2014-02-03 13:05 (135747) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Nem tudtam. Ne haragudj! Előzmény: mindörökké mte (135745) |
|
Előzmény: 2014-02-03 12:33:00 (135745) | name: mindörökké mte |
| Nem, csak sajnos temetésre kellett mennem szombaton Pécsre és nem tudtam menni Zalaegerszegre, viszont annak ellenére, hogy így alakult a meccs, én kíváncsi vagyok rá. | |
/ 2014-02-06 18:38 (135843) | name: hanitib |
| Nem érzem,hogy valaki komolyan venné ezt az egészet. Olyan gála szaga van. :(
|
|
2014-02-06 20:23 (135867) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Ha sérült akkor ezen a gála kupán nem kellene játszatni. Tehát nem sérült. Ki az a hülye aki az egyik kulcs játékosának esetleges sérülését olyan meccseken kockáztatja amit senki nem vesz komolyan (mi sem). És, ha nem sérült akkor irány haza!
Neki ne adjunk 2,5 évre szerzõdést.
Év végéig még bizonyíthat. Nem úgy érzem, hogy akarna.
Cáfoljon meg!
Előzmény: kadar (135859) |
|
Előzmény: 2014-02-06 20:03:00 (135859) | name: kadar |
| Nézzétek El-Amint, ne is a meccset, csak õt, pár percig. Hene nem látja ezt?? Ha sérült akkor nem értem alapból miért játszik, ha nem sérült akkor nem a kispadra hanem a lelátóra ültetném, átöltözés után.. | |
/ 2014-02-06 20:32 (135870) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Arról lemaradtam. Mi volt az? Előzmény: szasza45 (135868) |
|
Előzmény: 2014-02-06 20:29:00 (135868) | name: szasza45 |
| Geri utolsó mondata sok mindenre választ ad... | |
/ 2014-02-06 21:12 (135883) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Ez az egész kupa komolytalan. :( Az összes csapat indiszponált. Szurkoltam, de tulajdonképpen örülök, hogy ebbe a bohóckodásba tovább nem kell részt vennünk. Nálunk még véletlen sem sérül meg senki.
Előzmény: szasza45 (135879) |
|
Előzmény: 2014-02-06 21:09:00 (135879) | name: szasza45 |
| Ilyen indiszponált játékkal nem érdemeltünk gyõzelmet...
Ha lassan kezd helyreállni az anyagi helyzet, akkor kellene egy sportpszichológus is... | |
/ 2014-02-06 21:26 (135891) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Kosárlabdában Magyarországon nem így van. NFL-ben igen. (nem veszít idõkérést) Nálunk független attól, hogy igaza van, vagy nem csak 1x. Előzmény: Owen (135890) |
|
Előzmény: 2014-02-06 21:22:00 (135890) | name: Owen |
| Van ilyenre lehetõség. Én úgy tudom, hogy ha kikéri a pad és igazuk is van, akkor újra kikérhetik. Tehát addig ki lehet kérni, amíg a bírók nekik adnak igazat. | |
/ 2014-02-06 21:31 (135894) | name: hanitib |
| Vagy változott az elmúlt idõben? Előzmény: hanitib (135891) |
|
Előzmény: 2014-02-06 21:26:00 (135891) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Kosárlabdában Magyarországon nem így van. NFL-ben igen. (nem veszít idõkérést) Nálunk független attól, hogy igaza van, vagy nem csak 1x. | |
/ 2014-02-06 21:38 (135895) | name: hanitib |
| Nem vagyok benne biztos, de amikor meghozták ezt a szabályt akkor pont ezen háborogtam, hogy miért nem úgy van, hogyha valakinek igaza van akkor nem veszíti el az újabb lehetõséget. Nem biztos, hogy igazam van, meg persze azóta változhatott is, mert ez már pár éve volt. Rákérdezek és, ha megerõsítenek akkor utána olvasok a szabálykönyvben.
