2020-09-19 11:48 (174643) | name: gjkmd | |
| Nos, már évek óta így megy, Mindigo formában. Ezzel vagyunk sokan elégedetlenek, mármint a közvetítések minõségével. Saját MTE tv közvetítés, bajnoki meccsrõl biztosan nem lesz, ameddig a szövetség nem változtat. Mert Õk a Mindigoval kötöttek szerzõdést. Így, Õk közvetítenek, amiért persze a klubok is kapnak némi anyagi juttatást. Előzmény: Dezsõõ (174642) |
|
Előzmény: 2020-09-19 10:43:25 (174642) | name: Dezsõõ | | town : sörmend |
| Esetleg nem lehetne újragondolni a televíziós közvetítéseket elõfizetõs formában?? | |
/ 2020-09-19 10:43 (174642) | name: Dezsõõ | | town : sörmend |
| Esetleg nem lehetne újragondolni a televíziós közvetítéseket elõfizetõs formában?? |
1 |
2020-09-18 20:53 (174641) | name: lombi | |
| Elsõ osztályú csapat meccseire lehet járni, úgy hogy nem alárendelt szerepben játszunk.
Nemzetközi kupameccsek.
Ha így nézzünk a bérlet ára nem vészes.
Tippem szerint kb. 50-60 millió forint a bérletek ára.
Mondjon le a klub róla de legyen jó csapatunk. Ez nem megy.
A vírus itt lesz velünk sokáig nincs oltás, csodatabletta.
Akkor most mi a megoldás?
Nem tudom.
Voltunk, vagyunk, leszünk.
A nehéz idõkben össze kell fogni, az összeg amibe a bérlet kerül 1 közlekedési bírság ára.
Előzmény: red-black (174640) |
|
Előzmény: 2020-09-18 20:22:33 (174640) | name: red-black | |
| Az igen.
Csak nem mind1 hogy van mibõl adni, vagy ki vám centizve a büdzsé...
Pont Szolnok és Szombathely a 2 feneketlen kút...
Aki tudja és akarja az megveszi a berletét és támogatja a csapatot aki még nem az így járt.
Nem kényszer semmi sem.
MTE! | |
/ 2020-09-18 20:22 (174640) | name: red-black | |
| Az igen.
Csak nem mind1 hogy van mibõl adni, vagy ki vám centizve a büdzsé...
Pont Szolnok és Szombathely a 2 feneketlen kút...
Aki tudja és akarja az megveszi a berletét és támogatja a csapatot aki még nem az így járt.
Nem kényszer semmi sem.
MTE! Előzmény: fjoda53 (174639) |
|
Előzmény: 2020-09-18 17:57:07 (174639) | name: fjoda53 | |
| Még annyival megtoldanám, hogy a szolnoki példa egy nagyon szurkoló- és emberbarát megoldás a mai helyzetben! | |
/ 2020-09-18 17:57 (174639) | name: fjoda53 | |
| Még annyival megtoldanám, hogy a szolnoki példa egy nagyon szurkoló- és emberbarát megoldás a mai helyzetben! |
|
2020-09-18 17:30 (174638) | name: fjoda53 | |
| Maximálisan egyetértek Rózsa Botonddal! Sok jó gondolat, melybõl lehetne meríteni!! Én is közelítem a 70-et, 86 óta Körmend meccsre járok és nem szeretném, ha megkapnám a vírust, de ugyanakkor a régi bérletes helyemet sem szeretném egy ilyen faramuci helyzet miatt elveszíteni. Nem utolsó sorban a 45e Ft egy nyugdíjasnak nem kevés pénz, fõleg akkor, ha nem is mehet esetleg a meccsekre!!/ugye a bérletnél nincs nyugdíjas kedvezmény.../ |
2 |
2020-09-18 16:45 (174637) | name: lujó | |
| Szerintem egy elég jó megoldás ez: Szolnokon aki tavaly bérletes volt annak most nem kell venni csak ingyen ki kell cseréltetni. Amikor hazai meccs lesz akkor a bérlet felmutatása mellett 1000 ft-ért belépõt kell váltani. Így annyi meccsre megy el amennyire tud 1000ft-ért. Akinek tavaly nem volt bérlete az most 1800 ft.ért vehet belépõt.Így próbálják kompenzálni a tavalyi bérleteseket! Előzmény: pelike (174633) |
1 |
Előzmény: 2020-09-18 07:36:43 (174633) | name: pelike | |
| "A szomszédban állítólag 20%-os engedménnyel árulják a bérleteket... "
Turis ruha is olcsóbb, mint a márkás. | |
/ 2020-09-18 15:52 (174636) | name: rb | |
|
Kicsit késõ, DE:
Látva a sok furcsa rendelkezést a coviddal kapcsolatban:
az egyetlen igazságos módszer az lenne, ha IDÉN nem bocsátanának ki bérletet, így minden meccsre az menne el, akinek van kedve, van ideje, van pénze és nem tart a vírus okozta korlátozásoktól ill. beáll a sorba és befér a csarnokba.
