| 2014-07-29 18:29 (138379) | | name: Hunnia |  |
| Na, ez nem rossz hír, most gyorsan vissza Grebit és Rafit! Vagy Somogyit! |
|
 | 2014-07-29 17:53 (138378) | | name: Owen |  |
| Dukic védekezése nagyon gyenge. Előzmény: joda (138372) |
|
Előzmény: | 2014-07-28 21:46:00 (138372) | | name: joda |  |
| Djukic -ot el tudnám képzelni nálunk! Nem értem, miért lett szabad Berényben! Az átigazolás elején még én is úgy láttam, hogy egyéves szerzõdése volt! Nem rossz játékos, sem Szegeden /Ivosevvel együtt/ sem Berényben nem teljesített rosszul,
igaz Berényben keveset játszott! Jól megtermett, nem lehet könnyen elnyomni, jól szedi a lepattanókat és a hármasokat is jól dobja, így kihozza a palánk alól a védõjét + elõnye, hogy magyar!!! Ha van rá anyagi keret, én idehoznám! | |
 /  | 2014-07-29 17:37 (138377) | | name: Bubi_ |  |
| Tök mindegy mivel magyarázzuk, jó döntés! Előzmény: BélaBá (138376) |
|
Előzmény: | 2014-07-29 17:35:00 (138376) | | name: BélaBá |  |
| Egy váratlan hír a fõoldalról:
"Zsarko Rakocsevics szerzõdését felbontotta a klub
Szeretnénk tájékoztatni szurkolóinkat és a közvéleményt, hogy Zsarko Rakocseviccsel szerzõdést bontott klubunk.
A játékossal az elmúlt szezonban két éves szerzõdést kötöttünk annak reményében, hogy hosszú távon számíthatunk a kiváló képességû centerre.
Zsarko Rakocsevicsnek az elõzõ bajnokság elején is voltak belgyógyászati problémái, amelyek ezen a nyáron kiújultak, a játékos mûtéten is átesett.
Állapotával kapcsolatban több orvosi véleményt is kértünk. Ezek alapján Zsarko legkorábban szeptember végén kezdhetné el az edzéseket, de akkor sem biztos, hogy teljesen egészséges lesz. Az orvosok szerint betegsége bármikor kiújulhat, ezért úgy ítéltük meg, hogy kockázatos volna rá építeni a csapat palánk alatti játékát. A helyzetre való tekintettel – Zsarkoval egyetértésben – felbontottuk a szerzõdését. A megegyezésnek része az, hogy a következõ szezonra felépülése estén sem köt szerzõdést magyar bajnokságban szereplõ klubbal.
Ez úton szeretnénk megköszönni Zsarkonak az elõzõ szezonban nyújtott teljesítményét, hiszen valóban kiváló képességû játékosunk volt a személyében. Reméljük, hogy egészsége minél hamarabb rendbe jön! Sok sikert kívánunk neki a sportban és a magánéletben is, hiszen Zsarko ezen a nyáron kötött házasságot.
A klub vezetése dolgozik azon, hogy pótolja a csapat elsõ számú centerét, bízunk abban, hogy hamarosan ezzel kapcsolatban is bejelentéssel élhetünk.
Zsebe Ferenc
ügyvezetõ "
| |
 /  | 2014-07-29 17:35 (138376) | | name: BélaBá |  |
| Egy váratlan hír a fõoldalról:
"Zsarko Rakocsevics szerzõdését felbontotta a klub
Szeretnénk tájékoztatni szurkolóinkat és a közvéleményt, hogy Zsarko Rakocseviccsel szerzõdést bontott klubunk.
A játékossal az elmúlt szezonban két éves szerzõdést kötöttünk annak reményében, hogy hosszú távon számíthatunk a kiváló képességû centerre.
Zsarko Rakocsevicsnek az elõzõ bajnokság elején is voltak belgyógyászati problémái, amelyek ezen a nyáron kiújultak, a játékos mûtéten is átesett.
Állapotával kapcsolatban több orvosi véleményt is kértünk. Ezek alapján Zsarko legkorábban szeptember végén kezdhetné el az edzéseket, de akkor sem biztos, hogy teljesen egészséges lesz. Az orvosok szerint betegsége bármikor kiújulhat, ezért úgy ítéltük meg, hogy kockázatos volna rá építeni a csapat palánk alatti játékát. A helyzetre való tekintettel – Zsarkoval egyetértésben – felbontottuk a szerzõdését. A megegyezésnek része az, hogy a következõ szezonra felépülése estén sem köt szerzõdést magyar bajnokságban szereplõ klubbal.
Ez úton szeretnénk megköszönni Zsarkonak az elõzõ szezonban nyújtott teljesítményét, hiszen valóban kiváló képességû játékosunk volt a személyében. Reméljük, hogy egészsége minél hamarabb rendbe jön! Sok sikert kívánunk neki a sportban és a magánéletben is, hiszen Zsarko ezen a nyáron kötött házasságot.
A klub vezetése dolgozik azon, hogy pótolja a csapat elsõ számú centerét, bízunk abban, hogy hamarosan ezzel kapcsolatban is bejelentéssel élhetünk.