Előzmény: Owen (135893) |
|
Előzmény: 2014-02-06 21:31:00 (135893) | name: Owen |
| Be tudnád másolni, hogy tényleg így van-e? És akkor elhiszem | |
/ 2014-02-07 06:29 (135903) | name: hanitib |
| A versenykiírás értelmében a rájátszástól a rendezõ csapat köteles olyan technikai berendezést biztosítani (merevlemezes képrögzítõ és lejátszó, monitor, fülhallgató) mely alkalmas arra, hogy a mérkõzés egyes jeleneteit a játékvezetõk (akár lassítva is) visszanézhessék.
Olyan mérkõzésen, amelyet a televízió közvetít, a képrögzítõ berendezésnek a TV által közvetítésre küldött jelet kell rögzítenie.
A készüléket a közönségtõl és a csapatpadoktól megfelelõ, védett távolságra kell elhelyezni.
A képrögzítõ berendezés segítségét csak és kizárólag a játékvezetõk vehetik igénybe: a mérkõzés egyes jeleneteit visszanézhetik, és szükség esetén korábbi döntésüket megváltoztathatják az alábbi kategóriákba tartozó esetekben:
- játékrészek utolsó kosarának érvényessége
- 24 mp-es támadóidõ lejártához közeli dobások
- idõmérés illetve a támadó idõ mérése
- kosár értéke
- verekedés, súlyos sportszerûtlenség
- helyesbíthetõ tévedések
A csapatok mérkõzésenként 1-1 alkalommal kérhetik (akkor is, ha esetleg késõbb beigazolódik igazuk), hogy az említett kategóriákba tartozó esetet a játékvezetõk nézzék meg. A kérést a vezetõedzõ teheti meg a jegyzõasztal felé, amíg az esetet követõ holtlabda utáni óraindítással járó idõszakot követõen a labda újra élõvé nem válik (igazodva a helyesbíthetõ tévedések elõírásaihoz). Ilyenkor a játékvezetõknek meg kell nézniük a vitás esetet.
Minden más esetben kizárólag az elsõ játékvezetõ és/vagy az adott ítéletet meghozó (azért felelõs) játékvezetõ joga eldönteni, hogy igénybe veszi-e a videó segítségét.
A videó használatának a lehetõ leggyorsabban, a mérkõzés minimális késleltetésével kell megtörténnie. A vitás jelentek megtekintésén a játékvezetõ kérésére legfeljebb a komisszár, a jegyzõ és az idõmérõk vehetnek részt. A csapatok nem képviseltethetik magukat.
Olyan eseményre, mellyel kapcsolatban a játékvezetõk a helyszínen már igénybe vették a technikai berendezés segítségét, video alapján óvást alapozni nem lehet!
Előzmény: Owen (135899) |
|
Előzmény: 2014-02-06 22:04:00 (135899) | name: Owen |
| Jó, mert én sem vagyok benne teljesen biztos. | |
/ 2014-02-15 19:12 (136052) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Hene, Grebenár, El-Amin. :( |
|
2014-02-15 19:31 (136067) | name: hanitib |
| Azért valami irányító kell, mert...
Előzmény: krstic (136054) |
|
Előzmény: 2014-02-15 19:13:00 (136054) | name: krstic |
| Wisseh | |
/ 2014-02-15 20:08 (136074) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Mélységesen csalódott vagyok. Nem a vereség ténye miatt. (persze azért is) A mutatott játék miatt. Kéne irányító ahogy mondtátok. Kéne Fepu. Kéne a Török. Végül is nincs nagy tragédia. 7. helyrõl nem lehetetlen. (1 légiósnak menni kell)
Amúgy a helyünkön vagyunk. Kicsit javulni kell!