Minden más módszer és rendszer igazságtalan.
(Pl. a 65 év felettiek zöme hezitál, hiszen többségük évtizedek óta szenvedélyes szurkoló, de a vírus miatt fokozott kockázatnak vannak kitéve. Meccsre nem igazán mer menni, de a bérletét vegye meg??)
Kedves Vezetõség!
Ezzel kapcsolatban mi a véleményük?
Rózsa Botond
mte |
4 |
2020-09-18 08:50 (174634) | name: kakadu99 | |
| Nem állítólag, hanem a valóságban megvettem a bérleteket. Az életemet nem a "nekem jár" oldalon járom. Talán októbertõl újra lesz munkahelyem is. |
10 |
2020-09-18 07:36 (174633) | name: pelike | |
| "A szomszédban állítólag 20%-os engedménnyel árulják a bérleteket... "
Turis ruha is olcsóbb, mint a márkás. Előzmény: fjoda53 (174632) |
13 |
Előzmény: 2020-09-17 22:45:36 (174632) | name: fjoda53 | |
| Nevetséges, hogy a bérletvásárlási sorrend határozná meg a meccs megtekintésének sorrendjét! Ki tartja ezt számon - igencsak bonyolult és idõigényes lenne egy meccs elõtt.
Más: a jelenlegi hírek alapján a vírus tetõzése, a szakemberek véleménye szerint december-január - vagyis igencsak odébb van még, hosszú az út addig.
Mi a garancia ma, hogy a bajnokság elsõ hónapjaiban mehetnek a nézõk a meccsekre és mennyien? Látva ezt a rendkívül beszari MKOSZ vezetõséget, lehet, hogy õk ismét elrendelik a zárt kapus meccseket és akkor mi lesz ismét a sok pénzt kifizetõ bérletesekkel?
Szerintem igencsak nagy a rizikó, hogy már most megvegyük a bérletet - illetve az egyesület részérõl is lehetne "támogatás" nem csak mindenáron a pénzt behajtani! Ha pedig nézõk nélkül vagy "buborékban" kell játszani, széttárják a karjaikat, hogy elnézést, sajnáljuk, nem tehetünk semmit...
A szomszédban állítólag 20%-os engedménnyel árulják a bérleteket... | |
/ 2020-09-17 22:45 (174632) | name: fjoda53 | |
| Nevetséges, hogy a bérletvásárlási sorrend határozná meg a meccs megtekintésének sorrendjét! Ki tartja ezt számon - igencsak bonyolult és idõigényes lenne egy meccs elõtt.
Más: a jelenlegi hírek alapján a vírus tetõzése, a szakemberek véleménye szerint december-január - vagyis igencsak odébb van még, hosszú az út addig.
Mi a garancia ma, hogy a bajnokság elsõ hónapjaiban mehetnek a nézõk a meccsekre és mennyien? Látva ezt a rendkívül beszari MKOSZ vezetõséget, lehet, hogy õk ismét elrendelik a zárt kapus meccseket és akkor mi lesz ismét a sok pénzt kifizetõ bérletesekkel?
Szerintem igencsak nagy a rizikó, hogy már most megvegyük a bérletet - illetve az egyesület részérõl is lehetne "támogatás" nem csak mindenáron a pénzt behajtani! Ha pedig nézõk nélkül vagy "buborékban" kell játszani, széttárják a karjaikat, hogy elnézést, sajnáljuk, nem tehetünk semmit...
A szomszédban állítólag 20%-os engedménnyel árulják a bérleteket... |
1 |
2020-09-17 21:10 (174631) | name: kendeffy | |
| Baján az õs idõkben egy kápolnában volt a csarnok... |
|
2020-09-17 20:39 (174630) | name: watson | |
| Atya meg feldobja a bogyót. Előzmény: kendeffy (174627) |
|
Előzmény: 2020-09-17 09:29:39 (174627) | name: kendeffy | |
| Templomba viszont lehet menni maszkkal. Szentély?
:-))))) | |
/ 2020-09-17 20:24 (174629) | name: tot | |
| Megvettem a bérleteket, de nem tudták megmondani, hogy hányadikként vásároltam. Nem az lenne a korrekt, ha már most tudnám a "sorszámom"? |
|
Előzmény: 2020-09-17 09:29:39 (174627) | name: kendeffy | |
| Templomba viszont lehet menni maszkkal. Szentély?
