2017-02-20 09:24 (154065) | name: songoku |
| És a Raduljica mit keresett a Bástyában?
Előzmény: vargabee (154064) |
|
Előzmény: 2017-02-20 08:42:37 (154064) | name: vargabee |
| A tavalyi felszerelés van rajta... A kupadöntõ után jött... láttam a shopban! Kettõt vitt, mert Khryapa is kért egyet. Hírzárlat volt utána, azért nem hallottatok róla! (igazából az egész CSKA Moszkva busza itt állt a szentély elõtt...) | |
/ 2017-02-20 08:26 (154063) | name: songoku |
| Kár, hogy az idén már Spalding a felszerelésünk.. :) Előzmény: balldontlie (154060) |
|
Előzmény: 2017-02-19 21:14:37 (154060) | name: balldontlie |
| Pedig pont most hívott a körmendi ismerõsöm, hogy Teodosic piros Nike melegítõben sétálgat Körmenden :( | |
/ 2017-02-11 17:08 (153610) | name: songoku |
| Mi a sz@rt sírtok vagy ekéztek itt akárkit is? Tavaly kupát nyertünk hosszú idõ után!!!
Az nem volt véletlen!
Előzmény: bujaga (153602) |
|
Előzmény: 2017-02-11 13:40:21 (153602) | name: bujaga |
| Profizmus az van! Gratulálok az illetékeseknek! Már rég meg kellett volna lépni ezt,s még pár dolgot,akkor Teo is itt lenne még! Soha nem tanulunk semmibõl. Ameddig ez megy,addig jobb se lesz!
MTE! | |
/ 2017-02-11 12:20 (153599) | name: songoku |
| ami a sajtóban megjelenik, az nem mindig fedi a teljes valóságot.... valószínüleg Jordan elküldésének más oka is lehetett.. Előzmény: kadar (153598) |
1 |
Előzmény: 2017-02-11 12:14:22 (153598) | name: kadar |
| Ezeket az idõzítéseket én sem értem..
Most szerencsétlen holnap még miért nem játszhatott volna? Lehet pont inkább összekapta volna magát és a szezon eleji formáját hozta volna.
De az biztos, hogy vele (még ezzel az utóbbi idõben nyújtott teljesítményével is) többen és elõnyösebb helyzetben lettünk volna holnap, mint így, hogy már nem lesz.
Ha még a csapat tagja lenne, akkor is lehetne közben játékost nézni a helyére, vagy ez meg meg van tiltva!?
Dickersonnak én is örülnék!
| |
/ 2017-02-10 11:22 (153582) | name: songoku |
| és talán õ az egyetlen játékos, akit fegyelmi problémák miatt kiraktak már szinte minden válogatottból. Úgy, hogy elõtte megkapta az esélyt... Előzmény: Jockey (153580) |
1 |
Előzmény: 2017-02-10 10:16:40 (153580) | name: Jockey |
| Doktor Petiék korosztálya azért tett le utánpótlás eredményeket az asztalra, annak a csapatnak pedig Peti volt az esze mindig is. Korosztályos válogatottakat is végignyomta, volt olyan idõszak, amikor egyidejüleg kellett helytállni U16, U18, plusz a felnõttcsapattal is edzett már. Erre jött rá általában az, hogy amikor a többiek elmentek nyáron pihenni, nekik(k) kezdõdött a VB vagy EB felkészülés a válogatottakban, azt meg ugye nem illett lemondani.
Visszatérve az elõzõ beírásokra, szerintem is a hosszútávú koncepció az, ami hiányzik. Mert most ez a koncepció: van pénz, toljuk a légiót ezerrel. Tavaly összejött egy kupa, hurrá, jó úton vagyunk!
Akármi jön össze az idén, ez akkor sem koncepció. A fiatalokat az 5 légiós háttérbe szorítja, de csak addig, amíg nekik van türelmük elviselni az edzõ (pedagógiából nulla) sz*arságait, a megalázó molinókat, a mellõzést +30-nál is. Ha már nem lesz türelmük (ez szerintem hetekben, hónapokban mérhetõ), mennek máshová. Itt jövõre is háttérbe szorítja majd õket másik 5 légiós, és azután évben is, stb. Ráadásul külföldi edzõnk van, akinek többet kell letenni az asztalra, mint ha saját szakemberünk lenne, tehát a ráerõltetett eredménykényszer miatt nincs is lehetõsége a fiatalabbak beépítésére. Zsákutca a fiataljaink számára.
És itt jön elõ a fejétõl bûzlik...
Polgármester úr is újabb aranygenerációt vizionál, de Babával együtt nem tesznek semmit azért, hogy ez a generáció Körmenden érjen be. És vannak a következõ korosztályokban is nagyon ügyes gyerekek. Mártonék, a kis Murai, Orosziék, a Kiss-ek, Érsek Marci, tovább nem megyek. Középiskolás bajnokok! És õutánuk is vannak egyelõre "csak" ügyesek.
A vezetõk nem becsülik meg a saját utánpótlást, akkor ott nagy a baj, és ez nem egy szólam, ott NAGY A BAJ!
Hene testbeszéde is árulkodó, a mostani edzõ nem fog nekünk csapatszellemet javítani. A vezetõk eltûrik a fiatalok megalázását a részérõl, talán bátorítják is? Gyakorlatilag hazudnak a fiataljainknak, amikor újabb aranygenerációt emlegetnek, de játszatni meg nem engedik õket. Azért, hogy esetleg 5 vadidegen ember elhozza a hõn áhított körmendi sikert?