|
|
2014-02-21 18:55 (136178) | name: hanitib |
| A Sopron meccse szerintem nekünk nem oszt nem szoroz. A KTE meg vezet. Igaz már csak 3-al. Nekünk a vereségük lenne jó. Nem? És, hogy izgalom maradjon ahhoz holnap nyerni kellene. Nem lesz könnyû. Előzmény: vargabee (136177) |
|
Előzmény: 2014-02-21 18:46:00 (136177) | name: vargabee |
| Kozben talan a sopron es a kecskemet is nekunk jatszik... Csakhogy legyen meg izgalom az utolso forduloban is ;) | |
/ 2014-02-22 07:02 (136187) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Tegnap volt még egy nem túl sanszos esélyünk, de mivel nyert a KTE ezzel az már kilõve. Marad így az általad említett. Nagy tételben nem fogadnék rá. Persze lehet idén is szerencsénk. Ettõl függetlenül igazad van abban, hogy a mai meccs fontos, mert akkor elég nagy lesz az elõnyünk, hogy a 7. hely biztos legyen. Előzmény: mex63 (136181) |
|
Előzmény: 2014-02-21 21:47:00 (136181) | name: mex63 |
| A mai kecskeméti gyõzelemmel a Sopron az ötben van, nekünk egy maradt a felsõházhoz: kétszer gyõzni, a Kaposnak kétszer kikapni, nem nagy esélynek tûnik.
A két gyõzelem viszont ahhoz kell(ene), hogy 3-4 meccs elõny birtokában "nyugodtabban" játszhassunk a 7. helyért (a 8. jelenleg talán arra lenne jó, hogy idén látnánk min. egyszer a Szolnokot Körmenden játszani).
Azt meg sejtettem, hogy az Ultras nem fogja ennyiben-annyiban hagyni a dolgot...
| |
/ 2014-02-23 09:26 (136238) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Ahhoz képest, hogy milyen volt az elmúlt 2 meccs ez azért már biztató. Tegnap jól meccselt a Hene is. Finoman fogalmazva ez nem mindig sikerül neki. Ne felejtsük el azt sem, hogy ez a Falco bûn gyenge. Bízzunk benne, hogy ezen az úton halad tovább a csapat.
A tegnapi gyõzelemhez gratuláció jár mindenkinek.
MTE! |
|
Előzmény: 2014-03-05 21:43:00 (136545) | name: kovacssandor09@vivadsl.hu | town : Körmend |
| Amit nem értek: miért kellett az utolsó támadásunknál triplára menni?
Elég lett volna egy-egyezni,a vége elõtt 5 másodperccel megindulni El-Aminnak,gól jó(+1 esetleg) miért nem jó ilyenkor???
Nem tartotta egy kicsit sokáig a labdát kézben Mu,lepattintás nélkül?Szerintem itt is van idõhatár,talán az is 5 mp.
| |
/ 2014-03-26 19:56 (136913) | name: hanitib | town : Szombathely |
| És ki fog az új csarnokba járni?!
Egyébként teljesen egyet értek veled. Ez a csapat nem erre hivatott.
De vannak akik miatt itt tart. :( Előzmény: rokob (136902) |
|
Előzmény: 2014-03-26 18:54:00 (136902) | name: rokob |
| Elõször is grat a Pécsnek. Ami itt megy Körmenden az már nem állapot. Ne legyünk már elfogultak, maradjunk a realitások talaján.Elõttem már sokan megfogalmazták, legyen vége részünkrõl ennek a bajnokságnak. Tényleg neki lehet állni a csarnok átépítésének. Nem bántok most senkit, de ahol ilyen légiósok vannak, az a csapat többre hívatott.Nem kell itt álmokat dédelgetni, mégha be is jutnánk az 1-8 közé. Pofozógépek lennénk.Nem akarok belemenni a szakmai dolgokba, mert annyira nem értek hozzá. De ezzel az állománnyal nem itt lenne a helyünk.A csapatnak sok sikert a továbbiakban- szurkolok értetek- de most már nagyon idõszerû lenne 1-2 dolgon elgondolkodni.
