2012-10-26 18:55 (126158) | name: Gábor85 |
| Farkas Attival mi van? |
|
2012-10-26 19:17 (126161) | name: Gábor85 |
| Rengeteg pontot kapunk... Amúgy meg le a kalappal eddig így látatlanban, jól tartják magukat a srácok. |
|
2012-10-31 08:13 (126240) | name: Gábor85 |
| Kedves Szurkolótársak!
Ahhoz képest, hogy holnap megyei rangadó, nagyon nagy csend van itt a vendégkönyvben. Nem tudom ez minek tudható be, az eddigi gyengébb szereplésnek, a hülye idõpontnak, vagy valami másnak... Valaki írta itt még korábban, hogy november 1-re való tekintettel õ és a barátai bizony ki sem nyitják szájukat a meccsen. Remélem, aki elsõ feindulásból így gondolkodott, most már meggondolta magát. Ezzel ugyanis senki mással nem szúrunk ki, csak a saját csapatunkkal. Mert nekik most aztán minden segítségre szükségük lesz, hogy legyûrjék a szomszédokat. Az idei hazai meccseken eddig mindkettõn öröm volt körmendinek lenni a lelátón. Legyen így most is, buzdítsuk megállás nélkül a csapatot. Jön velem vagy 5 elsõ meccses barátom, remélem õket is úgy megfogja a hangulat, mint 15 éve engem. Mindennek a tetejében 5sörbe fogadtam egy falcos cimborámmal a gyõzelmünkre, úgyhogy nincs mese, be kell húzni!! :) Rajtunk ne múljon! Aki tud jöjjön és eressze ki a hangját! Remélem ahogy nem is olyan rég, most is annyian leszünk, hogy egy tût sem lehet leejteni, remélem a végén Fepu sírni fog, amikor egy légióssal biztos alsóháziként megvertük a jóval esélyesebb Falco-t, remélem Kuttor megismétli élete meccsét (tudjátok, az a 100-99-es gyõzelem). De ha mi nem segítünk ahogy tudunk, akkor esélyünk sem lesz. Érezzük át a felelõsségünket!!
Hajrá Körmend!!!! |
|
2012-11-01 15:02 (126277) | name: Gábor85 |
| Én úgy gondolom, hogy jó lenne, ha fergeteges hangulat lenne most is. Elvégre ma nem gyásznap van, hanem az emlékezés napja. A trágár rigmusokat lehetne kerülni, de egy mindent elsöprõ szurkolás szerintem bele kell, hogy férjen a mai napba. Sok szerettünk és nem egy egykori játékos van akik fentrõl nézik a meccset, szerintem õk is örülnének a jó hangulatnak... Előzmény: acélszív (126269) |
|
Előzmény: 2012-11-01 14:33:00 (126269) | name: acélszív |
| Akkor lesz ma valami szervezett szurkolás, vagy nem?
Személy szerint nekem is nehéz lenne eldöntenem, ha ott lennék...
Egy elsõ negyedes csendben állás esetleg finom utalásféleképpen a tv felé, hogy nem a legjobb idõpontot találták ki a mérkõzés megrendezésére?
Legalább ne a filkó elleni meccsen lenne ez a helyzet, nem egyszerû, na. | |
/ 2012-11-02 13:19 (126331) | name: Gábor85 |
| Nekem alapjában véve tetszett a játéka. Nem tûnik egy vajkezû gyereknek, de védekezésben baromi jó volt szerintem. Gyors, egy-az egyben nem tudta a "legenda" sem megverni. Jó fizikumú gyerek, annak ellenére, hogy nem túl magas. És azért úgy tûnt, hogy a labda is jó helyen van nála. Szóval nekem így elsõre bejött. Nem tudom mennyi az ára, de szerintem jobban használható, mint Brown. Aki egyébként egy baromi szimpatikus srác, kérdés még hogy az esetleges elküldése milyen anyagi terhekkel járna. Mert ha plusz költség, akkor inkább marad Õ. Végülis elvileg válság kezelés zajlik vagy mi. Kérdés már csak az, hogy Hene hogy áll a témához... MTE!!! Előzmény: Owen (126330) |
|
Előzmény: 2012-11-02 12:57:00 (126330) | name: Owen |
| Csak engem nem gyõzött meg Simpson? Persze tudom, hogy a héten jött meg, hogy nincs összeszokva a csapattal. De sokszor az is nehéz volt számára, hogy elszakadjon az emberétõl. 1-1-ezni nem nagyon tud. Nem lesz õ túl pici a EC-ben? PBL liga ahonnan jött sem túl jó liga. | |
/ 2012-11-06 13:39 (126386) | name: Gábor85 |
| LEhet, hogy kicsit súlytalan, de ezt sejteni lehetett látva a testalkatát... Viszont nagyon jó keze van, gondolom a drog eltiltása után nem is lehet túl drága... Én azt mondanám ne cserélgessünk ha nem muszáj, lehet a csapattársak is megkedvelték stb. Ha van pár forintunk fölösleges, azt inkább költsük az adósságrendezésre... Előzmény: kovacssandor09@vivadsl.hu (126384) |
|
Előzmény: 2012-11-06 13:30:00 (126384) | name: kovacssandor09@vivadsl.hu | town : Körmend |
| Tényleg nehéz ügy,pro és kontra(+ közlekedés rendészeti ügy is lett).
Amúgy,ha minden meccsen dob 30 pontot,lekap egy tucat lepit,tõlem koccanhatna minden meccs elõtt :)))Csodálom,hogy egy ilyen éjszaka után így tudott játszani a filkó ellen.
Számomra sajnos Shaw játéka egy hatalmas kérdõjel.Az aláírt szerzõdése után komolyan visszaesett,eléggé súlytalannak érzem mind két palánk alatt.Már jóval olcsóbbak a cenyák,nem kellene esetleg ebben is gondolkodni?
