2019-10-27 08:41 (171266) | name: red-black |
| Sokan el voltak ájulva a védekezésünktõl,miközben tavaly is a hármasok védése volt a leggyengébb pontunk.
Ez idénre sem változott, ha bedobják akkor ez lesz végig.
Zollnernek nem erõssége ez.
Ugyanakkor a csapatnak grat,amit tudtak megtettek, de a fáradtság és a sokkal több utazás eldöntötte.
MTE! |
2 |
2019-11-08 19:33 (171495) | name: red-black |
| Na akkor Turner, Edwards, Kastrati kuka!
Mire várunk?!
MTE! |
1 |
2019-11-08 19:36 (171498) | name: red-black |
| Feput Zollner teljesen leépítette, már tavaly szezon végén is ez volt.
Nincs önbizalma. Előzmény: andras_ (171494) |
|
Előzmény: 2019-11-08 19:32:54 (171494) | name: andras_ |
| Ekkora betli régen volt Fepu. Annyira gyengén játszott, hogy Takácsot kellett az utolsó percekben a pályára küldeni. Szokásos 50%-os büntetõ. Azt sem értem, hogy a 2-4 negyedben mindháromszor mi támadtunk az utolsó 24mp-ben, és mindháromszor egy totál elrontott támadás volt az eredménye. | |
/ 2019-11-08 19:43 (171505) | name: red-black |
| Októberben volt a látás hónapja...
Sajnos lecsúsztál róla! Előzmény: andras_ (171501) |
|
Előzmény: 2019-11-08 19:38:08 (171501) | name: andras_ |
| Hagyd már ezt a hülyeséget. Teljesen üres triplákat dobált mellé. Ma köze nem volt a meccshez. Ezen és Edwards halovány játékán ment el a meccs. Kastratit cserélni kell, ezzel egyetértek, sõt ha Edwards nem kezd javulni, akkor õt is. De Turner néhány hibáját leszámítva nagyon hasznos játékos. | |
/ 2019-11-08 19:50 (171509) | name: red-black |
| Akk nézd vissza pl.a Kataja elleni meccset.... Előzmény: mertakörmend (171507) |
|
Előzmény: 2019-11-08 19:46:58 (171507) | name: mertakörmend |
| Meg Teo is leépítette anno....na ne viccelj már. Zollner is egy ördög, Teo is a "magyarok ellensége" volt....
Kikaptunk ma, bevallom olvasva Zollner nyilatkozatát és látva ezt a jelen helyzetet, meccsek 3 naponta, stb. ma erre számítottam.
MTE!!! | |
/ 2019-11-08 19:54 (171510) | name: red-black |
| Nem ez az elsõ rossz meccse, ez egy folyamat eredménye,neked meg a többi vakhangyának ajánlom a filkó elleni döntõ második meccse utáni nyilatkozatát...
Talán az edzõgéniusznak lehetne annyi eszr, hogy a végén nem egy 17 évesre bízza a sarokból a triplát... Előzmény: andras_ (171508) |
|
Előzmény: 2019-11-08 19:50:24 (171508) | name: andras_ |
| Ha Fepunak van egy szar meccse, akkor ne kezdjük már el minden alkalommal, hogy az edzõ leépítette... Imádom a játékát, meg azt is amit a csapatért tesz, de lehessen már kimondani, ha szarul játszik. Ma ilyen volt. Ha csak 1 triplát bedobott volna, akkor az utolsó elõtti támadásnál nem Takács, hanem Fepu áll a sarokban, aki bedobja a triplát. De olyan teljesítménnyel, amit ma nyújtott nem lehetett a pályán tartani. Takácstól meg nem elvárható, hogy 17 évesen idegenben 1 pontos mérkõzésen ne remegjen meg a keze. Jól játszott, de ott a végén nem neki kellett volna a pályán lennie, csak a többi játékos nagyságrendekkel gyengébb volt a meccsen. | |
/ 2019-11-08 20:05 (171515) | name: red-black |
| Mondjuk nem simán,de nem ez a lényeg.
Amikor lecserélte és percekig osztotta... Előzmény: mertakörmend (171513) |
|
Előzmény: 2019-11-08 19:59:59 (171513) | name: mertakörmend |
| Mit nézzek rajta? Simán nyertünk… :))) Nem errõl szól a fáma.
Próbáld meg a poharat nem 30 cm-rõl nézni hanem 1 méterrõl. | |
/ 2019-11-08 20:08 (171516) | name: red-black |
| Csak az nem az utolsó percben volt! Előzmény: kotam_tazo (171512) |
|
Előzmény: 2019-11-08 19:57:38 (171512) | name: kotam_tazo |
| Elötte 3ból kettõt bedobott!
| |
/ 2019-11-09 22:03 (171543) | name: red-black |
| Fõleg ha megint lelép 2 hónap múlva...
Az elején is azt mondtam amit most :
Vagy egész szezonra, vagy inkább ne.