:-))))) | |
/ 2020-09-17 09:29 (174627) | name: kendeffy | |
| Templomba viszont lehet menni maszkkal. Szentély?
:-))))) Előzmény: lombi (174626) |
|
Előzmény: 2020-09-17 04:42:49 (174626) | name: lombi | |
| Este 11-ig simán vége a kosármeccsnek. Utána veszélyes zárt térben tartózkodni.
Bizakodó vagyok.
Kicsit az idegenek nem léphetnek az iskola területére szabály miatt aggódom viszont.
Egy kis irónia 😉 | |
/ 2020-09-17 04:42 (174626) | name: lombi | |
| Este 11-ig simán vége a kosármeccsnek. Utána veszélyes zárt térben tartózkodni.
Bizakodó vagyok.
Kicsit az idegenek nem léphetnek az iskola területére szabály miatt aggódom viszont.
Egy kis irónia 😉 Előzmény: kendeffy (174625) |
2 |
Előzmény: 2020-09-16 21:42:39 (174625) | name: kendeffy | |
| Közben a Nantes-Veszprém kézimeccsen 5000(!) nézõ van... | |
/ 2020-09-16 21:42 (174625) | name: kendeffy | |
| Közben a Nantes-Veszprém kézimeccsen 5000(!) nézõ van... |
|
2020-09-16 11:39 (174624) | name: fjoda53 | |
| Pedig szagolhatnának - vagy nem a csapat eredményei /hazai + nemzetközi/ a döntõen?? Na persze, meg a személyes kapcsolat.
Bebes is már a 6 ciklusát éli a város élén, a FIDESZ kötelékében.
Igaz Õ nem egy Cser-Palkovics, de azért mégiscsak régi motoros a Kormánypártban. Pedig jó lenne az Orbán Viktor közelébe kerülni - csarnok ügyben is! |
1 |
2020-09-16 03:03 (174623) | name: 1962 | | town : Körmend |
| Talán mert Székesfehérvár ipari parkja, megkockáztatom top 3-ban van az országban. Cser-Palkovics András kormányközelisége, valamint, hogy aktív politikus sem utolsó szempont, gondolom. HUAWEI és ENEOS? Ugyanmár...ekkora vállalatok soha ide sem fognak szagolni, sajnos.
Előzmény: fjoda53 (174621) |
|
Előzmény: 2020-09-15 21:36:37 (174621) | name: fjoda53 | |
| Kedves Mindenki!
A mai napon, a bérletvásárlással kapcsolatban leírtakkal /pro és kontra/ nagyjából én is egyetértek, ezért nem is akarok ismétlésekbe bocsátkozni! DE:
- a mindig kitartó bérletes körmendi közönség a tavalyi év kurtára sikeredett idénye miatt többet érdemelne, mint egy köszönet!
- ha nem is adtak akkor visszatérítést, most mindenképp cca. átlag 10.000,- Ft engedménnyel kellett volna a bérletértékesítést felvezetni - arányos megosztásban!!
- azért azt ne akarjuk, hogy a bérletesek "tartsák el" a csapatot!"
- tudom, hogy nehéz a helyzet jelenleg, de akkor is kellenek a szponzorok, azokat kellene felkutatni! /pl megfigyeltem, ha egy nagyobb valamire való cég megjelent MO-on, rövid idõn belül már az ALBA mezén volt a neve! /pl.HUAWEI vagy ENEOS/ A mi kis körmendi csapatunk miért nem tud ilyen szponzort felkutatni? Egyáltalán nem konkurenciája az EGIS-nek. Vagy esetleg az EGIS-szel meglévõ fõszponzori szerzõdés kizárja az ilyen lehetõségeket?? Nem hinném!
Vagyis jó lenne, ha a vezetõség azért elgondolkodna, hogy miként lehetne a bérleteseket valamivel "megörvendeztetni"?? A tavalyival megegyezõ ár - szerintem nem elég, több kell!! | |
/ 2020-09-16 00:09 (174622) | name: barmik | |
| Pontosan, mindenki szar helyzetben van de ez így nagyon egyoldalú a klub részérõl. |
3 |
2020-09-15 21:36 (174621) | name: fjoda53 | |
| Kedves Mindenki!
A mai napon, a bérletvásárlással kapcsolatban leírtakkal /pro és kontra/ nagyjából én is egyetértek, ezért nem is akarok ismétlésekbe bocsátkozni! DE:
- a mindig kitartó bérletes körmendi közönség a tavalyi év kurtára sikeredett idénye miatt többet érdemelne, mint egy köszönet!
- ha nem is adtak akkor visszatérítést, most mindenképp cca. átlag 10.000,- Ft engedménnyel kellett volna a bérletértékesítést felvezetni - arányos megosztásban!!
