2014-06-05 09:55 (138011) | name: lujó |
| Nem lehetsz ennyire hülye, vagy csak az irigység beszél belõled? Nem értem mit kell foglalkozni a Szolnokkal. Van nekünk magunknak is elég gondunk.
Előzmény: joda (138006) |
|
Előzmény: 2014-06-04 20:56:00 (138006) | name: joda |
| Majd a "nagy" Szalay megadja rá a választ!
Az kellene, hogy a csúfos olajkát köteleznék, hogy induljon a magyar alapszakaszban is, meg az ABA Ligában is meg az EC-ben is - had szakadjon elemeikre ez a csodacsapat! | |
/ 2014-06-18 09:12 (138091) | name: lujó |
| Tévesek azok az információk amiket hallottál. Horváthoz és Simonhoz semmi köze a Szolnoknak ugyanis lejárt mindkettõ szerzõdése. Rakics más eset neki élõ szerzõdése van de nem hiszem,hogy kell az Olajnak.
Előzmény: joda (138086) |
|
Előzmény: 2014-06-17 19:21:00 (138086) | name: joda |
| Ha én lennék az MTE-manager a Simon Balázst megpróbálnám Körmendre csábítani!
Hogy miért:
- egy légiós irányítóval megoldanák ketten a csapat mozgatását, relatíve még mindig elég gyors és lát a pályán, jók a betörései és a hárompontosokat is korábban jó dobta - igaz Szolnokon kicsit elfelejtette, bár nem õ volt ennek a felelõse!
- talán lenne kedve még az EC-ben is játszani - szemben a többi riválissal
- aztán játszott már a ZTE-nél, Kaposváron, az ALBÁ-nál és Szolnokon is. A nagy csapatok közül csak a Körmendnek és a Paksnak nem volt igazolt játékosa!
- igaz kaposvári születésû - ezért lehet, hogy haza megy és a Marcival ketten irányítanak??
Szerintem jó lenne nekünk, ha a Szolnok "engedi"? Azt hallottam, hogy a Horváth Ákos is jött volna, de a Szolnok nem engedte, meg a Rakics is eljött volna, de neki szerzõdése van. Szóval ez a szolnoki "Közgépkéz" messze elér!
A Tóth Norbi hál' Istennek nem tudták megakadályozni, mert nincs közük hozzá! | |
/ 2014-06-20 09:34 (138113) | name: lujó |
| Egyik hozzászólásoddal kioltod a másikat. Egyszer nem kell foglalkozni más csapat dolgaival,utána meg mindenben a Szolnok keze van benne. Irtam én már neked,hogy hagyjuk a Szolnokot a fenébe foglalkozzunk a mi csapatunkal! Egyébként a munkámból adódóan hetente járok Szolnokon és így valamivel többet tudok már ne is haragudj nálad. Horváth Ákos felesége szolnoki és nem is akartak messze menni onnan,fõleg nem Körmendre. Azt meg,hogy Simon Jászbereénybe megy egyelõre csak te állítod.Hivatalos bejelentés még sehol sem jelent meg. Előzmény: joda (138109) |
|
Előzmény: 2014-06-19 14:43:00 (138109) | name: joda |
| Simon - Jberény - ha igaz, ne mondja senki nekem, hogy ebben ismét nincs benne a Szolnok keze!!!Nem hiszem el, lejárt szerzõdés, mégis irányítják /elõírják neki/a régi játékosukat! Ez volt az Ákosnál is! /Szeged- akkor még szerzõdéssel, most Berény szerzõdés nélkül! /Szolnok megye összetart!!/ | |
/ 2014-12-14 17:52 (141698) | name: lujó |
| Most érkeztem Szolnokról és valóban kirúgták Lóránt Petit. Már a tegnapi meccsen a csarnokba sem mehetett be. Hatalmas káosz van Szolnokon. Előzmény: Jos (141689) |
|
Előzmény: 2014-12-14 12:24:31 (141689) | name: Jos |
| Urak, nem tudja valaki - Lórit tényleg kirúgták Szolnokról? | |
/ 2014-12-14 19:51 (141707) | name: lujó |
| Ugyanaz mint Körmenden.Én a munkám miatt sokat járok Szolnokon és elég sokat hallok az ottani dolgokról.Nagyon hasonlít a miénkre minden.Rengeteg honosított,gyenge légiósok és gyenge edzõ. Lóránt Körmendre nem jön,ma hallottam,hogy azonnal távozik az Olajtól és a testvére már keresi a helyét külföldön. Ott is van egy- két hozzá nem értõ vezetõ és most még ködösítenek is a távozásról. Előzmény: kendeffy (141700) |