Amíg ez lesz a "koncepció", addig itt csak csodavárás lesz, csapat nem.
Teo ebben legalább jó volt: ha idegenekkel is, de volt csapatszellem. Erre talán Petty emlékszik egyedül, õ az aki néha színt hoz pl. az ünneplésekbe. A többiek: unott képpel, mintha azt sem tudnáék, hol vannak, milyen színeket képviselnek, milyen mezt viselnek. Hene is teljesen egy volt tavaly a csapattal, most pedig meg lehet nézni, nekem néha olyan érzésem van, hogy mindjárt felrobban, de elegánsan tûri a helyzetet mégis.
Szakmailag egyetértek, edzõi minõségérõl Gazsinak még korai beszélni, számomra a pedagógiai oldala viszont már megbukott, innentõl kezdve nálam már jó edzõ nem lehet.
Nekünk körmendi szurkolóknak Körmend nem egy kosárlabda csapat, hanem a szívünk, a családunk része. Fodor Sanyi tudna errõl írni, én nem, de úgyis tudja, érzi rajtam kívül is másik 2 ezer, hogy amikor "leszállt az este,...és valami ismét elinduljon a gyomor és a szív tájékán", na ezek voltunk, vagyunk, leszünk mi. Körmendiek.
MTE forever! | |
/ 2017-02-10 11:19 (153581) | name: songoku |
| voltál egy meccsen is? Peti, mint ész? Ez nagyon-nagyon erõs túlzás.. A mai kosárlabdában a tehetség nagyon kevés.. ez fizikális és észjáték.. na ott abból van a legkevesebb... Előzmény: Jockey (153580) |
1 |
Előzmény: 2017-02-10 10:16:40 (153580) | name: Jockey |
| Doktor Petiék korosztálya azért tett le utánpótlás eredményeket az asztalra, annak a csapatnak pedig Peti volt az esze mindig is. Korosztályos válogatottakat is végignyomta, volt olyan idõszak, amikor egyidejüleg kellett helytállni U16, U18, plusz a felnõttcsapattal is edzett már. Erre jött rá általában az, hogy amikor a többiek elmentek nyáron pihenni, nekik(k) kezdõdött a VB vagy EB felkészülés a válogatottakban, azt meg ugye nem illett lemondani.
Visszatérve az elõzõ beírásokra, szerintem is a hosszútávú koncepció az, ami hiányzik. Mert most ez a koncepció: van pénz, toljuk a légiót ezerrel. Tavaly összejött egy kupa, hurrá, jó úton vagyunk!
Akármi jön össze az idén, ez akkor sem koncepció. A fiatalokat az 5 légiós háttérbe szorítja, de csak addig, amíg nekik van türelmük elviselni az edzõ (pedagógiából nulla) sz*arságait, a megalázó molinókat, a mellõzést +30-nál is. Ha már nem lesz türelmük (ez szerintem hetekben, hónapokban mérhetõ), mennek máshová. Itt jövõre is háttérbe szorítja majd õket másik 5 légiós, és azután évben is, stb. Ráadásul külföldi edzõnk van, akinek többet kell letenni az asztalra, mint ha saját szakemberünk lenne, tehát a ráerõltetett eredménykényszer miatt nincs is lehetõsége a fiatalabbak beépítésére. Zsákutca a fiataljaink számára.
És itt jön elõ a fejétõl bûzlik...
Polgármester úr is újabb aranygenerációt vizionál, de Babával együtt nem tesznek semmit azért, hogy ez a generáció Körmenden érjen be. És vannak a következõ korosztályokban is nagyon ügyes gyerekek. Mártonék, a kis Murai, Orosziék, a Kiss-ek, Érsek Marci, tovább nem megyek. Középiskolás bajnokok! És õutánuk is vannak egyelõre "csak" ügyesek.
A vezetõk nem becsülik meg a saját utánpótlást, akkor ott nagy a baj, és ez nem egy szólam, ott NAGY A BAJ!
Hene testbeszéde is árulkodó, a mostani edzõ nem fog nekünk csapatszellemet javítani. A vezetõk eltûrik a fiatalok megalázását a részérõl, talán bátorítják is? Gyakorlatilag hazudnak a fiataljainknak, amikor újabb aranygenerációt emlegetnek, de játszatni meg nem engedik õket. Azért, hogy esetleg 5 vadidegen ember elhozza a hõn áhított körmendi sikert?
Amíg ez lesz a "koncepció", addig itt csak csodavárás lesz, csapat nem.
Teo ebben legalább jó volt: ha idegenekkel is, de volt csapatszellem. Erre talán Petty emlékszik egyedül, õ az aki néha színt hoz pl. az ünneplésekbe. A többiek: unott képpel, mintha azt sem tudnáék, hol vannak, milyen színeket képviselnek, milyen mezt viselnek. Hene is teljesen egy volt tavaly a csapattal, most pedig meg lehet nézni, nekem néha olyan érzésem van, hogy mindjárt felrobban, de elegánsan tûri a helyzetet mégis.
Szakmailag egyetértek, edzõi minõségérõl Gazsinak még korai beszélni, számomra a pedagógiai oldala viszont már megbukott, innentõl kezdve nálam már jó edzõ nem lehet.