Zsebe Ferenc
ügyvezetõ "
|
|
 | 2014-07-29 11:49 (138375) | | name: krstic |  |
| Mitchell atletikus kosárlabdát szeretne. Nem hiszem,hogy Dukic vagy Somogyi beleillik ebbe a képbe. |
|
 | 2014-07-29 11:35 (138374) | | name: Hunnia |  |
| Hát ha 5-ösre tervezünk magyart hozni, akkor én Somogyira szavazok! |
|
 | 2014-07-29 10:18 (138373) | | name: Gömb |  |
| Szerintem az átigazolási körképnél lévõ hozzászólások egyikében van a megfejtés. A Fortress ott is jól teljesített, hiszen tudjuk, hogy Savics és több játékos felé is tartozások álltak fenn. Gondolom ez Dukicsra is igaz. Ilyen esetben a klub szerzõdést szegett, tehát a játékos szabadon eligazolhat. Véleményem szerint ez lehet. Persze õ gondolom még kivár, hátha megkapja a pénzést, ami részben érthetõ... Előzmény: joda (138372) |
|
Előzmény: | 2014-07-28 21:46:00 (138372) | | name: joda |  |
| Djukic -ot el tudnám képzelni nálunk! Nem értem, miért lett szabad Berényben! Az átigazolás elején még én is úgy láttam, hogy egyéves szerzõdése volt! Nem rossz játékos, sem Szegeden /Ivosevvel együtt/ sem Berényben nem teljesített rosszul,
igaz Berényben keveset játszott! Jól megtermett, nem lehet könnyen elnyomni, jól szedi a lepattanókat és a hármasokat is jól dobja, így kihozza a palánk alól a védõjét + elõnye, hogy magyar!!! Ha van rá anyagi keret, én idehoznám! | |
 /  | 2014-07-28 21:46 (138372) | | name: joda |  |
| Djukic -ot el tudnám képzelni nálunk! Nem értem, miért lett szabad Berényben! Az átigazolás elején még én is úgy láttam, hogy egyéves szerzõdése volt! Nem rossz játékos, sem Szegeden /Ivosevvel együtt/ sem Berényben nem teljesített rosszul,
igaz Berényben keveset játszott! Jól megtermett, nem lehet könnyen elnyomni, jól szedi a lepattanókat és a hármasokat is jól dobja, így kihozza a palánk alól a védõjét + elõnye, hogy magyar!!! Ha van rá anyagi keret, én idehoznám! |
|
 | 2014-07-28 16:19 (138371) | | name: krstic |  |
| Farkas helyére egy center mindenképp kell és mezõnybe is jó lenne még plusz játékos. 3 fronton kell helytállni,kell a bõ keret. Előzmény: Gömb (138369) |
|
Előzmény: | 2014-07-28 09:22:00 (138369) | | name: Gömb |  |
| Közeleg az alapozás. Kíváncsi vagyok lesz e még "Magyar" játékos bejelentve, mert ugye annó Baba úgy nyilatkozott, hogy külföldi irányítót keresnek és Magyar játékosok is képben vannak még. Ugye az irányító közben meglett, de a Magyar bejelentés/sek még váratnak magukra. Jó lenne azért ha még meg tudnák erõsíteni a keretet, mert egy sérülés boríthat mindent a jelenlegi állapot esetében szerintem.
Bízva a stábban és a szisztematikus építkezési koncepcióban, ami idén végre egyértelmûen látszik, várom a fejleményelet!
MTE!!!!!! | |
 /  | 2014-07-28 13:37 (138370) | | name: Gömb |  |
| A BB1 szerint a Dukics, szabadon igazolható. Érdekes, én valamiért úgy emlékeztem, hogy következõ szerzonra még érvényes szerzõdése van.
Fura, mindenesetre a keretbe elférne, mint "Magyar"...
|
|
 | 2014-07-28 09:22 (138369) | | name: Gömb |  |
| Közeleg az alapozás. Kíváncsi vagyok lesz e még "Magyar" játékos bejelentve, mert ugye annó Baba úgy nyilatkozott, hogy külföldi irányítót keresnek és Magyar játékosok is képben vannak még. Ugye az irányító közben meglett, de a Magyar bejelentés/sek még váratnak magukra. Jó lenne azért ha még meg tudnák erõsíteni a keretet, mert egy sérülés boríthat mindent a jelenlegi állapot esetében szerintem.
Bízva a stábban és a szisztematikus építkezési koncepcióban, ami idén végre egyértelmûen látszik, várom a fejleményelet!
MTE!!!!!! |
|
 | 2014-07-27 21:57 (138368) | | name: spiritknight |  |
| Jav: tudnék (az Á meg az É egymás mellett van a klaviaturán).
Nekem nem azzal van a bajom, hogy játszatja a fiatalokat, meg, hogy kísérletezik, hanem a meccselésével. Soha nem bírtam az extrém cserélését. Még a játkosai sem tudják lekövetni sokszor. |
|
 | 2014-07-27 21:13 (138367) | | name: Hunnia |  |
| Én például komolyan gondoltam és komolyan gondolom még most is! Ivko jelenleg a lehetõ legjobb választás! Íme, õ meg meri lépni azt, amit nem sok mindenki, meri játszatni a fiatalokat! És láss csodát, sikerült gyõzni! Csak így lehet elõrelépni, csak így lehet jövõ! Hajrá Ivko! Hajrá magyarok! Hajrá fiatalok! |
|
 | 2014-07-27 20:24 (138366) | | name: kendeffy |  |
| És végül ezzel a csapattal is nyertünk... |
|
 | 2014-07-27 20:11 (138365) | | name: spiritknight |  |
| Elkövettem azt a hibát, hogy megnéztem élõképpel a "válpogatott" meccsét. Én nem tudom, ki gondolta komolyan, hogy Ivkovics legyen a magyar válogatott szövetségi kapitánya, de ez egyszerûen vicc. Nem, ez több, széégyen. Másfélpercenként csere, ez még az aktuális klubcsapatánál elmegy, de a válogatottnál. Én játékosként hölyét kapnék, ha nem tudnák mondjuk 3 percet folyamatosan a pályán lenni. |
|
 | 2014-07-27 19:58 (138364) | | name: joda |  |
| El lehet olvasni a mai magyar válogatottat! Nevetséges!! Kecskeméten játszanak a legjobb magyar játékosok??? /Pongó 1+2, Mészáros - gyönyörû egy csapat!/ |
|
 | 2014-07-26 20:00 (138363) | | name: Penny |  |
| Fepu!Fepu!Fepu!