|
Előzmény: 2014-12-14 18:24:14 (141700) | name: kendeffy |
| Mi történik Szolnokon? | |
/ 2014-12-19 17:42 (141814) | name: lujó |
| Magyar csapathoz nem igazolhat,ez a megállapodás egyik pontja.Én igy hallottam. Előzmény: paky (141812) |
|
Előzmény: 2014-12-19 14:38:16 (141812) | name: paky |
| Ha Lóránt szeretne érmet a nyakába akasztani, akkor nem Körmendre igazol, sajnos ez van. Alba vagy Atom lesz szerintem a befutó, ezzel is bosszantva az olajkát :):)
| |
/ 2014-12-24 10:06 (141946) | name: lujó |
| Vicc ami Körmenden megy!Én nem tudom meddig cserélgetünk itt össze vissza edzõt és játékosokat,de ez már kezd kinos lenni.Vége a fél szezonnak és mindig ujra kell épiteni a csapatot közben meg hátulról nézzük a tabellát. Jó lenne ha a vezetõink felébrednének mert ez a kapkodás nem vezet jóra! Kellemes Karácsonyt minden Kosárbarátnak! |
|
2015-07-26 13:44 (144422) | name: lujó |
| Csak nyugodtan és türelemmel várjunk.Ennyi légiósról majd kb. októberben dõl el,hogy beváltják-e a hozzájuk fûzött reményeket. Emlékezzünk az elmúlt bajnokságra,egymás után cseréltük az edzõket és a külföldieket is. Pedig nagyon bizakodtunk tavaly ilyenkor is és ismert a végeredmény.Sajnos! Előzmény: Hunnia (144420) |
|
Előzmény: 2015-07-26 12:43:38 (144420) | name: Hunnia |
| Hát... Remekül hangzik a várható kezdõcsapatunk... | |
/ 2015-08-21 12:24 (144625) | name: lujó |
| Ebben tévedsz! A 2015-2016 bajnoki évre már nem vonatkozik az,hogy Lóri nem játszhat másik magyar csapatban. Előzmény: Penny (144618) |
|
Előzmény: 2015-08-20 18:49:26 (144618) | name: Penny |
| Ez meglepo. Lori szolnokrol ugy jott el,hogy alairattak vele,hogy meg a 2015-16os szezonban nem jatszhat magyar csapatban. | |
/ 2015-08-21 12:55 (144627) | name: lujó |
| Teljes mértékben igazat adok ebben a dologban amit írtál.Multkor még azt írták ,hogy Lóránt újra Szolnokban játszik,másnap meg már cáfolták is a hírt. Egyelõre még az Alba és Lóri sem nyilatkozott. Előzmény: Penny (144626) |
|
Előzmény: 2015-08-21 12:33:57 (144626) | name: Penny |
| Nekem anno az erintett mondta,mikor melo miatt olaszoknal voltam es kimentem meccsre.
Amugy az az oldal,amire hivatkozik bb1,mar eleg sokmindent osszehordott. Ha alba v Lori hozza nyilvanossagra,akkor elhiszem,egyenlore talalgatasnak tunik illetve manageri fogas,h felkeltse olasz csapatok versenyet erte.
Lori kivallo jatekos a posztjan, ezert furallom,hogy olyan csapathoz menne,aki nem indul nemzetkozi kupaban.lorinak meg van par eve nemzetkozi mezonyben. | |
/ 2015-12-13 16:04 (146474) | name: lujó |
| Én pontosan Szolnokon voltam akkor amikor leigazolták,hát mit mondjak azon a két meccsen rém gyenge volt el is zavarták gyorsan.Egyébként nem Perry a családneve hanem ha jól emlékszem Petty. Előzmény: spiritknight (146472) |
|
Előzmény: 2015-12-13 16:01:03 (146472) | name: spiritknight |
|
Én emlékszem egy tévés Szolnok meccsre, amikor valamilyen mérkõzésen pályára lépett, de bûn gyenge volt, konkrétan nem lehetett a pályán tartani. A városhatárig kergették Szolnokról. Ehhez képest meglepett, hogy komolyabb csapatok keretében is megfordult.
Nagyon remélem, hogy sokkal sokkal jobb lesz, mint Szolnokon.