Ma este pedig mindent bele!!Játsszunk felszabadultan.
| |
/ 2012-11-06 20:33 (126423) | name: Gábor85 |
| Nem megbántva senkit: Tatu és Golomán Gyuri pályára küldése nem juttatja eszetekbe, hogy lehet nem is akartunk ma semmiképp nyerni? Egyértelmû, hogy a Nyíregy meccs fontosabb. Nem is zavarna ez különösebben. Csak kíváncsi vagyok, én vagyok-e egyedül ilyen paranoiás. :) |
|
2012-11-08 20:02 (126500) | name: Gábor85 |
| Úgy látszik sok volt a rengeteg utazás és a keddi meccs... De nem baj, maradjunk most is a csapat mögött. Kedden helyt kell állni amennyire lehet, utána szombaton pedig a Debrecen ellen be kell húzni, bármi lesz is... Nem gondoltam volna, hogy egy Debrecen meccsen kell egyszer teljes szívbõl szurkolni, de ezt is megéltük... Ha már így alakult, tegyük oda magunkat majd mi is!!! MTE! |
|
2012-11-11 13:05 (126536) | name: Gábor85 |
| A bérletek a nemzetközi kupameccsekre a világon sehol, semmilyen sportágban nem érvényesek. Amúgy meg amikor valaki megvette a bérletet ezt már tudhatta, hiszen ezt a klub elõzõleg közölte! Mindenkinek lelke rajta, hogy jön e... |
|
2012-11-12 22:58 (126562) | name: Gábor85 |
| Szerintem ne dobálózzunk az áruló kifejezéssel, súlyos szavak ezek... Isti sok mindent kapott itt az elmúlt szezonban, nagyrészt a jelenleg is hivatalban lévõ vezetõinktõl, amit nem érdemelt meg. Igaza van az elõttem szólónak, semmi nem fekete és fehér. Biztosan õ is hibázott... Õ olyan ember, aki nehezen viseli ha igazságtalanok vele. Pedig aki kicsit is tisztában van az itteni helyzettel, az tudja, hogy ebben bizony nem volt hiány...
De lényeg a lényeg, holnap legyünk nagyon sokan, szurkoljunk ahogy a csövön kifér, a csapat haljon meg a pályán, akkor nagy baj nem lehet! MTE!!! Előzmény: kobe (126558) |
|
Előzmény: 2012-11-12 22:31:00 (126558) | name: kobe |
| Tudom, hogy most kapni fogok, de Isti a szememben árulóvá vált!
Sérülten felkaroltuk, kijelentette, hogy Magyarországon csak a Körmend. Ezek után itt, mikor baj lett, itt hagyta a csapatot a sz@rban.
Feput ezért tisztelem, biztos el tudott volna menni egy, a bentmaradásnál nagyobb célt kitûzött csapathoz, de õ maradt, ellenben Fepuval, õ ajánlotta magát, hogy mehessen.
MTE!!! | |
/ Előzmény: / 2012-11-24 19:44 (126760) | name: Gábor85 |
| Bell valószínûleg nagyon drága nekünk. Amúgy meg kb. azt kapjuk, amire a szezon elõtt számítottunk. Akkor kitartást ígértünk. TARTSUK BE!!!!!!
MTE!!!! Előzmény: Miluboy (126759) |
|
Előzmény: 2012-11-24 19:42:00 (126759) | name: Miluboy |
| Bell az kéne ide... | |
/ 2012-11-25 17:28 (126793) | name: Gábor85 |
| Azért kezeljük helyén a dolgokat. Idén az alapkoncepció, hogy 3 OLCSÓ légióssal dolgozunk. Az olcsó légiós tipikus alakjának Simpson felel meg, aki küzd, hajt, néha elsül a keze, akar védekezni, de nagy átlagban nem lehet tõle 20 pontokat várni. Shaw és Buljan hozzák a 20 pontokat illetve a 10 körüli lepattanókat, de õket pont azért sikerülhetett megszerezni, mert a védekezésük úgymond kritikán aluli. Ha még ehhez a támadójátékhoz egy jó közepes védekezés is társulna náluk, AKKOR MÁR NEM TUDNÁNK ÕKET MEGFIZETNI. Azon lehet gondolkodni, hogy 2 fakezû, de hajtós center jobb lenne-e náluk... De ezt én nem tudom megítélni.
Azok a szurkolók, akik pedig szezon közben lemorzsolódnak, nekem nem hiányoznak. Akkor sem jöjjenek majd, ha már jól megy a csapatnak. Aki nem veszik ki a részét a kudarcokból, az a sikereknél sem legygen ott. Jó hangulat nélkülük is tud lenni. A Szolnok ellen sem voltunk 1200nál többen, mégis olyan szurkolás volt az utolsó negyedben, amilyen már nagyon régen. MERT ILYET CSAK AZ IGAZI KÖRMENDIEK TUDNAK ÖSSZEHOZNI. CSAK RÁJUK VAN SZÜKSÉG, MÁSOKRA NINCS!!! Igazi Körmendivé pedig bárki válhat, aki nem hagyja cserben a csapatot akkor sem, ha nem jönnek az eredmények!
MTE!!! |
|
2012-11-27 13:54 (126832) | name: Gábor85 |
| Aki nem olvasta volna, tessék az a bizonyos komment:
"Sziasztok,
Marosvasarhelyrol irok. A Temesvar koztudottan magyargyulolo csapat. Itt konkretan a csapatra is gondolok. Tavaly Csikszeredaban, ahol ugye koztudottan sok a magyar, szo szerint beszartak az oltozobe, majd felkentek a falra. Legyetek ovatosak! En az idei meccsunkon mar kitettem egy bannert, hogy a Nagy Dolgokat nem az oltozoben kell elvegezni. Sok sikert, jo lenne a csoportban legalabb egy gyozelem.