Most meg szívunk mert lelépett. Előzmény: kadar (171542) |
2 |
Előzmény: 2019-11-09 21:55:35 (171542) | name: kadar |
| Nem tudom mennyi valóságalapja van Ákos visszatérésenek de ha jönne, újra lehetnének nagy reményeink a szezonra :)
| |
/ 2019-11-13 19:45 (171619) | name: red-black |
| Megnyerted az év poénja dijat Tomikám! Előzmény: kadar (171618) |
1 |
Előzmény: 2019-11-13 19:42:37 (171618) | name: kadar |
| Egyébként sokan Kastratit azonnal cserélnék, sõt már akkor cserélték volna amikor még nyáron ide sem ért Körmendre.
Nem védeni akarom, de mennyivel rosszabb játékos mint Edwards? Én tudom, semennyivel. Sõt, Kastrati legalább küzd, hajt, biztatja a társakat..
| |
/ 2019-11-13 19:53 (171622) | name: red-black |
| Tartom most is.
Te hasonlítottad össze a két játékost, a koszovói javára:D
Régóta nézel kosárlabdát, azt hittem látod is...
Előzmény: kadar (171620) |
|
Előzmény: 2019-11-13 19:48:05 (171620) | name: kadar |
| Turner, Edwards, Kastrati kuka.. Teirzad 5 napja..
Vagy ma ennyire jó volt Edwards hogy inkább maradjon jövõre is? :-D | |
/ 2019-11-13 20:48 (171632) | name: red-black |
| Tökmindegy mennyiért van itt, ha elfoglal egy légiós helyet és ezért nem tudunk hozni egy centert, vagy egy jó 4-5 kombót.
A pocakos pénzébõl meg tavaly itt volt Thames és Bradford....
MTE! Előzmény: Jos (171631) |
3 |
Előzmény: 2019-11-13 20:39:51 (171631) | name: Jos |
| Turner egy rendes irányító, csak éppen nincs rajta kívül olyan, aki fel tudná hozni a labdát. Csapágyasra járatjuk. Meg szidjuk a szerencsétlen koszovóit, aki kb két marék szotyiért van itt.
A pocakos sztárt meg elnézegetjük egész türelmesen. | |
/ 2019-11-13 21:48 (171641) | name: red-black |
| Itt van a kutya elásva, Turnert nem lehet 30+ percet játszatni, mert nem birja és akk jönnek a hülyeségei sorozatban.
Viszont ha nincs cseréje akkor ez lesz végig.
Ezért kellene egy irányitani is tudó kombó guard is a cenya mellett.
Kérdés mit akarunk és van e rá pénz?
MTE! Előzmény: kendeffy (171639) |
4 |
Előzmény: 2019-11-13 21:35:58 (171639) | name: kendeffy |
| Ja és ne bántsuk azt az irányítót, aki 18 pontot dob és 10 gólpasszt ad. Nehogy elkergessük. Inkább egészítsük ki a keretet, és hagyjuk õket játszani. | |
/ 2019-11-13 22:02 (171643) | name: red-black |
| ezért volt tavaly zseniális húzás a két kicsi+Price:)
Bevallom az elején nem tetszett a gondolat annyira, de be kellett látnom nagyszerû elgondolás volt, akárki találta is ki! Előzmény: kendeffy (171642) |
|
Előzmény: 2019-11-13 21:52:52 (171642) | name: kendeffy |
| Ez is igaz persze. De a hiány igazából a palánk alatt van. Komoly csapatban nem lehet egy centernek 37 percet játszani. Persze irányítóban sem. Ma Turner és Taylor is 37 percet játszott... | |
/ 2019-11-14 10:20 (171652) | name: red-black |
| Csak én nem értem hogy a végén-5nél miért nem pörgettük le az órát?
Akkor egymás elleniben jobbak lennénk...
Nem volt senki a padon aki szólt volna Turnernek?
A végeredmény ismert... Előzmény: mex63 (171645) |
2 |
Előzmény: 2019-11-13 23:08:54 (171645) | name: mex63 |
| Amennyire én tudom vagy gondolom, nem él az általad gondolt szabály, azaz a FIBA szabályzat nem ismeri az "idegenben dobott több pontot".
A konkrét FIBA EC kiírás csak a selejtezõkre, ill. a selejtezõk "szerencsés" veszteseire vonatkozóan írt le konkrétumot.
A most folyó Regular Season-ra külön nem írtak erre az esetre, de ilyenkor a FIBA Official Basketball Rules szabályai a vonatkozóak.
A D fejezetben oldalakon keresztül taglalják a különbözõ változatokat, ebben a mi esetünkben a két elsõ szabály, a gólkülönbség és a dobott pontok logikusan egyformák, így a harmadik lépcsõ dönt, azaz az összes csoportmeccsen elért gólkülönbség. Ha ez is egál, akkor az összes csoportmeccsen dobott több pont.
Azért hogy még érdekesebb legyen a dolog, jelenleg mindkét csapat +20-szal áll.
