| 2014-11-28 19:52 (141329) | | name: BélaBá |  |
| Oké, részemrõl semmi akadálya. Előzmény: Bubi_ (141328) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 19:39:43 (141328) | | name: Bubi_ |  |
| Bocs Jonny!
Nem akarok most válaszolni, mert egy egészen jó vita zajlik, ami a lényeget érinti, majd ha az elült, akkor folytassuk! | |
 /  | 2014-11-28 19:39 (141328) | | name: Bubi_ |  |
| Bocs Jonny!
Nem akarok most válaszolni, mert egy egészen jó vita zajlik, ami a lényeget érinti, majd ha az elült, akkor folytassuk! Előzmény: BélaBá (141327) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 19:28:07 (141327) | | name: BélaBá |  |
| Több dologban is tévedsz szerintem, mert egy harminccal nyert meccsen ugyanígy zavart volna.
Csak még egyet:
Nem tudom honnan értetted ki, hogy én jogvédõért kiáltottam volna.
Csupán azt a költõi kérdést tettem fel, hogy vajon van-e kettõs mérce nálunk, vagy minden sértést és trágárságot ugyanúgy bírálnak el... | |
 /  | 2014-11-28 19:28 (141327) | | name: BélaBá |  |
| Több dologban is tévedsz szerintem, mert egy harminccal nyert meccsen ugyanígy zavart volna.
Csak még egyet:
Nem tudom honnan értetted ki, hogy én jogvédõért kiáltottam volna.
Csupán azt a költõi kérdést tettem fel, hogy vajon van-e kettõs mérce nálunk, vagy minden sértést és trágárságot ugyanúgy bírálnak el... Előzmény: Bubi_ (141326) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 19:06:41 (141326) | | name: Bubi_ |  |
| Kicsit túlspilázzátok a dolgot!
Talán még örülni is lehetne, hogy érdemesnek tartják az ellenfelet a szídásra, majd ha egy mafc szintjén leszünk nem fogják!
Már nem vagyunk túl messze tõle!
Más kérdés, hogy Jonny sem vette volna észre a dolgot, ha egy izgalmas meccsen gyõzünk. Én úgy gondolom, hogy ez egy melléktevékenység, mellyel elterelõdik a figyelem sz igazi problémáról.
Ha majd egyszer jók leszünk, akkor a kutya sem fogja észrevenni ezeket a hangokat. Lehet, hogy nekem magasabb az ingerküszöböm, de véleményem szerint ez bõven belefér és jogvédõért kiáltani?
| |
 /  | 2014-11-28 19:06 (141326) | | name: Bubi_ |  |
| Kicsit túlspilázzátok a dolgot!
Talán még örülni is lehetne, hogy érdemesnek tartják az ellenfelet a szídásra, majd ha egy mafc szintjén leszünk nem fogják!
Már nem vagyunk túl messze tõle!
Más kérdés, hogy Jonny sem vette volna észre a dolgot, ha egy izgalmas meccsen gyõzünk. Én úgy gondolom, hogy ez egy melléktevékenység, mellyel elterelõdik a figyelem sz igazi problémáról.
Ha majd egyszer jók leszünk, akkor a kutya sem fogja észrevenni ezeket a hangokat. Lehet, hogy nekem magasabb az ingerküszöböm, de véleményem szerint ez bõven belefér és jogvédõért kiáltani?
Előzmény: zoller (141319) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 16:10:27 (141319) | | name: zoller |  | | town : Körmend |
| Eddig úgy véltem, hogy a szombathelyi sárgaláznál nincs rosszabb, de a soproni focicsürhe ezen is túltett. Túltett, sõt taigetoszi magasságokba emelte magát, a hûség városának szurkolócsapatát. Csak "gratulálni" tudok nekik...
Bármennyire is igyekszik ez a két szenny banda, de ettõl senki sem fogja õket tisztelni. Számomra az ellenük vívott mérkõzések - eddig is és ezek után is - csak egy a sok közül. Rangadó csak a ZTE ellen létezik!
---
KÖRMENDIT KÖRMENDRE!!!
CSAK AZ MTE!!! | |
 /  | 2014-11-28 18:55 (141325) | | name: kendeffy |  |
| Legalább Fepu õszinte... Előzmény: zoller (141324) |
|
Előzmény:  /   | 2014-11-28 16:53 (141323) | | name: kobe |  |
| Én attól félek, hogy nem. Elindultunk a lejtõn lefelé, és egyre gyorsulunk. Évrõl évre súlyosabbnak érzem a helyzetet. Jay-X írta, hogy a politika állt a csapat mellé,amit igaznak is tartok, õk hozzák a pénzt is ,és mint hallani városi pletykaként anyagilag nincs is probléma. Amit bajnak tartok, jogy politikai alapon és nem szakmai alapon születnek a döntések, ezért nem fogják megoldani a helyzetet. Szakmai szinten csak kapkodást érzek, hogy mindig javítani kell a korábbi döntéseket. Lásd az elmult pár évben több légiosunk volt már mint az alapítástól bõ negyven éven keresztül összesen.
Le kellene ülni, megbeszélni higgadtan a problémákat azokkal akik értenek a szakmához és azt rábizni azokra. Akik pénzt tudnak szerezni azt meg azokra. Csak itt nem tudnak megoldást találni, mert a salyát büszkeségébõl senki nem enged. Előzmény: watson (141315) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 13:54:32 (141315) | | name: watson |  |
| Meg fogják oldani,de ezen a veszekedés most nem segít. | |
 /  | 2014-11-28 16:40 (141322) | | name: mindigittvagyunk |  |
| Tegnap este és ma délelõtt pont ezek jutottak nekem is eszembe. Mondtam is a kollégámnak, hogy a bírók hülyézéséért egy kisebb vagyont fizetett a Körmend és a ZTE is anno, kíváncsi lennék az ellenõr mit írt be a jegyzõkönyvbe és mi lesz rá a reagálás, már ha lesz...