Udv,
Molnar-Tamas Laszlo"
Remélem a csapat is tisztában van, hogy mennyire szeretik ezek kis hazánkat. Amúgy úgy gondolom ma már gyõzhetünk, hiszen a továbbjutás gyakorlatilag elszállt. Ha meg esetleg gyõzünk ma is és Szolnokon is, akkor majd leadjuk az Oldenburgnak a meccset az utolsó fordulóban, ha minden kötél szakad. :) :) :)
MTE!!!!
|
|
2012-11-28 22:02 (126876) | name: Gábor85 |
| Teljesen egyet értek. Tény, hogy lassan, de biztosan fogyunk. Igazi régi idõket idézõ hangulat pedig talán csak a Falco meccseken van, meg néha-néha a rájátszásban. Lehet sovány vigasz, de még így is talán nálunk van a legjobb hangulat a meccseken. A dunántúl szinte összes csarnokában megfordultam már nem egyszer, de a nálunk tapasztalható JELENLEGI atmoszférát sem tudják sehol megközelíteni. Most nem a Debrecen meccsre gondolok, hanem pl. a másik 3 bajnoki meccsünkre, Szolnok elleni EC meccs, tegnapi utolsó negyed akár... Persze nálunk más a mérce, a szurkolók és a csapat egyszer nagyon magasra tették. Próbáljuk tartani a színvonalat teljes erõnkbõl, amennyire tellik... Akkor olyan rossz már nem lehet.
MTE!!! Előzmény: mikxi (126874) |
|
Előzmény: 2012-11-28 20:22:00 (126874) | name: mikxi |
| Egyetértek veled!!
Csak az a gondom hogy jegyár ide jegyár oda lassan eljutunk odáig hogy fele annyian vagyunk meccsen mint mondjuk tíz évvel ezelött! Lehet boncogtni hogy miért anyagiak,belefér a havi apnázsba vagy sem!! Sajnos tény hogy nem kétezer valahányszáz nézõ és pokol van hanem langyos gyenge ezer nézõ! És ha nem 1800Ft lenne egy jegy hanem olcsób lenne akkor az én ismerõsi köömbõl legalább kettõvel többen lennénk!
Sjnos ez van. Sülyedünk mint a léket kapott hajó! :-(
Kívánsi leszek hogy jövõre kétezer forintos jegyárak melett hány száz nézõ lessz Körmenden!
Ja ha nem jutunk be a rájátszás második körébe "régi rendszer szerint" akko a jegyár idén már kétezer forint felett van! Harmicezres béretnél. Szocális probléma ide szociális probléma oda!
Patonay Imrét vissza Körmndre.
| |
/ 2012-11-29 23:23 (126893) | name: Gábor85 |
| Mondjuk arra azért kíváncsi lennék, hogy aki vett bérletet és nem jön, az mibe fáradt bele? A hazai teljesítményünk az idén szerintem simán vállalható, sõt... A két Eurochallenge meccsen összességében nem volt gond szerintem, a bajnokikon meg egyszer kaptunk ki itthon, 2 légióssal, a jó játékerõt képviselõ Kaposvár ellen. De azután a meccs után is szólt a vastaps a csapatnak. A Debrecen meccset nem számolva (mert az ellenfél miatt az értékelhetetlen) szerintem hazai pályán jól játszunk idén. Szóval aki ebbe belefáradt, annak lelke rajta... Mégis mit vártak ezek az emberek!!!!???? Idegenben harmatosak vagyunk, ez tény.
MTE!!! Előzmény: zsotya (126886) |
|
Előzmény: 2012-11-29 16:31:00 (126886) | name: zsotya |
| Azért a közönség fogyáshoz, szerintem elég drasztikusan hozzájárultak az elmúlt évek eseményei is. Nagyon sokan belefáradtak szerintem azokba a dolgokba amik itt történtek. Lásd a tavalyi beharangozott szupercsapatot, aztán a nagy pofára esést például..
Ha csak arra gondolok, hány ember tûnt el körülöttem a nézõtéren, akik már 10 éve is õskövületnek számítottak, nagyon elszomorodom. Van olyan, aki megvette az állóbérletét erre a szezonra is, de kijelentette, hogy nem jön meccsre mert belefáradt a dolgokba..
Bízzunk benne, hogy talán elindul egy pozitív tendencia, bár az én privát véleményem az, hogy vmi nagyon nagy fordulatnak kellene itt ahhoz bekövetkezni..
Azért továbbra is: Csak a Körmend!!! | |
/ 2012-11-30 11:07 (126898) | name: Gábor85 |
| Így már valamennyire érthetõ...
MTE!!! Előzmény: zsotya (126895) |
|
Előzmény: 2012-11-30 09:04:00 (126895) | name: zsotya |
| Félre értettél, nem az idei szezonba fáradt bele... | |
/ 2012-11-30 15:57 (126907) | name: Gábor85 |
| Javítsatok ki, ha tévedek, de nekem úgy rémlik, hogy Január 1-tõl 31-ig mehet Buljan, dec. 31-ig mindenképp marad. Ha januárban nem tud váltani, akkor marad a szezon végéig.
Mintha erre emlékeznék. Mindenesetre én bízom benne, hogy marad és a keddi önmagát adja mindig.
MTE!!! Előzmény: lhegedus (126906) |
|
Előzmény: 2012-11-30 15:35:00 (126906) | name: lhegedus | town : London |
| Most tudtam megnezni az EC meccset. Nagyon jo latni, hogy az utolso negyedben sem estunk szet 52-65-nel. Ott jott a techikai a Temesvarnak, amibol 6 pontot hoztunk 1 tamadason belul(amit oszinten nem ertettem miert kaptak) Szerintem az megzavarta oket. Azert azt is hozza kell tenni, hogy nagyon leengedtek az utolso negyedben. Ettol fuggetlenul megerdemelten nyertunk, csak tenyleg az a kerdes miert nem tudunk vegig ilyen koncentraltan jatszani, mint az utolso negyedben. Nem tudom Buljannal mi tortent, de valoban most azt jatszottta amit kell. Jo lenne elmenteni ezt az utolso negyedet a kovetkezo merkozesekre. Ugyancsak lassan felmerulhet a kerdes, hogy van e esetleg potencialis jelolt aki vinne Buljant Dec 31-ig. Mert ha jol emlexem akkor megfelelo ajanlat eseten mehet. En remenykedem, hogy a nagy mozgolodasok mindenhol lementek mar, es Buljan marad, mert ha fejben rendben tud lenni, akkor nagy erteke lehet a csapatnak. Ugyanakkor mondtak a kozvetitesben, hogy Rujak nem igazan "villogott". Ezzel nem igaza ertek 1et. Valoban talan halvanyabb volt mint szokott, de nagyon hasznosan jatszott. De ez igaz mindenkire ezen a merkozesen.