Nekünk körmendi szurkolóknak Körmend nem egy kosárlabda csapat, hanem a szívünk, a családunk része. Fodor Sanyi tudna errõl írni, én nem, de úgyis tudja, érzi rajtam kívül is másik 2 ezer, hogy amikor "leszállt az este,...és valami ismét elinduljon a gyomor és a szív tájékán", na ezek voltunk, vagyunk, leszünk mi. Körmendiek.
MTE forever! | |
/ 2017-02-10 08:51 (153578) | name: songoku |
| Ákos azért játszik, mert komolyan veszi a kosárlabdát. Doktor pedig egy lusta disznó.. Azért az nem véletlen, hogy már a sokadik edzõ sem játszatja rendszeresen. Azért minden edzõt nem lehet idiótának tartani. Fel kellene végre már ébredni! Belõle itt soha nem lesz jó játékos.. (és máshol sem). Előzmény: kendeffy (153576) |
2 |
Előzmény: 2017-02-10 07:40:18 (153576) | name: kendeffy |
| Németh Ákos és Doktor Peti valóban használható játékosok. Helyenként kapnak is perceket. Nem segíti az egészet, hogy az U20 a nagyon elõtt játszik és ott lenyomnak 30-35 percet...
Ez szervezés/döntés kérdése.
Ha meg nem játszanak az U20-ban... | |
/ 2017-02-06 14:26 (153497) | name: songoku |
| nem a kezével van gond.. tökéletes 2-es lenne... de nekünk irányító kell.. és erre láthatóan nem alkalmas.
MKJ-nál már az elején lehetett látni, hogy nagy spíler, mégha a játék nem is ment neki úgy.. de gibbsben mint lehet látni?
gyorsabban hozza fel a labdát? nem fogja.. látni fog a pályán? nem fog jobban látni.. szóval nem alkalmas irányítónak most és késõbb sem lesz az.. õ egy 2-es.. és nem 1-es Előzmény: kendeffy (153493) |
2 |
Előzmény: 2017-02-06 12:41:16 (153493) | name: kendeffy |
| Én a Gibbs-témához írnék egy-két gondolatot.
1.Világos, hogy nem lehet cserélni a menet közepén.
2.Elsõéves Európában, és látjuk, hogy mennyire család centrikus az interjúból. Lehet, hogy kell még idõ lelkileg.
3.Nagyon jó nevû egyetemrõl jött, jó számokkal. Az látszik, hogy mennyire könnyen tud egy 3/3 dobni háromból 3 perc alatt.
Szóval én a türelem mellett állnék ki. | |
/ 2017-02-05 09:55 (153467) | name: songoku |
| gibbs egyértelmûen kuka... olyan levar sils féle érzés van vele kapcsolatban.. állítólag jó, de itt senki sem látta..
Irányítani nem tud, védekezése gyakorlatilag 0. Ha holnap repülõre teszik is késõ lesz már.. Előzmény: kendeffy (153463) |
1 |
Előzmény: 2017-02-05 08:12:56 (153463) | name: kendeffy |
| Értem amit írtok Gibbs-rõl. De sok tényezõ van ebben, és az alap képességei világosak. Ahogy kiderül az interjúból, ez az elsõ európai kirándulása. Adjunk idõt neki. Jó dolog, hogy Potocnik egybõl elmondta neki, hogy mi volt a probléma, amikor leültette. | |
/ 2017-01-26 14:11 (153192) | name: songoku |
| az alba 20-al verte õket az elsõ körben.. és akkor még nem volt lefutott az a kör.. Előzmény: acélszív (153189) |
|
Előzmény: 2017-01-26 14:01:31 (153189) | name: acélszív |
| És mi kezdünk itthon...
Lehetett volna könnyebb sorsolásuk is :/ | |
/ 2017-01-26 14:08 (153191) | name: songoku |
| Megnyerjük a francia bajnokságot még a végén.. :)
Az idén nagyon fekszik nekünk.. Előzmény: acélszív (153189) |
|
Előzmény: 2017-01-26 14:01:31 (153189) | name: acélszív |
| És mi kezdünk itthon...
Lehetett volna könnyebb sorsolásuk is :/ | |
/ 2017-01-26 13:24 (153187) | name: songoku |
| Jobb ez így.. mert a végén még az lenne, hogy az elméletileg erõsebb bl résztvevõk mellé sorsolnának.. Így gyakorlatilag bárki bárkivel összekerülhet. Lehetnek bombaerõs párok és gyengék is.
Előzmény: F.Imi (153185) |
|
Előzmény: 2017-01-26 12:44:29 (153185) | name: F.Imi | town : Sz.hely |
| A FIBA nagyon leegyszerûsíti a dolgát, azokat, akik korábban azonos csoportban játszottak valamint az azonos országbelieket én nem sorsolnám össze. Persze ezekkel a szempontokkal bonyolultabb algoritmus kellene felírni, így meg elég húzni a kalapból, de lehet, hogy a véletlen ezeket a párosításokat amúgyis elkerüli. | |
/ 2017-01-26 08:13 (153180) | name: songoku |
| Ez a tökutolsó izraeli csapat 3. a bajnokságukban és az euroligás maccabi telaviv elõzi meg (akit legyõztek) valamint a hapoel holon elõzi meg.. de simán mögöttük van az ex-nba-s Amare Stoudemire-t foglalkoztató hapoel jerusalem is.. szóval nem olyan rossz csapat ez.. szerintem a csoportkörben elért eredményük nem tükrözi a tudásukat...