Minden szavaddal mélységesen egyetértek! Előzmény: BélaBá (141310) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 13:23:26 (141310) | | name: BélaBá |  |
| Tudom, hogy nem ez most a legnagyobb gondunk, de engem mélységesen bántott és felháborított, amit tegnap Sopronban hallottam.
Nem érdekel, ha vihar lesz belõle, nem érdekel, ha nem veszik jó néven, akik ezt elkövették, de én közkinccsé teszem azt a két részt, ami szerintem túlment a szurkolás határán.
Nem túl hosszú videó, de elgondolkodtató.
Egyrészt a link alatt beillesztett, a videót kísérõ szövegben olvasható okokból, másrészt azért, mert eszembe jutott.
Ha ilyen durván és közönségesen egy nemzeti, faji kisebbséget találtak volna meg, valószínûleg már országos botrány lenne belõle.
Nem szeretném azt elfogadni, hogy valakit Vas megyei, körmendi kötõdéséért büntetlenül lehet nyilvánosan, durván sértegetni, amikor más esetekben nagyon gyorsan jön a jogvédõk hangja.
Szeretném elhinni, hogy ez is van akkora bûn, mint amikor másokat ér ilyen sértés.
(Arról nem beszélve, hogy Körmenden már a "három hülyéért" is több százezres büntetés jár.)
http://youtu.be/2Cb3N7XKDes
"Ezek azok a dolgok, amelyek már túlmennek az ellenfél zrikálásán, a beszólogatáson.
A "büdös vasizás", a "parasztozás" már-már megszokott és lepereg az érintettekrõl.
De ez már durván közönséges volt, és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a tábor - a vendégcsapat és az érkezõ vendégszurkolók mellett - azokat a remekül dolgozó embereket csapta pofon leginkább ezzel, akiknek a mostani sikereiket köszönhetik.
A soproni klub ügyvezetõje Pojbics Szabolcs, aki bár jó ideje Sopronban él, de tõsgyökeres körmendi. Igaz ez a körmendi ikonra, a szakmai tanácsadóra, Patonay Imrére és a vezetõedzõre, Sabáli Balázsra is.
A vasiakat sértõ rigmus biztosan jól esett Csátaljay Gábornak, aki ugyan Baján született, de dolgozott Szombathelyen is. És akkor még nem beszéltünk a játékosokról.
Tóth Gergely Körmenden született, és a városhoz kötõdik a kerettag, Molnár Márton is.
A "Kurva anyátok, vasi cigányok!" és a "Minden körmendi szarházi!" rigmusok biztosan nekik is jól estek." | |
 /  | 2014-11-28 16:37 (141321) | | name: DEZSÕ |  |
| Sabiéknak kellene most az asztalra csapni ! hogy gyerekek ha mi VASIAK nem vagyunk ti sehol nem vagytok! Puteszéket nem hiszem hogy ez nem zavarja öket? kiváncsi leszek hogy mit kapnak érte.... MTE!!! Előzmény: BélaBá (141310) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 13:23:26 (141310) | | name: BélaBá |  |
| Tudom, hogy nem ez most a legnagyobb gondunk, de engem mélységesen bántott és felháborított, amit tegnap Sopronban hallottam.
Nem érdekel, ha vihar lesz belõle, nem érdekel, ha nem veszik jó néven, akik ezt elkövették, de én közkinccsé teszem azt a két részt, ami szerintem túlment a szurkolás határán.
Nem túl hosszú videó, de elgondolkodtató.
Egyrészt a link alatt beillesztett, a videót kísérõ szövegben olvasható okokból, másrészt azért, mert eszembe jutott.
Ha ilyen durván és közönségesen egy nemzeti, faji kisebbséget találtak volna meg, valószínûleg már országos botrány lenne belõle.
Nem szeretném azt elfogadni, hogy valakit Vas megyei, körmendi kötõdéséért büntetlenül lehet nyilvánosan, durván sértegetni, amikor más esetekben nagyon gyorsan jön a jogvédõk hangja.
Szeretném elhinni, hogy ez is van akkora bûn, mint amikor másokat ér ilyen sértés.
(Arról nem beszélve, hogy Körmenden már a "három hülyéért" is több százezres büntetés jár.)
http://youtu.be/2Cb3N7XKDes
"Ezek azok a dolgok, amelyek már túlmennek az ellenfél zrikálásán, a beszólogatáson.
A "büdös vasizás", a "parasztozás" már-már megszokott és lepereg az érintettekrõl.
De ez már durván közönséges volt, és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a tábor - a vendégcsapat és az érkezõ vendégszurkolók mellett - azokat a remekül dolgozó embereket csapta pofon leginkább ezzel, akiknek a mostani sikereiket köszönhetik.
A soproni klub ügyvezetõje Pojbics Szabolcs, aki bár jó ideje Sopronban él, de tõsgyökeres körmendi. Igaz ez a körmendi ikonra, a szakmai tanácsadóra, Patonay Imrére és a vezetõedzõre, Sabáli Balázsra is.
A vasiakat sértõ rigmus biztosan jól esett Csátaljay Gábornak, aki ugyan Baján született, de dolgozott Szombathelyen is. És akkor még nem beszéltünk a játékosokról.