Hajrá MTE! | |
/ 2014-03-27 19:55 (136958) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Bár én nem a 80-90-es évek Körmendjébe szerettem bele. Nem voltam ott egyetlenegy gyõztes bajnoki döntõn sem. 2007-ben Falcos barátaim csábítottak ki az elsõ meccsre. (Miért pirosban mentem az hosszú történet) Megszerettem azt a csapatot azt a szurkolást azt a miliõt.Ezek után, amikor Frankfurtban dolgoztam úgy idõzítettem a hétvégéimet, hogy, azon a hétvégén itthon legyek amikor hazai meccs van.Azután Gyõrbe kerültem. Ha tehettem onnan is elindultam a közelben lévõ meccsekre. A körmendieken kívül (Sopron, Fehérvár, ZTE, Szombathely) Persze azért ez onnan sem volt egyszerû. Most szombathelyiként úgy döntöttem, hogy nem nézem meg a szombathelyi meccsünket. (lehet csak a pillanatnyi elkeseredés beszél belõlem)
Bár meggyõznének addig a fiúk, hogy mégis érdemes!
Ha így folytatódik hamarosan nem a bojkott miatt lesz üres a lelátó. |
|
2014-04-03 21:34 (137144) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Ez tipikus Fidesz duma. De nem politikát akarok ebbe az egészbe belevinni. Ha nem szólt volna a Bebes egy szót sem akkor annak jobban örültem volna. Előzmény: zoller (137143) |
|
Előzmény: / 2014-04-06 21:39 (137191) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Csak a sok jóból nehogy gyomorrontás legyen! :) Előzmény: Oszi (137179) |
|
Előzmény: 2014-04-06 20:13:00 (137179) | name: Oszi | town : Stuttgart |
| Nyugalom emberek, mindjárt nyer a Fidesz aztán lesz itt minden mi szem szájnak ingere. :) | |
/ 2014-04-09 19:48 (137237) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Azért most tehetne egy szívességet nekünk a Falco. :) |
|
2014-08-13 10:22 (138513) | name: hanitib | town : szombathely |
| Optimista értelmezés. Úgy is értelmezhetjük a jövõ idõt, hogy még nincsenek itt.Ami igaz,mert késõbb csatlakoznak a kerethez. Amúgy legyen igazad. Előzmény: Gömb (138512) |
|
Előzmény: 2014-08-13 02:37:00 (138512) | name: Gömb |
| Szuper képek, szuper infók!Köszi õket!
A Vasnépés cikket, ha figyelmesen olvassuk, akkor úgy fogalmaznak, hogy 4-en maradnak a keretben, melléjük újak érkeznek. Ez azt jelenti, hogy lesz még, mivel nem múltidõben van, hogy érkeztek. Ráadásul 10 felnõtt játékosunk van, azt írja, vagyis kettõ még érkezik. Ez jó hír! Komoly rotációs lehetõségeink lesznek!
Basszus, ha így megy bajnokok leszünk!!!Ráadásul a szuper király új csarnokban!
Csak így tovább!!!! MTE!!!!!! | |
/ 2014-08-15 23:03 (138543) | name: hanitib | town : Szombatehely |
| Lehet egy életre elmegy a kedvük a kosárlabdától, ha ilyen fiatalon egy-két esetleges sérülés miatt 20 percig bekerülnek a darálóba. Idõvel be kell építeni õket a felnõtt csapatba, de õk azért még fiatalok. Az én véleményem is az, hogy kell még valaki honosított. Ha amerikai lenne, nem lennék szomorú. |
|
2014-08-18 15:01 (138571) | name: hanitib | town : Szombathely |
| A Wikipédia oldal bõvítésére bárkinek van lehetõsége. Neked is. :) Előzmény: pote (138569) |
|
Előzmény: 2014-08-18 14:36:51 (138569) | name: pote |
| egyszerûen nem tudom elképzelni, h nem lehet leülni és szépen megbeszélni a feladatokat!
sztem ciki, ha nincs fb-oldala egy nb1-es klubnak!