Játékosok pontjait összeadva, mi dobtunk 71-et. Igaz, ezt a bb0 a Bolgároknak írta. A negyedek, meg sehogy nem stimmelek :)
Előzmény: joda (138362) |
|
Előzmény: | 2014-07-26 19:48:00 (138362) | | name: joda |  |
| Valaki Feput követelte a kezdõbe - Sztojan meghallgatta és mindjárt 13/6-ot teljesített! Csak azt nem tudom, hogy ki vert meg kit, mert a BB1-es enyhén szólva összevisszaság van! | |
 /  | 2014-07-26 19:48 (138362) | | name: joda |  |
| Valaki Feput követelte a kezdõbe - Sztojan meghallgatta és mindjárt 13/6-ot teljesített! Csak azt nem tudom, hogy ki vert meg kit, mert a BB1-es enyhén szólva összevisszaság van! |
|
 | 2014-07-25 21:18 (138361) | | name: Penny |  |
| Kossuth utca felõli régi lelátó hogy lesz? Lesz mögötte karzat, mint pl Sopronban vagy marad olyan mint volt, csak ki lett tolva? Előzmény: zoller (138360) |
|
Előzmény:  /   | 2014-07-23 22:01 (138359) | | name: zolcsi |  |
| www.bb1.hu/tartalom/cikk/17297_ha_thomas_marad_csak_ket_legios_lesz
Csak az utolsó pár mondat az érdekes....
Szegény fiatalok ott is drágák..... Előzmény: Hunnia (138354) |
|
Előzmény: | 2014-07-23 19:11:00 (138354) | | name: Hunnia |  |
| Elolvastam, hát igen... De kérdezzünk egy kicsit itt körbe és rögtön kiderül, micsoda butaságokat beszél Putesz össze-vissza, a mai modern kosárlabdában honosítani kell és légiósok garmadáját idehozni, ez az egyetlen út létezik... | |
 /  | 2014-07-23 21:31 (138358) | | name: watson |  |
| Igazad van Zsolti.Nem mindegy vegetálásért baszok el egy csomó hétvégét,teszem félre a melót,meg családot vagy KOSÁRLABDÁT nézek eredményekkel,szép játékkal.Másodikra szavazok. Előzmény: nzs (138355) |
|
Előzmény: | 2014-07-23 20:18:00 (138355) | | name: nzs |  |
| Tartok tõle, hogy egyedül Te beszélsz butaságot, itt ezen az oldalon senki nem írt olyat, hogy a honosítás, meg a sok légiós az egyetlen út. Pláne azt nem, hogy a saját tehetségek játszatásával szemben.
Majd ha a most szerzõdtetett 3 ifjú játékosunk, meg a remélhetõleg elõkerülõ újabb tehetségek lesznek olyanok 1-2-3-x év múlva, hogy minõségi játékosként be lehet tenni õket - ahogy Golománt néha már megpróbálták -, akkor nem kell egy sor honosított játékost idehozni és játszatni.
Én sem örülök annak, hogy idejönnek. De amíg nincs saját, addig nincs nagyon más lehetõségünk. Azt, hogy miért nincs Fepu és Kuttor óta saját, igazán jó fiatal játékosunk, azt már párszor kibeszéltük. Kérd számon azokon, akik éveken - majdhogynem egy évtizeden át - elfelejtettek ezzel foglalkozni, akik nem adtak egy fillért sem a minõségi utánpótlás nevelésre.
Tudomásul kell venni, hogy a mai világban eredménykényszer van. Sem az EGIS, sem más nem ad pénzt arra, hogy csupa magyar játékossal meg 2-3 közepes légióssal vegetáljunk valahol a mezõnyben, meg bohóckodjunk az EC kupában. Sõt, a nézõk sem kíváncsiak erre. Lehetett látni tavaly is, hányan jöttek ki kupameccsre.
Vagy eredményt akarunk elérni és akkor menni kell a trenddel - mellette persze nevelni a sajátokat, hogy majd egyszer beléphessenek -, vagy megmaradunk a saját játékosainknál, és akkor nem kell csodálkozni azon, hogy arra nem lesz szponzor, meg azon sem kell csodálkozni, hogy ha a nemzetközi kupában sem érünk el semmit. Meg nem fizet érte az átlagnézõ 1.500 Ft-ot + utiköltség, ha nem helybéli.