Tóth Gergely Körmenden született, és a városhoz kötõdik a kerettag, Molnár Márton is.
A "Kurva anyátok, vasi cigányok!" és a "Minden körmendi szarházi!" rigmusok biztosan nekik is jól estek." | |
 /  | 2014-11-28 16:10 (141320) | | name: acélszív |  |
| Ketten mindenki ellen? Előzmény: Jay-X (141316) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 14:17:41 (141316) | | name: Jay-X |  |
| Szakmai válság valóban nem nagyon volt, bár ezt én inkább a hihetetlen csoda kategóriájába sorolom így utólag: 1-2, a játékoskiválasztáshoz és a motiváláshoz fantasztikusan értõ ember és 3 különbözõ generációban pár fiatal óriási tehetség adta azt az eredményt hogy majdnem mindig a négyben voltunk. Az hogy a profi kosárlabdázást KÖRMENDEN felvállaló gyerekek egyre kevesebben lesznek (megfelelõ génekkel, a grundon lerakott alapokkal!), az nem kifejezetten a klub hibája. Bizonyos szakemberek nem itt léte lehet a klub hibája, de én nem õket várom feltétlenül, hanem azokat akik a jövõt jelenthetik. Csak hát nagyon nehéz ügy, hogy szakmailag meg is feleljenek, rengeteget kibírjanak és megelégedjenek ezzel a közeggel amit ez a klub nyújtani tud!
A morális válságon mit értesz pontosan? | |
 /  | 2014-11-28 16:10 (141319) | | name: zoller |  | | town : Körmend |
| Eddig úgy véltem, hogy a szombathelyi sárgaláznál nincs rosszabb, de a soproni focicsürhe ezen is túltett. Túltett, sõt taigetoszi magasságokba emelte magát, a hûség városának szurkolócsapatát. Csak "gratulálni" tudok nekik...
Bármennyire is igyekszik ez a két szenny banda, de ettõl senki sem fogja õket tisztelni. Számomra az ellenük vívott mérkõzések - eddig is és ezek után is - csak egy a sok közül. Rangadó csak a ZTE ellen létezik!
---
KÖRMENDIT KÖRMENDRE!!!
CSAK AZ MTE!!! Előzmény: BélaBá (141310) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 13:23:26 (141310) | | name: BélaBá |  |
| Tudom, hogy nem ez most a legnagyobb gondunk, de engem mélységesen bántott és felháborított, amit tegnap Sopronban hallottam.
Nem érdekel, ha vihar lesz belõle, nem érdekel, ha nem veszik jó néven, akik ezt elkövették, de én közkinccsé teszem azt a két részt, ami szerintem túlment a szurkolás határán.
Nem túl hosszú videó, de elgondolkodtató.
Egyrészt a link alatt beillesztett, a videót kísérõ szövegben olvasható okokból, másrészt azért, mert eszembe jutott.
Ha ilyen durván és közönségesen egy nemzeti, faji kisebbséget találtak volna meg, valószínûleg már országos botrány lenne belõle.
Nem szeretném azt elfogadni, hogy valakit Vas megyei, körmendi kötõdéséért büntetlenül lehet nyilvánosan, durván sértegetni, amikor más esetekben nagyon gyorsan jön a jogvédõk hangja.
Szeretném elhinni, hogy ez is van akkora bûn, mint amikor másokat ér ilyen sértés.
(Arról nem beszélve, hogy Körmenden már a "három hülyéért" is több százezres büntetés jár.)
http://youtu.be/2Cb3N7XKDes
"Ezek azok a dolgok, amelyek már túlmennek az ellenfél zrikálásán, a beszólogatáson.
A "büdös vasizás", a "parasztozás" már-már megszokott és lepereg az érintettekrõl.
De ez már durván közönséges volt, és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a tábor - a vendégcsapat és az érkezõ vendégszurkolók mellett - azokat a remekül dolgozó embereket csapta pofon leginkább ezzel, akiknek a mostani sikereiket köszönhetik.
A soproni klub ügyvezetõje Pojbics Szabolcs, aki bár jó ideje Sopronban él, de tõsgyökeres körmendi. Igaz ez a körmendi ikonra, a szakmai tanácsadóra, Patonay Imrére és a vezetõedzõre, Sabáli Balázsra is.
A vasiakat sértõ rigmus biztosan jól esett Csátaljay Gábornak, aki ugyan Baján született, de dolgozott Szombathelyen is. És akkor még nem beszéltünk a játékosokról.
Tóth Gergely Körmenden született, és a városhoz kötõdik a kerettag, Molnár Márton is.
A "Kurva anyátok, vasi cigányok!" és a "Minden körmendi szarházi!" rigmusok biztosan nekik is jól estek." | |
 /  | 2014-11-28 15:14 (141318) | | name: songoku |  |
| A legnagyobb baj, hogy nincs a csapatunkban egy vezérbika. Nincs aki, leordítsa a társak fejét. Tavaly még ott volt Geri, de az idén már senki. Sajnos Fepu erre a szerepre alkalmatlan...
|
|
 | 2014-11-28 14:41 (141317) | | name: Penny |  |
| Dénes Gabi is szombathelyi.
Teljesen egyetértek Veled. Előzmény: BélaBá (141310) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 13:23:26 (141310) | | name: BélaBá |  |
| Tudom, hogy nem ez most a legnagyobb gondunk, de engem mélységesen bántott és felháborított, amit tegnap Sopronban hallottam.
