Előzmény: 2019-05-21 20:42:43 (168493) | name: HardenBocso13 |
| Mindegy, csak valahogyan lehozzuk és zárjuk le! Playoffba csak vereség vagy gyõzelem számít.
Amúgy miért Marc-ot skandálunk még mindig? Közük nincsen már "ezer éve" a Csapathoz.
Zárjuk le! Gratulálok!
MINDÖRÖKKÉ MTE!!! | |
/ 2019-05-21 20:44 (168494) | name: wind |
| Én büszke vagyok a csapatra, hogy szar játékkal is behúztuk.
Az ilyen gyõzelmek, fõleg idegenben többet érnek, mint egy tingli-tangli 30 pontos sima gyõzelmek, mert összekovácsolják a csapatot és a végjáték izgalmát is megszokják a játékosok. Előzmény: Yoda (168491) |
3 |
Előzmény: 2019-05-21 20:41:30 (168491) | name: Yoda |
| Remélem nem azt írjátok be ,hogy büszkék vagytok. Büszke a Filco és az ezer sebbõl vérzõ Szolnok lehet. Szégyen a mai teljesítményünk. Mindenki erõt demonstrált mi meg szenvedtünk egyet , ennyi.Ez mi vagyunk. Nem vagyok büszke. | |
/ 2019-05-15 22:11 (168367) | name: wind |
| Ma végre ismét úgy játszottunk, ahogy elvárható lett volna az elõzõ meccseken is.
Gratulálok a fiúknak az elsõ helyhez! |
3 |
2019-05-12 20:10 (168281) | name: wind |
| Azt hittem idén elkerül bennünket a szokásos idény végi kifulladás...de úgy látszik tévedtem. :(
Eléggé nagy gödörben vagyunk és szerintem nagy bravúr kéne, hogy az elsõ helyen maradjunk a rájátszásra. |
1 |
2019-05-08 20:27 (168133) | name: wind |
| Eddig így áll az elsõ három egymás ellen:
Körmend – Falco eddig 3gy 0v 263-244
Körmend - Szolnok eddig 1gy 2v 267-255
Falco – Szolnok eddig 3gy 1v 327-320
Valóban úgy néz ki, mivel a kosárarányunk mindkettõ ellen nagyon jó, hogy három vereséggel is elsõk maradhatunk, ha nem nyernek ellenünk nagyon nagy különbséggel.
Nyilván ezt csak a számolás miatt írtam le. :)) Előzmény: mex63 (168130) |
|
Előzmény: 2019-05-08 20:02:23 (168130) | name: mex63 |
| Egyelõre mindkét csapattal szemben jobban állunk kosárkülönbség tekintetében.
Ha a 24:10-es 3 csapatos egál létrejön, akkor ott a Szolnok kb. akkor lehet elsõ, ha bennünk itt nagyon-nagyon elver.
Ha a Falco-tól mondjuk 10 ponttal kikapnánk, akkor saccra 40 pont az... :)
Késõbb lesz idõm számolgatni, de egy ránézésre majdnem biztosan kijelenthetõ, még 3 vereség is belefér, ha az a Falco ellen nem nagyarányú.
Ebben az esetben viszont lesz egy "határ", amikor már a Szolnok ellen biztosan nyernünk kell majd az utolsó meccsen. | |
/ 2019-05-08 19:51 (168126) | name: wind |
| Abban az esetben lehetne elsõ a Falcó, ha a hátralévõ egy meccsét ellenünk nagy aránnyal nyeri meg, közben mi mindhárom meccset elbukjuk (erre gondolni se akarok) a Szolnok meg megnyeri a hátralévõ mindkét meccsét.
Ekkor minitabella lenne a Körmend-Szolnok-Falco közt. A Falcóval szemben jól állunk, a Szolnokkal szemben rosszabbul, de a Falco meg jobban áll a Szolnoknál.
Menne a matek a kosárarányokkal rendesen.
De remélem ez csak elvetemült teória. :)
Ha mindhárom meccsünket buknánk, akkor nem is érdemelnénk meg az elsõ helyet... Előzmény: DEZSÕ (168121) |
|
Előzmény: 2019-05-08 19:37:22 (168121) | name: DEZSÕ |
| Még lehetnek elsõk is nem?