csak egy példa:
vmelyik leendõ légiósunk tájékozódni akar a klubról, aztán mintha nem létezne.
btw, a wikipédia oldalt is frissíteni/bõvíteni kellene!
ezek mind-mind minimális befektetéssel hoznak nagyon sok szimpatizánst!
ne dugjuk már a homokba a fejünket, mintha nem létezne internet!
emtée
| |
/ 2014-08-18 15:05 (138572) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Hogy így felemlegetted a Wikipédiát. Az oldal elsõ ránézésre eléggé frissnek tûnik. Előzmény: pote (138569) |
|
Előzmény: 2014-08-18 14:36:51 (138569) | name: pote |
| egyszerûen nem tudom elképzelni, h nem lehet leülni és szépen megbeszélni a feladatokat!
sztem ciki, ha nincs fb-oldala egy nb1-es klubnak!
csak egy példa:
vmelyik leendõ légiósunk tájékozódni akar a klubról, aztán mintha nem létezne.
btw, a wikipédia oldalt is frissíteni/bõvíteni kellene!
ezek mind-mind minimális befektetéssel hoznak nagyon sok szimpatizánst!
ne dugjuk már a homokba a fejünket, mintha nem létezne internet!
emtée
| |
/ 2014-08-27 21:42 (138644) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Majdnem sikerült az EB.
A játékvezetõk nem voltak velünk. :( |
|
2014-09-03 17:34 (138745) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Legyünk õszinték.
Kihasználtuk a honosítás adta lehetõséget. Rendben is van ez így. Viszont a honosítottjaink 3. légiós nélkül édes kevesek lesznek. Egész eddig úgy éreztem, hogy ütõs csapat lehet, mert az érkezõ magyar felmenõkkel rendelkezõ légiósok nem tûnnek rossznak. Persze majd elválik mit tudnak. Az kezdõ 5 sem tûnik kutyaütõnek. De Cooke (vagy valaki más) nélkül megint úgy érzem, hogy ez nem lesz sokra elég. Persze a magyar válogatott sem a legerõsebb felállásban remekelt.
Sebaj. Egy közhellyel élve "Úgy még nem volt, hogy ne lett volna sehogy."
Hajrá! |
|
2014-09-12 22:34 (138895) | name: hanitib |
| Általában egyet szoktam érteni angol honi szurkoló társunkkal, de most én is úgy gondolom, hogy ez azért túlzás lenne. Előzmény: egyed11 (138891) |
|
Előzmény: 2014-09-12 17:06:36 (138891) | name: egyed11 |
| Valóban elõfordult már, hogy egyes csapatok más pályán voltak "albérletben". Viszont én (és bizton állítom, még sokan mások) nem mennék "hazai" meccsre se a zsárgákhoz, se a sithekhez. :D Amúgy meg a képlet egyszerû: el lehet menni idegenbe, és nem kell várni x hetet... "aszt Jóság van". ;) | |
/ 2014-09-13 20:07 (138925) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Palánk alatt ez nagyon kevés lesz.
|
|
Előzmény: 2014-09-25 17:17:54 (139248) | name: reddevilsne... |
| Úgy beszéltek itt,mintha én csináltam volna... :-) Akármilyen hihetetlen,de nem. :-))) | |
/ Előzmény: 2014-09-25 19:26:30 (139250) | name: reddevilsne... |
| És? | |
/ 2014-09-25 22:17 (139260) | name: hanitib | town : Szombathely |
| A hozzászólásomban nem volt bántó szándék. Csak kimondtam azt amit gondolok. Azért Õt cseszegetik, mert Õ tette fel a videót. Én még csak negatív kritikát sem fogalmaztam meg a "dallal" kapcsolatban. Előzmény: watson (139254) |
|
Előzmény: 2014-09-25 20:55:03 (139254) | name: watson |
| Jót akart.Ki ezt szereti ki azt. | |
/ 2014-09-26 21:49 (139300) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Kutya macska nem fogja a lakcímkártyát nézegetni. A személyi igazolvány összehasonlítása 5 másodperc (nyilván nem fogják a születési dátumtól az anyja nevén át a lakcímig mindent összehasonlítani, csak a nevet) ha mindenki elõre elõveszi az igazolványát.3 hellyel számolva 1500/3x5/60=42 perc. Azt nem számoltam, hogy a belépõk felét arcról ismerik, így ott kb 2 másodperc a beléptetés (mint eddig). A névre kell rákukkantani. Nyilván lassabb mint eddig, de nem az utolsó percben érkezik mindenki. Nem kell a hangulatkeltés. Rendben mûködik majd minden. Előzmény: Bubi_ (139298) |
|
Előzmény: 2014-09-26 21:27:12 (139298) | name: Bubi_ |
| Jonny!