Nem érdekel, ha vihar lesz belõle, nem érdekel, ha nem veszik jó néven, akik ezt elkövették, de én közkinccsé teszem azt a két részt, ami szerintem túlment a szurkolás határán.
Nem túl hosszú videó, de elgondolkodtató.
Egyrészt a link alatt beillesztett, a videót kísérõ szövegben olvasható okokból, másrészt azért, mert eszembe jutott.
Ha ilyen durván és közönségesen egy nemzeti, faji kisebbséget találtak volna meg, valószínûleg már országos botrány lenne belõle.
Nem szeretném azt elfogadni, hogy valakit Vas megyei, körmendi kötõdéséért büntetlenül lehet nyilvánosan, durván sértegetni, amikor más esetekben nagyon gyorsan jön a jogvédõk hangja.
Szeretném elhinni, hogy ez is van akkora bûn, mint amikor másokat ér ilyen sértés.
(Arról nem beszélve, hogy Körmenden már a "három hülyéért" is több százezres büntetés jár.)
http://youtu.be/2Cb3N7XKDes
"Ezek azok a dolgok, amelyek már túlmennek az ellenfél zrikálásán, a beszólogatáson.
A "büdös vasizás", a "parasztozás" már-már megszokott és lepereg az érintettekrõl.
De ez már durván közönséges volt, és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a tábor - a vendégcsapat és az érkezõ vendégszurkolók mellett - azokat a remekül dolgozó embereket csapta pofon leginkább ezzel, akiknek a mostani sikereiket köszönhetik.
A soproni klub ügyvezetõje Pojbics Szabolcs, aki bár jó ideje Sopronban él, de tõsgyökeres körmendi. Igaz ez a körmendi ikonra, a szakmai tanácsadóra, Patonay Imrére és a vezetõedzõre, Sabáli Balázsra is.
A vasiakat sértõ rigmus biztosan jól esett Csátaljay Gábornak, aki ugyan Baján született, de dolgozott Szombathelyen is. És akkor még nem beszéltünk a játékosokról.
Tóth Gergely Körmenden született, és a városhoz kötõdik a kerettag, Molnár Márton is.
A "Kurva anyátok, vasi cigányok!" és a "Minden körmendi szarházi!" rigmusok biztosan nekik is jól estek." | |
 /  | 2014-11-28 14:17 (141316) | | name: Jay-X |  |
| Szakmai válság valóban nem nagyon volt, bár ezt én inkább a hihetetlen csoda kategóriájába sorolom így utólag: 1-2, a játékoskiválasztáshoz és a motiváláshoz fantasztikusan értõ ember és 3 különbözõ generációban pár fiatal óriási tehetség adta azt az eredményt hogy majdnem mindig a négyben voltunk. Az hogy a profi kosárlabdázást KÖRMENDEN felvállaló gyerekek egyre kevesebben lesznek (megfelelõ génekkel, a grundon lerakott alapokkal!), az nem kifejezetten a klub hibája. Bizonyos szakemberek nem itt léte lehet a klub hibája, de én nem õket várom feltétlenül, hanem azokat akik a jövõt jelenthetik. Csak hát nagyon nehéz ügy, hogy szakmailag meg is feleljenek, rengeteget kibírjanak és megelégedjenek ezzel a közeggel amit ez a klub nyújtani tud!
A morális válságon mit értesz pontosan? Előzmény: acélszív (141313) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 13:49:19 (141313) | | name: acélszív |  |
| Anyagi válság volt elõttük is, ebben igazad van.
DE MORÁLIS ÉS SZAKMAI VÁLSÁG NEM! | |
 /  | 2014-11-28 13:54 (141315) | | name: watson |  |
| Meg fogják oldani,de ezen a veszekedés most nem segít. Előzmény: acélszív (141313) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 13:49:19 (141313) | | name: acélszív |  |
| Anyagi válság volt elõttük is, ebben igazad van.
DE MORÁLIS ÉS SZAKMAI VÁLSÁG NEM! | |
 /  | 2014-11-28 13:53 (141314) | | name: songoku |  |
| De volt, de azok vitték csõdbe a klubot.
Előzmény: acélszív (141306) |
1  |
Előzmény: | 2014-11-28 13:05:52 (141306) | | name: acélszív |  |
| Hadd kérdezzem meg: a Bebes-Zsebe vezetõi éra elõtt nem volt kosárcsapat Körmenden!? | |
 /  | 2014-11-28 13:49 (141313) | | name: acélszív |  |
| Anyagi válság volt elõttük is, ebben igazad van.
DE MORÁLIS ÉS SZAKMAI VÁLSÁG NEM! Előzmény: watson (141308) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 13:18:33 (141308) | | name: watson |  |
| A kérdés jogos.Volt.
Most viszont mások a lehetõségek.Miért akkor nem voltunk anyagi válságban?
Senki párját sem fogom de maradjunk a realitások talaján.
Akkor sem voltunk mindig négyben.
Nagyobb szakmai háttérrel rendelkeztünk ami most nincs. | |
 /  | 2014-11-28 13:47 (141312) | | name: watson |  |
| Mindig tudtam hogy okos vagy,jó válasz. Előzmény: Jay-X (141311) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 13:45:10 (141311) | | name: Jay-X |  |
| De mûködött. Okosabb szakmával és anyagi csõddel, egy boldogabb, pre 9/11 korban!
Akkor tippeket kérnék: a jelenlegi politikai-gazdasági viszonyok mellett ha a politika nem áll a csapatunk mögött, ki az a cég, amelyik önszántából, piaci alapon ide tíz-százmilliókat betesz?
