokságot, melybõl törlöd a minitabellán kívül esõ csapatokat. Ez egy külön bajnokság, ahol az egymás elleni eredményeket vetik össze, itt lesznek pontok és egyenlõség esetén jön a kosárkülönbség, de mindenkié egybevetve.
Szerintem ez így logikus!:-) Előzmény: mex63 (129064) |
|
Előzmény: 2013-02-17 20:05:00 (129064) | name: mex63 | |
| Kicsit lusta vagyok utánanézni igaz-e, de csak logikai alapon:
a minitabellában az az alap, hogy megnézik a 4 csapat 6 egymás elleni meccsét.
Ez: Kmd 4-2, Pécs 4-2, Sopron 3-3, Falco 1-5. Ezért van az, hogy a minitabellán belül a Péccsel kerülnénk összevetésre, ott 1:1 és eggyel jobb a Pécs.
Másik felvetés, ha a Sopron és Falco minitabella: ezért írtam, hogy a Debrecen meccs miatt várhatóan jobb lesz a Falco pontaránya (ha csak az Alba kb 20 ponttal nem vágja agyon õket és a Sopron nem üti meg nagyon a ZTE-t)
A lustaságom miatt továbbra is fenntartom a tévedés jogát :D, de nekem ez tûnik logikusnak... | |
/ 2013-02-17 21:28 (129066) | name: mindigittvagyunk | |
| Gratula a csapatnak a gyõzelemért, Rujinak, Fodor Gerinek a játékához és persze Fepunak a "csakazértisséggel" elõbányászott 2. félidejéhez! DE, a tököm tele van azzal, hogy minden meccset ilyen balfaszul kezdünk. Egy párszor már megégtünk idegenben emiatt és itthon is meg fogunk elõbb, mint utóbb, ha ezen nem változtatunk. Gondolom Hene most is elmondta a meccs elõtt, ismerve õket. Ahogy tegnap írtam mérgemben a BB1-n: A következõ idény szerzõdéskötéseinél bele kellene foglalni a kontraktusokba, hogy az elsõ negyed/félidõ is a mérkõzés része, valamint a kosárlabda hozzátartozója ilyenkor is a VÉDEKEZÉS, LEPATTANÓZÁS, BÜNTETÕZÉS IS, NEM CSAK A TÁMADÁS!
Na mind1, akár minden jó, ha jó a vége is lehet, csak ne ezek a nüanszok + a debreceni vereség legyen a híja a play-offnak.
Hajrá MTE |
|
2013-02-18 11:19 (129068) | name: bunki | |
| Kár ezekért az egymás elleni pont arányokért, fõleg ha bele gondolok, hogy simán tudtuk volna hozni õket. Nagy felelõtlenség volt ezt kihagyni. |
|
2013-02-18 13:46 (129070) | name: BélaBá | |
| Aki szeretné megnézni a szombati meccs felvételét, az már megteheti az MTE Tv oldalán. A videótárban ott van mindkét félidõ. |
|
2013-02-19 08:11 (129072) | name: zsotya | |
| Gratula Rujinak!! Előzmény: watson (129069) |
|
Előzmény: / 2013-02-19 15:06 (129075) | name: F.Imi | | town : Sz.hely |
| Azóta javították, újabb verzió szerint minden eredményt továbbvisznek a csapatok. Röhej, ami a szövetségben zajlik! Előzmény: BélaBá (129074) |
|
Előzmény: / Előzmény: / 2013-02-19 21:04 (129077) | name: btomi | |
| Sziasztok. Nekem egy kérésem kérdésem lenne: a közvetítések elõtt szól egy lord nóta a fiam szeretné letölteni de nem tudom a címét ha valaki segítene azt megköszönöm. De elõre is köszi. |
|
2013-02-19 21:06 (129078) | name: BélaBá | |
| Próbáld meg újra. Ez a címe.
Küldj légyszi egy mail a megadott címre, és igyekszem segíteni! Előzmény: btomi (129077) |
|
Előzmény: 2013-02-19 21:04:00 (129077) | name: btomi | |
| Sziasztok. Nekem egy kérésem kérdésem lenne: a közvetítések elõtt szól egy lord nóta a fiam szeretné letölteni de nem tudom a címét ha valaki segítene azt megköszönöm. De elõre is köszi. | |
/ 2013-02-19 21:16 (129079) | name: btomi | |
| Köszönöm BélaBá már meg is van. |
|
2013-02-19 22:21 (129080) | name: mteultras | |
| Vicc hogy mik vannak?! Az Olaj nemzetközi meccsére nem engedték be a magyar zászlókat az izraeli csapat kérésére! Hát hol élünk??? Amúgyis mit kerenek itt? Játszanának ázsiába, úgyis oda tartoznak földrajzilag!!!