HAJRA KORMEND!!!!!! | |
/ 2012-12-02 19:05 (126936) | name: Gábor85 |
| Én remélem nincs. Minden csere pénzbe kerül, nekünk meg abból van a legkevesebb... Szerintem hagyjuk, hadd menjen le a szezon a jelnlegi kerettel. Ha elküldünk légióst (mondjuk szerintem el ne küldjünk senkit) akkor ne hozzunk a helyére. Jöjjünk inkább egyenesbe amennyire lehet... Simpson meg szerintem annyit nyújt, amennyit egy olcsó légióstól várhatunk. Küzd, kapar, védekezik, a keze meg vagy elsül, vagy nem... Én nem látok nála nagy gondot... Idén ez van, lehet jövõre is ez lesz...
MTE!!! Előzmény: Owen (126928) |
|
Előzmény: 2012-12-02 16:04:00 (126928) | name: Owen |
| Volt szerencsém kimenni tegnap a meccsre. Jó volt a játék nagyon, viszont nem értem, hogy Vincent Simpsont miért tartjuk itt... Sonyák meggyõzõbb volt. Nincs a háttérben új légiós keresés? | |
/ 2012-12-03 14:24 (126947) | name: Gábor85 |
| Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy Körmend sálat, sapkát, vagy bármilyen más ereklyét lehet-e vásárolni? Tavaly meccsek elõtt volt rá lehetõség, idén még nem. Egy jó barátomat érdekli, aki idén vett elõször bérletet. Sálat én anno még Bubitól vettem. Kedves Bubi! Van esetleg nálad erre még lehetõség?
Ha bárki tud infót, nagyon megköszönném.
MTE!!! |
|
2012-12-04 21:20 (127049) | name: Gábor85 |
| Nagyon szép volt!!! :)
Ha itt a sok gratuláló bejegyzés között nem veszik el, akkor még annyit szeretnék, hogy a baráti társaságomból pár ember érintene a minap említett sál, sapka vásárlási lehetõség a következõ hazai meccsen.
De most a lényeg, hogy sikerült! :)
És nem akarok ünneprontó lenni, de csak én aggódom, hogy mi lesz velünk anyagilag, ha esetleg tovább megyünk? Furcsa kettõs érzés, de ez van bennem....
MTE!!! |
|
2012-12-04 22:26 (127066) | name: Gábor85 |
| Osztom. A hülyeségeivel együtt, egyetértek. Meg lehet hülyén hangzik, de: amikor önzõ, valahogy más jellegû önzõségnek tûnik, mint Bellé. Na ez most igen hülyére sikeredett, de nem tudom normálisan megfogalmazni. :) Előzmény: vargabee (127065) |
|
Előzmény: 2012-12-04 22:19:00 (127065) | name: vargabee | homepage : tiny.cc/pyp |
| Két Bellre se cserélném el Buljant... (úgy, hogy Bell magyar... és felszabadulna egy légiós hely is) | |
/ 2012-12-06 22:24 (127149) | name: Gábor85 |
| A mai Nemzeti Sportban Zsebe Feri azt nyilatkozta, hogy a klubvezetés részérõl nincs akadálya a nemzetközi kupa további folytatásának... Én nem tudom mennyire volt ez õszinte, de ha a csapat úgy áll a keddi meccshez, hogy mindent megtesz a továbbjutásért, akkor nekünk ebben segíteni kell õket, ahogy tõlünk telik. Jó lenne egy teltházas meccsen, fantasztikus hangulatban egy nagy gyõzelmet aratni... Én emlékszem anno egy Saporta kupa meccsre, ahol azt hiszem a Szaratov volt az ellenfél. Ha jól rémlik 88-86ra kikaptunk, de ami ott volt az felejthetetlen... Az elején nem láttam a konfettiesõtõl, utána 2 napig süket voltam. Tán 10-12 éves lehettem, de fantasztikus élmény volt. Jó lenne újra átélni, mondjuk fordított végeredménnyel... :)
MTE!!! |
|
2012-12-09 12:19 (127208) | name: Gábor85 |
| Külön örömteli, hogy a 30 pontos vereség ellenére egyetlen negatív hozzászólás sincs, nem bántjuk a csapatot. Maradjon is így, mindenki nézzen csak elõre. Kedden pedig, hogy egy klasszikust idézzek: "mindenki hozzon magával még egy embert" :)
És szurkoljuk ki a továbbjutást!
MTE!!! |
|
2012-12-10 10:46 (127225) | name: Gábor85 |
| Sál, sapka vásár lesz holnap? :)Hideg van, páran szeretnénk felfrissíteni a téli ruhakészletünket.
Aki tud, jöjjön holnap! Mindenkire szükség van. Ha mindenki hisz benne, akkor sikerülni fog. Hazai pályán eddig mutatott játékunk reményt ad. Jó lenbne már mondjuk legalább negyed órával a meccs elõtt elkezdeni a szurkolást, hogy a csapat is érezze, ez nem egy meccs a sok közül...
MTE!!!!! |
|
2012-12-10 15:27 (127238) | name: Gábor85 |
| Nagyon köszi!
MTE!!! Előzmény: egyed11 (127237) |
|
Előzmény: 2012-12-10 15:18:00 (127237) | name: egyed11 |
| Holnap a meccs elõtt lesz sál-sapka árusítás az uszoda felõli bejáratnál!!! | |
/ 2012-12-10 19:51 (127244) | name: Gábor85 |
| Végignéztem a cikk alatt található videót, és hát összeszorult a szívem... Mikor láttam a könnyeket Ferencz Csabi szemében, arra gondoltam, hogy abból a vékony arcú fiatalemberbõl mára olyan játékos lett, aki igazából összetartja ezt a körmendi családot. Õ az aki, miatt érdemes megvenni a bérletet, aki mindig kifulladásig harcol a csapatunkért. Igazi KÖRMENDI, olyan játékosok egyike, akikbõl a magyar kosárpályákon nagyon kevés van. Remélem soha nem kell más csapat színeiben látnom. (Kivéve a válogatott, ugye Rátgéber Úr!?)
Remélem holnap is hátán viszi be a csapatot a legjobb 16 közé!