Mi történik ha itt ebben a kisvárosban nem tesznek bele cégek és a politika jelentõs összegeket (megjegyzem: a város nem kosárszeretõ lakóinak mélységes megvetését kiváltva!) ebbe az elképesztõen szürreális történetbe ami a 70-es évektõl zajlik? Meghal.
Itt mindenki automatikusan azt hiszi, hogy Körmend örökké. Hát ja, lelkileg biztos, de eljöhet az az idõ amikor a szombat esti dühöngést máshol kell elvégezni, nem a Kossuth utcában. Nem szeretném megérni azt hogy már kosármeccsekre is csak Veszprémbe járhassak.
Én megsüvegelem a vezetõséget, hogy a klub mûködik egy felújított csarnokban. Szerintem már ez is baromi nagy szó, bár csak szakmát is találnának hozzá. De annak legalább van esélye, hogy egyszer meglesz. S talán másfelé is nézünk játékost. Talán lesz egyszer koncepció is.
A maradék álmom már csak az, hogy egyszer megkérdezzék Puteszt, Istit, akárki ex-körmendit hogy a Zsebéék ha nem lennének itt dolgoznának-e. Van egy olyan sejtésem, hogy sokan meglepõdnének az eredményen. | |
 /  | 2014-11-28 13:45 (141311) | | name: Jay-X |  |
| De mûködött. Okosabb szakmával és anyagi csõddel, egy boldogabb, pre 9/11 korban!
Akkor tippeket kérnék: a jelenlegi politikai-gazdasági viszonyok mellett ha a politika nem áll a csapatunk mögött, ki az a cég, amelyik önszántából, piaci alapon ide tíz-százmilliókat betesz?
Mi történik ha itt ebben a kisvárosban nem tesznek bele cégek és a politika jelentõs összegeket (megjegyzem: a város nem kosárszeretõ lakóinak mélységes megvetését kiváltva!) ebbe az elképesztõen szürreális történetbe ami a 70-es évektõl zajlik? Meghal.
Itt mindenki automatikusan azt hiszi, hogy Körmend örökké. Hát ja, lelkileg biztos, de eljöhet az az idõ amikor a szombat esti dühöngést máshol kell elvégezni, nem a Kossuth utcában. Nem szeretném megérni azt hogy már kosármeccsekre is csak Veszprémbe járhassak.
Én megsüvegelem a vezetõséget, hogy a klub mûködik egy felújított csarnokban. Szerintem már ez is baromi nagy szó, bár csak szakmát is találnának hozzá. De annak legalább van esélye, hogy egyszer meglesz. S talán másfelé is nézünk játékost. Talán lesz egyszer koncepció is.
A maradék álmom már csak az, hogy egyszer megkérdezzék Puteszt, Istit, akárki ex-körmendit hogy a Zsebéék ha nem lennének itt dolgoznának-e. Van egy olyan sejtésem, hogy sokan meglepõdnének az eredményen. Előzmény: acélszív (141306) |
1  |
Előzmény: | 2014-11-28 13:05:52 (141306) | | name: acélszív |  |
| Hadd kérdezzem meg: a Bebes-Zsebe vezetõi éra elõtt nem volt kosárcsapat Körmenden!? | |
 /  | 2014-11-28 13:23 (141310) | | name: BélaBá |  |
| Tudom, hogy nem ez most a legnagyobb gondunk, de engem mélységesen bántott és felháborított, amit tegnap Sopronban hallottam.
Nem érdekel, ha vihar lesz belõle, nem érdekel, ha nem veszik jó néven, akik ezt elkövették, de én közkinccsé teszem azt a két részt, ami szerintem túlment a szurkolás határán.
Nem túl hosszú videó, de elgondolkodtató.
Egyrészt a link alatt beillesztett, a videót kísérõ szövegben olvasható okokból, másrészt azért, mert eszembe jutott.
Ha ilyen durván és közönségesen egy nemzeti, faji kisebbséget találtak volna meg, valószínûleg már országos botrány lenne belõle.
Nem szeretném azt elfogadni, hogy valakit Vas megyei, körmendi kötõdéséért büntetlenül lehet nyilvánosan, durván sértegetni, amikor más esetekben nagyon gyorsan jön a jogvédõk hangja.
Szeretném elhinni, hogy ez is van akkora bûn, mint amikor másokat ér ilyen sértés.
(Arról nem beszélve, hogy Körmenden már a "három hülyéért" is több százezres büntetés jár.)
http://youtu.be/2Cb3N7XKDes
"Ezek azok a dolgok, amelyek már túlmennek az ellenfél zrikálásán, a beszólogatáson.
A "büdös vasizás", a "parasztozás" már-már megszokott és lepereg az érintettekrõl.
De ez már durván közönséges volt, és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a tábor - a vendégcsapat és az érkezõ vendégszurkolók mellett - azokat a remekül dolgozó embereket csapta pofon leginkább ezzel, akiknek a mostani sikereiket köszönhetik.
A soproni klub ügyvezetõje Pojbics Szabolcs, aki bár jó ideje Sopronban él, de tõsgyökeres körmendi. Igaz ez a körmendi ikonra, a szakmai tanácsadóra, Patonay Imrére és a vezetõedzõre, Sabáli Balázsra is.
A vasiakat sértõ rigmus biztosan jól esett Csátaljay Gábornak, aki ugyan Baján született, de dolgozott Szombathelyen is. És akkor még nem beszéltünk a játékosokról.
Tóth Gergely Körmenden született, és a városhoz kötõdik a kerettag, Molnár Márton is.