Vagy most hogy van? | |
/ 2019-05-08 19:39 (168122) | name: wind |
| A Falco gyõzelme nekünk jó, mert így mindkettõ mögöttünk lévõ csapattal szemben 3 meccs fórunk van.
Holnap nyerni kéne, aztán kényelmesen készülhetünk a rájátszásra. |
|
2019-05-05 18:11 (168094) | name: wind |
| Azért lehet, hogy Lajsz Gerit ki tudná szorítani. ;) Előzmény: spiritknight (168092) |
|
Előzmény: 2019-05-05 17:51:31 (168092) | name: spiritknight |
| Ennek a meccsnek volt még azért egy hozadéka: A "Czirbus Jóskát Körmendre" mozgalom remélem végleg elhalt. | |
/ 2019-04-24 18:41 (167986) | name: wind |
| Ha csak a nyolc kihagyott büntetõ felét bedobtuk volna.... :( |
|
2019-04-24 17:47 (167973) | name: wind |
| Azért most már látszik a fáradtság. Nem tudunk olyan keményen védekezni, Vojvodát nem tudjuk megfogni és a lepattanókat sem szedjük jól.
Remélem azért az extra szolnoki dobószázalék majd romlik és mi is összekapjuk magunkat. |
|
2019-04-14 10:51 (167763) | name: wind |
| Nekem úgy tûnik, hogy Zollner egészen jól beosztja a játékosok idejét és senkin sem látni, hogy erõnléti gondjai lennének, vagy valamilyen nagyfokú fáradtság látszódna a csapaton. Az utolsó percekben is megerõltetés nélkül kosarazunk, míg az ellenfélnél (múltkor Pakson, most Berényben is) már elkészültek az erejükkel és egyre pontatlanabbak lettek a dobásaik. Ahogy nézem az erõnlétünkkel sok csapatot bedaráltunk már az idén az utolsó negyedekben. |
1 |
2019-04-14 09:53 (167759) | name: wind |
| Nehéz meccs volt és most már minden meccs nehéz lesz, mert hát az alapszakasz gyõztes ellen ugye nincs veszítenivalója egy csapatnak sem és ezért nem kell görcsölniük. :)
Van tartása a csapatunknak és ez biztató...
Azért remélem Fepu is megtalálja a dobóformáját, mert most meccsek óta egy kissé halovány.
|
1 |
2019-04-03 19:47 (167486) | name: wind |
| Miért kell mindig negatívnak lenni??
A szünetbeli mínusz 1 pont miatt? :) |
|
2019-03-20 20:19 (167344) | name: wind |
| Most mintha fordítva mûködnének a dolgok, mint az elmúlt években, nevezetesen nem a bajnokság végére esünk szét, hanem egyre inkább a csapat összeérését látom.
Ma minden jól mûködött, öröm volt nézni a játékunkat. Megfojtottuk szoros védekezéssel, labdaszerzésekkel, jó dobóformával a Szolnokot. A kulcsjátékosaink közül ma Fepunak ment kevésbé a dobás, de õ mindig meg tud újulni. :) |
4 |
2019-03-17 06:53 (167294) | name: wind |
| Volt még egy saját vállveregetõs mondata is Lackónak. :)
Perl egyik betörése és kosara után a a riporter kérdése:
"Ez a betörés és leosztás emlékeztetett a Kálmán Lacira, nem gondolod?
Kálmán Lackó: Háát...valamilyen szinten igen. De én azt gondolom, hogy van még mit tanulniuk."
Lehet, hogy poénkodott, de azért egy ilyen rangadón nem kéne a szünetben a büfébõl felhívni a riporterállásra, mert érzõdött, hogy volt benne már egy-két fröccs. :) |
1 |
2019-03-16 20:15 (167272) | name: wind |
| Látod Dezsõ....felesleges temetni a csapatot idejekorán.
Higgadtabban reagálj, fõleg 6-7 perc játék után. Előzmény: DEZSÕ (167270) |
2 |
Előzmény: 2019-03-16 20:12:07 (167270) | name: DEZSÕ |
| Gratulálok a CSAPATNAK!
szép munka volt..
Elsõ negyed után nem gondoltam volna.