- azért azt ne akarjuk, hogy a bérletesek "tartsák el" a csapatot!"
- tudom, hogy nehéz a helyzet jelenleg, de akkor is kellenek a szponzorok, azokat kellene felkutatni! /pl megfigyeltem, ha egy nagyobb valamire való cég megjelent MO-on, rövid idõn belül már az ALBA mezén volt a neve! /pl.HUAWEI vagy ENEOS/ A mi kis körmendi csapatunk miért nem tud ilyen szponzort felkutatni? Egyáltalán nem konkurenciája az EGIS-nek. Vagy esetleg az EGIS-szel meglévõ fõszponzori szerzõdés kizárja az ilyen lehetõségeket?? Nem hinném!
Vagyis jó lenne, ha a vezetõség azért elgondolkodna, hogy miként lehetne a bérleteseket valamivel "megörvendeztetni"?? A tavalyival megegyezõ ár - szerintem nem elég, több kell!! |
4 |
2020-09-15 20:43 (174620) | name: mindigittvagyunk | |
| A sálhoz meleg van)))
De egy Körmend címeres maszk jelképes kárpótlásnak a bérleteseknek jó és aktuálisabb is lenne talán...
(De ma a szokásos bérleteket megvettük, még ha nem lesz is "kárpótlás".
Mondjuk nekem az lenne a legnagyobb kárpótlás, ha végig menne a szezon nézõkkel, full házzal, a szokásos jó hangulatban és egy jó és eredményes csapattal!!!) Előzmény: trtyik (174614) |
1 |
Előzmény: 2020-09-15 09:38:02 (174614) | name: trtyik | |
| Pár gondolat.Csak szerintem fura,hogy a tavalyi bérletekrõl,mindössze annyi szó esik,hogy igaz,hogy jóval kevesebb meccset láthattunk.....ez van és köszönjük a támogatást😳mondjuk szerintem ilyenkor azért lehetne valami jelképes dologgal kárpótolni a szurkolókat,gondolok itt egy sál egy póló,valami klub relikvia.Tudom lenne anyagi vonzata a klubnak,de egy szép gesztus lenne.Ezek után meg leírják,mindenki vegye meg idén is.Ugyanannyi mint volt,és mi van akkor ha pár meccs után megint félbeszakad,vagy zárt kapus lesz......,mert azért ez bõven megeshet.Akkor megint csak köszönjük a támogatást.....nem lehetne mondani,hogy ilyen estében valami visszajár,vagy ha zárt kapus akkor mindenki ingyen nézheti a neten,vagy bármi.....valami pici biztosíték a szurkolok irányába.Azért nem egy két forintról van szó .Sok embernek ez igenis nagy kiadás. | |
/ 2020-09-15 17:39 (174619) | name: Penny | |
| Elözõ bejegyzésem a saját véleményem volt, nem jelöltem meg elõzménynek senki hozzászólását. Az is csak egy vélemény, álláspont.
Előzmény: trtyik (174617) |
|
Előzmény: 2020-09-15 16:49:21 (174617) | name: trtyik | |
| Nagyon nem értem mi az összefüggés azzal,amit én írtam.A bérletnek mindig az a lényege mindenhol,legyen sport,utazás,színház.....,hogy aki megveszi kvázi kedvezményt kap.Elhiszem,hogy ennyire jön ki ha minden meccsre egyessével megyek e el.De akkor is a szezon fele elmaradt......és ebbõl a szempontból igenis lehetne valamivel kárpótolni a bérleteseket.Jelképes dolog is lehetne,azon kívül,hogy köszönjük.Elhiszem a klub is szorult helyzetbe került a járvány miatt,de akkor is.Meg arra is ki lehetne valamit találni,ha valaki idén nem venne bérletet,mert tegyük fel tart a járványtól,gondolom lesz ilyen,de évek óta bérletes.Vele mi legyen?Csak amiat vegyen,hogy utána megmaradjon a hely?Vagy nem vesz és így járt.....és nem tud menni utána évekig,mert nem lesz hely.Ezt is át kellene gondolni szerintem | |
/ 2020-09-15 17:34 (174618) | name: kendeffy | |
| Nem könnyû tervezni a jelenlegi helyzetben. A bérletvásárlásra is vonatkozik. A klub leírta a feltételeit, a Te döntésed, hogy ezzel a feltételrendszerrel veszel-e vagy nem bérletet. |
|
2020-09-15 16:49 (174617) | name: trtyik | |
| Nagyon nem értem mi az összefüggés azzal,amit én írtam.A bérletnek mindig az a lényege mindenhol,legyen sport,utazás,színház.....,hogy aki megveszi kvázi kedvezményt kap.Elhiszem,hogy ennyire jön ki ha minden meccsre egyessével megyek e el.De akkor is a szezon fele elmaradt......és ebbõl a szempontból igenis lehetne valamivel kárpótolni a bérleteseket.Jelképes dolog is lehetne,azon kívül,hogy köszönjük.Elhiszem a klub is szorult helyzetbe került a járvány miatt,de akkor is.Meg arra is ki lehetne valamit találni,ha valaki idén nem venne bérletet,mert tegyük fel tart a járványtól,gondolom lesz ilyen,de évek óta bérletes.Vele mi legyen?Csak amiat vegyen,hogy utána megmaradjon a hely?Vagy nem vesz és így járt.....és nem tud menni utána évekig,mert nem lesz hely.Ezt is át kellene gondolni szerintem Előzmény: Penny (174615) |
3 |
Előzmény: 2020-09-15 10:30:12 (174615) | name: Penny | |
| Egy fenõtt álló bérlet 28000 ft.