Én emlékszek rá, amikor a 90'-es évek végén beütött a pénzügyi balhé elõször, és volt a MARC. Azt mondták nekik a Puteszék, hogy : uraim, itt van ez a csapat, egy sor tehetséges játékos, ezekre építünk, légiósokkal 5 év alatt felhozzuk õket. Ehhez kérünk támogatást. Megkapták. Mert megvoltak az emberek - vezetõk, játékosok egyaránt -, volt szakmailag alátámasztott elképzelés, hit és akarat. Ebbõl lett az utolsó bajnokcsapatunk.
Ma vannak az utánpótlásunkban Trummerek, Fodor testvérek, Németh Istik? Kiket akarsz játszatni a honosítottak helyett? Kikre akarsz csapatot alapozni?
A Falco azért jár most elõttünk, mert amikor mi abbahagytuk, õk akkor kezdték el igazán felfuttatni az up képzést. Nagyjából 10 évükbe telt, mire épkézláb, saját nevelést a felnõtt csapat közelébe tudtak küldeni, és nem egyesével.
Majd ha mi is újra eljutunk erre a szintre, akkor már valóban bûn lesz a honosított játékost idehozni. Addig pedig ne adj isten, még tanulni is tudnak tõlük a gyerekek. | |
 /  | 2014-07-23 21:00 (138357) | | name: mikxi |  |
| Patonay Imrét vissza Körmendre! Előzmény: watson (138356) |
|
Előzmény: | 2014-07-23 20:21:00 (138356) | | name: watson |  |
| Putesz jó dolgokat mond,meg Te is...az a gond,hogy Körmenden kimaradt jó pár év az utánpótlás terén.Sömi után a most felhozott három ifit lehet beépíteni lassan.Azért Te sem gondolod komolyan,hogy az elküldött játékosokkal komoly célokat tudtunk volna elérni idén.Szép dolog hazait szeretni,de ha eredményt szeretnénk a mostani lépéseket kell megtenni.
Sárváry József
szurkoló | |
 /  | 2014-07-23 20:21 (138356) | | name: watson |  |
| Putesz jó dolgokat mond,meg Te is...az a gond,hogy Körmenden kimaradt jó pár év az utánpótlás terén.Sömi után a most felhozott három ifit lehet beépíteni lassan.Azért Te sem gondolod komolyan,hogy az elküldött játékosokkal komoly célokat tudtunk volna elérni idén.Szép dolog hazait szeretni,de ha eredményt szeretnénk a mostani lépéseket kell megtenni.
Sárváry József
szurkoló Előzmény: Hunnia (138354) |
|
Előzmény: | 2014-07-23 19:11:00 (138354) | | name: Hunnia |  |
| Elolvastam, hát igen... De kérdezzünk egy kicsit itt körbe és rögtön kiderül, micsoda butaságokat beszél Putesz össze-vissza, a mai modern kosárlabdában honosítani kell és légiósok garmadáját idehozni, ez az egyetlen út létezik... | |
 /  | 2014-07-23 20:18 (138355) | | name: nzs |  |
| Tartok tõle, hogy egyedül Te beszélsz butaságot, itt ezen az oldalon senki nem írt olyat, hogy a honosítás, meg a sok légiós az egyetlen út. Pláne azt nem, hogy a saját tehetségek játszatásával szemben.
Majd ha a most szerzõdtetett 3 ifjú játékosunk, meg a remélhetõleg elõkerülõ újabb tehetségek lesznek olyanok 1-2-3-x év múlva, hogy minõségi játékosként be lehet tenni õket - ahogy Golománt néha már megpróbálták -, akkor nem kell egy sor honosított játékost idehozni és játszatni.
Én sem örülök annak, hogy idejönnek. De amíg nincs saját, addig nincs nagyon más lehetõségünk. Azt, hogy miért nincs Fepu és Kuttor óta saját, igazán jó fiatal játékosunk, azt már párszor kibeszéltük. Kérd számon azokon, akik éveken - majdhogynem egy évtizeden át - elfelejtettek ezzel foglalkozni, akik nem adtak egy fillért sem a minõségi utánpótlás nevelésre.
Tudomásul kell venni, hogy a mai világban eredménykényszer van. Sem az EGIS, sem más nem ad pénzt arra, hogy csupa magyar játékossal meg 2-3 közepes légióssal vegetáljunk valahol a mezõnyben, meg bohóckodjunk az EC kupában. Sõt, a nézõk sem kíváncsiak erre. Lehetett látni tavaly is, hányan jöttek ki kupameccsre.
Vagy eredményt akarunk elérni és akkor menni kell a trenddel - mellette persze nevelni a sajátokat, hogy majd egyszer beléphessenek -, vagy megmaradunk a saját játékosainknál, és akkor nem kell csodálkozni azon, hogy arra nem lesz szponzor, meg azon sem kell csodálkozni, hogy ha a nemzetközi kupában sem érünk el semmit. Meg nem fizet érte az átlagnézõ 1.500 Ft-ot + utiköltség, ha nem helybéli.
Én emlékszek rá, amikor a 90'-es évek végén beütött a pénzügyi balhé elõször, és volt a MARC. Azt mondták nekik a Puteszék, hogy : uraim, itt van ez a csapat, egy sor tehetséges játékos, ezekre építünk, légiósokkal 5 év alatt felhozzuk õket. Ehhez kérünk támogatást. Megkapták. Mert megvoltak az emberek - vezetõk, játékosok egyaránt -, volt szakmailag alátámasztott elképzelés, hit és akarat. Ebbõl lett az utolsó bajnokcsapatunk.
Ma vannak az utánpótlásunkban Trummerek, Fodor testvérek, Németh Istik? Kiket akarsz játszatni a honosítottak helyett? Kikre akarsz csapatot alapozni?