Azért az vicc hogy Gyuribá végig reklamálhat...
| |
/ 2019-03-16 20:06 (167267) | name: wind |
| Évek óta vártam erre a gyõzelemre! :))) |
2 |
2019-03-02 20:53 (167047) | name: wind |
| Én tartottam ettõl a mérkõzéstõl és a harmadik negyedben ez be is igazolódott.
Szerencsére nyertünk és nem lett belõle blama. Mondjuk ez a pár hét szünet nem használt nekünk, de az eredményeket nézve más élcsapatnak sem.
Remélem nem jönnek a rájátszás elõtti menetrendszerû komolyabb sérülések....
A felsõház szerintem most már biztos, mert bukott a ZTE, a Falcó és a Kecskemét is. |
1 |
2019-02-19 21:41 (166919) | name: wind |
| Oké! Láttam én is a Szolnok ellen a kupán, de pár perc alatt kipontozódott és ment a levesbe. Azért nem hiszem, hogy akkora spíler lenne, hogy sorba kéne állni érte.
Persze...egy Lajsz helyett használhatóbb lenne...ez tény.
Előzmény: Jos (166918) |
1 |
Előzmény: 2019-02-19 21:32:45 (166918) | name: Jos |
| Pontosan az aki két olyan búrát kiosztott Debrecenben Csorvásinak, hogy a mi Csorink azt sem tudta milyen rendezvényen van.
Ezzel együtt a születési évével kapcsolatban vannak fenntartásaim. | |
/ 2019-02-19 21:29 (166917) | name: wind |
| Balogh Mátét nem lehetne kinevelni jó centernek??????
Ki a f@sz az Onemeka??
Itt van a házunk táján egy tehetségesnek mondott fiatal. |
1 |
Előzmény: 2019-02-18 12:34:49 (166883) | name: mindörökké mte |
| Lemaradtam róla, meg nem is követem õket. Mirõl van szó? Mit raktak ki? | |
/ 2019-02-15 16:21 (166847) | name: wind |
| Ezért vagyok még mindig dühös. Mindenki tudja, hogy a jobbára csak a kezdõ ötösére alapozó Berény egy meccsre bárki ellen fel tudja venni a versenyt, de ahelyett, hogy a szart is kihajtottuk volna belõlük a végén...mi szépen asszisztáltunk a gyõzelmükhöz, butábbnál-butább megoldásokat választva.
A mai meccsen látni, hogy seggükön veszik a berényiek a levegõt. A Falco meg köszöni szépen, - hozzászámítva a Szolnoki sérüléseket - alighanem behúzza ezt a kupahétvégét. Egy elõnye talán lesz.... Most talán majd lenyugodnak, ha meglesz az elsõ kupagyõzelmük. :)) Előzmény: kotam_tazo (166846) |
|
Előzmény: 2019-02-15 16:10:07 (166846) | name: kotam_tazo |
| Ettõl a Berénytõl kaptunk ki? A Falco megeszi õket!
Szét vet az ideg! | |
/ 2019-02-14 19:22 (166807) | name: wind |
| Szerintem is eléggé gáz, hogy most amikor kiestünk, máris csak "Göcsej-kupa" szintû lett a kupa. Én a Göcsej-kupa megnyerésének is nagyon tudtam örülni. Nem kéne ezt tolni... Emlékezzünk vissza, hogy micsoda öröm volt, 2016-ban, hogy hosszú idõ után újra kupát nyertünk.
Eléggé nagy blama, hogy kiestünk, mert a végén gyakorlatilag a kezünkben volt a gyõzelem egy valóban jól játszó Jászberény ellen. Egy kis fineszesség, meg higgadtság kellett volna, mert az elmúlt négy meccsen háromszor szívtunk ki egy-két ponttal a végén. Előzmény: David(MTEULTRAS) (166805) |
4 |
Előzmény: 2019-02-14 19:09:34 (166805) | name: David(MTEULTRAS) |
| Kíváncsi lennék ha megnyertük volna ezt a “csodálatos” kupát akkor is így vélekedtek-e?! Csak úgy jelzem 3 éve is ugyanezt a szart nyertük meg! | |
/ 2019-02-14 17:52 (166790) | name: wind |
| Vajon mi az oka, hogy sorozatban bukjuk el mostanában a kiélezett végjátékú meccseket, amiket egy kis odafigyeléssel, koncentrációval simán behúzhattuk volna? Úgy látszik Zollner mester nem a végjátékok szakértõje, vagy a játékosaink közt nincs egy higgadt fazon sem.