A "Kurva anyátok, vasi cigányok!" és a "Minden körmendi szarházi!" rigmusok biztosan nekik is jól estek." |
5  |
 | 2014-11-28 13:20 (141309) | | name: watson |  |
| Ha jól tudom Feri a tulaj.Akkor most kitennéd a saját cégébõl? Előzmény: mte2014 (141307) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 13:10:49 (141307) | | name: mte2014 |  |
| Szerinted más ember alkalmatlan lenne erre a feladatra?
De szerintem a 4. lépés után kell ezen bibelõdni!
Lehet hogy több lehetõsége lenne mint velük erre nem gondoltál!!!!
Meg kell köszönni az eddigieket és át kell engedni a vezetést írányítást másoknak!
VÁLTOZÁST csak így lehet elkezdeni ezt be kell látni mindenkinek aki tenni szeretne és akar vmit a körmendi kosárlabdáért!!!
Csak az MTE! Hajrá Körmend! | |
 /  | 2014-11-28 13:18 (141308) | | name: watson |  |
| A kérdés jogos.Volt.
Most viszont mások a lehetõségek.Miért akkor nem voltunk anyagi válságban?
Senki párját sem fogom de maradjunk a realitások talaján.
Akkor sem voltunk mindig négyben.
Nagyobb szakmai háttérrel rendelkeztünk ami most nincs. Előzmény: acélszív (141306) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 13:05:52 (141306) | | name: acélszív |  |
| Hadd kérdezzem meg: a Bebes-Zsebe vezetõi éra elõtt nem volt kosárcsapat Körmenden!? | |
 /  | 2014-11-28 13:10 (141307) | | name: mte2014 |  |
| Szerinted más ember alkalmatlan lenne erre a feladatra?
De szerintem a 4. lépés után kell ezen bibelõdni!
Lehet hogy több lehetõsége lenne mint velük erre nem gondoltál!!!!
Meg kell köszönni az eddigieket és át kell engedni a vezetést írányítást másoknak!
VÁLTOZÁST csak így lehet elkezdeni ezt be kell látni mindenkinek aki tenni szeretne és akar vmit a körmendi kosárlabdáért!!!
Csak az MTE! Hajrá Körmend! Előzmény: watson (141302) |
2  |
Előzmény: | 2014-11-28 12:31:46 (141302) | | name: watson |  |
| Had kérdezzelek meg Téged,ha elmennek ki fog ide pénzt hozni?
Végül is csak a " tulajdonosokról" beszélünk.
Nem kötekedésbõl kérdezem csupán kíváncsivá tettél.
Sárváry József | |
 /  | 2014-11-28 13:05 (141306) | | name: acélszív |  |
| Hadd kérdezzem meg: a Bebes-Zsebe vezetõi éra elõtt nem volt kosárcsapat Körmenden!? Előzmény: watson (141302) |
2  |
Előzmény: | 2014-11-28 12:31:46 (141302) | | name: watson |  |
| Had kérdezzelek meg Téged,ha elmennek ki fog ide pénzt hozni?
Végül is csak a " tulajdonosokról" beszélünk.
Nem kötekedésbõl kérdezem csupán kíváncsivá tettél.
Sárváry József | |
 /  | 2014-11-28 13:05 (141305) | | name: watson |  |
| Ha Feri nem áll ki és nem áll jót Forrai barátunk ámokfutása után nincs Körmend.
Előzmény: kakukk88 (141303) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 12:47:37 (141303) | | name: kakukk88 |  |
| Zsebe Ferenc lapát??Õ az utolsó itt maradt "ikonunk",-nem teszi lehetõvé a játékosmúltja,meg mégis csak az utolsó bajnokcsapat edzõje volt-,egy MU sem válik meg soha Bobby Charltontól! | |
 /  | 2014-11-28 12:53 (141304) | | name: pote |  |
| értem én, meg igazad is van a hozzászólásod elsõ részében, de ez az egy szem játékosügynök ajánlgatja a hipiszupi légiósokat a vezetésnek, aki ráadásul õskörmendi!
a kérdésedet meg nagybetûkkel ki kellene rakni a dühöngõben!
hihetetlen, h VAN PÉNZÜNK, kb legjobb négybe tartozunk.
de ha nem is, akkor is minden adott már két éve, h normális keretünk és könnyen átültethetõ játékstílusunk legyen.
ehelyett mi van? hülyét csinálunk magunkból ország-világ elõtt!
az új edzõt nem tudom milyen, de szerencsétlen megkapott egy összelapátolt keretet, aztán szenvedhet velük!
és engem nem az "ics"-ek zavarnak, hanem az, h nem látom a tudatosan felépített, komoly szakemberekkel megtámogatott utánpótlásbázist, ami már 10 évesen arra nevel, h egyszer körmendi kosaras leszel: ugyanaz a játékstílus és játékrendszer már serdülõkortól (ld még nagyban: ajax, barca)
ehelyett mi van? piti személyeskedések, megsértõdések, kiskirályságok!
nem akarom a saját f.szunkat szopkodni, de 1-6-os mutatónál nem lett kifütyülve a legnagyobb múltú csapat!!!
(róma szurkolóként voltam kinn a róma-bayernen, remélem idén már több 1-7-et nem kell lenyelnem. igaz, most már 1-8) Előzmény: flimo (141299) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 11:28:00 (141299) | | name: flimo |  |
| Azért azt ne feledjük, nem nekünk van játékosügynökünk, hanem a játékosoknak van. Az a munkája, hogy az õ érdeküket nézze, az õ fizetésükbõl kap részt, a játékosok "alkalmazottja", nem a klubé. Ha a klub a szart is évek óta megveszi tõle, akkor igaza van, a jobbakat adja el válogatósabb helyre, mi meg fizetünk a maradékért is.