Elõzõ szezonban, aki a 12hazai bajnokin és 6 fiba ec meccsen volt jeggyel (mert mondjuk egyben nem tudott kiadni ennyit), az 18*1600ftot fizetett ki, ami összesen 28800. Szóval ugyanott van mindenki kiadásban, mintha minden meccsre jeggyel jött volna. Ülõjegyet, ha akart volna se tudott volna venni senki, mert nincs, mivel bérlettel elfogy. Ha jól emlékszem 2300 ft, ami mindem meccsre számolva 41400ft.
| |
/ 2020-09-15 12:39 (174616) | name: Komisz_08 | |
| Akkor amikor bérletet veszek kapok róla egy sorszámot, hogy hányadik vagyok a ranglistán? A rendezvényen a korlátozást bevezetik akkor valahonnan tudnom kell, hogy mehetek mérkõzésre. Tegyük fel, hogy már az elsõ mérkõzéstõl be kell vezetni a létszám korlátozást és eltart mondjuk hat hónapig akkor ez szerint ha 500 fõben határozzák meg a létszámot akkor mindig csak õk mehetnek? Kicsit át kellene ezt még gondolnotok mert tegyük fel lesz 1100 bérletesed akkor igazságosnak gondoljátok ezt így? Talán kellene azon gondolkodni, hogy egyszer egyik fél máskor pedig a másik fele tudja igénybe venni a lehetõséget. Akkor még arról nem is szólva, hogy a sorrendnek megfelelõ létszámból jó része valamiért nem tud elmenni adott alkalomkor. Szerintem kellene egy regisztrációs táblázat arra az esetre ha ez a negatív helyzet bekövetkezne. Meglehetne határozni egy idõpontot, hogy az illetõ jelezze, hogy részt tud a venni az adott napon vagy sem és az üres helyekre lehetne másoknak regisztrálni. Előzmény: EgisKormend (174610) |
2 |
Előzmény: / 2020-09-15 10:30 (174615) | name: Penny | |
| Egy fenõtt álló bérlet 28000 ft.
Elõzõ szezonban, aki a 12hazai bajnokin és 6 fiba ec meccsen volt jeggyel (mert mondjuk egyben nem tudott kiadni ennyit), az 18*1600ftot fizetett ki, ami összesen 28800. Szóval ugyanott van mindenki kiadásban, mintha minden meccsre jeggyel jött volna. Ülõjegyet, ha akart volna se tudott volna venni senki, mert nincs, mivel bérlettel elfogy. Ha jól emlékszem 2300 ft, ami mindem meccsre számolva 41400ft.
|
4 |
2020-09-15 09:38 (174614) | name: trtyik | |
| Pár gondolat.Csak szerintem fura,hogy a tavalyi bérletekrõl,mindössze annyi szó esik,hogy igaz,hogy jóval kevesebb meccset láthattunk.....ez van és köszönjük a támogatást😳mondjuk szerintem ilyenkor azért lehetne valami jelképes dologgal kárpótolni a szurkolókat,gondolok itt egy sál egy póló,valami klub relikvia.Tudom lenne anyagi vonzata a klubnak,de egy szép gesztus lenne.Ezek után meg leírják,mindenki vegye meg idén is.Ugyanannyi mint volt,és mi van akkor ha pár meccs után megint félbeszakad,vagy zárt kapus lesz......,mert azért ez bõven megeshet.Akkor megint csak köszönjük a támogatást.....nem lehetne mondani,hogy ilyen estében valami visszajár,vagy ha zárt kapus akkor mindenki ingyen nézheti a neten,vagy bármi.....valami pici biztosíték a szurkolok irányába.Azért nem egy két forintról van szó .Sok embernek ez igenis nagy kiadás. |
3 |
Előzmény: 2020-09-15 06:50:34 (174612) | name: kotam_tazo | |
| Azt tudni lehet, hogy hány ember dolgozik akiket a klubb fizet? Na nem a játékosokra gondoltam! | |
/ 2020-09-15 06:50 (174612) | name: kotam_tazo | |
| Azt tudni lehet, hogy hány ember dolgozik akiket a klubb fizet? Na nem a játékosokra gondoltam! Előzmény: EgisKormend (174611) |
|
Előzmény: / 2020-09-14 13:10 (174608) | name: Raptor | |
| Viszont azt se felejtsük az elmúlt évek tapasztalatai alapján, hogy a légiósok "megítélése" is korai még ilyenkor!