Igaza volt a szurkolói csoportjaiknak hogy így inkább be sem mentek!!!
Nevetséges hogy van akiknek mindent szabad! Magyarországon tiltva egy sporteseményen a magyar zászló...
Még pár dolgot leírnék szívem szerint,de nem teszem mert hátha kapok én is 1-2 "zártkapus meccset"!
|
|
2013-02-20 06:37 (129081) | name: kakukk88 | |
| A "romákok"meg a székely zászlót tüntetnék el,kedves mteultras! |
|
2013-02-20 09:02 (129082) | name: BélaBá | |
|
Aki teheti, ne feledkezzen el az adó egy százalékáról:
„A KÖRMENDI KOSÁRLABDÁÉRT KÖZHASZNÚ EGYESÜLET”
Adószám: 18897164-2-18 |
|
2013-02-20 09:06 (129083) | name: BélaBá | |
| Bár ha jut belõle, akkor a Televízió is hálás érte, hiszen a közvetítések kapcsán ez is érinti a kosárlabdát:
Körmendi Televízióért Alapítvány
Adószám: 18881444-1-18 Előzmény: BélaBá (129082) |
|
Előzmény: 2013-02-20 09:02:00 (129082) | name: BélaBá | |
|
Aki teheti, ne feledkezzen el az adó egy százalékáról:
„A KÖRMENDI KOSÁRLABDÁÉRT KÖZHASZNÚ EGYESÜLET”
Adószám: 18897164-2-18 | |
/ Előzmény: 2013-02-20 06:37:00 (129081) | name: kakukk88 | |
| A "romákok"meg a székely zászlót tüntetnék el,kedves mteultras! | |
/ 2013-02-20 15:46 (129086) | name: Colombus | | town : Vasvár |
| Hát Johnny, nekem egész más jut eszembe. Értem én az iróniát a "vicces"-be, gyomorforgató.
Szolnokon meg magyar zászlót nem lehet bevinni. Vannak itt olyan mérföldkövek napokon belül, hogy csak na.
MTE Előzmény: BélaBá (129084) |
|
Előzmény: / 2013-02-20 15:50 (129087) | name: kakukk88 | |
| A bételepítettek tesztelik a székely közösséget zászló ügyben,kíváncsiak ,hogy a régiósítási tervet le e tudják nyomni a torkukon,hozzá csapnák 2-3 már sikeresen elromákosított megyét,50% alá szorítva ez által.Szóval nem úgy néz ki a dolog,hogy edzõmeccsekre Székelyvásárhelyre kell majd menni a CSAPATnak,mint 2 éve tettük! teszik ki a zászlókat 1-2 magyar önkormányzatra ,csak halkan kérdezem mi nem lépnénk? bõvebb felv: 06202203938 itt meg ömlik a téma.
http://erdely.ma/autonomia.php |
|
2013-02-20 16:03 (129088) | name: kadar | |
| Ennyi erõvel a két csapatot 30 évre visszamenõleg meg lehetne büntetni, mert kb. ennyi ideje szólnak ezek a rigmusok, oda-vissza..
Arról nem is beszélve, hogy gyakorlatilag minden meccsen, minden csapatot meg lehetne róni szurkolói hasonló bekiabálások miatt..
Ez a legnagyobb problémája az mkosz-nek..
Közben meg itt van Európa egyik leggyengébb bajnoksága, ahonnan az elmúlt 30 évben (elõtte sem) nem volt 8 épkézláb európai szintû magyar kosaras, és nem telik el úgy hétvége, hogy valamelyik óriási, magas színvonalú meccsen ne lenne 1 vagy 3 barom aki ámokfutást rendez, és nem tud levezetni egy meccset következetesen. Ez nem probléma.. Előzmény: BélaBá (129084) |
|
Előzmény: / 2013-02-20 17:09 (129090) | name: pokolgép | |
| Ami tegnap szolnokon történ az Európában de akár hol ebben a mocskos világban egyedülálló.egy MAGYAR csapat MAGYARORSZÁGON(ha még van ilyen? )saját Országa zászlaját, az egyesület zászlaját nem viheti be egy nemzetközi sportrendezvényre felháborító.izraeliek kérték ne lehessen bevinni,de az a balfasz aki ebbe belement azt nem is értem tisztába volt vele mire bólintott rá?!
mi lett ebbõl az Országból....-Honatyáink forognak a sírjukban.....