A Falco azért jár most elõttünk, mert amikor mi abbahagytuk, õk akkor kezdték el igazán felfuttatni az up képzést. Nagyjából 10 évükbe telt, mire épkézláb, saját nevelést a felnõtt csapat közelébe tudtak küldeni, és nem egyesével.
Majd ha mi is újra eljutunk erre a szintre, akkor már valóban bûn lesz a honosított játékost idehozni. Addig pedig ne adj isten, még tanulni is tudnak tõlük a gyerekek. Előzmény: Hunnia (138354) |
|
Előzmény: | 2014-07-23 19:11:00 (138354) | | name: Hunnia |  |
| Elolvastam, hát igen... De kérdezzünk egy kicsit itt körbe és rögtön kiderül, micsoda butaságokat beszél Putesz össze-vissza, a mai modern kosárlabdában honosítani kell és légiósok garmadáját idehozni, ez az egyetlen út létezik... | |
 /  | 2014-07-23 19:11 (138354) | | name: Hunnia |  |
| Elolvastam, hát igen... De kérdezzünk egy kicsit itt körbe és rögtön kiderül, micsoda butaságokat beszél Putesz össze-vissza, a mai modern kosárlabdában honosítani kell és légiósok garmadáját idehozni, ez az egyetlen út létezik... Előzmény: mindörökké mte (138353) |
|
Előzmény: | 2014-07-23 17:05:00 (138353) | | name: mindörökké mte |  |
| BB1.hu-n mindenkinek csak ajánlani tudom Putesz nyilatkozatát. Sokan szidták Váradi Attilát, hogy a csapat több, mint fele falcos. Putesz is elmondta, hogy most a falconak van a legjobb utánpótlása és ebben a keretben már csak a zetés Velkey Jánost tudta volna elképzelni, mást nem. | |
 /  | 2014-07-23 17:05 (138353) | | name: mindörökké mte |  |
| BB1.hu-n mindenkinek csak ajánlani tudom Putesz nyilatkozatát. Sokan szidták Váradi Attilát, hogy a csapat több, mint fele falcos. Putesz is elmondta, hogy most a falconak van a legjobb utánpótlása és ebben a keretben már csak a zetés Velkey Jánost tudta volna elképzelni, mást nem. |
|
 | 2014-07-22 16:21 (138352) | | name: kadar |  |
| Gondolom, egyelõre még nem lehet kivenni õket, különben összedõlne az egész. :)
Előzmény: josef (138350) |
|
Előzmény: | 2014-07-22 14:28:00 (138350) | | name: josef |  |
| Ma elsétáltam a csarnok felé hát épül szépen,csak ha bennmaradnak a tartó oszlopok akkor elég furcsán fogják a pályát látni az ott ülõ emberek.
De azét alakul a dolog már :-)
| |
 /  | 2014-07-22 14:30 (138351) | | name: jimmy66 |  |
| Mé maradnának? Előzmény: josef (138350) |
|
Előzmény: | 2014-07-22 14:28:00 (138350) | | name: josef |  |
| Ma elsétáltam a csarnok felé hát épül szépen,csak ha bennmaradnak a tartó oszlopok akkor elég furcsán fogják a pályát látni az ott ülõ emberek.
De azét alakul a dolog már :-)
| |
 /  | 2014-07-22 14:28 (138350) | | name: josef |  |
| Ma elsétáltam a csarnok felé hát épül szépen,csak ha bennmaradnak a tartó oszlopok akkor elég furcsán fogják a pályát látni az ott ülõ emberek.
De azét alakul a dolog már :-)
|
|
 | 2014-07-21 19:37 (138349) | | name: mindörökké mte |  |
| Én azt mondom, ha (csúnyán kifejezve) nem szarik bele a védekezésbe, akkor már jó igazolás. Támadásban pedig egy amerikai mindig hozzá tud tenni valami pluszt a játékhoz. Vagy egy fontos tripla, egy szép ziccer, vagy egy assziszt. Remélem beválik és nem lesz idén (is) légióskeringõ. Abban egyetértek az elõttem hozzászólóval, hogy Wissehnél csak jobb lehet.
MTE |
|
 | 2014-07-21 19:16 (138348) | | name: mindörökké mte |  |
| Én azt mondom, ha (csúnyán kifejezve) nem szarik bele a védekezésbe, akkor már jó igazolás. Támadásban pedig egy amerikai mindig hozzá tud tenni valami pluszt a játékhoz. Vagy egy fontos tripla, egy szép ziccer, vagy egy assziszt. Remélem beválik és nem lesz idén (is) légióskeringõ. Abban egyetértek az elõttem hozzászólóval, hogy Wissehnél csak jobb lehet.
MTE |
|
 | 2014-07-21 19:02 (138347) | | name: mindörökké mte |  |
| Én azt mondom, ha (csúnyán kifejezve) nem szarik bele a védekezésbe, akkor már jó igazolás. Támadásban pedig egy amerikai mindig hozzá tud tenni valami pluszt a játékhoz. Vagy egy fontos tripla, egy szép ziccer, vagy egy assziszt. Remélem beválik és nem lesz idén (is) légióskeringõ. Abban egyetértek az elõttem hozzászólóval, hogy Wissehnél csak jobb lehet.