Amikor a szakma úgy látta, akkor már a felkészülés során váltottunk, de ha azt látták, hogy a képességek megvannak csak idõ kell, akkor türelmesek voltunk, vártunk, és azt gondolom, hogy ezek is jó döntésként igazolódtak.
Az újoncoknak mindenképpen szokniuk kell, hogy itt kemény védekezést kell csinálniuk, nem elég a támadásra gyúrni, és ezt így azért nehezebb megvalósítani, ehhez idõ kell!
Talán Hammonds volna erre a legjobb példa, mert edzéseken nagyon jól dobott, és a mérkõzéseken is látszott, hogy van benne, de valamiért hosszabb idõnek kellett eltelnie, hogy mindez eredményességben is egyértelmûen látszódjon!
De úgy emlékszem Pricenak, Edwardsnak, Turnernek és még Varnadónak is kellett idõ mire jött a stabilan és egyszerre jó védõ és támadó teljesítmény!
Tavaly a bajnokság elején több meccset is az inkább jó védekezésünknek köszönhetõen tudtuk hozni, mint sem az ellenállhatatlan támadójátéknak!
Volt tartásunk, keménységünk, határozott védekezésünk, amibõl szerzet labdáink és indulással gyors kosarak, amivel akaratlan megjön az önbizalom.
Ezt nyomtuk, ezt gyakoroltuk amikor lehetett, így aztán amikorra meg nagyon kellett a támadás is a helyére került!
Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem lehet olyan helyzet amikor szükségessé válik egy váltás. Előzmény: pelike (174606) |
|
Előzmény: 2020-09-14 07:56:50 (174606) | name: pelike | |
| 2 kis komment ehhez: egyrészt Fepu és Norbi maximum életkorban ugyanaz a kategória, Fepu még az elõzõ bajnokságban is a 7 legjobb magyar játékos egyike volt, Norbi meg egy hasznos, pár perces csere.
Másrészt 2 jó légióssal nem lehet 4-be jutni (de 8-ba se könnyû). Fogalmam sincs, hogy jók-e az új légiósaink, de minimum 3 kifejezetten jó légiós kell(ene). | |
/ 2020-09-14 07:56 (174606) | name: pelike | |
| 2 kis komment ehhez: egyrészt Fepu és Norbi maximum életkorban ugyanaz a kategória, Fepu még az elõzõ bajnokságban is a 7 legjobb magyar játékos egyike volt, Norbi meg egy hasznos, pár perces csere.
Másrészt 2 jó légióssal nem lehet 4-be jutni (de 8-ba se könnyû). Fogalmam sincs, hogy jók-e az új légiósaink, de minimum 3 kifejezetten jó légiós kell(ene). Előzmény: mertakörmend (174605) |
1 |
Előzmény: 2020-09-13 22:05:02 (174605) | name: mertakörmend | |
| "Elvakult" szurkolóként azt gondolom, hogy pont Bálint leigazolása miatt (is) lenne jó, ha nem csak Thames és Taylor lenne meghatározó hanem a másik 2 légiós is extra közeli találatként funkcionálna. (bele sem gondolok ha Varnado és Edwards marad). Illetve itt óriási Grat. a leigazolásához!!! Külön neki is szurkolok; robbanjon be nálunk!
Idejét nem tudom mikor hoztunk igazán meghatározó magyart (ok, Kellert tavaly pár hétre az ismert körülmények között). Igazán jó eredményt nem lehet 5 légióssal elérni (nem bántva Feput és Norbit de õk azért már nem a fiatalabb korosztály és sosem a sokoldalúság miatt szerettük õket, elismerve a tudásukat és igyekezetüket természetesen), így viszont Bálint személyében egy fiatal extra magyarral, 4(5) légióssal, Fepuval és Norbival és a fiatalokkal simán ott lehetünk a legjobbak között, sõt...