MTE!!! Előzmény: kadar (127243) |
|
Előzmény: 2012-12-10 18:01:00 (127243) | name: kadar |
| http://www.kezdo5.hu/index.php/mffibeharangozok/6028-koermendiek-most-ti-joettoek
Borítékolható, hogy kedd este olyan hangulat fogadja majd a csapatokat, melyre ebben a szezonban még nem volt példa. Hiába a hétközi mérkõzés, a szurkolók Brnoból, Budapestrõl, Esztergomból, Gyõrbõl, Szombathelyrõl, s még ki tudja hány városból, kistelepülésrõl érkeznek, hogy tanúi legyenek egy újabb körmendi csodának.
Körmendiek! Tegyétek azt, amit szoktatok, úgy igazi, körmendi módra, hozzátok azt a szurkolást, fanatizmust, ami miatt sok-sok ellenfél állt már remegõ lábakkal a Szentély parkettjén, s tisztelt titeket számos szurkolótábor, játékos, edzõ, szakember, újságíró, határokon innen és túl. Mutassátok meg, hogy nincs lehetetlen, hogy az oldenburgi játékosok fejében fel se merülhessen a gondolat, hogy õk holnap gyõztesen hagyhatják el a parkettet!
AKI ÉL ÉS MOZOG HOLNAP IRÁNY A CSARNOK !!! | |
/ 2012-12-10 22:58 (127259) | name: Gábor85 |
| Errõl van szó! A holnapi meccsben sok minden benne van, az is, hogy esetleg 20 ponttal égünk a meccs folyamán. De bármi az eredmény, nem maradjunk csendben. Mindenki bassza le a mellette állót, ha bántja a csapatot, vagy ha nem szurkol úgy, ahogy az egy körmenditõl elvárható. Így újra visszajöhet valami a régi idõk hangulatából. (Mondom ezt 27 évesen...) Tuti nagyon sokat jelentene a csapatnak, ha végig, eredménytõl függetlenül csodálatos hangulat uralkodna a csarnokban.
MTE!!!! Előzmény: pokolgép (127257) |
|
Előzmény: 2012-12-10 22:07:00 (127257) | name: pokolgép |
| Nagyon örülök a fõoldali hírnek! ha ez tényleg így van akkor MINDENT BELE!!!!!!holnap üvöltsön mindenki akár -10nél is ne csak plusz 10-nél!!!!!!
MI VAGYUNK A KÖRMEND!!!!!!tudja meg Európa!!!
Körmendinek lenni jóóóóóó | |
/ 2012-12-11 15:02 (127279) | name: Gábor85 |
| Ámen. Remélem már a meccs elõtt is pokoli hangulat lesz, nemcsak a feldobás után. És aki tud tegyen eleget a vezetõk kérésének, álljon sorba mielõbb jegyet venni. Hogy mindenki idõben bejuthasson.
MTEEE!!! Előzmény: pokolgép (127277) |
|
Előzmény: 2012-12-11 14:56:00 (127277) | name: pokolgép |
| A kezdo5.hu-ról a Körmend-oldenburg cikkbõl egy kiragadás!
"Körmendiek! Tegyétek azt, amit szoktatok, úgy igazi, körmendi módra, hozzátok azt a szurkolást, fanatizmust, ami miatt sok-sok ellenfél állt már remegõ lábakkal a Szentély parkettjén, s tisztelt titeket számos szurkolótábor, játékos, edzõ, szakember, újságíró, határokon innen és túl. Mutassátok meg, hogy nincs lehetetlen, hogy az oldenburgi játékosok fejében fel se merülhessen a gondolat, hogy õk holnap gyõztesen hagyhatják el a parkettet!"
Csak csatlakozni tudok MTE | |
/ 2012-12-12 16:46 (127323) | name: Gábor85 |
| Az én véleményem az, hogy a játékoscserét felejtsük el! Minden csere pénzbe kerül, nekünk pedig abból nincs! Ha meg mégis van, abból törlesszük az adósságot. Már Brown-t sem kellett volna lecserélni. Nem azért mert õ olyan jó, hanem azért, mert, mert állítólag olcsó volt, ahhoz képest nem is volt rossz. Mondjuk abban nem vagyok biztos, hogy Simpson nem túl veretes teljesítményét is akár túlszárnyalta volna. De gondolom Simpson sem drága, védekezésben elfogadható, támadásban néha kijön neki a lépés, többet bagóért nem nagyon várhatunk. Elküldeni nem lenne jó, mert a rotációból hiányozna. Fogadjuk már el, hogy az idén kis célokért küzdünk. Ne hajszoljuk a vezetõinket felelõtlen kadásokba. Buljanról pedig annyit, hogy tud nagyon jó lenni, tud nagyon b*lf*szul játszani, és tud beleszarni az egészbe. Tegnap az utóbbi történt. Minimum 3 labdavesztésünkre emlékszem, ami után a németek támadóidejébõl már csak 13 másodperc volt hátra, õ még csak a felezõvonalnál sétált... A róla kapott tiszta 3asokat, az elzárások hiányát már nem is említem... Támadásban úgy ahogy rendben volt, de pontjait akkor dobta (az egész csapattal együtt) mikor a németek már nem szorítottak annyiira minket. MTE!!! Előzmény: zsotya (127321) |
|
Előzmény: 2012-12-12 16:10:00 (127321) | name: zsotya |
| A Simpsonos dologban van vmi, pláne, hogy 1-2 poszton lévõ játékosból, kevés pénzért is lehet jobbat találni..Amúgy Õt nem azért hoztuk Braun helyett, mert tud irányítani is? Akkor miért nem irányít?
MTE! | |
/ 2012-12-12 22:10 (127338) | name: Gábor85 |
| Nem túl szerencsésen fejeztem ki magam, nem állt szándékomban senkirõl semmit feltételezni.
Van igazság amit írsz, ahogy írta is már valaki, semmi nem fekete és fehér. Bízzunk benne, hogy jól jövünk ki a várható változásokból, gondolom a vezetõség már keresi Buljan utódát, ha tényleg elmegy.