A Jászberénynek megvolt a négy faultja a végjátékra, nekünk egy, de nem volt egy játékosunk sem, aki a kiharcolt faultra és játszott volna. Eszetlen betörések, rossz dobások, elkúrt lepattanók voltak csak. Hat-hét pontos elõnyt az utolsó két percben illett volna megtartani és a vérüket szívni szoros védekezéssel, hisz nem lett volna még dobásukl a faultok után. Ehelyett meg szépen asszisztáltunk a hárompontosaiknál.
Pedig nem lehet azt mondani, hogy nagyon szar napot fogtunk ki.
Nekem úgy tûnik, hogy a védekezésünk stabilabb volt a ciprusi alatt...
Nagyon csalódott vagyok. Egy jó vasi rangadót megnéztem volna. |
1 |
2019-01-18 20:57 (166284) | name: wind |
| Egy kicsit sajnálom, hogy ne te lettél az edzõ. Érted nagyon ezt a játékot... Előzmény: rb (166282) |
3 |
Előzmény: 2019-01-18 20:50:28 (166282) | name: rb |
|
Én nem tudom, Ti melyik meccset néztétek??!
Eszetlen támadások 99%-ban. Agyatlan belemenések a védõfalba.. Passzok nincsenek. Fepunak is csak véletlenül. Ha mégis megkapja, bedobja. Ekkor az edzõ (edzõ??) gyorsan lecseréli. NEM NORMÁLIS!
Az egész kilátástalan streetball. Ennek így semmi értelme!!!!!!
EZ NEM KOSÁRLABDA!!! ÉS EZÉRT NINCSEN SZURKOLÁS SEM!!!!!
Akinek ez tetszik, annak elég alacsony az ingerküszöbe. | |
/ 2019-01-18 20:52 (166283) | name: wind |
| Ne légy már ennyire feszült! :)
Sima gyõzelem volt, egy kicsit lazíthatnál ilyenkor. Próbáld meg a jót is nézni egy gyõzelem után. Az életben is totál frusztrált vagy???? Előzmény: DEZSÕ (166276) |
2 |
Előzmény: 2019-01-18 19:29:29 (166276) | name: DEZSÕ |
| Valahogy védekezésben nem érzem azt a keménységet mint a ciprusinál.
Támadásban meg nincs normális figuránk.. | |
/ 2019-01-12 19:30 (166200) | name: wind |
| Most akkor örülsz?? Előzmény: josef (166198) |
|
Előzmény: 2019-01-12 19:00:48 (166198) | name: josef |
| Látszik Zollner mester munkája :-) | |
/ 2019-01-09 21:03 (166136) | name: wind |
| Jól láttad! :) Régen láttam már én is a csarnokban (ami eléggé baj)
Más...
Grat a mai fölényes gyõzelemért, a második félidõben nem volt kérdéses. :)
Remélem a Fehérvár mai sikere és az izraeli utazás jó kifárasztja az Albát és talán behúzhatunk egy régóta várt gyõzelmet Székesfehérváron.
Előzmény: lhegedus (166132) |
5 |
Előzmény: 2019-01-09 18:08:05 (166132) | name: lhegedus | town : London |
| Jol latom, Puteszt a Debreceni kispadnal? | |
/ 2019-01-07 10:08 (166095) | name: wind |
| Tökéletesen igazad van!
Govens és Lemon közül valóban Lemon volt a mozgékonyabb, ügyesebb, amit bizonyít is az azóta befutott karrierje. Govens is jó játékos volt, de akkoriban nem tûnt vezéregyéniségnek és eléggé visszafogott volt. Aztán Õ is szépen kiforrta magát Magyarországon és, ha ezt nézzük, meg a magyarországi kötõdését, akkor bizony Govens lett volna a sokkal jobb választás, mert néhány idényre sok gondot megoldott volna nálunk. :)
De hát ez van...