MTE!!! | |
/ 2020-09-13 22:05 (174605) | name: mertakörmend | |
| "Elvakult" szurkolóként azt gondolom, hogy pont Bálint leigazolása miatt (is) lenne jó, ha nem csak Thames és Taylor lenne meghatározó hanem a másik 2 légiós is extra közeli találatként funkcionálna. (bele sem gondolok ha Varnado és Edwards marad). Illetve itt óriási Grat. a leigazolásához!!! Külön neki is szurkolok; robbanjon be nálunk!
Idejét nem tudom mikor hoztunk igazán meghatározó magyart (ok, Kellert tavaly pár hétre az ismert körülmények között). Igazán jó eredményt nem lehet 5 légióssal elérni (nem bántva Feput és Norbit de õk azért már nem a fiatalabb korosztály és sosem a sokoldalúság miatt szerettük õket, elismerve a tudásukat és igyekezetüket természetesen), így viszont Bálint személyében egy fiatal extra magyarral, 4(5) légióssal, Fepuval és Norbival és a fiatalokkal simán ott lehetünk a legjobbak között, sõt...
MTE!!! Előzmény: kadar (174599) |
1 |
Előzmény: 2020-09-12 21:49:14 (174599) | name: kadar | |
| Az biztos, hogy küzdõs, hajtós, mentálisan erõs csapatunk lesz. Nincs elveszett labda, kemény védekezés, gyors játék, ez egyértelmûen körvonalazódik.
Egyénileg ahogy én lattam: Thames érett, okos, jó karmester lesz. Második félidõben amúgy nem játszott. Mellette aki biztosan stabil és extra lesz az Mócsán. Nem tudom kinek a fejébõl pattant ki hogy le kellene igazolni de az utóbbi évek legnagyszerûbb igazolása. Megkockáztatom hogy Vojvoda mellett a magyar bajnokság legjobb magyar igazolása. Taylort ismerjük, stabil dupla dupla idén is simán meglesz meccsenként. Durázi sokat fejlõdött, több lehetõséget is kap, él is vele. Takács Kristóf extrát harcolt, szerintem Dillard ma vele fog álmodni. :-) Németh, Oroszi, szokásos,sajnos õk megrekedtek valahol.. Vukasban van kurázsi, izgult nagyon, akart, de jó volt látni hogy próbálta rendezni a csapatot, nyilván még messzebb van ettõl a szinttõl de az út amin halad jó. Fepu sérült. Tóth Norbi pedig hozta azt amiért itt van. 2 újonc légiós.. Háát. Nyilván idõ kell még nekik, nem mondom rögtön hogy mindkettõ csere de azért remélem figyeljük a piacot közben.. A szakmai stáb pedig nem áll le egy percre sem, ûzi, hajtja folyamatosan mindenki a csapatot.
| |
/ 2020-09-13 21:19 (174603) | name: Mörtön | |
| Ez a felkészülési idõszak egyik csapatnál sem lesz az igazi, mindenhol hiányzók, elmaradt külföldi edzõmeccsek, hazai tornák.
4-5 forduló után látjuk csak, hogy milyenek az erõviszonyok. Csak legyen bajnokság!
Mindörökké MTE! |
1 |
2020-09-13 16:19 (174602) | name: mindigittvagyunk | |
| Ahogy én láttam tegnap:
Thames és Mócsán extra volt (utólag is óriási gratuláció mindenkinek akinek eszébe jutott és tett Bálint leigazolásáért!), jó volt Taylor és Takács, Norbi hozta a tõle elvárhatót + volt 1 bravúros "gólpassza" a gyûrûnek háttal állva a támadóidõ lejártakor...
A többiek inkább csak küzdöttek, nyilván az is kell(ett), meg 1 edzõmeccs után még nem sok következtetést lehet levonni (mondjuk azt, hogy Bálint óriási leigazolás volt, azt talán már most is...), még nyilván sok munka vár a csapatra és lesz idõ bizonyítani a fiúknak. |
2 |
2020-09-13 11:18 (174601) | name: lombi | |
| Thames hozza magát, küzd, bokaficam után sem akart lemenni 1 edzõmeccsen. De még Taylorral nincs összhang de ez majd alakul.
Taylor neki gólpassz kell, lepattanó az övé
Mosley neki idõ kell, de van potenciál õ lehet extra is.
Williams? Róla még nem merek véleményt mondani, mert én Hammondsot õsszel elküldtem volna tavasszal meg milyen király lett.
Mocsánra rákészülnek és nem lesz ennyi helyzete, na de Fepuval fent a pályán, hogy egyik se dobjon kintrõl na az már nehéz dió lesz az ellenfeleknek. Meg hát a légiós se dobjon kintrõl....
Tripla esõt várok.
Vukas nagyon izgult és reméljük emiatt de azt kell mondanom, szar volt.