A lengyelek ma kétszeri hosszabbítás után kikaptak a finnektõl, ez alapesetben egyszerûsíti a helyzetet, de extrém esetben 4 csapat is végezhet 3:3-mal :), ha a két 1:3-mal álló csapat veri a két 3:1-gyel álló csapatot.
Ezért elõállhat olyan eset is, amikor nem elég kevesebbel kikapni sem a lengyelektõl, sem a finnektõl mint amennyivel itthon nyertünk.
Ajjaj, kezd bonyolult lenni :)
Maradjunk az alapesetnél:
- mi és a dánok között az lesz az elsõ a csoportban, aki több gyõzelmet csinál a hátralévõ 2 fordulóban.
- ha mindketten 2-2 vagy 1-1 gyõzelmet csinálunk, akkor gyakorlatilag a hátralévõ két meccs összkülönbsége dönt (most ugye egál van).
A dánok egyszer még játszanak otthon az utolsó fordulóban, mi már csak idegenben, ez nem elõnyös ebbõl a szempontból.
- ha mindkét csapat bukja a 2 meccsét, akkor jön a 4 csapat 3:3-mal áll nevû horror-történet, amiben így ránézésre a lengyelek Kataja elleni 31 pontos gyõzelme jelenleg komoly elõny lehet.
- ha 1 gyõzelmet csinálunk, akkor min. a 2. hely biztos.
- ha a következõ körben a Bakken veri idegenben a Kataja-t, akkor a legrosszabb esetben 13 ponttal kikaphatunk a lengyeleknél, de az szinte biztos 2. hely és jóval nehezebb folytatás.
Az másik eredményt tudni fogjuk, a Kataja-Bakken meccs elõbb kezdõdik.
Lehetne még variálni, de most még nincs értelme, a lényeg talán ez.
Bocs a hosszúságért, rövidebben nehéz ügy volt leírni.
Legkésõbb a következõ meccs elõtt úgyis a klubnál is meg kell nézni a dolgot, mert minden dobott és kapott pontnak lehet elméleti jelentõsége és a játékosoknak is el kell magyarázni mi a szitu (fõleg általában az amcsi játékosoknak f@ngja nem szokott lenni hogy mi a helyzet :D)
Ha nem hibáztam el, akkor akinek ez lenne a dolga, az ellenõrzés után jön egy itallal :), sõt Johnny is beszállhat, mert kevesebbet kell gépelgetnie ide :).
Ha v-mit elba..., akkor azért javítsátok légyszíves.
Az összkörülményekkel együtt kicsit kár a maiért, mert a csapat biztos csoportelsõként kirándulhatott volna kettõt, így meg azért észnél kell lenni ha valamit akarunk folytatásként.
Ha meg az 1. hely miatti várhatóan könnyebb utat kihasználva még messzebb akarunk jutni a kupában, akkor bizony nincs pihenés a következõ két nemzetközi meccsen sem.
Na ez utóbbiban viszont nem vagyok biztos, hogy a jelenlegi állapotban a csapatnak ez jót fog tenni... | |
/ 2019-11-14 12:01 (171654) | name: red-black |
| Fene tudja, az majd csak a végén fog kiderülni.
Igy viszont az esélyt se adtuk meg magunkank,nagy hiba volt sztm. Előzmény: acélszív (171653) |
|
Előzmény: 2019-11-14 11:29:46 (171653) | name: acélszív |
| Van igazságod, de szerintem igazából semmi jelentõsége nem lesz, mivel a Bakken az utolsó 2 meccsét hozni fogja. Minket meg a lengyel túra a jelenlegi összeállításunkban semmi jóval nem kecsegtet. | |
/ 2019-11-15 09:25 (171663) | name: red-black |
| Örülök hogy a 'mester' bevallotta a hülyeségét.
Továbbra is a leggyengébb láncszem a csapatban....
Ezen elmehet a továbbjutás is...
MTE! Előzmény: EgisKormend (171662) |
|
Előzmény: 2019-11-15 09:08:21 (171662) | name: EgisKormend |
| Nekünk kicsit mások az elõzmények, de ezt talán mindenki ismeri. Kecskeméten egy ponttal maradtunk alul, szerdán pedig csoportrangadóra vártuk a dán Medvéket, a Bakken Bears csapatát. Nem volt jó elõjel, hogy a meccs elõtt derült ki: Az amúgy sem hosszú palánk alatti szekciónkat nem tudja segíteni Jordon Varnado, aki mandulagyulladás miatt dõlt ki a sorból. Jobban is kezdtek a vendégek, akik a korábbi svéd MVP-vel erõsítettek. Ezen a meccsen debütált náluk Nimrod Hilliard, aki ki is vette a részét a dán sikerbõl.