MTE |
|
 | 2014-07-21 14:37 (138346) | | name: Owen |  |
| Bármilyen játékos is az idehozott irányító, Wissehet nem lesz nehéz felülmúlni. |
|
 | 2014-07-20 17:07 (138345) | | name: kendeffy |  |
| Persze jobb lenne csak körmendi nevelésû játékosokkal villogni, meg eredményt elérni. De: a mai kosárlabda másról szól, ha kell honosítsunk, ha kell igazoljunk külföldit az eredményekhez, és természetesen erõsítsük az utánpótlás-bázist. Előzmény: Gömb (138344) |
|
Előzmény: | 2014-07-20 16:55:00 (138344) | | name: Gömb |  |
| Lehet, hogy hülyén néz ki, de talán végre lesz egy komolyabb eredmény!
A többi csak egy dolog, engem nem zavar!
MTE! | |
 /  | 2014-07-20 16:55 (138344) | | name: Gömb |  |
| Lehet, hogy hülyén néz ki, de talán végre lesz egy komolyabb eredmény!
A többi csak egy dolog, engem nem zavar!
MTE! Előzmény: kadar (138343) |
|
Előzmény: | 2014-07-20 16:47:00 (138343) | | name: kadar |  |
| El nem tudom képzelni, hogy még ki vagy kik jöhetnek.
Az biztos; elég hülyén nézne ki egy magyar csapatban 3 légiós, 3 honosított légiós, meg egy külföldi edzõ...
| |
 /  | 2014-07-20 16:47 (138343) | | name: kadar |  |
| El nem tudom képzelni, hogy még ki vagy kik jöhetnek.
Az biztos; elég hülyén nézne ki egy magyar csapatban 3 légiós, 3 honosított légiós, meg egy külföldi edzõ...
|
|
 | 2014-07-20 16:41 (138342) | | name: watson |  |
| Igazolásaink tükrében szerintem még egy alacsony és egy magas poszton játszó játékos fog jönni.Farkas helyére és Geri pótlására.
Sárváry József
szurkoló |
|
 | 2014-07-20 16:11 (138341) | | name: Denis |  |
| Nem hallottam pletykákat, h magas posztra jönne még ember..lehet nem is fog. Ha úgy nézzük ott van 5ös poszton Rakocevic, mögöttte a maradék idõt el tudná vinni a Tóth, plusz 4es poszton is osztoznának Törökkel. Malik is fel tud lépni 4-be, közbe Fepu mögött tud hármast játszani . Sömenek is hármas. Fepu is tud kettest játszani. Sonyák is ott játszik. Itt van akkor az új irányító, plusz Popadics 1-2be. Sztem ha hozunk is vkit még akkor alacsony posztra jön. Bár ha nézzük a pontozódásokat + h nem csak a bajnokságba kell helytállni hanem nemzetközi porondon is akkor lehet jön egy csereember magas posztra is. Ki tudja mi lesz itt még..lehet lesznek nagy meglepõdések még :D
CSAK AZ MTE |
|
 | 2014-07-20 15:26 (138340) | | name: mindörökké mte |  |
| Két légiósunkat ugye nem ismerjük, mert korábban még nem játszottak Magyarországon. Ha mindkettejük beválna, ütõs keretünk lehet jövõre. Centerbe kell még egy honosított. (Mert épkézláb magyar nem nagyon van a piacon). Thomas nálam még mindig beférne a keretbe, mert jön egy sérülés és gondban vagyunk. Bízzunk a legjobbakban! MTE! |
|
 | 2014-07-19 20:11 (138339) | | name: spiritknight |  |
| Nem tûnik rossznak a srác, mindenesetre van egy elõreesõs távoli dobása, remélem nem áll alá senki. |
|
 | 2014-07-19 16:30 (138338) | | name: kendeffy |  |
| Kíváncsi leszek, hogy ki lesz a center? Komoly csapatunk lehet jövõre, ha a csapat egység is megszületik. |
|
 | 2014-07-19 16:04 (138337) | | name: nzs |  |
| Nálam azért még lenne helye JT-nek és értelmét is látnám idehozni. Persze, ha ambicionálja még, hogy 30 percet játsszon, akkor nem fog jönni, az egy másik kérdés. Meg ugye a pénzügyi részt sem ismerem.
Jelenleg így állunk az én véleményem szerint és remélem, nem felejtek ki senkit:
1: Darrin és Popadics
2: Sonyák
3: Fepu és Malik Cooke ( Sömenek )
4: Tóth és Török ( Sömenek )
5: Zsarko és az NP által jelzett, magyarított égimeszelõ.
Ez összesen 10 ember, tehát még van 2 kiadó helyünk a keretben.
Az én véleményem szerint irányító és hátvéd poszton még kevesen vagyunk, ráadásul nem gondolom, hogy az edzõ nagyon sok - mondjuk 10 percnél több - játékidõben gondolkodik Sonyákkal.
Ha Darrin vagy Popadics megsérül, netán hosszabb idõre, akkor már bajban is vagyunk. Ezért továbbra is el tudnám viselni a keretben JT-t. A 3-ból kettõ úgyis folyamatosan a pályán lesz, 20 percek simán jutnának neki meccsenként.
Arról nem is beszélve, hogy a 3 ember 3 teljesen különbözõ stílust képvisel az irányítók között. Darrinnel a futós, streetballos jellegû stílus, Popadiccsal a délszláv figurális játék, JT-vel pedig a kettõ-kettõn alapuló kontrollált játékot tudnánk játszani.