Óriási érvágás.
| |
/ 2016-02-14 10:50 (147159) | name: lujó |
| Gondolom azt tudjátok,hogy az alapszakaszban elért eredményt az elsõ öt is viszi magával a középszakaszba.Sajnos már van hét vereségünk és még megyünk Szolnokra is. Már akkora lesz a lemaradás a Paks és az Olaj mögött,hogy 8 meccs alatt azt nem lehet behozni.Nagyon optimistának kell lennünk,hogy a rájátszást kedvezõ helyzetbõl kezdjük. Előzmény: kendeffy (147157) |
|
Előzmény: 2016-02-14 07:25:35 (147157) | name: kendeffy |
| Aludva egyet a mecxsre, néhány megjegyzés:
1.Egy labdás meccsnek tûnt végig, az is lett. Õk bedobták, mi kihagytuk. Hatalmas energiákat mozgòsított mindkét csapat a védekezésben, mi is küzdöttünk. A Paks meg nem véletlenül elsõ a tabellán. Nagyon jòl összerakott csapat.
2.A vereség ellenére be kell jutni a legjobb 5-be, és erre van is esélyünk. Ha hozzuk az összes itthonit+MAFC!NYÌREGY idegenben. A Kaposvári meccs hùzòs lesz.
MTE! | |
/ 2016-02-14 11:22 (147161) | name: lujó |
| Az én véleményem pedig az,hogy nekünk a Sopronnal kell versenyeznünk az ötbe kerülésért.Olaj,Paks,ZTE,Alba már valószinû ott van. Előzmény: kadar (147160) |
|
Előzmény: 2016-02-14 10:58:38 (147160) | name: kadar |
| Nekünk nem a Paksot és a Szolnokot kell figyelnünk, hanem a ZTE-t és esetleg az Albát.
5. hely most is meglehet, akár a 4. is, de utóbbi a felsõház meccsei során fõleg, és a a rájátszásban kinézhet így egy KMD-ZTE vagy egy ZTE-KMD negyeddöntõ..
Na, de ez még messze van.
| |
/ 2016-04-07 09:54 (148283) | name: lujó |
| Szolnokon már hónapok óta kiábrándító a hangulat.Amióta Ivkovics az edzõ félházzal játszanak és a divat szurkolók szép csendesen tapsikolnak. Én ott voltam a meccsen és most is azt mondom,hogy Petty és az edzõnk hibázott nagyot.Amikor Petty kivált már azt számoltam mennyi is lesz közte.Nem szabadott volna 3-4 faultnál visszahozni! Előzmény: lhegedus (148282) |
1 |
Előzmény: 2016-04-07 09:23:25 (148282) | name: lhegedus | town : London |
| Eleinte en sem ertetem a kozepszakasz lenyeget, de gondolj bele ha nem lennne kozepszakasz, akkor mar most lenne olyan csapat, aki 7vegen lehet hogy az utolso merkozesere keszulne ebben a bajnoksagban. Es meg csak Aprilis eleje van.
oabb kell menni, kikaptunk, xarul jatszottunk. MInden csapatnal van ilyen. 7vegen javitani kell. Nehez lesz. Minden elismeresem a szurkoloknak, akik elkisertek a csapatot, jol nyomtak. Ettol fuggetlenu teartom, hogy kiabrandito volt a meccs hangulata..
HAJRA KORMEND!!!!!! | |
/ 2016-04-09 19:09 (148302) | name: lujó |
| Úgy érzem sajnos kipukkadt a csapat.Ez már zsinórban a harmadik zakó.A Szolnok már befoghatatlan részünkrõl. |
|
2016-05-30 09:54 (149167) | name: lujó |
| A pénztáraknál senki nem mondta,hogy telt ház van.Én hét jegyet vettem körmendieknek és mindenki be is jutott,igaz nem a vendégszektorba.Aki akart tudott venni jegyet csak nem kellett híresztelni,hogy honnan jött. Előzmény: Penny (149165) |
|
Előzmény: 2016-05-30 08:50:31 (149165) | name: Penny |
| Gratulálok a Csapatnak! Nagyon sokat léptünk elõre a tavalyi évhez képes, szerintem szenzációs, hogy öt meccsesre sikerült az elõdöntõ.
Tegnapi nagyon bosszantó, hogy átutazzák emberek az országot és ott szembesülnek azzal, hogy nem kapnak jegyet, még hazai szektorba se, mondván, hogy teltház van, eladták a jegyeket.
116 vendégjegy a 2551 fõs csarnokba? 4,55% Ha ezt 8%-ra feltolták volna, mindenki bejut.
Tudom, mi se adjuk oda a 15%át vendégcsapatnak, de nálunk tényleg teltházas meccsek vannak.
Elõre a bronzért!