MKOSZ döntés:Any*tok p*csája! :D |
|
2013-02-20 19:02 (129092) | name: BélaBá | |
| Még meg sem száradt a tinta a papíron, de kiment a hír.
Íme a klub közleménye a fõoldalról:
"Csapai Péter távozik Körmendrõl
Ahogy a játékos menedzserétõl az egyik hírportál már értesült róla, a Lami-Véd Körmend csapata közös megegyezéssel szerzõdést bontott Csapai Péterrel.
Az errõl szóló megállapodás hat órakor született meg.
Köszönjük Péternek az itt végzett munkáját és sok sikert kívánunk neki új csapatában, a MAFC-ban.
Zsebe Ferenc
ügyvezetõ"
|
|
2013-02-20 19:38 (129093) | name: jháza | |
| "hogy szerepet vállal a körmendiek 10. aranyérmének megszerzésében, melyre már tíz éve várnak a Rába partján."
:-D Én bizony a 4.-nek is nagyon örülnék! De még a 7. kupaaranynak is!
De a lényeg,Gyógyulj meg mester,és gyere haza végre!
MTE! Előzmény: BélaBá (129089) |
|
Előzmény: / 2013-02-20 19:59 (129094) | name: BélaBá | |
| Mind a kettõ ugyanazt jelentené! :-)
A 10. aranyat.
Ha a három bajnoki és a hat kupagyõzelmet vesszük.
Gondolom õk is így számoltak, így jöhetett ki a tizedik. Előzmény: jháza (129093) |
|
Előzmény: 2013-02-20 19:38:00 (129093) | name: jháza | |
| "hogy szerepet vállal a körmendiek 10. aranyérmének megszerzésében, melyre már tíz éve várnak a Rába partján."
:-D Én bizony a 4.-nek is nagyon örülnék! De még a 7. kupaaranynak is!
De a lényeg,Gyógyulj meg mester,és gyere haza végre!
MTE! | |
/ 2013-02-20 20:04 (129095) | name: jháza | |
| Jogos! Így már nekem is tiszta! :-D Előzmény: BélaBá (129094) |
|
Előzmény: 2013-02-20 19:59:00 (129094) | name: BélaBá | |
| Mind a kettõ ugyanazt jelentené! :-)
A 10. aranyat.
Ha a három bajnoki és a hat kupagyõzelmet vesszük.
Gondolom õk is így számoltak, így jöhetett ki a tizedik. | |
/ 2013-02-20 20:51 (129096) | name: Bubi_ | |
| Gyógyulj meg Putesz, mert nagyon köllessz! Előzmény: BélaBá (129092) |
|
Előzmény: 2013-02-20 19:02:00 (129092) | name: BélaBá | |
| Még meg sem száradt a tinta a papíron, de kiment a hír.
Íme a klub közleménye a fõoldalról:
"Csapai Péter távozik Körmendrõl
Ahogy a játékos menedzserétõl az egyik hírportál már értesült róla, a Lami-Véd Körmend csapata közös megegyezéssel szerzõdést bontott Csapai Péterrel.
Az errõl szóló megállapodás hat órakor született meg.
Köszönjük Péternek az itt végzett munkáját és sok sikert kívánunk neki új csapatában, a MAFC-ban.