Rosszul kezdtünk tehát, de összekaptuk a védekezést, Durázi Krisztofer remekül szállt be Varnado hiányában, még akkor is, ha az elején megpróbálták egy durva faulttal elvenni a kedvét. Szerencsére nem sikerült. Takács Kristóf is jól szállt be a többiek közé, és végig nyílt volt a gyõzelem kérdése is. Mínusz háromnál kimaradt a triplánk, sõt büntetõzhetett a Bakken, és öt lett közte. Volt 19 másodperc hátra, összesítésben egy ponttal jobbak voltunk. Ezt megõrizhettük volna, akár dobás nélkül is. Ugyanakkor Matthias Zollner tegnap elmondta, hogy alapvetõen mg ekkor is a gyõzelem volt a cél. Így jött a betörés, ami aztán nem volt szerencsés, mert kimaradt, a lepattanóért ugorva pedig mi faultoltunk. Így hárommal a vége elõtt a dánok dobhattak az egymás elleniben jobb eredményért. Evans az elsõt elrontotta, de így is egál lett összevetésben, mert a második bement, Turner utolsó dobása pedig lejött. Így hiába volt a küzdés és a helytállás, no és a szurkolótábor most is szünet nélküli, elképesztõ biztatása, sajnos nem született számunkra igazán jó eredmény. Teljesen nyílt így a csoport, a két idegenbeli meccsbõl kellene legalább egyet nyerni, hogy a jó kezdés után ne érjen véget itt számunkra az európai kaland.
Most viszont forduljunk arccal az Alba felé, mert ez sem lesz sétagalopp…
Szurkoljunk együtt, hogy a bajnokságban megmaradjon a hazai veretlenség, hogy megvédjük a hazai pályát!
Mindörökké MTE!
| |
/ 2019-11-16 22:35 (171724) | name: red-black |
| Tomika,Én voltam az a valaki!
Örülök,hogy neked ennyire bejön a csávo,aki minden idõk egyik leggyengébb légiósaként körmendi mezt húzhatott...
Szerintem ne égesd magad tovább, mert a két játékos tudása ég és föld.
Az hogy ezt miért nem tudja pályára tenni
Edwarsd, azt kérdezd meg tõle vagy a mestertõl. Előzmény: kadar (171720) |
|
Előzmény: 2019-11-16 21:46:51 (171720) | name: kadar |
| Pár napja lehurrogott itt valaki egy Kastrati Edwards összehasonlításban, mai meccs után inkább nem is írok errõl semmit :-D
Gratulálok a csapatnak, szép gyõzelem volt! És ma is külön gratulálok Durázi Krisznek, nagyon nagy küzdõ, remélem nem súlyos a sérülése.
Így tovább!
| |
/ 2019-11-20 21:32 (171787) | name: red-black |
| kadar sporttárstól kérnék egy mélyelemzést a két kedvencünkrõl...:D
Gratula a csapatnak!
MTE! |
|
2019-11-20 22:39 (171797) | name: red-black |
| Ehh, nincs ott vmi ismerõsöd?
Cseréljük már el az albánra:D
Nagy kedvencem Smith papa! Előzmény: vargabee (171796) |
1 |
Előzmény: 2019-11-20 22:23:06 (171796) | name: vargabee |
| Közben egy érdekesség. Az izraeli Hapoel csapata nov 5-én az elsõ gyõzelmét aratta a helyi bajnokságban. Ez volt Lenzelle Smith elsõ meccse csapatában, 25 pont, 5 lepattanó, 7 assziszt.
Az ellenfélnél 29 percet kapott az NBA-ben is megfordult Jarvis Varnado - a mi újoncunk bátyója :)
| |
/ 2019-11-21 11:16 (171806) | name: red-black |
| Talán olvasd vissza az elõzményeket, ki kóstolgatott kit...
A korrektség kedvéért!
Sajnos a nem túl izmos lengyel csapat ellen a gyûrüt alig találta el a koszovói...
Ár-értékben.
Előzmény: kubatovaferencváros (171799) |
|
Előzmény: 2019-11-21 07:28:17 (171799) | name: kubatovaferencváros |
| Nem vagyok benne biztos,h ezzel itt kóstolgatnod kellene bárkit is.
Az áráért kb kurvára itt volt az ideje,h legyen már végre egy jó meccse is.
Reméljük nem csak ritka fellángolások egyikét láttuk és akkor majd senkinek nem lesz rá egy szava sem ezután.
Ettõl még ez eddig édes kevés,még ha tegnap egy nem túl izmos csapat ellen végre összejött egy jó meccs is neki. | |
/ 2019-11-21 12:24 (171808) | name: red-black |
| Valóban nincs kérdés.
Kastratiban ennyi van.
Edwardsban 3x annyi.
Nincs több kérdés.
Nézegessétek. Előzmény: kubatovaferencváros (171807) |
1 |
Előzmény: 2019-11-21 11:56:25 (171807) | name: kubatovaferencváros |
| Pont úgy mint ahogy elõzõ meccseken az Edwards...
Háromszor annyiért.