Valaki átgondolta ennek a rendszernek a mûködését? Szerinted mennyi idõ valakinek a személyi igazolványát és lakcímkártyáját ellenõrizni és összehasonlítani a gépi adattal? tegyük fel, hogy 1 perc és legyünk derûlátóak, hogy 1500 ember jelenik meg, hogy meccset nézzen és azt is tételezzük fel, hogy lesz 10 terminál, ebben az esetben 150 percet vesz igénybe a beengedésre. Ez hányaveti számolás után mintegy 2,5 óra folyamatos ellenõrzés! A meccs sem tart addig! Már javában isznak a Monetban, a Boxiék tolják be a lelátókat és még akkor is lesz néhány ember, aki megy be töretlenûl!
Lesznek izgalmas jelenetek a beengedésnél legalább, ha a pályán nem is!
Nem hiszem, hogy ennek az ellenõrzését épeszû ember komolyan gondolta! | |
/ 2014-09-27 09:08 (139303) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Még nem kellett 2,5 órát sorban állni senkinek. Majd, ha kell akkor moroghatunk. Valószínûleg lesz megoldás mindenre. A 2 másodperccel nem is számoltam, hanem 5-tel. Csak megjegyeztem, hogy a belépõk egy jelentõs részénél akár annyi idõ alatt is megvalósulhat. A beléptetésnél én általában ugyanazokkal az emberekkel szoktam találkozni. Én csak a beléptetés problémáját tompítottam. Lehet, hogy kicsit majd korábban kell érkezni, de úgy gondolom, hogy elfogadható lesz. Lehet, hogy az 1. egy-két meccs problémás lesz, de, ha mindenki úgy áll hozzá (szurkolók is) , hogy türelmes akkor szerintem megoldódik. Nem kell elõre aggódni. A vak is azt mondta, hogy majd meglássuk. Előzmény: Bubi_ (139301) |
|
Előzmény: 2014-09-27 07:47:11 (139301) | name: Bubi_ |
| Hangulatkeltés? Örülök, hogy ha kelthetek olyan hangulatot , hogy valaki végiggondolja legalább, hogy hogyan fogják az ellenõrzést végigvinni!
Mindenesetre az általad leírt 2 másodperc arra mindenképpen elég, hogy az ellenõrzõ beszarjon, de arra nem, hogy ellenõrizzen! Márpedig Jonny azt írta, hogy ellenõrizni fogják!
Olyan baromság, meg, hogy mindenkit ismernek?
1. A biztonságiaknál elég nagy a fluktuáció, van néhány törzsgárda, aztán a többiek sûrûn változnak, így a személyes ismeret is elég csekély, én nem lennék abban biztos, hogy akad egy ember is, akit bármelyik biztonságis ismer úgy, hogy a neve mellé még tudja a lakcímét is legalább(és ne mond, hogy nem kell a lakcímet ellenõrizni, mert itt a korábban leírtak szerint azt az adatot tárolják, ergo ellenõrizni kell, mert egyébként minek tárolnák, ha nem ennek céljából)
2. Gyakorlatilag nem most fog elkezdõdni a körmendi kosárlabda, néhány meccsen már voltunk és jó esetben a fõbejárat felõli oldalon a 2 gépbõl ha 1 mûködött, akkor már földhöz vertük magunkat a gyönyörtõl! Ezt lehet hangulatkeltésnek nevezni, csak legfeljebb nem érdemes!