Zsebe Ferenc
ügyvezetõ"
| |
/ 2013-02-20 23:31 (129097) | name: mindigittvagyunk | |
| Akik esetleg már olvasták ezen soraimat a BB1-n, azoktól elnézést kérek, de nem volt kedvem és talán nem is tudtam volna jobban megfogalmazni azokat az érzéseket, gondolatokat amik kavarognak bennem a "mi" megrovásunk és a szolnoki vélhetõen példátlan eset kapcsán:
"Ki volt az az elmeroggyant, akinek ez volt a legnagyobb gondja? Ilyen alapon, a Körmend-Sopron, Falco-Zte, Falco-Sopron, Olaj-Falco, Olaj-Alba stb., stb. meg persze ugyanezek fordított szereposztásban is figyelmeztetést kellett volna, hogy kapjanak. Az MKOSZ (gondolom a rövidítés a Mennyi Kurva Okos Szarrágót jelentheti) azon izmozna, hogy ilyen gyalázat ne eshessen meg, mint a szolnoki. És nem érdekelt volna, hogy nem lépnek pályára, legyen 20-0, és magyarázzák meg a FIBA-nak, az okát és hogy milyen jogalapon kértek ezt a rendezõktõl, rendõrségtõl. Minden elismerésem a szolnoki ultráké, akik azt is bevállalták, hogy nélkülük esetleg kikap a csapatuk és nem juthat tovább, de kiálltak a magyarságukért, Magyarországért. Azt azért úgy megnézném, mikor mondjuk Jeruzsálemben az Olaj kedvéért, hogy pályára lépjen, az izraeli biztonságiak nem engedik kirakni a nemzeti zászlóikat. Ha antiszemita rigmusokért mondjuk meccs közben levonulnak, azt meg lehet érteni, de ez elfogadhatatlan, megbocsáthatatlan. Ez õtõlük rasszizmus a magyarság felé, szerintem és nem vagyok szélsõ jobbos, se jobbikos, se antiszemita. A minimum lenne, hogy bocsánatot kérjenek!
Az már senkit meg sem lep szerintem, hogy a kapcsolódó cikkeknél nem lehet a témához hozzászólni." Előzmény: pokolgép (129090) |
|
Előzmény: 2013-02-20 17:09:00 (129090) | name: pokolgép | |
| Ami tegnap szolnokon történ az Európában de akár hol ebben a mocskos világban egyedülálló.egy MAGYAR csapat MAGYARORSZÁGON(ha még van ilyen? )saját Országa zászlaját, az egyesület zászlaját nem viheti be egy nemzetközi sportrendezvényre felháborító.izraeliek kérték ne lehessen bevinni,de az a balfasz aki ebbe belement azt nem is értem tisztába volt vele mire bólintott rá?!
mi lett ebbõl az Országból....-Honatyáink forognak a sírjukban.....
MKOSZ döntés:Any*tok p*csája! :D | |
/ 2013-02-21 06:24 (129098) | name: kakukk88 | |
| Kedves mindigittvagyunk! A kiválasztott nép azt is elintézte,hogy mi gojok a magyar román meccset a kerítésen kívül nézzük,mert mi annyira antiszemetek vagyunk,hogy a ..... világkongresszust Budapesten tartják... |
|
2013-02-21 06:29 (129099) | name: kakukk88 | |
| HAJRÁ KÖRMEND,HAJRÁ MAGYAROK!!! |
|
2013-02-21 09:27 (129100) | name: Gábor85 | |
| Szomorú, hogy ilyen megtörténhet... Van még több, mint egy hét az ASE elleni hazai meccsig. Még lenne idõ propagálni, hogy mindenki hozzon magával magyar zászlót, sálat, így hívni fel a figyelmet a szolnoki esetre... Mondjuk sok hatása biztos nem lenne, de szép lenne...
Előzmény: mindigittvagyunk (129097) |
|
Előzmény: 2013-02-20 23:31:00 (129097) | name: mindigittvagyunk | |
| Akik esetleg már olvasták ezen soraimat a BB1-n, azoktól elnézést kérek, de nem volt kedvem és talán nem is tudtam volna jobban megfogalmazni azokat az érzéseket, gondolatokat amik kavarognak bennem a "mi" megrovásunk és a szolnoki vélhetõen példátlan eset kapcsán:
"Ki volt az az elmeroggyant, akinek ez volt a legnagyobb gondja? Ilyen alapon, a Körmend-Sopron, Falco-Zte, Falco-Sopron, Olaj-Falco, Olaj-Alba stb., stb. meg persze ugyanezek fordított szereposztásban is figyelmeztetést kellett volna, hogy kapjanak. Az MKOSZ (gondolom a rövidítés a Mennyi Kurva Okos Szarrágót jelentheti) azon izmozna, hogy ilyen gyalázat ne eshessen meg, mint a szolnoki. És nem érdekelt volna, hogy nem lépnek pályára, legyen 20-0, és magyarázzák meg a FIBA-nak, az okát és hogy milyen jogalapon kértek ezt a rendezõktõl, rendõrségtõl. Minden elismerésem a szolnoki ultráké, akik azt is bevállalták, hogy nélkülük esetleg kikap a csapatuk és nem juthat tovább, de kiálltak a magyarságukért, Magyarországért. Azt azért úgy megnézném, mikor mondjuk Jeruzsálemben az Olaj kedvéért, hogy pályára lépjen, az izraeli biztonságiak nem engedik kirakni a nemzeti zászlóikat. Ha antiszemita rigmusokért mondjuk meccs közben levonulnak, azt meg lehet érteni, de ez elfogadhatatlan, megbocsáthatatlan. Ez õtõlük rasszizmus a magyarság felé, szerintem és nem vagyok szélsõ jobbos, se jobbikos, se antiszemita. A minimum lenne, hogy bocsánatot kérjenek!