Előzmény: balldontlie (166092) |
1 |
Előzmény: 2019-01-06 15:46:13 (166092) | name: balldontlie |
| Utolsó gondolat Govenshez:
DG a magyar bajnokságban a hiányosságai ellenére egy meghatározó játékos lett, mióta elküldtük. Lemont akkor itt tartottuk, pont az imént szavaztam rá az NBA All Star szavazáson :-) Saját szempontból nem volt jó döntés Govens elküldése, de Walter LJ azóta amerikai válogatott is volt. | |
/ 2019-01-01 08:37 (166035) | name: wind |
| Ameddig többet dobunk, addig ez nem érdekes. :))) Előzmény: kabócamadár (166031) |
|
Előzmény: 2018-12-31 13:43:13 (166031) | name: kabócamadár |
| A tabella alapján kissé másképp látom. A TF után a legtöbb pontot kaptuk.
Bízva abban, amit a tréner is mondott a védekezés fontosságáról,
Boldog és eredményekben gazdag Új évet Kívánok!
| |
/ 2018-12-31 10:18 (166028) | name: wind |
| Nagyon jó év végét zártunk! :) Gratulálok a csapatnak és a szurkolóknak is a tegnapiért.
Bár az elsõ negyedbe egy kicsit bealudtunk, de nagyon jó volt látni Zollner tudatos taktikája, hogy sok futásra, birkózásra kényszerítve kifárasztjuk a ZTE légiósait és az utolsó negyedben pedig sebességet váltva simán behúzzuk a gyõzelmet. :)
Mindenképpen több fantáziát látok a csapatban az edzõváltás óta (Most a körülményeit hagyjuk) Úgy látom, hogy a játékosok is átvették azt a fegyelmezett németes munkatempót. Nem reklamálnak látványosan, egymást nem korholják és a labda is legtöbbször szépen jár. Delas támadójátéka számomra még mindig ellentmondásos, de a védekezése, elzárásai, leosztásai jók és úgy látom, hogy stabilitást ad a csapatnak. (csak egy picit lenne vajkezûbb :)
Az új játékos szerintem gyorsabb és fegyelmezettebb, mint McNeill. Nem ad el annyi labdát, nem pörög túl és nem akarja mindenáron egyedül megoldani a támadást. Price, Bradford pedig extra. Fepu, Csori meg hozza a megbízható formáját.
Ja....és Zollner négy bajnokiból hármat megnyert. Nem is emlékszem arra, hogy mostanában egymás után kétszer nyertünk volna idegenben. :)
Boldog új évet mindenkinek!! |
2 |
2018-12-23 05:50 (165837) | name: wind |
| Egy kicsit túltolod szerintem. :) Hasznos játékos Delas, de....
Legyél õszinte...legalább magaddal. Te konkrétan csak ennyit vártál Delastól, amit meccsrõl meccsre hoz, vagy azért egy picit többet?? Látod benne az X faktort, hogy éles helyzetben eldöntsön meccseket??
Buljan csak a vajkeze miatt lett megemlítve, mint ellenpélda, és ha jól tudom csak annyi idõre szerzõdött hozzánk, amig egy jobb ajánlat nem fut be neki. Amúgy az életben nem jött volna ide.
Előzmény: kadar (165835) |
1 |
Előzmény: 2018-12-23 01:25:47 (165835) | name: kadar |
| Buljan..az elsõ adandó alkalommal mikor volt lehetõsége elmenni innen, elment..
Azért csak akarjatok ilyen játékosokat Delas helyére...
| |
/ 2018-12-22 20:16 (165816) | name: wind |
| Sokáig úgy gondoltam, hogy Delas majd belelendül, de azt hiszem be kell látnunk, hogy jó pedigré ide vagy oda, nem egy penge játékos. Pontosabban úgy gondolom, hogy egy jó csapatban több virtuóz mellett lehet, hogy jó zongoracipelõ, egy negyedórás játékos, aki elzár, kettõ-kettõzik, kioszt, lepattanózik, palánk alól egy-két labdát begyömöszöl, de az most már biztosan látszik, hogy nem egy húzó játékos, nem olyan, aki gondol egyet, mint mondjuk anno Buljan és eldönti a meccset. Előzmény: red-black (165814) |
1 |
Előzmény: 2018-12-22 20:08:07 (165814) | name: red-black |
| Tényleg sima lett... Hát apám, bölcs maradtál volna ha meg sem szólalsz.... Csulaci nem igazán a szívem csücske de szerintem pár évet azért eltöltött a kosárpályák környékén...hangyányi fogalma lehet róla. Cáfoljon ránk, de szerintem túl lassú már a ni játékunkhoz,a palánknak háttal teljesen súlytalan. | |
/ 2018-12-22 20:09 (165815) | name: wind |
| A gyõzelemért gratulálok a csapatnak. Ez nagyon kellett, mert minden idegenbeli gyõzelem aranyat ér.