MTE!!! Előzmény: Gömb (127337) |
|
Előzmény: 2012-12-12 21:35:00 (127337) | name: Gömb |
| Még annyit az elõzõ gondolatomhoz, hogy én is tudom, hogy szûkösek a lehetõségek. Nem akarom a csapatot plusz költségbe verni, mint itt néhányan feltételezték.
Én onnan közelítettem meg, hogy az új gyereket a múlt héten nem hozta volna a vezetõség ide, ha nem úgy látják, mint én, hogy még magyar cserének is gyenge a
Simpson gyerek. Õk is így látták, tehát nem azért hozták ide, mert én itt megjegyeztem, hogy gyengus. Ez már elõtte megtörtént.
Ha Szolnokon nem dobja meg magát mára már nincs itt. Pechünkre akkor egyszer játszott jól, mikor kellett és itt volt a rivális gyerek. Ennek ellenére nézzük meg a teljesítményét. Átlag 4 pont, amit a 4. negyed közepén bepiszkál. Addig a cserék cseréje szint. Ennél a Béci vastagon több, még kevés játékperccel is. Ami meg azt illeti ez is többnyire kettest játszik. Nem légiós szint ezt mindenki bevallhatja magának. Benéztük ennyi. Egyébként érdekes, amikor a Sopront megvertük, pont akkor cseréltek légióst ha emlékeztek. Két meccsen szar volt a Gunn gyerek és mehetett. Jött a Wise és ugyanannyiért eredményes volt. És most is olyat hoztak helyette akiben van potenciál. Nekik megy, nincs érzelgõsség csak hideg profizmus. Pedig utálom a Sopront a szurkolói miatt, de azért sok minden jól megy ott is. Szóval meglátjuk hátha maradt egy kis zs, amibõl az EC folytatást terveztük és történik valami. Azt is el tudom képzelni, hogy a Buljan áráért kapunk két egész jó légióst, ha esetleg kivásárolják tényleg. Meglátjuk és remélem mielõbb.
CSAK AZ MTE!!!!!! | |
/ 2012-12-24 16:00 (127676) | name: Gábor85 |
| Minden kedves szurkolótársamnak, az ellenfeleknek, szurkolóiknak, a klubvezetõknek, edzõknek, játékosoknak nagyon boldog karácsonyt kívánok.
A klubnak egy nyugodtabb évet, csökkenõ adósságot kívánok a fa alá.
A csapatnak és a szurkolóknak kitartást, segítsük egymást a nehezebb idõkben is, akkor is, ha nem jönnek az eredmények.
Az már nagyjából körvonalazódik, hogy ki az a kb. 1200 szurkoló akik az ínséges idõkben is kiállnak a csapat mellett. Õk az igazi KÖRMENDIEK, azok az emberek akik miatt érdemes kis városunkban a jövõben is ezt a sportágat tûzön vízen át életben tartani.
Kedves lemorzsolódók, visszajönni soha nem késõ! Akinek ideje és anyagi lehetõségei engedik, jöjjön el a meccsekre. A csapatnak mindenki hangjára szüksége van, a klubnak pedig minden jegyár segít picit kilábalni a válságból.
Békés, szeretetteljes estét kívánok mindenkinek! Előzmény: tiszagóól (127675) |
|
Előzmény: 2012-12-24 13:38:00 (127675) | name: tiszagóól |
| Hogyan ment volna el már most a felsõház.... | |
/ 2012-12-28 13:57 (127705) | name: Gábor85 |
| El ne felejtsetek a SportKlub facebook oldalán is szavazni! ott szorosabb a verseny Wooddal, épp most elõzött be 1el a Fepu! :)MTE!!! Előzmény: mikxi (127704) |
|
Előzmény: / Előzmény: 2013-01-09 18:54:00 (127919) | name: watson |
| Mennyi az állás? | |
/ 2013-01-09 19:24 (127936) | name: Gábor85 |
| szerintem nagyon nem egál... Simpson használhatóbbnak tûnik, persze ez csak az én véleményem. Előzmény: Jay-X (127935) |
|
Előzmény: 2013-01-09 19:19:00 (127935) | name: Jay-X |
| Egyelõre:
Austin >> Buljan
A Krayem-Simpson reláció talán egál. | |
/ 2013-01-09 19:27 (127939) | name: Gábor85 |
| Ezt a meccset is elb...tuk ahogy kell... |
|
2013-01-18 13:34 (128178) | name: Gábor85 |
| Induljanak el akkor már ma... Vicces lenne, ha elmaradna a megyei rangadó, mert a három hülye nem ér ide idõben... Előzmény: grandiosa (128175) |
|
Előzmény: 2013-01-18 12:42:00 (128175) | name: grandiosa |
| üdv.
Holnap lesz meccs?????
bírókon múlik szerintem
Ádám József (41)
Megye: Bács-Kiskun megye
Lakhelye: Kecskemét
Benczur Tamás (35)
Megye: Pest megye
Lakhelye: Gyál
Boros Tamás (35)
Megye: Gyõr-Moson-Sopron megye
Lakhelye: Harka
MTE | |
/ 2013-02-01 12:39 (128756) | name: Gábor85 |
| Azért vicces, hogy tavaly a szándékos ütéseknél és ütési kísérleteknél osztogatták a felfüggesztett büntetéseket, Attilát meg egybõl elmeszelik ezért... Éljen a következetesség!!! Előzmény: BélaBá (128752) |
|
Előzmény: 2013-02-01 10:58:00 (128752) | name: BélaBá |
| Nagyon oda kell figyelnünk Debrecenben.
A keddi kiállítás után Farkas Attilát fegyelmi tárgyalásra hívták. Egyelõre hivatalos értesítés még nem jött a klubhoz, de Attila elmondta a vezetõknek, hogy egy meccses eltiltást kapott, úgy tudom, hogy nem is utazik Debrecenbe.
Fepu beteg, Omar sincs jól. Utóbbi volt ma délelõtt edzésen, Fepu két napja pihen.
Mindketten utaznak, de nem tudni, milyen állapotban lesznek holnap.
Ezek a friss infók, remélem aki hadra fogható lesz, az mindent megtesz az újabb sikerért. Nem lesz könnyû, de meg kell harcolni érte!