Németh ugyanaz ismerjük nincs fejlõdés max védekezésben. Oroszi nincs fejlõdés. Érsek tudom az apja nagy király volt de ennyi.
Kellenek.
Takács na az õ védekezése sokat javult.
Előzmény: kadar (174599) |
3 |
Előzmény: 2020-09-12 21:49:14 (174599) | name: kadar | |
| Az biztos, hogy küzdõs, hajtós, mentálisan erõs csapatunk lesz. Nincs elveszett labda, kemény védekezés, gyors játék, ez egyértelmûen körvonalazódik.
Egyénileg ahogy én lattam: Thames érett, okos, jó karmester lesz. Második félidõben amúgy nem játszott. Mellette aki biztosan stabil és extra lesz az Mócsán. Nem tudom kinek a fejébõl pattant ki hogy le kellene igazolni de az utóbbi évek legnagyszerûbb igazolása. Megkockáztatom hogy Vojvoda mellett a magyar bajnokság legjobb magyar igazolása. Taylort ismerjük, stabil dupla dupla idén is simán meglesz meccsenként. Durázi sokat fejlõdött, több lehetõséget is kap, él is vele. Takács Kristóf extrát harcolt, szerintem Dillard ma vele fog álmodni. :-) Németh, Oroszi, szokásos,sajnos õk megrekedtek valahol.. Vukasban van kurázsi, izgult nagyon, akart, de jó volt látni hogy próbálta rendezni a csapatot, nyilván még messzebb van ettõl a szinttõl de az út amin halad jó. Fepu sérült. Tóth Norbi pedig hozta azt amiért itt van. 2 újonc légiós.. Háát. Nyilván idõ kell még nekik, nem mondom rögtön hogy mindkettõ csere de azért remélem figyeljük a piacot közben.. A szakmai stáb pedig nem áll le egy percre sem, ûzi, hajtja folyamatosan mindenki a csapatot.
| |
/ 2020-09-12 23:29 (174600) | name: wind | |
| Úgy néz ki, hogy Mócsán egy igen jó légiós szintet le tud fedni!
Ez így rohadt nagy igazolás!!! |
3 |
2020-09-12 21:49 (174599) | name: kadar | |
| Az biztos, hogy küzdõs, hajtós, mentálisan erõs csapatunk lesz. Nincs elveszett labda, kemény védekezés, gyors játék, ez egyértelmûen körvonalazódik.
Egyénileg ahogy én lattam: Thames érett, okos, jó karmester lesz. Második félidõben amúgy nem játszott. Mellette aki biztosan stabil és extra lesz az Mócsán. Nem tudom kinek a fejébõl pattant ki hogy le kellene igazolni de az utóbbi évek legnagyszerûbb igazolása. Megkockáztatom hogy Vojvoda mellett a magyar bajnokság legjobb magyar igazolása. Taylort ismerjük, stabil dupla dupla idén is simán meglesz meccsenként. Durázi sokat fejlõdött, több lehetõséget is kap, él is vele. Takács Kristóf extrát harcolt, szerintem Dillard ma vele fog álmodni. :-) Németh, Oroszi, szokásos,sajnos õk megrekedtek valahol.. Vukasban van kurázsi, izgult nagyon, akart, de jó volt látni hogy próbálta rendezni a csapatot, nyilván még messzebb van ettõl a szinttõl de az út amin halad jó. Fepu sérült. Tóth Norbi pedig hozta azt amiért itt van. 2 újonc légiós.. Háát. Nyilván idõ kell még nekik, nem mondom rögtön hogy mindkettõ csere de azért remélem figyeljük a piacot közben.. A szakmai stáb pedig nem áll le egy percre sem, ûzi, hajtja folyamatosan mindenki a csapatot.
|
1 |
2020-09-12 21:30 (174598) | name: kendeffy | |
| Valaki, aki ott volt? |
|
2020-09-12 20:21 (174597) | name: vargabee | |
| csak az eredményjelzõbõl ítélve:
Thames 18 pont
Taylor 8 pont
Mócsán 20 pont
Tóth N. - 1 pont
Durázi - 8 pont
Williams - 6 pont
Takács - 5 pont
Németh - 3 pont
és talán Mosley - 8 pont |
|
2020-09-12 20:15 (174596) | name: mindörökké mte | |
| Sajnos nem tudtam ott lenni, szívesen olvasnék rövid véleményt a csapatról , vagy akár játékosokról egyenként. Bárkitõl is jön a válasz, elõre is köszi!
Csapatnak gratulálok a gyõzelemhez!
MTE |
|
2020-09-12 20:11 (174595) | name: soma | |
| 79 - 70 végén. |
|
2020-09-12 18:52 (174594) | name: soma | |
| 45 - 38 a szünetben. |
|
| 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|