Ettõl függetlenül le a csapat elõtt... elõre a Drazen Petrovicba.. :D
Előzmény: spiritknight (153162) |
|
Előzmény: 2017-01-25 20:59:09 (153162) | name: spiritknight |
|
Azok a fránya kukatologatók....
Szép volt fiúk, ez a tökutolsó izraeli csapat elég jó kis csapat. Egy kifejezetten erõs csoportot nyertünk meg.
| |
/ 2017-01-25 08:50 (153105) | name: songoku |
| És ezzel együtt azt is, hogy nekünk legyen esélyünk...:) nem fújtak rosszul.. engedték a kemény, fizikális játékot, ami az albának nem fekszik.. ez ellenünk is látszott már, hogy nem szeretik, ha folyton "csépelik" õket.. :) de ez legyen az õ bajuk. Az ellenfél legjobbját úgyis kitette nekik szívességbõl a bíró és ezt megköszönhetik neki.. egyértelmû ütés volt a kertitörpe részérõl, mégha nem is akkora, mint amekkorát esett a gyerek, de már a szándékot is büntetni kell. Előzmény: vargabee (153094) |
|
Előzmény: 2017-01-24 19:40:09 (153094) | name: vargabee |
| A bírók azért elrendezték, hogy az Alba ne mehessen tovább... | |
/ 2017-01-24 14:48 (153092) | name: songoku |
| értettem.. igazából a kiírókat nem értettem, nem téged.. :)
Lehet, akinek szólt az pont értette, de a csarnok 99% az meg tutira nem.. Előzmény: csocsi (153091) |
|
Előzmény: 2017-01-24 13:17:53 (153091) | name: csocsi | town : KÖRMEND |
| Mindkétszer így kezdtem: SZIGORÚAN CSAK TIPP!!!
Kérdéseiddel kérlek fordulj a kiírást elkészítõihez!
Ezek után én nem kívánok tovább foglalkozni
ezzel a dologgal.
Köszönöm megértésedet! | |
/ 2017-01-24 09:11 (153085) | name: songoku |
| de akkor miért nem lehet kiírni, hogy " gumi takarodj!" ? Azt legalább mindenki értené és egyértelmû lenne.. :) Előzmény: csocsi (153082) |
2 |
Előzmény: 2017-01-23 20:26:43 (153082) | name: csocsi | town : KÖRMEND |
| SZIGORÚAN CSAK TIPP,de szerintem gumit nem szeretik-szeretjük PONT!
Apropója szégyenletes és ismert.
ENNYI! | |
/ 2017-01-23 11:48 (153073) | name: songoku |
| A védekezésben jó szezont fut, azt mire alapozod?
Az állításod elejével egyébként maximálisan egyet lehet érteni. Előzmény: Owen (153072) |
1 |
Előzmény: 2017-01-23 11:46:07 (153072) | name: Owen |
| Jó látni, hogy Potocnik bátran használja Feput, bízik benne és Fepu is meghálálja a bizalmat. Támadásban és védekezésben is jó szezont fut Fepu.
| |
/ 2017-01-19 15:07 (152982) | name: songoku |
| tavaly azért nekünk is volt egy centerünk, akit akár a kisemberre is oda lehetett állítani, mert lábbal bírta.. Előzmény: Penny (152979) |
|
Előzmény: 2017-01-19 14:12:40 (152979) | name: Penny |
| Tavaly a Zte ezzel verte a fél mezõnyt, volt egy jól záró centerre. Ha kellett egy támadáson belül kétszer, háromszor elindították a 2-2t, amíg nem sikerült. | |
/ 2017-01-19 07:52 (152960) | name: songoku |
| a minszk veri a csigaevõket, mi meg egy sima hazaival továbbjutunk és leszarjuk, hogy mi történik a többi csoportban.. :) Előzmény: F.Imi (152959) |
3 |
Előzmény: 2017-01-19 07:42:03 (152959) | name: F.Imi | town : Sz.hely |
| Az MTE továbbjutási esélyei:
Az alap, hogy meg kell verni Herzliya fiait.
A „K” csoportban a Gaziantep a második 9 ponttal és olyan jó kosárkülönbséggel, hogy behozhatatlan. Tehát gyakorlatilag egy kiadó hely van, erre kell ráhajtani, azaz erre van esélyünk, ha a többi meccs úgy alakul.
„L” csoportban Antwerpen a második velünk azonos ponttal, de rosszabb kosárkülönbséggel. Idegenben játszanak a Prievidzával, nekünk az is jó, ha kilencnél kisebb különbséggel gyõznek, mint mi.
„M” csoportban mindkét élen álló 9 pontos, ha a litvánok nyernek, nekünk meszeltek. Szurkoljunk a Telekomnak, remélem, elsõ helyen akarnak továbbjutni, és akkor kosárkülönbséggel a litvánok elé kerülünk.
„N” csoport, biztos MTE gyõzelem. (Ezért persze tenni kell!
„O” csoport Hajrá Alba, de nekünk mindegy ki nyer, mert ha a franciák gyõznek Fehérváron, az Albát kosárkülönbséggel megelõzzük.