MTE | |
/ 2016-05-31 09:12 (149197) | name: lujó |
| Azt tudni kell,hogy Ivkovics ott nem marad ahol nincs pénz. Mivel a következõ bajnokságban is õ lesz a Szolnok edzõje ahogy hallani,így biztos a lóvé.Én úgy hallottam,hogy megkereste MKJ-t. Előzmény: Jos (149193) |
|
Előzmény: 2016-05-30 20:20:29 (149193) | name: Jos |
| Nem szeretnek politizalni, de a Szolnok Nyerges es Simicska palyazati penz dompingjebol volt finanszirozva. Na most ennek vege van. Van valaki, aki komolyan elhiszi, hogy Nyerges fenntartja - immaron a sajatjabol (lol) - ezt a fajta magyar szinten meglehetosen kiugro habzsi-dozsit? En valahogy meg vagyok gyozodve arrol, hogy a "mieink" kozul egyik sem ott kot ki. Visszakukazhatja Kinney-t, bar a helyeben szoba se allnek vele.
Van egy tippem, lesz ott meg siras...
| |
/ 2016-06-01 09:35 (149231) | name: lujó |
| A Szolnok ha akarja megfizeti. Most hallottam,hogy valamilyen európai ellenõrzõ bizottság Nyergeséknek adott igazat és nem lehetett volna kizárni 3 évre a Közgépet a pályázatokról.Rögtön 1,6 milliárdot javasolnak nekik kezdetnek és még ki tudja ezek után hány per lesz? Előzmény: watson (149222) |
|
Előzmény: 2016-05-31 14:47:55 (149222) | name: watson |
| Kizártnak tartom hogy itthon megfizeti valaki. | |
/ 2016-06-01 11:35 (149233) | name: lujó |
| Nem az már eddig is ott volt! Előzmény: watson (149232) |
|
Előzmény: 2016-06-01 11:16:38 (149232) | name: watson |
| Akkor Szolnokon lesz a második Nyergesújfalu.-) | |
/ 2016-06-09 16:36 (149417) | name: lujó |
| Most izgulok igazán mert szerintem Ivkovics megkeresett egy-két légiósunkat. Olvasom,hogy a Szolnok vizilabda csapata leigazolta a PRO RECCÓ-ból a világ legjobb játékosát.Így aztán az már csak kacsa,hogy nem lesz pénz az Olajnál,ugyanis a vizilabda is Nyergesé. Előzmény: kadar (149416) |
|
Előzmény: / 2016-06-12 11:38 (149444) | name: lujó |
| Nem az edzõi stáb számít ma már hanem a pénz.Lehet itt a világ legjobb edzõje és szurkolótábora ha máshol többet ajánlanak nem jön ide senki. Előzmény: Penny (149442) |
|
Előzmény: 2016-06-12 11:26:54 (149442) | name: Penny |
| Petyka szintjen Kovacs Akost hallani,de valahogy ugy erzem,magyar erositest jelento jatekosokrol lecsusztunk. Zte,falco,sopron jelenleg a legjobb magyar magos csapat.szolnok meg lerabolja paksot es szinte mar csak Medve maradt. Mondjuk alba is meg vasarolhat igy,h Supola,Csorvasi elmegy.
Bevallom,azt hittem,h edzoi stab vonzo lesz majd magyaroknak. Erre hasznos mar nem nagyon van:( | |
/ 2016-06-12 11:59 (149449) | name: lujó |
| Én nem azt mondtam,hogy több a pénz máshol,hanem ha nem keresünk meg senkit akkor nem is fog idejönni.Legyünk õszinték,hogy Horti és Csorvási nem nagyon lesz nekünk erõsítés.Irják itt Voját,Lórit meg Janit akiket el is felejthetünk.Igazi jó magyar meg más nincs Előzmény: balldontlie (149445) |
|
Előzmény: 2016-06-12 11:47:04 (149445) | name: balldontlie |
| Szombathelyen és Pécsett több a pénz, mint itt? :(
Én Supolát és Kovácsot is elfogadtam volna...
Az utolsó meccs után Zsoltit megkérdeztem, azt mondta nem marad, õt nagyon sajnálom...
Remélem hamar lépünk mi is! Kellenek a magyarok! | |
/ 2016-06-15 19:29 (149511) | name: lujó |
| Ivkovics azt mondta,hogy elsõ egy 5-ös igazolása és utána egy 2-3-as .Mindkettõvel közel állnak a megegyezéshez.Szerintem nem MKJ. Előzmény: balldontlie (149510) |
|
Előzmény: 2016-06-15 19:15:52 (149510) | name: balldontlie |
| Szolnok bevásárolt és még megy két Mo-n ismert légiós...Remélem nem Trey.