Az már senkit meg sem lep szerintem, hogy a kapcsolódó cikkeknél nem lehet a témához hozzászólni." | |
/ 2013-02-21 09:38 (129101) | name: mindigittvagyunk | |
| Nagyon jó ötletnek tartom, figyelem felhívásnak kiváló lenne és talán még az MKOSZ sem figyelmeztetne érte...
Ha az ultrák megszervezik én ülõbérletes vagyok, de én is viszek magammal. Előzmény: Gábor85 (129100) |
|
Előzmény: 2013-02-21 09:27:00 (129100) | name: Gábor85 | |
| Szomorú, hogy ilyen megtörténhet... Van még több, mint egy hét az ASE elleni hazai meccsig. Még lenne idõ propagálni, hogy mindenki hozzon magával magyar zászlót, sálat, így hívni fel a figyelmet a szolnoki esetre... Mondjuk sok hatása biztos nem lenne, de szép lenne...
| |
/ Előzmény: 2013-02-21 06:24:00 (129098) | name: kakukk88 | |
| Kedves mindigittvagyunk! A kiválasztott nép azt is elintézte,hogy mi gojok a magyar román meccset a kerítésen kívül nézzük,mert mi annyira antiszemetek vagyunk,hogy a ..... világkongresszust Budapesten tartják... | |
/ 2013-02-21 10:10 (129103) | name: BélaBá | |
| Szigorúan magánvélemény: nekem is tetszik az ötlet.
Csendben, méltósággal, de látványosan demonstrálni, kiállni a jogos nemzeti önérzetünk mellett.
Mert valóban nincs helye a nézõtéren mások gyalázásának, provokálásának. (Senkiének sem, hangsúlyozom!)
De egy nemzetközi mérkõzésen miért ne lenne helyen a nemzeti jelképeknek és a szurkolótábor máskor is elfogadott látványelemeinek?
Eddig azért nem szabadna elmenni, hogy ezt is korlátozzák annak érdekében, hogy "csak balhé ne legyen".
Ez már diszkrimináció, még ha a pozitív megnyilvánulása, akkor is.
Õszintén szólva tisztelet jár a szolnokiaknak, hogy ebbõl nem hoztak ki valami hangos és látványos tiltakozást, így nem adtak újabb alapot az igazságtalan megbélyegzéshez és újabb szankciók bevezetéséhez.
Helyesen viselkedtek, és ehhez hasonló lenne egy nemzeti színekbe burkolózó nézõtér a következõ hazai bajnokin.
Látványosan, csendben, méltósággal. Ezt abszolút támogatom én is! Előzmény: Gábor85 (129100) |
|
Előzmény: 2013-02-21 09:27:00 (129100) | name: Gábor85 | |
| Szomorú, hogy ilyen megtörténhet... Van még több, mint egy hét az ASE elleni hazai meccsig. Még lenne idõ propagálni, hogy mindenki hozzon magával magyar zászlót, sálat, így hívni fel a figyelmet a szolnoki esetre... Mondjuk sok hatása biztos nem lenne, de szép lenne...
| |
/ 2013-02-21 10:22 (129104) | name: kakukk88 | |
| Bélabá,székely zászló is jöhet,mert az én szívem már elér Gyimesbükkig,de lehet Klézse Magyarfaluig is? VOLTUNK VAGYUNK LESZÜNK!!! |
|
| 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|