Az utolsó negyedet most felejtsük el, de azért próbáljunk meg az ilyen betlit elkerülni, mert Szolnokon is gyakorlatilag 4 perc lefagyás után ment el a meccs. |
1 |
2018-12-15 18:53 (165688) | name: wind |
| A kis manó Rowsey szarba nyúlt ma.
A Szolnoknak volt 8 jó triplája, nekünk meg 1.
Ha egy normál triplaátlagot (kb 8-9 tripla/meccs) tudnánk hozni, akkor lenne esélyünk, hasonló védekezéssel, mert a palánkot és a festéket eddig jól védjük.
|
|
2018-12-11 19:37 (165649) | name: wind |
| A vereség ellenére csoportelsõként jutottunk tovább. :)
Ma végig partiban voltunk és csak apróságokon múlt.
Szolnokon kéne egy nagyot dobni..... :) |
2 |
2018-12-05 20:24 (165591) | name: wind |
| Egy meccs után mire vártál??
Amúgy meg ennyi percet nem mostanában voltak a pályán a fiatalok. :)
Ez pedig nagy változás. :) Előzmény: mertakörmend (165590) |
1 |
Előzmény: 2018-12-05 20:05:54 (165590) | name: mertakörmend |
| Grat. a maihoz mindenkinek!
Más:
Lassan hozzászokhatunk, hogy idén ez lesz a játékunk. 85-90-95 pontokat dobunk és kicsit spórolunk a védekezésben (csapatvédekezésben, mert egyéniben azért igyekszik mindenki). Vagy túldobjuk az ellenfelet vagy nem. Hogy ez mire lesz elég a végén majd kiderül de szerintem ez a csapat ebben a formájában erre alkalmas. Mégsem írom azt, hogy eszetlenül teszi támadásban a dolgát mint az alba pl. Plusz személy szerint nekem ez még mindig szimpatikusabb, mert vannak figurák, jók a meglátások nagy része, a középtávoli dobások ismét megjelentek (ami sok játékos repetorájából hiányzik manapság), stb. Aztán majd kiderül ez mire lesz elég a Szolnok ellen. Persze ha még a védekezést is összerakjuk kicsit jobban, bárki ellen van esélyünk.
E tekintetben maradhatott volna Bojan is a padon vezetõedzõként. Semmi változást nem láttam ma.
MTE!!! | |
/ 2018-11-25 16:33 (165483) | name: wind |
| Érdekes, de a sajtótájékoztatón Fepu a négyszemközt szót nem mondta, csak annyit, hogy megbeszélték. :)
Franc tudja már, hogy mi van (volt) a háttérben, de azt hiszem, hogy Constantinidesz két kiállítása (Debrecen, Decin) gyaníthatóan komoly szerepet játszott a távozásában.
Amúgy korábban leírtam, hogy bár emberileg biztos jó fej, de szakmailag én nem láttam semmi extrát tõle Potocnik-hoz, pláne Cizmic-hez képest.
Sok sikert neki Cipruson. Nekünk meg végre nyugalmat és a csapathoz passzoló jó edzõt és sikereket kívánok. Előzmény: mindigittvagyunk (165477) |
1 |
Előzmény: 2018-11-25 15:32:23 (165477) | name: mindigittvagyunk |
| Amit, viszont laikus, de hívõ emberként nem értek, hogy miért kell négyszemközt megbeszélni a játékossal/játékosokkal, hogyha beteg az asszony.
És miért kell külön kihangsúlyoznia a játékosnak hogy, megértem, elfogadom.
Kicsit(?) furcsa nekem...))) | |
/ 2018-11-23 22:18 (165393) | name: wind |
| Egyetértek!