Az a sokkal érdekesebb, hogy a klub miért így áll a kérdéshez, személyes sértettség, mint sok más esetben, esetleg a múltbéli tartozások miatt alakult így? | |
 /  | 2014-11-28 12:47 (141303) | | name: kakukk88 |  |
| Zsebe Ferenc lapát??Õ az utolsó itt maradt "ikonunk",-nem teszi lehetõvé a játékosmúltja,meg mégis csak az utolsó bajnokcsapat edzõje volt-,egy MU sem válik meg soha Bobby Charltontól! |
|
 | 2014-11-28 12:31 (141302) | | name: watson |  |
| Had kérdezzelek meg Téged,ha elmennek ki fog ide pénzt hozni?
Végül is csak a " tulajdonosokról" beszélünk.
Nem kötekedésbõl kérdezem csupán kíváncsivá tettél.
Sárváry József Előzmény: mte2014 (141300) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 12:12:53 (141300) | | name: mte2014 |  |
| 1. Lépés: Bebes István Lapát!!!!!!
2. Lépés: Zsebe Ferenc Lapát!!
Ha ezek a dolgok nem történnek meg addig nem lesz változás!!!!!
3. Lépés: Patonay,Sabáli,Németh P. vissza kell hozni Õket!!
4. Lépés: Kezdjük az építkezést velük a legelejérõl!!!
Csak az MTE! Mindörökké Körmend! | |
 /  | 2014-11-28 12:26 (141301) | | name: krstic |  |
| Ennyi.
HAJRÁ KÖRMEND! Előzmény: mte2014 (141300) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 12:12:53 (141300) | | name: mte2014 |  |
| 1. Lépés: Bebes István Lapát!!!!!!
2. Lépés: Zsebe Ferenc Lapát!!
Ha ezek a dolgok nem történnek meg addig nem lesz változás!!!!!
3. Lépés: Patonay,Sabáli,Németh P. vissza kell hozni Õket!!
4. Lépés: Kezdjük az építkezést velük a legelejérõl!!!
Csak az MTE! Mindörökké Körmend! | |
 /  | 2014-11-28 12:12 (141300) | | name: mte2014 |  |
| 1. Lépés: Bebes István Lapát!!!!!!
2. Lépés: Zsebe Ferenc Lapát!!
Ha ezek a dolgok nem történnek meg addig nem lesz változás!!!!!
3. Lépés: Patonay,Sabáli,Németh P. vissza kell hozni Õket!!
4. Lépés: Kezdjük az építkezést velük a legelejérõl!!!
Csak az MTE! Mindörökké Körmend! Előzmény: zsotya (141298) |
3  |
Előzmény: | 2014-11-28 11:17:15 (141298) | | name: zsotya |  |
| Jah, csórikám jól beszívott nálunk. Egyszerûen szerintem semmi tekintélye nincs itt a szakmai vezetõségnek évek óta, azért van az, hogy mindenki sz**ik mindenre a próbaidõ után.
Bubival tudok egyetérteni abban, hogy kellene egy szakmai igazgató, de olyan akinek van tapasztalata (nem az osztrák bajnokságban :) )és tekintélye is...
Azért is,
MTE! | |
 /  | 2014-11-28 11:28 (141299) | | name: flimo |  |
| Azért azt ne feledjük, nem nekünk van játékosügynökünk, hanem a játékosoknak van. Az a munkája, hogy az õ érdeküket nézze, az õ fizetésükbõl kap részt, a játékosok "alkalmazottja", nem a klubé. Ha a klub a szart is évek óta megveszi tõle, akkor igaza van, a jobbakat adja el válogatósabb helyre, mi meg fizetünk a maradékért is.
Az a sokkal érdekesebb, hogy a klub miért így áll a kérdéshez, személyes sértettség, mint sok más esetben, esetleg a múltbéli tartozások miatt alakult így? Előzmény: pote (141292) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 01:19:06 (141292) | | name: pote |  |
| Kben baromi vicces, h MINDENKI tudja, ki hozza a legiosokat, de mint ismeretlen beszelunk rola
Tenyleg mokas
En lattam iden a gruzt is jatszani,vki belinkelhetne a leigazolaskori meltatasat, a richards-eval egyutt!
Ha vki nekem azt mondja h popec jatekosugynokunk van, aki 3 ev alatt megmozgatott 30 legiost a klubnal, az biztos mindenhez ert!
Ahogy tesom uj mobilja mondta veletlenul:
Dicso holnap!
Emtee
pote voltam,szomoruan, spiccesen | |
 /  | 2014-11-28 11:17 (141298) | | name: zsotya |  |
| Jah, csórikám jól beszívott nálunk. Egyszerûen szerintem semmi tekintélye nincs itt a szakmai vezetõségnek évek óta, azért van az, hogy mindenki sz**ik mindenre a próbaidõ után.
Bubival tudok egyetérteni abban, hogy kellene egy szakmai igazgató, de olyan akinek van tapasztalata (nem az osztrák bajnokságban :) )és tekintélye is...