Eilingsfeldet sajnálom, õ túl szimpatikus játékos nekem ahhoz, hogy a mostani Szolnokba elképzeljem. | |
/ 2016-06-30 14:47 (149685) | name: lujó |
| Sajnos jobbnál jobb ajánlatokkal bombázzák õt Szolnokról és Sopronból is. Szerintem nem fog maradni és akkor még a külföldi ajánlatait nem is tudom. Előzmény: krstic (149683) |
|
Előzmény: 2016-06-30 13:56:08 (149683) | name: krstic |
| Ne legyen így,de a legkisebb esélyünk szerintem pont rá van. :(
MTE!!! | |
/ 2016-07-02 12:48 (149711) | name: lujó |
| ost hallottam.hogy MKJ-ért az Alba is harcba szállt. Hatalmas pénzek vannak állítólag Fehérváron sokkal több mint Szolnokon. nekünk ez az opció lecsengett. Előzmény: bujaga (149689) |
|
Előzmény: 2016-06-30 16:35:02 (149689) | name: bujaga |
| Mckinney-t Euroligas csapat viszi szerintem.
MTE!!!! | |
/ 2016-07-02 14:36 (149715) | name: lujó |
| Abban igazad van,hogy van nála jobb játékos is a piacon de õt sem tudtuk megtartani akkor a nála jobbat hogyan tudnánk. Megint a magyar sorunk lesz a gyenge. Előzmény: jháza (149714) |
1 |
Előzmény: 2016-07-02 14:29:01 (149714) | name: jháza |
| Én is nagyon bírtam a srácot,de azért Õ sem pótolhatatlan.
Van nála sokkal jobb játékos is a piacon! Persze ha nálunk maradna nagyon örülnék,mint ahogy a
többieknek is egytõl-egyig,de nem minden áron!
MTE! | |
/ 2016-07-07 16:51 (149760) | name: lujó |
| Teljesen igazad van.Vojvoda ,Tóth,Eilingsfield,Wittmann,Barnies,Kinney,Boriszov és most ez a center.Mit mondjak bármikor elfogadnám hozzánk és akkor még képben van MKJ is.Erõs keret nagyon. Előzmény: Gömb (149749) |
1 |
Előzmény: 2016-07-06 21:37:26 (149749) | name: Gömb |
| Úgy nézem a Szolnok nem bízza a véletlenre a következõ szezont!!!!
Taktikus építkezés, egyértelmûen látszik a stratégia.... | |
/ 2016-08-04 09:12 (149932) | name: lujó |
| Gondolod,hogy ha a Szolnok nem tudta megfizetni mi megtudjuk? Nem a mi kategóriánk és egyébként is olasz ajánlatai vannak. Előzmény: Jos (149924) |
|
Előzmény: 2016-08-03 15:44:12 (149924) | name: Jos |
| Ugy erzem, itt varhato egy nagy hordereju igazolas. Persze, hogy jo lett volna erzelmleg kicsit kotodni a tavalyi sracokhoz, de en tobbekkel ellentetben nem vagyok elkeseredve a tavozasuk miatt. Petty es MKJ elfert volna, de latszik, hogy tudatosan rakjak ossze a csapatot, ugy erzem lesz ebbol valami.
Kerdesedre a valasz: en Milosevicset varom. | |
/ 2016-08-10 10:14 (149984) | name: lujó |
| Nem jók az érzéseid! Előzmény: krstic (149969) |
|
Előzmény: 2016-08-09 08:51:50 (149969) | name: krstic |
| Úgy érzem,ma lesz bejelentés!:)
MTE!!! | |
/ 2016-08-10 14:57 (150000) | name: lujó |
| Csak azok a meccsek lesznek vasárnap amelyeket a tv. is közvetít. Előzmény: pelike (149994) |
|
Előzmény: 2016-08-10 13:16:40 (149994) | name: pelike |
| Pestieket oltári módon megsz*****ák. Vasárnap esti meccs után nem lehet értelmesen visszamenni, igazából már kocsival sem.
kösz, MKOSZ.
selejteznünk tán nem kell, hogy játszhassunk a vasárnapi derbiken? | |
/ 2016-08-12 18:46 (150056) | name: lujó |
| Megelõztél mert én is azt akartam feltenni kérdésnek,hogy ki fog irányítani? Nagyon fog hiányozni Petty betörése és ponterõssége. Előzmény: mindigittvagyunk (150055) |
|
Előzmény: 2016-08-12 18:10:54 (150055) | name: mindigittvagyunk |
| 1. Örülök, hogy végre teljes a keret!