„P” csoport A LUKOIL nem tud annyival gyõzni, hogy elénk kerüljön.
| |
/ 2017-01-13 09:31 (152623) | name: songoku |
| A norbi inkább ne... a 10-es mezt meg végképp felejtse el... az nem az õ szinvonala.. Előzmény: Penny (152621) |
1 |
Előzmény: 2017-01-12 20:27:05 (152621) | name: Penny |
| Minden meccsen az,aki hazai palyan volt. De ez lehet csak a 2015-16os kiirasban vot igy. Akkor kulon cikkek is voltak. Idei sorozatban viszont nem jelentek meg ilyen infok. Amire azt gondolom,h nem is baj. Az legyen nyilvanos, hogy elso 4 mennyit kap,tobbi meg uzleti titok.
Nekunk fontosabb, hogy ilyen meccsek utan sajat marketingunket nyomjuk.Ez pl sztem mukodik, mert ledfalakon is tunnek fel uj cegek. Ez nagyon sok hattermunkat igenyel.
Bocs,h azt mondom, de pl az is egyfajta reklam,ha pl Schobert Norbi, meg Reka amugy is sokat tart Kormenden edzest, pihen a megyeben egy 5csillagos szallodaba es megjelenne vipunkben, esetleg posztol a 10es Kormend mezzebe. | |
/ 2017-01-12 10:24 (152607) | name: songoku |
| Nekünk mindenképpen csoportgyõzelemre kell mennünk.. olyan mákunk nem lesz többet, mint az elõzõ csoportkörben. Nagyon szorosak a csoportok. Előzmény: gjkmd (152606) |
|
Előzmény: 2017-01-12 09:59:34 (152606) | name: gjkmd |
| Amikor legutóbb 3 klasszis játszott együtt a csapatban, bajnokok lettünk. Most is van 3 legalább, ha nem több. Petty, Allen, Smith biztosan klasszisok. :) | |
/ 2016-12-27 07:48 (152227) | name: songoku |
| Petty felesége heteken belül szülni fog... és itt Magyarországon.. nem megy innen õ sehova sem az idén.. legalábbis nem a szezon végéig.. |
|
2016-12-20 14:18 (152160) | name: songoku |
| ebbõl is látszik, hogy ki mennyire olvassa el a BélaBá által leírtakat... akkor nem lennének ilyen kérdések.. Előzmény: balldontlie (152159) |
|
Előzmény: 2016-12-20 10:16:47 (152159) | name: balldontlie |
| Természetesen a webshopos kommentem nem támadó, jóval inkább érdeklõdõ szándékkal íródott.
MTE! | |
/ 2016-12-20 08:43 (152155) | name: songoku |
| az elsõ negatív hozzászólásod.. jah nem.. eddig csak az volt..
gyere el meccsre és meg tudod venni.. könnyû a gép mellõl pofázni.. divatmajom Előzmény: Redskins (152152) |
|
Előzmény: 2016-12-19 16:17:11 (152152) | name: Redskins |
| Igazad van.
Ez így eléggé amatõr. | |
/ 2016-12-12 09:40 (151891) | name: songoku |
| TEO távozása nagy érvágás. A jövõt viszont ne temessük elõre el.. Lehet, hogy éppen ez kellett ahhoz, hogy az illetékesek a fejükhöz kapjanak végre.. Előzmény: pote (151890) |
1 |
Előzmény: 2016-12-12 09:35:59 (151890) | name: pote |
| sajnos nagyon így látom én is...
ilyen rossz érzés - a körmendi kosár jövõje miatt -még nem nagyon volt bennem, pedig voltunk már anyagilag igen nagy sz.rban! | |
/ 2016-12-08 13:57 (151641) | name: songoku |
| Elmegy Petty... :) hi-hi... :)
Előzmény: caratos34 (151640) |
|
Előzmény: 2016-12-08 13:39:05 (151640) | name: caratos34 |
| A BB1re fellépve egy pillanatra a szar is megállt bennem... :-)
| |
/ 2016-12-01 08:42 (151486) | name: songoku |
| Tóth Norbi 25 percet átlagol a falcoban, nem 10-et..
Előzmény: Mörtön (151483) |
|
Előzmény: 2016-11-30 16:23:59 (151483) | name: Mörtön |
| Tóth Norbi is most játszott utoljára 10 percnél többet. Kölcsönvehetnénk a kupadöntõig. :) | |
/ 2016-11-30 10:16 (151478) | name: songoku |
| Köszönjük meg az alkesz guminak, hogy elküldte a Norbit! Szép munka! |
|
2016-11-18 16:56 (151181) | name: songoku |
| nemcsak most.. szinte állandóan.. rosszabb, mint a bb1... Előzmény: spiritknight (151180) |
1 |
Előzmény: 2016-11-18 16:53:10 (151180) | name: spiritknight |
|
"A két gárda állománya papíron nem sokban különbözik, és azt is figyelembe kell venni, hogy ezúttal a közönség nem lesz ott a körmendiek mögött, hogy segítse õket(...)"
Azért a kezdo5.hu is tud baromságokat írni (beharangozó - részlet)...
| |
/ 2016-10-11 08:58 (150665) | name: songoku |
| És úgyan miért sz@r a szerkezetünk? Elárulnád?