Gyenge X-ért vagy gyenge 3X-ért....Nem hinném,h van még kérdés. | |
/ 2019-11-21 16:54 (171812) | name: red-black |
| Sokáig fogjátok mert Zsiga haverja, úgyhogy nem valószínû hogy cseréljük.
Az ne zavarjon, hogy olcsón szar.
Azért szurkolj neki, hátha belejön:D Előzmény: kubatovaferencváros (171810) |
|
Előzmény: 2019-11-21 16:23:38 (171810) | name: kubatovaferencváros |
| Akkor már csak az kell,h ezt meg is mutassa...
Folyamatosan. Akkor majd nem is szorul rá a védelmedre.
Mert egyelõre csak a pénztárcájában van max 3X annyi. Ugyanazért a semmiért.
De persze, majd nézegetjük. | |
/ 2019-11-21 16:57 (171813) | name: red-black |
| Nyilván sokan látjuk igy.
Vékezezni nem tud, a támadást meg inkább hagyjuk...
Ejtõernyõsként idemenekítette a haverja, mi meg mínusz egy légiossal vagyunk miatta. Előzmény: Meszo (171811) |
1 |
Előzmény: 2019-11-21 16:49:18 (171811) | name: Meszo |
| Bocsi hogy erre csak most reagálok, de ez nagyon megragadt a fejemben! Ezt továbbra is így gondolod, hogy õ a leggyengébb láncszem? Tegnapi továbbjutástól függetlenül. | |
/ 2019-11-21 18:08 (171819) | name: red-black |
| Valószínûleg igen, benned van:)
Az értõ olvasás és értelmezés nem nagyon megy.
Kadar pont azt fejtegette, hogy a két játékos közt tudásban nincs semmi különbség...
Ha esetleg vissza olvasnál látnád,hogy pont mindkettõt cserélném ha lehetne.
Az meg egyszerûen nem igaz,hogy azért van itt a koszovói mert csak ennyi maradt.
Segítek, õ volt az egyik elsõ légiós akit hoztunk...
Előzmény: kubatovaferencváros (171818) |
|
Előzmény: 2019-11-21 17:57:54 (171818) | name: kubatovaferencváros |
| Nem nagyon fogja,h mi az egyet nem értés tárgya....
Majd Edwards következõ erõsebb meccsénél megint hallgathatjuk,miközben senki nem állította most sem azt,h õ a tehetségtelenebb vagy éppen gyengébb játékos kettejük közül.
Akkor most még egyszer: Õ a tehetségesebb és bizonyára a jobb játékos is.
...és igen,õt hoztuk azért is,h a csapat vezére legyen.
Ebbõl viszont eddig csak nagyon keveset láttunk.Kb annyit mint Kastrati villanásaiból.Csak míg utóbbi egy kiegészítõ hazai játékos árán hozza a nem sokat,addig elõbbi ugyanezt háromszoros áron.
Azért van itt a Koszovói kevésért,mert a többi mellett ennyi maradt meg rá.Ha õt cseréljük akkor jó eséllyel a pótlására is ennyi maradna.Abból azért úgy nagyot nem fogunk robbantani.
Emellett ami ezért a fizuért kb elvárható,azt õ még talán hozza is.
Ami a háromszorosból elvárható,na az nincs hozva és abból már akár lehetne robbantani is.
De ha egy szarul elvégzett munkáért tripla árat fizetni jobb buli mint szimplát,akkor lehet,h tényleg nálam van a hiba... | |
/ 2019-11-22 10:05 (171847) | name: red-black |
| Mindig sikerül alulmúlni magatokat!
Komolyan nincs egy épeszû ember a klubnál,aki tud gondolkodni?!
Dilettánsok! Előzmény: EgisKormend (171843) |
|
Előzmény: / 2019-11-25 22:57 (171934) | name: red-black |
| Gondolom a csapatot is megkérdezték, hogy tudnak-e, akarnak-e 13 órakor játszani.
Egész évben a 18 órás kezdésre edzenek, biztos jó lesz nekik ez....
A 2000 szurkolót is nyilván megkérdezték, hogy nekik jó-e. Az hogy munkanap, senkit nem zavar.
De vegyél minibérletet...
Érdekes, mindig mi vállaljuk be a korai, abszolút nonszensz idõpontokat.
Az M4 feldob egy lehetõséget, amit nem kötelezõ elfogadni...
Ez az egész semmi más, mint a szurkolók szembeköpése.
Az összes többi rizsa, meg a fing fûrészelése!
Előzmény: tapy-noe (171932) |
3 |
Előzmény: 2019-11-25 21:46:21 (171932) | name: tapy-noe |
| Szerintem meg:
Nagyon jól játszik a csapatunk, továbbjutottunk a nemzetközi kupában. Látványosan fejlõdnek a fiataljaink.
A 13 óra tényleg hülye idõpont. De ebbõl ezt a hisztit kihozni....
Ki olvasta a szponzori szerzõdésünket? Ki ismeri a szövetség felé fennálló kötelezettségeinket? Ki volt ott, amikor eldõlt az idõpont? Ki ismeri az M4 és a szövetség közötti szerzõdést?