Mindörökké MTE! | |
/ 2013-02-03 01:47 (128829) | name: Gábor85 |
| Sokkolt az eredmény engem is... Hazai pályán véleményem szerint jól teljesítûnk, idegenben viszont rendszeresen nulla a teljesítményünk. Ennyit számítana a szurkolás? Úgy látszik igen, ezért is tartsunk ki a fiúk mellett és legyünk sokan a Pécs ellen is. Talán éppen ezért tudtunk pont Szombathelyen nyerni... MTE!
Előzmény: kakukk88 (128828) |
|
Előzmény: 2013-02-02 23:18:00 (128828) | name: kakukk88 |
| légiós kérdés :a "3 .számú" légióst 15 pontos átlag után cseréltük(Brown?),1500? dolláros "megváltókra",mi a véleményetek a magyar férfi kosárlabdáról,nekem Pelikán elvtárs szavai jutnak eszembe:1 kicsit savanyú ,de a MIÉNK. HAJRÁ KÖRMEND! | |
/ 2013-02-04 10:12 (128860) | name: Gábor85 |
| Remélem elolvassa mindenki AZ ÍRÁST, aki a "szégyen, gyalázat" stb. szavakkal illette a csapatot. Csalódottak lehetünk, dühösek is talán néhány percig... De ami itt folyt az elmúlt napokban az enyhe túlzás...
Hogy fel voltunk háborodva, mikor a szombathelyi gyõzelem után Bencze nem azt mondta, hogy megérdemeltük a sikert, hanem azt, hogy nyerniük kellett volna. Ezzel mintegy lenézve minket.
EMBEREK, VEGYÉTEK MÁR ÉSZRE, HOGY MOST UGYANEZT CSINÁLJUK! LENÉZZÜK A DEBRECEN, MERT AZT MONDJUK, "EGY ILYEN GYENGE CSAPATOT MEG KELLETT VOLNA VERNI". FÁJ GRATULÁLNI NEKIK? IGEN. DE TEGYÜK MEG, AHOGY A SPORTSZERÛSÉG KÍVÁNJA ÉS LÉPJÜNK TOVÁBB!!!!
Sokszor tettünk csodát, nem csak a múltban, az idén is... Most a Factumnak is sikerült... Ennyi... Ettõl szép a sport.
És ahogy a szerzõ írta: "Az jöjjön meccsre, aki hisz..." A debreceni vereséget számonkérni akarók maradjanak otthon!!!
MTE!!!! Előzmény: Ady19 (128856) |
|
Előzmény: / 2013-02-05 11:17 (128887) | name: Gábor85 |
| Kedves red-balck!
Január elején beregisztráltál ide. Azóta gyakorlatilag minden egyes hozzászolásodban kiritizálod a csapatot, a szakmai munkát, mindent! Az oké, hogy mindenkinek joga van véle3ményt nyivánítani, de az olyan megnyilvánulásaid, mint pl.: "KÖRMENDI kosárlabda megcsúfolása" és hasonlók nagyon durva kifejezések. Kérdem én hány edzésre látogattál ki, hogy ilyen és ehhez hasonló mondatokkal gyalázd azokat, akik próbálnak tenni a csapatért? Csak emlékeztetlek, hogy az általad említett Krivi-érában is értünk el ilyen "jól mutató" eredményt, mint amit szombaton. (Ha jól rémlik a Hódmezõvásárhely otthonában sikerült kikapnunk, utána következett a nagy menetelés és a bajnoki döntõ...) De még sok ilyen pédát lehetne felhozni...
Vajon Te is úgy eltûnnél, ha valamelyik játékosunk vagy vezetõnk megkérne, hogy szemtõl szmbe is mondd el a véleményed? (Mint nem is olyan régen Dragan...) Mert ha igen, megkérem valamelyiküket, hogy kezdeményezzenek egy ilyet...
MTE!!! Előzmény: red-black (128886) |
|
Előzmény: 2013-02-05 10:01:00 (128886) | name: red-black |
| persze,nem nagyon szoktam viccelni...sajnos az edzéseken elvégzett magas színvonalú szakmai munkát hûen tükrözi a mutatott játékunk/fõleg idegenben/ és a tabellán elfoglalt elõkelõ helyezésünk...értem ÉN hogy Neked hivatalból védened kell a mundért de azért a tárgyilagos értékítéletünket nem szabadna elveszíteni...A Zsebe-Sabi páros,Krivi és talán Sabi elsõ idénye...+mikor volt+ szakmai igazgatónk...de ezt már korábban kifejtettem,biztos olvastad...ami a gyõzelmeinket illeti nagyrészt a szerencsének és az ellenfélnek köszönhetjük akik már agyonnyert meccseket buktak el.ergo nem rajtunk múlt...lehet másként látni de az önámítás... | |
/ 2013-02-10 14:52 (128967) | name: Gábor85 |
| Kicsit megkésve, de egy kis szigorúan magánvélemény a pénteki meccsrõl:
- A meccsen biztosan nem fáradtak el egyik csapat játékosai sem, egy laza edzésnek felelhetett meg, de az iramra magyarázat lehet Hene meccs utáni nyilatkozata a hét eleji kemény erõnléti edzésekrõl
- Shaw és Fepu dobóedzést tartottak, egész jó hatékonysággal, amúgy semmi extra nem történt a meccsen
- Számomra pozitívum volt Golomán Gyuri játéka. Én nem láttam még az ifiben sem játszani, de abban a 10 percben amíg pályán volt, szerintem tök jól mozgott. Látszott rajta, hogy van esze a játékhoz, nem össze vissza futkározott, valamint szerzett 2 szép kosarat is. Meglepõ volt számomra, hogy nem kapott több idõt, mert amikor elõször beszállt az elsõ félidõben, akkor is már jó volt.
- Számomra negatívum volt Sömenek Martin játéka, kb. mindent elrontott amit el lehetett. Bajnokin néha néha mikor lehetõséget kap, szerintem nem vall szégyent, pénteken ebbõl nem sok látszott. Gyerünk Martin, lesz ez jobb is!
- A többiekrõl nincs mit írni, mindenki a szokásost hozta.