2. Látatlanba ne mondjunk ítéletet, adjuk meg Nekik, meg is KELL adni Nekik a bizalmat!
3. Nagyon bízom a tavalyi év után TEO-ban, a stábban. Remélem ebbõl is tud valami szépet varázsolni!
4. Nagyon szeretném, ha valami az elmúlt szezonbéli hasonló csapatjáték, hajtás, összetartás, esetleg siker is összejönne újból!
DE:
Ki fog itt IRÁNYÍTANI (nem arra gondolok, hogy ki lesz rá kijelölve...)?
Ha már tényleg a magyar centerpárosra tette le a vezetõség a voksát (mint mindenkire,a megelõlegezett bizalom Rájuk is kell, hogy vonatkozzon), akkor az én laikus agyam szerint kellett volna 1 brutál, valóban 1-es, igazi irányító - de minimum a tavalyi Petti...
Remélem rácáfolnak a félelmemre, a rossz érzéseimre és önfeledten tapsolhatok Nekik egész szezonban!
Bárcsak így lenne - legyen így!!!
MTE!
| |
/ 2017-03-09 16:04 (154413) | name: lujó |
| Itt még nincs matekozás mert most jön a középszakasz az mindenkinek 8 meccs. Előzmény: lhegedus (154412) |
1 |
Előzmény: 2017-03-09 15:58:33 (154412) | name: lhegedus | town : London |
| 7vegen Szolnok-Alba, Falco-ZTE lesz.
Nem lennek meglepodve, ha Szolnok megverne az Albat. Termeszetesen feltetelezve hogy Jaszberenyt megverjuk, az nekunk jo lenne. A Falco ZTE meccsen en jobban orulnek most ZTE gyozelemnek. Valamikor a sargaknak is ki kell kapniuk otthon. Aztan lassacskan ugyis elkezdodik a matekozas, ki-hol akar vegezni a rajatszasra. A 2. hely jo lenne, de ha zalbakompot kikapna, es mi gyoznenk most, belathatob tavolsagra lennenek tolunk.
Reszunkrol meg remelem senki nem ugy fog a Jaszbereny mecsnek allni, hogy sima gyozelem.
Alig varom mar, hogy lathassam a tegnapi meccset, sajnos semmit nem tudtam belole nezni
HAJRA KORMEND!!!!!!
HAJRA KORMEND!!!!!! | |
/ 2017-04-10 07:51 (154934) | name: lujó |
| Én ott voltam Szolnokon és megint Petty és Petty. Ilyen öncélú játékkal nem is lehet más az eredmény mint vereség.Rendbe kellene már tenni! |
|
2017-05-01 10:16 (155487) | name: lujó |
| Nagy kár volt ezért a vereségért mert ez a sérülésektõl tizedelt Szolnok megtette nekünk a jót ,hogy elverte az Albát. Nyernünk kellett volna a sárgák ellen! Előzmény: zsotya (155484) |
1 |
Előzmény: 2017-05-01 09:38:52 (155484) | name: zsotya |
| Az a gond Józsi, hogy lehet pont erre játszik.
Le akar lépni, mert máshol már egy zsírosabb szerzõdés várja, de ne legyen igazam, ha tévedek innen is bocs Neki!
Mte!
Ui: a bosszantó, hogy ezt a középszerû Falcot, teljes kerettel simán lenyomtuk volna.. | |
/ 2017-05-07 14:04 (155673) | name: lujó |
| A Szolnok nem nyer meccset Egerszegen mert ott fejben a magyarok már máshol járnak. Állítólag Tóth Á-n kívül senki nem marad náluk. A légiósaik meg az öt között a legsz@rabbak. Előzmény: Owen (155670) |
|
Előzmény: 2017-05-06 10:41:59 (155670) | name: Owen |
| Én nem bánom ezt a vereséget, sõt...