Akkor miért kell leutálni a klubunkban dolgozókat?
Az oké, hogy leírjuk, mennyire szar ez az idõpont, és próbáljanak valamit tenni...
De ez a dilettánsozás... meg a többi...
Ja, amúgy GYORS JOBBULÁST STEFÁNNAK!
Hátha valakit ez is érdekel....
MTE! | |
/ 2019-12-06 22:37 (172085) | name: red-black |
| Ez mind szép és jó, már csak Õt kell megkérdezni, hogy akar e itt játszani...
Előzmény: F.Imi (172082) |
|
Előzmény: 2019-12-06 19:43:59 (172082) | name: F.Imi | town : Sz.hely |
| Ha a fiatalok elé példaképet akarunk állítani, akkor is a legjobb emberhez nyúlnánk.
Ahogy õ a körmendi alapokkal Amerikába került és ott az NCAA végére eljutott a mad march sorozatba, az a lehetõség felcsillanhat mindegyikõjük elõtt. Ezt testközelbõl érezve a srácok is jobban odateszik magukat, elõttük lesz, egy reálisan elérhetõ cél.
De legfõképp a nagycsapat szempontjából érzem fontosnak. És a legjobb választásnak a palánk alatt. | |
/ 2019-12-06 22:44 (172086) | name: red-black |
| Ja meg a Pistát, hogy van e rá zsé:) Előzmény: red-black (172085) |
|
Előzmény: 2019-12-06 22:37:00 (172085) | name: red-black |
| Ez mind szép és jó, már csak Õt kell megkérdezni, hogy akar e itt játszani...
| |
/ 2019-12-07 22:37 (172135) | name: red-black |
| Ajjaj, ha már most elfáradtunk, akkor mi lesz velünk májusban? Előzmény: Meszo (172122) |
|
Előzmény: 2019-12-07 20:47:48 (172122) | name: Meszo |
| Fel a fejjel fiúk! Nagyot küzdtöttünk a végén, de sajnos elfáradtunk és folyamatosan hoztuk a rosszabbnál rosszabb döntéseket.
Egy valamit még had jegyezzek meg és ezt abszolút nem vitakeltésnek írom. Próbálok rájönni, hogy Kastrati hogyan lehetne segítségére a csapatnak, de egyszerûen szerintem nekünk nem ilyen típusú játékosra van szükségünk. Én sokkal szívesebben nézném helyette Takácsot. Csak ennyit szerettem volna.
Jövõ héten Falco ellen javítunk!
MTE!!! | |
/ 2019-12-07 22:42 (172136) | name: red-black |
| Egyetértünk, erõsen tévúton járnak azok akik a bírókra fogják ezt a vereséget...
Úgy kell játszani, hogy esélyük se legyen belenyúlni.
Függetlenül a mai és a filkó elleni meccs eredményétõl egyértelmû, hogy bele kell nyúlni a csapatba...
Remélem az albán bérét beleforgatjuk G.G leigazolásába!
1 forint is pénzkidobás érte.
Ami aggasztó az Varnado látványos visszaesése...
-2 légióst pedig már mi sem bírunk el...
MTE! Előzmény: balldontlie (172133) |
|
Előzmény: 2019-12-07 22:09:14 (172133) | name: balldontlie |
| Szerintem meg egy szétesett, edzõbuktató Zete ellen mindegynek kellene lennie a játékvezetésnek.🤷 | |
/ 2019-12-08 17:06 (172147) | name: red-black |
| Sajnos nem volt Zsiga haverja... Előzmény: mertakörmend (172145) |
|
Előzmény: 2019-12-08 15:56:52 (172145) | name: mertakörmend |
| Max. egyetértés.
Egy Channels féle kombó hiányzik nagyon.
Most lennénk kíváncsi nagyon arra, hogy ha Roach maradt volna Kastrati helyett...
MTE!!! | |
/ 2019-12-08 18:14 (172151) | name: red-black |
| Tehát azért van itt mert olcsó és csak rá volt pénz.
Érdekes módon a legelsõ légiósaink közt van akit szerzõdtettünk, tehát nem akkor amilor már csak rá volt pénzünk.
Teljesen tudatosan ránk sózták....
Azt sem gondolnám, hogy ennyiért ne lehetne hozni egy jó elsõévest.
Bõven voltak itt ennyiért jó játékosok.... Előzmény: Jos (172150) |
1 |
Előzmény: 2019-12-08 17:58:19 (172150) | name: Jos |
| Sztem Roach és Howard is sokkal ütõképesebbé tette volna a csapatot. Csak találgatok, de sztem valami magatartás, vagy hozzáállásbeli probléma lehetett velük.
Kastrati pedig low cost player és a pénzünkbõl csak rá futja. Más magyarázat nem lehetséges. Ha pedig így van, azt el kell fogadnunk. | |
/ 2019-12-14 17:32 (172280) | name: red-black |
| Nagy gratula a Csapatnak és a stábnak!