JT az elõzõ szezonban Sopronban és most a héten a két válogatott meccsen is megmutatta mit tud, miben jó. És azzal szerintem még lenne helye nálunk.
Ez az én fixa ideám, nincs mögötte semmilyen konkrét infó.
MTE |
|
 | 2014-07-19 15:08 (138336) | | name: kendeffy |  |
| A görög elsõ ligában nem bukott meg.Olyan rossz nem lehet. Majd kiderül. |
|
 Előzmény: | 2014-07-19 13:57:00 (138333) | | name: Gesta |  | | town : Gyõr |
| Nekem a videóból csak az nem látszik, hogy mennyire jól passzol. Nem nagyon látni tõle asszisztot, viszont távoli dobást az elég sokat vállal.
Nekem nem tipikus irányítónak tûnik, inkább olyan 1-2-es :) Figurát nem igazán mutatott be, inkább gyors indításokból eredményes.
Nekem ennyi jött le a videóból. :) | |
 /  | 2014-07-19 14:33 (138334) | | name: krstic |  |
| A Paks irányítójáról szinte ugyanolyan videó van fenn.
Majd élõben kiderül mit is tud... Videók nagyon csalókák,pro és kontra. Előzmény: Gesta (138333) |
|
Előzmény: | 2014-07-19 13:57:00 (138333) | | name: Gesta |  | | town : Gyõr |
| Nekem a videóból csak az nem látszik, hogy mennyire jól passzol. Nem nagyon látni tõle asszisztot, viszont távoli dobást az elég sokat vállal.
Nekem nem tipikus irányítónak tûnik, inkább olyan 1-2-es :) Figurát nem igazán mutatott be, inkább gyors indításokból eredményes.
Nekem ennyi jött le a videóból. :) | |
 /  | 2014-07-19 13:57 (138333) | | name: Gesta |  | | town : Gyõr |
| Nekem a videóból csak az nem látszik, hogy mennyire jól passzol. Nem nagyon látni tõle asszisztot, viszont távoli dobást az elég sokat vállal.
Nekem nem tipikus irányítónak tûnik, inkább olyan 1-2-es :) Figurát nem igazán mutatott be, inkább gyors indításokból eredményes.
Nekem ennyi jött le a videóból. :) |
|
 | 2014-07-19 13:49 (138332) | | name: vargabee |  |
| Akkor sztem a Thomas kérdés itt el is dõlt... Megvan a két irányító, ezek szerint magasember lesz még, aki jöhet... és honosított |
|
 | 2014-07-19 13:37 (138331) | | name: watson |  |
| Gratulálok! Előzmény: BélaBá (138330) |
|
Előzmény: | 2014-07-19 13:12:00 (138330) | | name: BélaBá |  |
| Hivatalos klub infó a fõoldalról:
Darrin Govens lehet csapatunk új irányítója
Újabb amerikai játékos érkezik augusztus közepén városunkba, hogy háromhetes próbajátéka során személyesen is meggyõzze a szakmai stábot arról, hogy képes ellátni a csapatunk irányítójának szánt szerepet.
A 185 cm magas Darrin Govens 1988. január 5-én született, egyetemi tanulmányait a philadelphiai St. Joseph’s egyetemen végezte, ahol 4 éven keresztül az Atlantic 10 konferenciában vitézkedõ csapat egyik meghatározó játékosa volt. 2008-ban másodévesként konferencia gyõzelmet ünnepelhetett a Sólymok csapatával, ebben az évben 9.8 pont, 2.4 gólpassz, 2.0 lepattanó és 1.6 szerzett labda volt az átlagos mutatója. Harmad- és negyedévesként is javítani tudott a statisztikáin, végzõsként 31 mérkõzésen 13.9 pont, 3.7 lepattanó, 3.0 gólpassz és 1.5 szerzett labda volt az átlaga.
2011 nyarán írta alá elsõ profi szerzõdését az izlandi bajnokságban szereplõ Thor Thorl csapatával.
Elsõ európai szezonja nagyon jól sikerült. A bajnokság legjobb hátvédjének választott Darrin a bajnoki döntõig vezette csapatát. 33 mérkõzésen 23.5 pont, 6.2 lepattanó, 5.3 gólpassz és 2.1 szerzett labda volt a mutatója. Ezt követõen több európai csapat is szerette volna a soraiban tudni, végül az izraeli Ironi Kiryat Ata együttesét választotta, ahol csapattársa volt a korábban több magyarországi gárdában is pattogtató Ivory Clark. Darrin ebben a szezonban is kimagaslót nyújtott: 19.6 pontos átlagával csapata legponterõsebb játékosa, meccsenkénti 5.2 lepattanójával pedig Ivory Clark mögött a második legjobb lepattanózója volt.
Tavaly nyáron a görög elsõ osztályban szereplõ Ikaros Kallitheas szerzõdtette le, ahol 17 mérkõzésen lépett pályára, mielõtt februárban a klub anyagi gondjai miatt távozott. Itt átlag 25.2 perc alatt 9.9 pont, 2.8 gólpassz, 2.7 lepattanó és 1.1 szerzett labda volt a mutatója. 2013. december 9-én a Panathinaikos csapata ellen 36 perc alatt 16 pont, 3 lepattanó, 2 szerzett labda került a neve mellé, két korábbi mérkõzésen pedig 9-9 gólpasszát jegyezhették fel a statisztikában.
A szezont az izraeli Ironi Ramat Gan csapatánál fejezte be, 10 mérkõzésen átlag 14.5 ponttal, 4.4 gólpasszal és 3.2 lepattanóval segítette társait.