3. Még nem hallottam semmit a jeggyel érkezõkrõl. Õk milyen "macerának lesznek kitéve? nekik minden esetben külön fel fogják vinni a személyes adatokat? Ha igen, az is megy-e 2 másodperc alatt, vagy sem?
4. Ha nem lesz adatrögzítés, akkor a bérleteseket szopatják? Ha én veszek 10 jegyet, akkor hogyan fog ez megtörténni az ellenõrzõs és a "leszarom" rendszerben?
Szóval lehetne ezt ellenõrizni egyszerûen, de így szerintem nagyon lassú lesz, de semmiképpen nem elegendõ az általad vázolt 3 terminál.
Aztán ott van a szünet utáni ki és beléptetés?
Nem ragozom tovább, de lásd be, hogy meggondolás nélkül ítéltél, én remélem, hogy Te leszel az egyetlen hõbölgõ, aki nem fog tudni bemenni idõben és másnak sikerülni fog!
na csá!
| |
/ 2014-09-29 21:22 (139395) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Én még a Kolerics gyerekben is látok fantáziát. A dobásokban javulhatna kicsit. Küzdött. Lehet meghosszabbítanám a próbajátékát. Tulajdonképpen most csak a "légiósok" hozták le a meccset (mert csak õk játszottak). Utolsó negyed második felét center nélkül játszottuk végig. |
|
2014-10-11 17:24 (139545) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Javítani kellene a 2 és 1 pontos mutatón és nem lenne semmi gond. A 3 pontos rendben van. Lehet, hogy nagyon keményen védekezik az ellenfél azért van a sok hibájuk, de ezt úgy lehet kihasználni, ha legalább a büntiket bedobjuk.
Hajrá! |
|
2014-10-13 11:50 (139585) | name: hanitib | town : Szombathely |
| 1 pontunk így is van. :( Előzmény: reddevilsne... (139584) |
|
Előzmény: 2014-10-13 11:46:29 (139584) | name: reddevilsne... |
| Maradhatott volna is az x,akkor lenne egy pontunk. :-D | |
/ 2014-10-22 18:17 (139818) | name: hanitib | town : Szombathely |
| A védekezésünkkel valami gond lehet. :( |
|
2014-10-22 19:45 (139853) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Legalább sok pontot dobtunk. :( |
|
2014-10-23 21:38 (139962) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Ennél rosszabb nem történhetett volna. :( |
|
2014-10-27 21:45 (140192) | name: hanitib | town : Szombathely |
| De! Krivi! Előzmény: Mitya (140173) |
|
Előzmény: 2014-10-27 18:52:06 (140173) | name: Mitya |
| Nem hiszem el,hogy ennyire balfasz a körmendi vezetõség!Megint egy idegen edzõt szerzõdtet,ahelyett,hogy körmendi kötõdésû szakembert hoznának,ráadásul elméleti szakembert,aki még doktor is!Hány év kell még,hogy belássák?Idegennek itt még nem termett babér! | |
/ 2014-10-29 19:02 (140229) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Kispóroltak belõle ezt azt, mint a Szombathelyen, (szerencsére nem lett tragédia a vége, remélem itt sem lesz) illetve mint minden magyar beruházásnál. Sokba fáj amit ennek annak vissza kell adni. Ha a 700 millából csak egy részébõl kell megépíteni az akkor sajnos ilyen. Ez a magyar valóság. Legalább akkor nem a Falcoval kezdünk itthon. :( De majd elintézik. Magyarországon minden megtörténhet. |
|
2014-10-29 21:51 (140235) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Sajnálom, hogy félreértettek! Ezért bocsánatot kérek!