Zollner végre rájött kit és mire kell és lehet használni.
Nem tudom mit adtak Kastratinak, de remélem még sok van belõle:)
MTE! |
2 |
2020-01-15 11:02 (172632) | name: red-black |
| Tudtuk.
T.J és/vagy Warner.
Egyik se jött.
Most jöhet a B terv...
A probléma az,hogy januárba lett volna rájuk nagy szükség.
Föleg úgy, h sérült Kastrati.
Februárba meg alig játszunk.
Nooormális?!
MTE! Előzmény: watson (172630) |
|
Előzmény: 2020-01-15 08:31:58 (172630) | name: watson |
| Esetleg tudjuk ki az mert ismerjük és nem kell próbáznia. | |
/ 2020-01-31 22:53 (172855) | name: red-black |
| Onnan,hogy a Lazic az apósjelölt.:)
Keller témához 3 dolog kell szerintem:
-vissza akarjuk-e hozni,
-ha igen van-e rá zsé,
-Õ vissza akar-e jönni?
Meglátjuk.
Mte! Előzmény: fjoda53 (172854) |
|
Előzmény: 2020-01-31 22:17:29 (172854) | name: fjoda53 |
| Én is úgy értettem a TE "francodat", ahogy most is írtad, átvitt értelemben, vagyis nincs értelme róla beszélni. De szerencsére fordult az élet kereke és reméljük megáll Körmendnél!Itt jön be a Gulyás októberi írása. Én nem tudom, hogy honnan veszi ez a faszi az infókat. de gyakran ülnek. | |
/ 2020-02-01 10:21 (172862) | name: red-black |
| Azt se felejtsük el,hogy az új légiós játékengedélye jó pár milla.
Szerintem nem véletlenül nem hoztunk eddig senkit.
Kellerre vártunk.
Ha jön akkor nagy erõsítés mert magyar és center.
Ha nem még mindig tudunk lépni. Előzmény: gjkmd (172858) |
|
Előzmény: 2020-02-01 08:47:50 (172858) | name: gjkmd |
| Kellerrel kapcsolatban nem ringatnám magam irreális elképzelésekbe. Ugye, a 6. légiósról is sok kiszivárogtatás volt, hogy hozunk. Még nem ért ide. Aminek egy oka lehet, anyagilag egy újabb játékos fizetését nem bírja el már a költségvetés, mert ki van hegyezve. Nem hinném hogy Ákost tudnánk fizetni még. Persze, lehet mondani, szerezzék meg rá a pénzt. Biztos meg is próbálták már. Viszont abban is biztos vagyok, ezt mondani könnyû, megoldani sokkal nehezebb. Persze, bár itt látnám már megint a zöld terepjáróját a Bartók utcában. Örülnék neki. | |
/ 2020-02-06 10:23 (173002) | name: red-black |
| A holnapi meccs eredményétõl függetlenül botrány,hogy az mkáosz nemhogy nem segíti de egyenesen szívatja a csapatunkat azzal,hogy a nemzetközi meccs után két napon belül játszanunk kell.
Nem elösször.
Remélem a vezetõség mindent elkövet a jövõben azért,hogy ez a gyakorlat megváltozzon.
Jordonnak jobbulást!
MTE! |
4 |
2020-02-10 14:46 (173086) | name: red-black |
| Amíg nincs bejeletve addig reménykedhetünk....
Én a vezetõség helyébe a fizuját feldobnám a többieknek extra prémium gyanánt.
A perceit meg meghagynám azoknak akik megérdemlik.
Nyuggerek kiméljék a csapatunkat!
MTE! |
7 |
Előzmény: 2020-02-10 15:07:33 (173088) | name: kendeffy |
| Találós kérdés: a balti térségbõl származó hátvédnek odavalósinak kell lenni vagy lehet ott játszó légiós is?
Ha már ilyen jól értesült vagy:-))))) | |
/ 2020-03-13 11:06 (173414) | name: red-black |
| Köszi, de a mindigfos promótálása helyett esetleg felvehetnétek a kapcsolatot a Debreceniekkel és tanulhatnátok tõlük,hogy kell kiszolgálni a szurkolókat!
MTE! Előzmény: EgisKormend (173412) |
3 |
Előzmény: / Előzmény: / 2020-03-13 23:12 (173441) | name: red-black |
| A Vezetõség ha valakitõl, akk tõlem aztán kapja az ívet...de most(bár nem szorulnak rá)meg kell hogy védjem õket.
Ez egy teljesen reális, józan és logikus közlemény volt.
Minden ellenkezõ utasításig a csapatoknak az a dolga hogy játszanak!
Az a legjobb a játékosoknak, edzõknek és a szurkolóknak is.
Az, hogy ez a helyzet pár csapatnak kapóra jött, majd hosszútávon kiegyenlíti egymást.