Nem bánkódom Contantinides távozásán, mert úgy gondolom, hogy ehhez a csapathoz egy képzettebb, türelmesebb edzõ dukál.
De ami miatt bánkódok, hogy mostanra talán egy picit már összeérett a csapat, és pont most kell váltáson gondolkodni.
Ha holnap nyerünk, akkor lesz talán idõnk egy jó edzõt kihalászni (- Szekulovics) és akkor hajrá...... Előzmény: Penny (165390) |
|
Előzmény: 2018-11-23 19:08:00 (165390) | name: Penny |
| Én már a tavalyi szezont is Hene-Zsiga párossal fejeztem volna be és utána döntöttem volna idei edzöi posztokról.
Szekulovics remélem csak vicc, 6-7embert rotálna, fiatalokat elfelejtené. | |
/ 2018-11-17 21:13 (165291) | name: wind |
| Miért is lenne mellõzve Fepu és Csorvási??
Ferencz 30 percet, Csori 17 percet játszott, dobtak ketten 21 pontot. Oroszi, aki kezdett, meg játszott 7 percet (0 pont)
Kosárlabdában pont nem számít a kezdõ. Lehet a taktika része is, lehet ezer más oka is. Bradford sem kezdett és csapatunk legjobbja volt ma is. (31 perc)
Nekünk van a legjobb cseresorunk. (46 pont jött ma a padról) :)) Előzmény: lhegedus (165285) |
2 |
Előzmény: 2018-11-17 19:54:13 (165285) | name: lhegedus | town : London |
| Grat azzal 1et ertek.
Viszont Fepu es Milan mellozesevel mar kevesbe
HAJRA KORMEND!!!!!!
| |
/ 2018-11-11 11:49 (165215) | name: wind |
| Én nem értem, hogy páran miért problémáznak Delas - Bergstedt cserén.
Tegnap Bergstedt dobott 28 pontot 35 perc alatt, sok kísérletbõl, de rajta kapott a TF legalább 40 pontot. A 28 ponttal elért "combos" 21 VAL érték nem túl fényes.
Delas játszott 14 percet, róla nem dobott senki sem pontot,mert kivédekezte, vagy inkább faultolt. Az egy pontja (két kísérletbõl) mellé meg kapott 10 VAL értéket Mindezt egy olyan meccsen, ahol aztán semmit sem kellet erõlködni, meg küzdeni. Mit kellett volna Delasnak csinálnia?? Széttépni magát egy TF elleni meccsen sérülést kockáztatva?? A védekezése, a helyezkedése, az elzárásai tanítani valók.
Amiben egyetértünk nyilván, hogy a pontszerzésben elõbbre kell lépnie. |
7 |
2018-11-08 11:21 (165175) | name: wind |
| Többekkel egyetértve azt mondom, hogy a csapat leggyengébb láncszeme Constantinides. Csodálkoztam is, hogy szerzõdés kapott a tavalyi nem túl veretes bajnoki rájátszás után. Egyszerûen nem látom azt a kvalitást nála, ami a mi céljainkhoz szükségesek és a forrófejû habitusával nagyon sok kárt okoz a csapatnak.
Nekem sokkal jobban tetszett, amikor Hrisztovszki meccselt. Nyugodtabb edzõ, jól kért idõt, jól forgatta a csapatot, leszámítva a Kecskemét elleni utolsó negyedet.
Constantinides, meg szapul, vitatkozik, veszekedik a pálya szélén.
Én nagyon nem bánnám, ha edzõposzton (is) tudnánk erõsíteni..... |
6 |
2018-11-04 21:01 (165108) | name: wind |
| Úgy gondolom a mindigós felület tette szarrá a felvételt, ráadásul a meccs befejezése elõtt lekapcsolták a közvetítés. Előzmény: Penny (165107) |
|
Előzmény: 2018-11-04 20:55:19 (165107) | name: Penny |
| Channels a Keravnosnál van. Petty a felesége miatt kergült meg a végére, felesége rágta a fülét, hogy hazamenjenek.
Ez a mindigo egy nagy f.s. mondjuk lehet a berényi netkapcsolat volt a rossz. Maga a kamerakép jó volt, amikor ment, nem maradt le, jó volt a felbontás, eredményjelzés. Hibát a net okozozz, meghogy 8 óra lett. Azért a meccset eldöntõ kosár szép „ziccer” volt.