Így legalább egy ágra került az Alba, ZTE, Szolnok trió. Szerintem a Szolnok összekapja magát, nyer egyszer Egerszegen, és az Alba ellen kinéz egy 5 meccses párharc. | |
/ 2017-05-23 08:07 (156096) | name: lujó |
| Azért azt se felejtsd el,hogy hozzánk sem nagyon jönnek kiváló magyarok.Példa Horti és ha igaz Halász sem váltja meg a világot. Egyszerûen ez a magyar kínálat mert aki számít annak már régen szerzõdése van. Vojvodát meg hagyjuk állítólag 50 misit kap egy évre majd hülye lenne 28 évesen külföldön a kispadot koptatni. Előzmény: Jos (156094) |
1 |
Előzmény: 2017-05-22 22:23:38 (156094) | name: Jos |
| Vojvoda egy IQ harcos, egyszerû gondolkodású srác. Sikerült az elmúlt évek alatt tökéletesen megóvnia magát az idegennyelvek ismeretétõl. Nem érti az idõkéréseket sem, gyakorlatilag ösztönbõl játszik. Labdaigényes, dominálja a csapatot, a légiósok jó részével láthatóan nem találja a közös hangot. Emellett igazi kis káder, talán mindenki emlékszik még az Ivkovicsot védõ nyilatkozatára... Jó helyen van Szolnokon, ahol jó sok pénzt kereshet, cserébe élvezheti a rendszer adta kiváltságokat. Hanyatt meg ne essünk a Kovács-Polyák tandemtõl, ebbõl is látszik, hogy Szolnokra magát komolyan vevõ játékos már nem igazol. | |
/ 2017-05-23 10:11 (156098) | name: lujó |
| A másodedzõvel tárgyalnak így a helyes. Előzmény: krstic (156097) |
1 |
Előzmény: / 2017-05-28 09:30 (156318) | name: lujó |
| Én is veled értek egyet.Ez az ember meg sem közelíti Teót. Előzmény: Martin (156317) |
1 |
Előzmény: 2017-05-28 09:03:43 (156317) | name: Martin |
| Üdv! A csapatot a bajnoki cím vàrományosakėnt emlegettėk. Ez most távolodni làtszik. Màr a Pėcs elleni hazai meccs is mutatta, hogy valami nincs rendjėn.
Ėn mindent vagy semmit alapon, a keddi meccsnek màr nem hàrmas edzõi stábbal futnėk neki, hanem annak magyar tagjàval, akit a jàtėkosok is elfogadnak, ės mėg küzdenėnek is ėrte. Csak ennyit akartam mondani.
| |
/ 2017-05-29 17:31 (156356) | name: lujó |
| Szerinted ki lehet még az a komoly játékos aki szabad? Mindenkinek szerzõdése van aki számít. Előzmény: balldontlie (156345) |
1 |
Előzmény: 2017-05-29 14:48:11 (156345) | name: balldontlie |
| Kovács Szeged. Pedig nálunk is emlegették... Jó lett volna a rotációba. Tudom, nála komolyabb játékost várunk, de akkor is jöhetett volna, 9 pontos átlaga van, ambiciózus fiatal. | |
/ 2017-05-29 18:37 (156360) | name: lujó |
| Én is leigazoltam volna. Azt nem értem,hogy hozzánk miért nem akar jönni senki? Van pénz ,közönség és mégsem jönnek ide a játékosok inkább mennek egy jóval gyengébb csapatba. Előzmény: balldontlie (156358) |
2 |
Előzmény: 2017-05-29 17:49:38 (156358) | name: balldontlie |
| Épp ezért mondom...Én leigazoltam volna. | |
/ 2017-05-29 19:19 (156363) | name: lujó |
| Jó tudom,hogy Te nagyon okos vagy de akkor magyarázd el nekünk is! Előzmény: Bubi_ (156361) |
1 |
Előzmény: 2017-05-29 19:04:22 (156361) | name: Bubi_ |
| Én meg azt nem értem, hogy te miért nem érted! | |
/ 2017-06-16 10:14 (156868) | name: lujó |
| Nem igazán hozzánk tartozik de jártam Szolnokon állítólag ajánlatot tettek Govensnek és Perlnek is. Amennyiben ez bejön akkor nagyon erõs lesz az Olaj. |
1 |
2017-07-02 14:55 (157111) | name: lujó |
| Hatalmas a csend valódi uborkaszezon. Több rivális csapatnál sincs még légiós ugyan úgy mint nálunk. Alba ,ZTE,Körmend eddig 0 külföldi,de Szolnokon is csak Milosevics van. Gondolom egyszerre robban majd a bomba és remélem nagyot fog szólni! |
2 |
2017-07-15 09:55 (157173) | name: lujó |
| Könnyen elõfordulhat,hogy az induló 3 magyar csapatból csak egy jut a csoportkörbe.Elég nagy szívatás ez a beosztás a FIBA részérõl.Pl.ha az elsõ körben összesorsolnak bennünk a Szolnokkal akkor mint kiemeltek milyen elõnyünk lesz? Én nem látok semmilyent sem mert 2 meccs dönt. Előzmény: kadar (157171) |