Nem a gondoltam, hogy a klub pénzeket rakott volna el a csarnoképítés költségébõl. Amire gondoltam az sajnos az elmúlt 20 év nagypolitikájára utalt.
Ifj. Hani Tibor Előzmény: hanitib (140229) |
|
Előzmény: 2014-10-29 19:02:00 (140229) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Kispóroltak belõle ezt azt, mint a Szombathelyen, (szerencsére nem lett tragédia a vége, remélem itt sem lesz) illetve mint minden magyar beruházásnál. Sokba fáj amit ennek annak vissza kell adni. Ha a 700 millából csak egy részébõl kell megépíteni az akkor sajnos ilyen. Ez a magyar valóság. Legalább akkor nem a Falcoval kezdünk itthon. :( De majd elintézik. Magyarországon minden megtörténhet. | |
/ 2014-10-31 20:51 (140277) | name: hanitib |
| 1/9 11/25 Ezzel kellene kezdeni valamit. Ez nem képesség kérdése. Remélem most ezen nem megy el! |
|
2014-10-31 21:02 (140289) | name: hanitib |
| Szerencsére nem. Megvan! Végre.
Bár Lemont leszámítva 10/16 nem is olyan tragikus.
A küzdés megvolt. És a gyõzelem is. Remélem elindulunk elõre! |
|
2014-11-01 00:04 (140303) | name: hanitib | town : Szombathely |
| De, ha így folytatja még sokszor fogunk kikapni. Még akkor is, ha a játékával semmi gond nincs. Azért nem tökéletes, de rendben van. Büntetõzni, ha nem tanul meg, vagy nem szedi fejben össze magát sok meccset bukhatunk még miatta. Előzmény: spiritknight (140299) |
|
Előzmény: 2014-10-31 22:19:24 (140299) | name: spiritknight |
|
Persze, hogy kikapunk, de ekkora különbséget én még életemben nem láttam. A százaléka sem egy kifutott szezon, mert az utolsó kettõ a legjobb.
| |
/ 2014-11-08 18:28 (140587) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Én is pont erre gondoltam. De remélhetõleg nem! Előzmény: psz (140586) |
|
Előzmény: 2014-11-08 18:26:04 (140586) | name: psz |
| Az eddigi teljesítmény parádés! Mindenben jobbak vagyunk! A lehetõ legrosszabbkor jött a csapatnak ez a mûszaki hiba, de remélem nem zavarja meg a fiúkat.
MTE | |
/ 2014-11-09 00:10 (140671) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Sajnos ez benne volt. A csarnokról, szurkolásról majd ha élõben látom hallom és magam is hozzá tudok tenni. Ma este szerencsére nem indultam ek Körmendre, és nem a vereség mmiat, hanem mert nem jutottam volna be. Papírforma eredmény született. Persze jó lett volna ma nyerni, de ez a mai vereség ugyan fájó, de nem tragikus.
|
|
2014-11-11 20:43 (140763) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Ezt azért ugye nem gondoltad komolyan?! Lenne El-ami és nem lenne csapat. Talán most van, még ha nem is tökéletes. Zsarkó nem biztos, hogy rossz ötlet. Előzmény: bunki (140761) |
|
Előzmény: 2014-11-11 20:20:21 (140761) | name: bunki |
| Zsarkot, El-amint vissza hoznám, nem lenne ellenfelünk. | |
/ 2014-11-12 11:45 (140779) | name: hanitib | town : Szombathely |
| Hát nem tudom. Nekem nem tetszett az a hozzáállás amit õ képviselt, de ettõl még nem biztos, hogy igazam van. Nem rossz ez a csapat.
Előzmény: bunki (140765) |
|
Előzmény: 2014-11-11 21:17:45 (140765) | name: bunki |
| Valóban nem kimondottan csapatjátékos de adnák neki két hónap próbaidõt, mert ha van mellette jó játékos szerintem be tudna illeszkedni. | |
/ | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|