MTE | |
/ 2018-11-04 20:10 (165098) | name: wind |
| Majdnem elb.sztuk a végét, de minden jó ha mindigo... :) |
|
2018-10-16 21:51 (164869) | name: wind |
| Amennyit láttam, úgy egy könnyed esti edzõmeccs volt. :)
Legalább az új fiú is egy kicsit mozgott a csapatban.
|
2 |
2018-10-16 21:25 (164867) | name: wind |
| Köszi! :)
Előzmény: nzs (164864) |
|
Előzmény: 2018-10-16 21:21:22 (164864) | name: nzs |
| Sõt, a facebook oldalunkon élõ közvetít is. Vagy valaki más, de lehet nézni. | |
/ 2018-10-16 21:18 (164862) | name: wind |
| Se stream, se eredmény közvetítés??
Miféle közvetítés ez??
Még szerencse, hogy Bélabá legalább az állást nyomja! :) |
3 |
2018-10-13 18:46 (164763) | name: wind |
| Abban biztos voltam a tegnapi meccs után, hogy mi leszünk az elsõk, akik valakit cserélünk.
Bár...nem Bergstedtre gondoltam, hanem inkább Constantinidesre. :)
Bár lehet, hogy most eldõlt az elsõ dominó, aztán jönnek a következõ cserék. :(
Vajon mi az oka, hogy nem tudunk egy idényre sem összerakni egy stabil csapatot.
Elvileg anyagi gondok nincsenek. |
1 |
2018-10-06 19:55 (164647) | name: wind |
| Meccsen volt mindenki. :) Nem hiszem, hogy a kommentelõk többségének most egy ilyen fényes gyõzelem után az a legfontosabb, hogy rögtön írjon ide egy hozzászólást. Inkább lehajt egy-két sört... :) Előzmény: kisssatya (164646) |
1 |
Előzmény: 2018-10-06 19:49:36 (164646) | name: kisssatya |
| Igen nagy a csend!? Ja persze nyertünk ilyenkor azért nem illik fikázni...
MTE | |
/ 2018-09-24 09:02 (164421) | name: wind |
| "Olyan fizetési igénye van (a menedzsmentjének), hogy egy amcsit el kellene küldeni"
Én nem hiszem, hogy olyan kiemelkedõ lenne az igénye, hogy ne tudnánk kifizetni pluszban, akár egyéni szponzor is szóba jöhetne. Évrõl-évre zömében az amerikai egyetemi bajnokságból igazolunk onnan kikerülõ játékosokat, mint Golomán Gyuri. Sok olyan játékos is volt már Körmenden, aki részt vett az NBA-s drafton.
Ha magas a fizetési igénye, akkor legfeljebb a magyar játékos mivolta pörgette fel. Inkább azt gondolom, hogy el akarja magát adni egy nívós bajnokságba magát.
Megértem ezt, bár lehet, hogy egy év Körmenden nem tenne rosszat neki (lásd Perl esetét) és hát nekünk is lehetnének valóban vérmes álmaink. :) Előzmény: balldontlie (164416) |
1 |
Előzmény: 2018-09-23 11:38:48 (164416) | name: balldontlie |
| Én csak annyit, hogy jelen pillanatban nincs realitása, hogy leigazoljuk. Olyan fizetési igénye van (a menedzsmentjének), hogy egy amcsit el kellene küldeni. Így, hogy véglegesítettük a légiósok szerzõdését, gondolom ez el is lett döntve. Logikus lépés, mert attól még, hogy megvan rá a keret, még nincs garancia arra, hogy ide is igazol...Legtöbbet arról hallani, hogy G-Liga. Szerintem kitolt magával, hogy ennyit vártak, mert egy akármilyen ambíciókkal rendelkezõ európai klubnak már kész a kerete, arra meg nem lehet építeni, hogy talán valahol megsérül egy magasember és akkor keresnek újat, aki talán õ lesz...Tavasz közepén befejezte a szezont, azóta csak egyéni felkészülése volt, klubcsapattal nem edzett. Meg is látszott a válogatottbeli teljesítményén. Írta valaki, hogy emiatt mennyit számítana egy Mo-i tanulóév... | |
/ | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|