|
Előzmény: 2017-07-15 00:54:47 (157171) | name: kadar |
| Fociban lehet így van..de kosárban a Fibának gyakorlatilag évek óta fogalma sincs hogy milyen kupát kar egyáltálán szervezni, nemhogy arról hogy mi az a Körmend.. | |
/ 2017-11-12 15:30 (158982) | name: lujó |
| Nehéz rajtad kiigazodni.Egyszer MAFC,egyszer Mte.Nem nagyon vagyunk kíváncsiak egy MAFC-os kutyára. Előzmény: kendeffy (158978) |
|
Előzmény: 2017-11-12 07:38:19 (158978) | name: kendeffy |
| Kint voltam a MAFC-meccsen egy véleményes fújás után Milosevicsnek elgurult a gyógyszere és erre kiküldték a terembõl kiállítással. Utána balhé lett, egybõl rendesen értsd a Szolnoknak fújtak. A második negyedben elõtte 9 és fél percig(!) nem fújtak faultot az Olaj ellen. A harmadik negyedben elkezdtek kompenzálni, és ekkor küldték ki Milosevicset. A végén a MAFC ellen 22 fultot, míg a Szolnok ellen 19-et fújtak. Az Olaj 28 bütit dobott, a MAFC 21-et. Az Olaj nagyon erõs, fel kell kötni a gatyát jövõ héten, és láthatóan ha nem fújnak velük, amit megszoktak, akkor durcáznak. Perry-t pihentették. A MAFC megszorongatta õket de az irányítójuk és a centerük 39 percet játszott és a végén elfáradtak. Fodor Marci volt a legjobb magyarjuk. Erõs csapat az Olaj, minden poszton két játékossal. Ha Milosevics nem játszik, az nem lesz hátrány.
MTE! | |
/ 2017-11-12 17:48 (158986) | name: lujó |
| Valóban szivesen olvasod az irásait? Akkor nézd meg a felvételt és rájössz,hogy a kiállítás nem azért volt mert Milosevicsnek elgurult a gyógyszere.Teljes baromság amit írt. Előzmény: Gábor85 (158984) |
|
Előzmény: 2017-11-12 15:38:17 (158984) | name: Gábor85 |
| Jogodban áll véleményt formálni, de azt légyszi csak a magad nevében tedd. Én szívesen olvastam az írást.
Nem kell agysebésznek lenni, hogy lássa az ember: a srác Pesten élö MTE szurkoló, és mint kosárszeretõ ember sokszor kimegy MAFC meccsre. Nem értem mi ezzel a gondod.
MTE! | |
/ 2017-11-15 10:22 (159019) | name: lujó |
| Véletlenül nem a mi Hortink apjáról beszélsz? Előzmény: spiritknight (159011) |
|
Előzmény: 2017-11-14 19:25:35 (159011) | name: spiritknight |
|
Igen, azt hiszem Horti Gábor elérte ma a magyar sportközvetítés történetének totális mélypontját. Hallgathatatlan, felháborító, szégyenteljes és tûrhetetlen. Nem is értem, hogy a szolnokiak ebbe hogy mehettek bele. Életemben ilyet még nem hallottam.
| |
/ 2017-11-15 11:19 (159022) | name: lujó |
| Köszönöm eddig ezt nem tudtam. Előzmény: krstic (159020) |
|
Előzmény: 2017-11-15 10:26:09 (159020) | name: krstic |
| Nagybátyja.
MTE!!! | |
/ 2018-01-10 10:09 (160038) | name: lujó |
| Hétvégén kinek szurkolsz? Előzmény: kendeffy (160037) |
|
Előzmény: 2018-01-10 10:04:49 (160037) | name: kendeffy |
| Seszták kisvárdai... | |
/ 2018-03-04 09:12 (161319) | name: lujó |
| A 15/4-es mérleg valóban nem rossz.Nem tudom ,hogy tisztában vagy e a további sorsolásunkkal? Szerintem az alapszakasz 4.helye a miénk lesz de nem több. Előzmény: andras_ (161299) |
1 |
Előzmény: 2018-03-03 17:48:35 (161299) | name: andras_ |
| Nem felejtem el, de azokért a gyõzelmekért küzdeni is kellett, másrészt meg a végén az eredmény számít. Azok szerint pedig az idei csapat egy dekával sem rosszabb, mint a tavalyi. Ráadásul abban sincs igazad, hogy csapatemberekkel nem nyerünk meccseket, hiszen csak megnyerjük azért azokat, vagy tényleg magyarázni kell a 15-4-es mérleget?
Az meg, hogy nyáron miért nem léptek az az edzõ felelõssége. Eddig az eredmények nem azt mutatják, hogy annyira rossz lenne a csapat, de azt viszont SEMMI nem indokolja, amit itt egyesek leírnak. | |
/ | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|