Tavaly jobb folt.. lóf@szt.. tavaly mindössze 1 magas emberünk volt Duinker.
Ezzel szemben most van 2 magas center, akik ugyan nem egészségesek, de emiatt még nem rossz a szerkezet.
A fennmaradó 4 posztra pedig ott van Fepu, Németh Á, + 5 légiós (akibõl az egyik simán 5-t is tud játszani). Ez sokkal nagyobb kombinációs lehetõség, mint tavaly volt.
Sajnos szerencsénk azonban nincs.. na mindegy... most legyen mindenki sérült, a végén pedig majd együtt ünneplünk.
Előzmény: vargabee (150662) |
|
Előzmény: 2016-10-11 08:30:54 (150662) | name: vargabee |
| Nem akarok én károgni... de a szerkezetünk elég SZAR! Az öt pici légiós + két center magyar által generálódható problémák nem a szezon közben, hanem már az elején is kicsúcsosodtak. Talán még idõben jött a pofon! Mindenképp kell még magas, mert jelenleg az ifiben sincs senki, aki legalább centiben is kilóban ott lenne. | |
/ 2016-10-01 09:12 (150527) | name: songoku |
| Nem dob többet, mint nálunk, idõarányosan persze..
Azt meg semmilyen stat sem mutatja ki, hogy hány pontot kapnak egy játékosról. A mi felállásunkban a védõjáték sokkal fontosabb volt tavaly, mint a támadó. Norbi viszont nem kifejezetten jó védõ.... Előzmény: DEZSÕ (150523) |
|
Előzmény: 2016-09-30 19:13:41 (150523) | name: DEZSÕ |
| Nézve mostanában,Norbi pontjait felmerül bennem , hogy nálunk miért nem?
Megmondom õszintén hogy én nem küldtem volna el!
Most pl jól jönne nagyon!
Mondjuk ö négyes mint ötös...
De szerintem elfért volna böven a keretben, pl farkas helyet. | |
/ 2016-09-22 14:32 (150440) | name: songoku |
| jól mozgott a Sziszi kupán? Melyik meccsen láttad? Előzmény: Gömb (150439) |
|
Előzmény: 2016-09-22 10:43:02 (150439) | name: Gömb |
| Köszi az infókat!
Annyi még felmerült bennem, hogy lehet tudni valami arról, hogy Larsonnak milyen sérülése is van? Látszólag jól mozgott a Sziszi kupán, gondolok itt arra, hogy nem húzta a lábát stb. Ugyanakkor 1 hónapja sérült, tehát gondolom nem egy sima ficam...
Csak ha megosztható....
Köszi!
Este végre ismét kosár!
MTE! | |
/ 2016-09-19 14:11 (150389) | name: songoku |
| Meg tudod indokolni ezt az állításodat? Mitõl jó egy mezõnyvédõ? Semmiféle összehasonlítási alap sincsen védekezésre. Támadásnál a statok jól használhatóak.
Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy a kosárlabdát "gólra" játszák.
Egyébként szerintem sem volt akkora tragédia Fepu szezonja. A legnagyobb gond egyébként az volt vele, hogy volt itt egy bizonyos MKJ a posztján, aki az egyik legjobb valaha Körmenden megfordult légiós volt... és így nem könnyû.
Előzmény: pelike (150387) |
|
Előzmény: 2016-09-19 11:28:40 (150387) | name: pelike |
| Fepu konkrétan a válogatottban is Hanga után a legjobb mezõnyvédõnk volt.
Fpeu nagyon underrated, a tavalyi szezonja nem volt erõs, de messze nem volt annyira gyenge, mint sokan írják, sejtetik.. | |
/ 2016-09-19 11:20 (150386) | name: songoku |
| ez a "védekezése jó volt dolog" azért erõsen kétes.. pont ez az, amit nem lehet statisztikával sem alátámasztani... |
|
2016-09-19 09:05 (150381) | name: songoku |
| Senki sem tiltotta meg neki sem, hogy úgy szerepeljen, mint a válogatottban. És egyébként nagy szükségünk lenne egy ilyen átlagot hozó Fepura!
Viszont azért azt is látni kell, hogy a 6 meccsbõl 2-n nyújtott kiemelkedõt. A többin inkább átlag alattit.. Vojvodán és Hangán kívül pedig egyáltalán nem volt senki sem kiemelkedõ a válogatottban, aki erre a stabil teljesítményre képes lett volna. Minden meccsen más és más volt az.
Előzmény: gjkmd (150366) |
4 |
Előzmény: 2016-09-17 18:26:56 (150366) | name: gjkmd |
| Közben veretlenül kijutottunk a jövõ évi EB-re. Fepu nyilatkozott, üzent, reméli a sorozatban nyújtott teljesítmények alapján, a klubokban is több szerepet kapnak a magyar játékosok, nyilatkozta. Jogos, bár némiképp csapdahelyzet, az 5 légiós szabály. Edzõn múlik, végül is. | |
/ 2016-07-20 15:01 (149816) | name: songoku |
| a hatalomátmentõ komcsi Bodrogváryra gondolsz? Jobb neki az, ha befogja a száját és odatartja a seggét a haveroknak.. akkor dõl a lé.. meg a mkosz céges bmw.... Előzmény: zoller (149815) |
|
Előzmény: 2016-07-20 11:17:46 (149815) | name: zoller | town : Körmend |
| Tökéletesen igaza van Sabinak!