MTE! Előzmény: pelike (173436) |
5 |
Előzmény: 2020-03-13 20:06:34 (173436) | name: pelike |
| Szerintem ultra gáz volt a mai közleményünk.
| |
/ 2020-03-14 17:45 (173443) | name: red-black |
| Kár,hogy nem érted...
Azt mondtuk,hogy ha a szövetség úgy dönt hogy játszani kell, akkor játszunk, de támogatjuk a két hetes szünetet is.
Senki nem beszélt itt jó formáról vagy bajnoki aranyról.
A befektett munkáról viszont igen.
Egyébként a munkahelyén most is elkaphatja bárki aki dolgozik.
Márpedig elég sokan dolgozunk.
Előzmény: pelike (173442) |
1 |
Előzmény: 2020-03-14 16:13:17 (173442) | name: pelike |
| Lehetett látni, hogy egyre jobban áll le az élet Európa és országszerte.
Azt mondani, hogy mi játszunk (miközben más csapatok már bejelentették, h nem utaznak) szerintem azt sugallja, hogy most jó a csapat, nekünk az a fontos, hogy bármi áron menjen végig a bajnokság.
Pedig bár szerintem is jó a csapat és egy majdnem biztos döntõt és egy lehetséges aranyat bukunk, de a bármi ár sajnos nem áll meg, van ami még a körmendi bajnoki címnél is fontosabb. | |
/ 2020-03-18 13:18 (173481) | name: red-black |
| Köszönet a csapatnak mindenért!
Thank You Guys!
Vigyázzon magára mindenki!
MTE! |
1 |
2020-03-21 00:54 (173493) | name: red-black |
| Remélem mind az 5nek😊 Előzmény: DEZSÕ (173492) |
1 |
Előzmény: 2020-03-20 19:11:02 (173492) | name: DEZSÕ |
| Melyik légiósnak van jövõre szerzõdése? | |
/ 2020-03-21 12:29 (173496) | name: red-black |
| Money😊
Emlékszem mikor bejelentettük sokan fikázták,h miért Õ?
Alacsony,vékony,súlytalan,nincs dobása.
Aztán szépen rácáfolt mindenre.
Remélem sokáig láthatjuk nálunk még!
MTE!
Előzmény: balldontlie (173495) |
3 |
Előzmény: 2020-03-21 11:54:56 (173495) | name: balldontlie |
| Fú, bár maradna... Utóbbi évek kedvence számomra. Ausztria itt van, kutya szeret futkosni a Rába parton, közönség szereti... Mi kell még :-) | |
/ 2020-05-10 09:50 (173826) | name: red-black |
| A kupával kapcsolatban kérdezd meg a szponzorokat is, fõleg az Egist, hogy mi a véleményük. Előzmény: gjkmd (173822) |
|
Előzmény: 2020-05-10 06:45:52 (173822) | name: gjkmd |
| Erre céloztam már korábbi hozzászólásaimban, hogy kevesebb lesz a pénz, a csapatok többségénél. Itt kell majd jól sáfárkodni a meglévõ erõkkel. Nekünk pozitívum, hogy talán a legjobb szakmai stábunk van, remélem meg tudjuk tartani õket. Ehhez pedig az elkezdett minõségi utánpótlás játékosok nevelése az a plusz, ami még komoly hozzáadott helyi érték lesz a következõ szezonban. A nemzetközi kupát elengedném, oda menjenek azok a csapatok, akik anyagilag ezt tudják vállalni. Erõn felül mi semmiképp ne tegyük, szerintem. Kisebb forrásból kizárólag a hazai szezonra koncentrálnék, a bajnokság és a kupa esetében egyaránt. Légiósok kiválasztása a másik dolog, ami még befolyásolhatja a csapatok teljesítményét. Abban nem vagyok biztos hogy mindenki megengedheti az 5 légióst majd. Itt fontos lesz a jó kiválasztás, az anyagiakon kívül majd. Nálunk Taylor szerintem megvan, hozzá úgy hallom egyik volt légiósunk szeretne visszatérni. A többi passz, az 5 légiósban esetünkben sem vagyok biztos, sõt... | |
/ 2020-05-10 10:30 (173828) | name: red-black |
| Amíg nem tudjuk mibõl gazdálkodumk addig felesleges ezen rúgozni...
Ha lesz infó ki fogja adni a klubb.
Szerintem azért nem véletlenül kaptunk indulási jogot...
MTE! Előzmény: gjkmd (173827) |
1 |
Előzmény: 2020-05-10 09:56:07 (173827) | name: gjkmd |
| Amennyiben biztosítják a megfelelõ szponzorációt, semmi akadálya nem lesz gondolom a kupaindulásnak. Amennyiben nem adnak annyit, vagy nem tudnak olyan mértékû támogatást biztosítani,amennyi szükséges a normális szerepléshez, akkor már problémásabb a dolog. Majd megtudjuk mi a helyzet e téren. | |
/ 2020-05-18 11:03 (173874) | name: red-black |
| Excellent job Guys!
MTE! |
|
| 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|