MTE!!! Előzmény: kendeffy (128966) |
|
Előzmény: 2013-02-09 10:01:00 (128966) | name: kendeffy |
| Milyen volt a meccs tegnap? | |
/ 2013-02-21 09:27 (129100) | name: Gábor85 |
| Szomorú, hogy ilyen megtörténhet... Van még több, mint egy hét az ASE elleni hazai meccsig. Még lenne idõ propagálni, hogy mindenki hozzon magával magyar zászlót, sálat, így hívni fel a figyelmet a szolnoki esetre... Mondjuk sok hatása biztos nem lenne, de szép lenne...
Előzmény: mindigittvagyunk (129097) |
|
Előzmény: 2013-02-20 23:31:00 (129097) | name: mindigittvagyunk |
| Akik esetleg már olvasták ezen soraimat a BB1-n, azoktól elnézést kérek, de nem volt kedvem és talán nem is tudtam volna jobban megfogalmazni azokat az érzéseket, gondolatokat amik kavarognak bennem a "mi" megrovásunk és a szolnoki vélhetõen példátlan eset kapcsán:
"Ki volt az az elmeroggyant, akinek ez volt a legnagyobb gondja? Ilyen alapon, a Körmend-Sopron, Falco-Zte, Falco-Sopron, Olaj-Falco, Olaj-Alba stb., stb. meg persze ugyanezek fordított szereposztásban is figyelmeztetést kellett volna, hogy kapjanak. Az MKOSZ (gondolom a rövidítés a Mennyi Kurva Okos Szarrágót jelentheti) azon izmozna, hogy ilyen gyalázat ne eshessen meg, mint a szolnoki. És nem érdekelt volna, hogy nem lépnek pályára, legyen 20-0, és magyarázzák meg a FIBA-nak, az okát és hogy milyen jogalapon kértek ezt a rendezõktõl, rendõrségtõl. Minden elismerésem a szolnoki ultráké, akik azt is bevállalták, hogy nélkülük esetleg kikap a csapatuk és nem juthat tovább, de kiálltak a magyarságukért, Magyarországért. Azt azért úgy megnézném, mikor mondjuk Jeruzsálemben az Olaj kedvéért, hogy pályára lépjen, az izraeli biztonságiak nem engedik kirakni a nemzeti zászlóikat. Ha antiszemita rigmusokért mondjuk meccs közben levonulnak, azt meg lehet érteni, de ez elfogadhatatlan, megbocsáthatatlan. Ez õtõlük rasszizmus a magyarság felé, szerintem és nem vagyok szélsõ jobbos, se jobbikos, se antiszemita. A minimum lenne, hogy bocsánatot kérjenek!
Az már senkit meg sem lep szerintem, hogy a kapcsolódó cikkeknél nem lehet a témához hozzászólni." | |
/ 2013-02-21 11:33 (129107) | name: Gábor85 |
| Utaltál az ötletgazdára. Habár itt én írtam le, de biztos vagyok benne, hogy ez már másnak is megfordult a fejében. :)
Sajnos szurkolói körökben nincs meg a megfelelõ kapcsolatrendszerem egy ilyen kezdeményezés összefogásához, terjesztéséhez. Azt a pár embert ismerem csak a szurkolók közül akikkel járok meccsre, nem is vagyok körmendi... Mármint lakóhely szempontjából, mert mint tudjuk MINDENKI KÖRMENDI!! :)
Szóval ha valaki aki rendelkezik az ehhez szükséges kompetenciákkal kézbe veszi a dolgot, nem fogok szerzõi jogi pert indítani. :) Előzmény: BélaBá (129105) |
|
Előzmény: 2013-02-21 10:55:00 (129105) | name: BélaBá |
| Tõlem kérdezed? :-)
Akkor megint csak szigorúan magánvéleményt tudok írni.
Engem egyáltalán nem zavar a székely zászló, mert az én szívem is túlér a határokon.
A mai napig számos helyen, nagyon sok méltánytalanságot, sõt megalázást kell elviselniük azoknak a honfitársainknak, akiket egy térképen húzott vonallal szakítottak el a hazájuktól.
Ugyanakkor - ha ez a zászlós elképzelés megvalósulna - akkor épp az egységes kép adná a dolog hatását, a lényegét, úgy gondolom.
De ez is csak egy vélemény, és az ötlet sem az enyém volt, nem is szeretnék ezzel ellentétes látszatot kelteni.
Én csak egy vagyok a támogatók közül. | |
/ 2013-02-28 17:58 (129286) | name: Gábor85 |
| Valaki írna konkrétumot?
Ne rébuszokban beszéljünk....
MTE!!! Előzmény: watson (129284) |
|
Előzmény: / 2013-02-28 19:22 (129290) | name: Gábor85 |
| Igaz... De nem kellene húzni az emberek idegeit. Na jó, lesz...rom az emberek idegeit, csak kíváncsi vagyok. :) MTE!!!! Előzmény: kadar (129289) |
|
Előzmény: 2013-02-28 18:47:00 (129289) | name: kadar |
| Pontosan! Körmend az a város, ahol elõbb vagy utóbb úgyis minden kiderül.. | |
/ 2013-03-08 14:53 (129519) | name: Gábor85 |
| Kifutyulni ki szabad a kedves sporttarsakat? Esetleg hozza egy "Menekuljetek!" rigmus teli torokbol? Ezeket meg szabad? Esetleg egy kis ironiat tenni a dologba? "Harom zseni!" :) |
|
2013-03-14 11:50 (129671) | name: Gábor85 |
| Bélabá!
Nem tudom milyen kapcsolataid vannak, de nincs lehetõség ezeket az írásokat valamely látogatottabb portálon is közzétenni?
Esetleg az MTE Infóba belefoglalni?
Minden benne van! (Ahogy mindig) Én büszkén jöttem el a csarnokból szombaton, erre mindenhol úgy jelenik meg a meccs, mintha szégyellni kellene magam. DÜHÍTÕ!!!
MTE!! Előzmény: watson (129670) |
|
Előzmény: 2013-03-14 10:56:00 (129670) | name: watson |
| Elmondtad a tutit és ebben nagyon igazad van./Már megint/ | |
/ | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|