Vezetõedzõnk, Aaron Mitchell így nyilatkozott róla:
„Bízom abban, hogy Darrin személyében sikerült megtalálnunk csapatunk irányítóját, aki Marko Popadiccsal együtt, és a többi játékostárs támogatásával megoldja a játékszervezéssel kapcsolatos feladatokat. Három hét áll majd rendelkezésére, hogy személyesen is meggyõzzön a képességeirõl, ami alapján mellette tettük le a voksunk. Az ügynökeitõl kapott felvételek többszöri megtekintése valamint a görög és az izraeli edzõitõl kapott referenciák elég meggyõzõnek bizonyultak ahhoz, hogy javasoljam a klub vezetõinek Darrin szerzõdtetését. Egy gyors, atletikus, a gyûrût elõszeretettel támadó hátvédnek ismertem meg, akire nagy feladat hárulhat majd a szezon során. Kívülrõl is veszélyes az ellenfél gyûrûjére, a távoli dobásait az elmúlt szezonban 34.4, egy évvel korábban 37.5 %-kal értékesítette.”
Egy kis ízelítõ Darrin legszebb mozdulataival a görög bajnokságból:
http://vimeo.com/86439517 "
| |
 /  | 2014-07-19 13:12 (138330) | | name: BélaBá |  |
| Hivatalos klub infó a fõoldalról:
Darrin Govens lehet csapatunk új irányítója
Újabb amerikai játékos érkezik augusztus közepén városunkba, hogy háromhetes próbajátéka során személyesen is meggyõzze a szakmai stábot arról, hogy képes ellátni a csapatunk irányítójának szánt szerepet.
A 185 cm magas Darrin Govens 1988. január 5-én született, egyetemi tanulmányait a philadelphiai St. Joseph’s egyetemen végezte, ahol 4 éven keresztül az Atlantic 10 konferenciában vitézkedõ csapat egyik meghatározó játékosa volt. 2008-ban másodévesként konferencia gyõzelmet ünnepelhetett a Sólymok csapatával, ebben az évben 9.8 pont, 2.4 gólpassz, 2.0 lepattanó és 1.6 szerzett labda volt az átlagos mutatója. Harmad- és negyedévesként is javítani tudott a statisztikáin, végzõsként 31 mérkõzésen 13.9 pont, 3.7 lepattanó, 3.0 gólpassz és 1.5 szerzett labda volt az átlaga.
2011 nyarán írta alá elsõ profi szerzõdését az izlandi bajnokságban szereplõ Thor Thorl csapatával.
Elsõ európai szezonja nagyon jól sikerült. A bajnokság legjobb hátvédjének választott Darrin a bajnoki döntõig vezette csapatát. 33 mérkõzésen 23.5 pont, 6.2 lepattanó, 5.3 gólpassz és 2.1 szerzett labda volt a mutatója. Ezt követõen több európai csapat is szerette volna a soraiban tudni, végül az izraeli Ironi Kiryat Ata együttesét választotta, ahol csapattársa volt a korábban több magyarországi gárdában is pattogtató Ivory Clark. Darrin ebben a szezonban is kimagaslót nyújtott: 19.6 pontos átlagával csapata legponterõsebb játékosa, meccsenkénti 5.2 lepattanójával pedig Ivory Clark mögött a második legjobb lepattanózója volt.
Tavaly nyáron a görög elsõ osztályban szereplõ Ikaros Kallitheas szerzõdtette le, ahol 17 mérkõzésen lépett pályára, mielõtt februárban a klub anyagi gondjai miatt távozott. Itt átlag 25.2 perc alatt 9.9 pont, 2.8 gólpassz, 2.7 lepattanó és 1.1 szerzett labda volt a mutatója. 2013. december 9-én a Panathinaikos csapata ellen 36 perc alatt 16 pont, 3 lepattanó, 2 szerzett labda került a neve mellé, két korábbi mérkõzésen pedig 9-9 gólpasszát jegyezhették fel a statisztikában.
A szezont az izraeli Ironi Ramat Gan csapatánál fejezte be, 10 mérkõzésen átlag 14.5 ponttal, 4.4 gólpasszal és 3.2 lepattanóval segítette társait.
Vezetõedzõnk, Aaron Mitchell így nyilatkozott róla:
„Bízom abban, hogy Darrin személyében sikerült megtalálnunk csapatunk irányítóját, aki Marko Popadiccsal együtt, és a többi játékostárs támogatásával megoldja a játékszervezéssel kapcsolatos feladatokat. Három hét áll majd rendelkezésére, hogy személyesen is meggyõzzön a képességeirõl, ami alapján mellette tettük le a voksunk. Az ügynökeitõl kapott felvételek többszöri megtekintése valamint a görög és az izraeli edzõitõl kapott referenciák elég meggyõzõnek bizonyultak ahhoz, hogy javasoljam a klub vezetõinek Darrin szerzõdtetését. Egy gyors, atletikus, a gyûrût elõszeretettel támadó hátvédnek ismertem meg, akire nagy feladat hárulhat majd a szezon során. Kívülrõl is veszélyes az ellenfél gyûrûjére, a távoli dobásait az elmúlt szezonban 34.4, egy évvel korábban 37.5 %-kal értékesítette.”
Egy kis ízelítõ Darrin legszebb mozdulataival a görög bajnokságból:
http://vimeo.com/86439517 "
|
|
 | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|