Sajnos amíg ilyen hontalan senkiháziak irányítják a magyar kosárlabdát és Szalay-Nyerges duó asszisztál hozzá, addig nem lesz semmilyen elõrelépés ebben a kérdésben.
Mondjuk az is megérne egy misét, hogy Bodrogváry Iván, a FIBA Europe Board tagja ilyenkor hol van, mit csinál? Miért nem áll ki a magyar kosárlabda mellett?
---
CSAK AZ MTE!!! | |
/ 2016-07-07 08:58 (149752) | name: songoku |
| Milyen stratégia és taktika?
Ez a wright egy tégladobáló.. ennél még a keller is jobb volt.. bár, ha arra játszik a maffiózó, hogy bebizonyítsa, hogy jobbak a magyarok akkor jó próbálkozás.. egyébként meg egy átlagos vagy inkább alatti center.. egy Duinkerrel semmi esetre sem cserélném el. Előzmény: Gömb (149749) |
|
Előzmény: 2016-07-06 21:37:26 (149749) | name: Gömb |
| Úgy nézem a Szolnok nem bízza a véletlenre a következõ szezont!!!!
Taktikus építkezés, egyértelmûen látszik a stratégia.... | |
/ 2016-06-30 15:13 (149688) | name: songoku |
| van rá havi 20000 dollárod? Előzmény: Gömb (149682) |
|
Előzmény: 2016-06-30 12:13:23 (149682) | name: Gömb |
| Legalább mc kinny-t tartsuk meg!!!!Nem hiszem el, hogy minden jó játékos nekünk drága, d3 a többieknek nem.... | |
/ 2016-06-28 14:53 (149650) | name: songoku |
| Viszont a népnek cirkusz kell.. ez az idén is bebizonyosodott.. ha ment a csapatnak, dugig volt a csarnok.. ha nem, akkor meg nem.. szégyen és gyalázat, de itt tartunk.. az utolsó bronzmeccsre már el sem jöttek az emberek, félig volt a csarnok. Előzmény: Jockey (149649) |
1 |
Előzmény: 2016-06-28 14:42:01 (149649) | name: Jockey |
| Megint visszatérnék a forgatókönyveimhez:
egyik verzió szerint az évi rendszeres 5 brutál légiós viszi a prímet, a magyarok (körmendiek és máshol nevelkedettek) egyesével szépen máshol keresik és találják meg az örömüket a kosárlabdában.
A másik verzió szerint az edzõnek feladatul szabom a fiatalok fokozatos beépítését is, akár az eredményesség rovására is.
Az elsõ verzió szerint soha nem fogjuk megtudni, hogy a Ferencz Csaba, Lakosa Zsolt, Bordács Soma, Doktor Peti, Németh Ákos, Molnár Levente, Márton Ádám és Laci lehetett volna-e egy újabb aranygeneráció.
Ez az ami aggódással tölt el.
MTE forever! | |
/ 2016-06-16 10:46 (149524) | name: songoku |
| Egyszerû smallball játék.. a két 5ös játékos pedig csak kiegészítõnek kell.. az nba-ban is ez a "menõ" most.. Előzmény: Penny (149523) |
|
Előzmény: 2016-06-16 09:54:27 (149523) | name: Penny |
| Szerkezet így kicsit elképzelhetetlen, de én örülnék, ha Duinker is maradna. Csorvási és Horti is ötös posztos, cserének jók, de nem örülnék, ha csak velük kellene tervezni a palán alatt.
A két irányító? Miért kellene azért beáldozni magas embert? Petty és Perry volt az egyes, Channels pedig 1-2be simán megoldotta. Idén a szerkezetünk is rendben volt.
Remélem Zsoltit marasztaljuk. | |
/ 2016-06-13 14:33 (149470) | name: songoku |
| Molnárt a jó magyarok közé sorolni elég nagy bátorság... az átlagosnál semmiképp se több õ..
Egyébként ha lesz ismét 5 jó légiós, akkor tulajdonképpen nagyon nehéz jó magyart igazolni.
Használható magyarok közül akkor csak Vojvoda, Lóránt jelentene erõsítést.. Előzmény: kendeffy (149467) |
|
Előzmény: 2016-06-13 13:32:51 (149467) | name: kendeffy |
| Molnár András nem lenne rossz, csak Fepu posztján játszik. Eilingsfeld állítólag Szolnok. | |
/ 2016-06-05 08:50 (149319) | name: songoku |
| Arra gondolsz, aki mindent elkövet azért, hogy értékelhetõ magyar játékos ne jöjjön hozzánk? Előzmény: DEZSÕ (149303) |
|
Előzmény: 2016-06-03 21:43:17 (149303) | name: DEZSÕ |
| nagyon jó hír most már csak puteszt kellene Teo mellé csápitani a padra!!! | |
/ 2016-05-20 14:03 (148867) | name: songoku |
| Nem feltétlenül.. ha túl sok a játékos akkor annak az összes meg fogja inni a levét.. Szöszi és Benke elveszi Kerpel és Mohácsi perceit.. az õ teljesítményük ezáltal vissza fog esni... Szerintem ezzel a zete lõ öngólt.. persze, ha esetleg Mohácsi feltûnne nálunk...
Előzmény: Mörtön (148859) |
|
Előzmény: 2016-05-20 12:17:30 (148859) | name: Mörtön |
| Benke, Szöszi: a ZTE. Jövõre izmosabb lesz a ZTE, bár lehet a Paks meg gyengébb.
De nekünk még nem ért véget a szezon, mint oly sokáig, májusban. Szombaton be kell húzni, csak meg ne sérüljön senki. Csípnak, rúgnak, harapnak a szolnokiak.
Mindörökké MTE! | |
/ 2016-05-13 12:15 (148754) | name: songoku |
| A meccs széttördelésébe azért nem mehetnek bele nagyon, mert elfogynak. Kevesen vannak. Pantelics hiányzása kedden valóban gyanús volt, de ahogy hallani innen-onnan, õ lehet a másik sérült Govens mellett..
Szerintem itt a zete csak úgy tud nyerni, ha mindent bedobnak.. bunkerkosárlabdával, meg ütés vágással nem jönnek ki jól a dolgokból. Előzmény: lhegedus (148752) |
|
Előzmény: 2016-05-13 10:45:13 (148752) | name: lhegedus | town : London |
| Egyenlore mindenkinek a mai meccsre kell 100%-ban koncetralni. 99% nem eleg. Nemszabad senkinek sem azon agyalni mi lesz esetleg jovore. Fejben kell 100%-ig ott lenni, mindenkinek.
Huha nehez lesz. Attol tartok baszki mester eloveszi a tordeljuk szet a jatekot amennyire lehet fegyvert, es lesz egy nagyon csunya, tobbet all a jatek, mint megy stilusu meccs. Amit nem ertettem kedden sem, miert nem jatszott Pantelics tobbet naluk. Palank alatt nem igen tudtunk vele mit kezdeni. 10-bol 9szer kidobja a segget, beletolat a vedobe es egybol fujnak is. Ha netan megsem, akkor 3 masodpercen belul reklamal, ami az esetek nagy reszeben buntetlen marad. Raadasul hazai palyan lesznek. Nagyon sokk mulik azon, hog a birok milyen felfogasban vezetik a jatekot. Bar tobbek kozott abban is latom Teo nagy erenyet, hogy fejben nagyon helyre tudta tenni a fiukat, eddig nem igazan lattam tolunk, reklamalast, birok elleni kirohanasokat. Ez a zetenel pont ellenkezoleg van, Panteliccsel az elen. Ha a birok ebbe belemennek, es a hazai kozonseg termeszetesen vevo ra, akkor nagyon parazs meccs lesz belole. Nagyon fel kell kesziteni minden jatekosunkat, hogy semilyen korulmenyek kozott ne durranjon el senkinek sem az agya, es amennyire csak lehet nyugodtan, higgadtan jatszani. Akkor meg lehet. Utana meg barmi torternhet.
HAJRA KORMEND!!!!!!
| |
/ 2016-05-06 10:26 (148652) | name: songoku |
| És akkor ne lepõdj majd meg, ha a csarnok fele sárga lesz egyik meccsen, másik meccsen pedig kék..
Előzmény: zoller (148643) |
|
Előzmény: 2016-05-05 18:43:38 (148643) | name: zoller |
| Ezt az online jegyértékesítési rendszert már én is harsogom egy ideje... Remélem következõ szezonra a klub ki fogja alakítani ennek mûködését - hisz 2016-ban (nálam) ez már bõven elvárható.
---
CSAK AZ MTE!!! | |
/ 2016-04-24 10:41 (148462) | name: songoku |
| Igaz.. Spurlock valóban az volt.. akkor egyértelmû egyébként.. Előzmény: kadar (148461) |
|
Előzmény: 2016-04-24 10:38:22 (148461) | name: kadar |
| //indavideo.hu/video/spurlock_eilingsfeld
Kiállítás..
| |
/ 2016-04-24 10:32 (148460) | name: songoku |
| Az Albanál egy kiállítás sem volt. 2 technikait kapott mindkét játékos, ami automatikus kizárást jelent a játékból, de nem egyenértékû a kiállítással. A technikaik után csak fegyelmi eljárás van.. Előzmény: scottie (148445) |
|
Előzmény: 2016-04-23 20:39:42 (148445) | name: scottie |
| Az Albánál két kiállítás is volt. Õk játszhatnak szerdán?
MTE | |
/ 2016-03-23 08:59 (148068) | name: songoku |
| Ennyire hozzá nem értõ "firkászok" még a sokat szidott bb1-en sincsenek...
Wesley, mint az elsõ csapat irányítója.... Petty, mint a második csapat 2-ese.. bravó, csak így tovább!
Előzmény: balldontlie (148065) |
1 |
Előzmény: / 2016-03-02 11:10 (147562) | name: songoku |
| Nem kell persze elbizakodni magunkat, de haza pályán mindig az MTE az esélyes! Senki más nem lehet az!
Előzmény: pote (147561) |
|
Előzmény: 2016-03-02 11:07:33 (147561) | name: pote |
| jobb félni és becsülni az ellenfelet, mint 30 pontos gyõzelmet tippelni a mafc ellen otthonra :)
emtée | |
/ 2016-03-02 08:47 (147559) | name: songoku |
| Még el sem kezdõdött a meccs és már mindenki be van szarva a zetétõl???
Emberek ébresztõ!! Mi vagyunk a kupagyõztesek!!!!
|
1 |
| 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|