Azért is,
MTE! |
|
 | 2014-11-28 11:01 (141297) | | name: kakukk88 |  |
| Govenst milyen "záradékkal" rúgtuk ki ,nagy élmény lehetett neki a gyenge görög,izraeli bajnokságból nem küldték el,itt 16 pontos átlag és sorry..,a baj az hogy ezt a Brownnal 2 éve ugyan ezt megcsináltuk,3.számú légiós 15 pontos átlag..."nem jó a csapat szerkezete" volt az indoklás.A szakmai vonalat tényleg nem lehet megerõsíteni?Hányszor fog ez még elõfordulni velünk? |
|
 | 2014-11-28 10:38 (141296) | | name: watson |  |
| Azokat a szaros záradékokat miért nem tesszük bele a szerzõdésbe gyenge szereplés esetén?
Mindegyik csak addig tépi magát míg próbaidõs aztán beleszarik.
Komplett hülyének néznek minket a légiósok is. Előzmény: zsotya (141295) |
|
Előzmény: | 2014-11-28 10:33:23 (141295) | | name: zsotya |  |
| Szerintem látják Õk is, csak ki tudja, kivel milyen szerzõdést sikerült kötni. | |
 /  | 2014-11-28 10:33 (141295) | | name: zsotya |  |
| Szerintem látják Õk is, csak ki tudja, kivel milyen szerzõdést sikerült kötni. |
|
 | 2014-11-28 10:28 (141294) | | name: Brajen |  |
| Mindenki látja, hogy centergondjaink vannak, csak a vezetés nem, ez is érdekes. |
|
 | 2014-11-28 08:09 (141293) | | name: F.Imi |  | | town : Sz.hely |
| Ilyen a világon nincs máshol, hogy egyetlen játékosügynök szolgál ki egy csapatot.
Még ha beváltak volna az emebrei. De nem.
Ezzel együtt, a Sopron ellen az utóbbi években soha nem játszottunk jobban mint tegnap, oda kikapni járunk, és magunkhoz képest valami játék félét is mutattunk a meccs elején, és a harmadik negyedben végig. A gond az, hogy kiismerhetõ a játékunk, ami fõleg annak tudható be, hogy nincs igazi irányító cserénk.
Most, hogy van idegenlégiós pozíciónk, k ilehetne használni és keresni bocs: találni egy ízig-vérig irányítót, meg a Ray helyére egy kollektív játékot mutató cenyát. Akár a tavalyit is el tudnám képzelni. |
|
 | 2014-11-28 01:19 (141292) | | name: pote |  |
| Kben baromi vicces, h MINDENKI tudja, ki hozza a legiosokat, de mint ismeretlen beszelunk rola
Tenyleg mokas
En lattam iden a gruzt is jatszani,vki belinkelhetne a leigazolaskori meltatasat, a richards-eval egyutt!
Ha vki nekem azt mondja h popec jatekosugynokunk van, aki 3 ev alatt megmozgatott 30 legiost a klubnal, az biztos mindenhez ert!
Ahogy tesom uj mobilja mondta veletlenul:
Dicso holnap!
Emtee
pote voltam,szomoruan, spiccesen |
2  |
 | 2014-11-27 23:23 (141291) | | name: dtamas |  |
| De...csak naívan... Előzmény: acélszív (141290) |
|
Előzmény: | 2014-11-27 23:19:19 (141290) | | name: acélszív |  |
| Ezt Te sem gondoltad komolyan... :) | |
 /  | 2014-11-27 23:19 (141290) | | name: acélszív |  |
| Ezt Te sem gondoltad komolyan... :) Előzmény: dtamas (141289) |
|
Előzmény: | 2014-11-27 23:14:34 (141289) | | name: dtamas |  |
| Remélem azért vannak álmatlan éjszakái azoknak akik idáig juttatták a csapatot....
MTE FOREVER | |
 /  | 2014-11-27 23:14 (141289) | | name: dtamas |  |
| Remélem azért vannak álmatlan éjszakái azoknak akik idáig juttatták a csapatot....
MTE FOREVER |
|
 | 2014-11-27 23:03 (141288) | | name: belfera |  | | town : Sopron |
| Aki idehozta Richardsot (akinek 6 év alatt mi vagyunk a 11.(!) csapata), az nyugodtan vonja meg magától is a prémiumot a szezon végéig.
A csávó olyan, mint Bell, miután kioperálták a maradék agyát is - inkább õt kellett volna elküldeni Kolarics helyett.
|
8  |
 | 2014-11-27 22:39 (141287) | | name: bunki |  |
| Hoppá, akkor lehet itt kezdõdnek a bajok, már értem miért tartunk itt ahol vagyunk. Lehet, hogy a fejétõl bûzlik a hal? Előzmény: acélszív (141282) |
|
Előzmény: | 2014-11-27 21:50:14 (141282) | | name: acélszív |  |
| De akkor ki hozná légióst!? Csak azért kérdem, mert mással nem állnak szóba... | |
 /  | 2014-11-27 22:04 (141286) | | name: szasza45 |  |
| Van egy szabad center a piacon... Előzmény: watson (141267) |
|
Előzmény: | 2014-11-27 20:33:38 (141267) | | name: watson |  |
| Ricsi: -22!!!
Ez mindent elmond.Azonnali csere!
Sárváry József | |
 /  | 2014-11-27 21:57 (141285) | | name: watson |  |
| Legutóbbi hazai vereségünk után hallottam egy õsidõk óta meccsre járó szurkoló szájából a következõ mondatot:" Kikaptuk,mélyen vagyunk de voltunk már lejjebb is,túléljük"
Erre gondolok ma este is amikor cifra káromkodásokkal díjaznám a produkciót.
Csendesen azért megkérdezem: Ezt érdemeljük ennyi talpra állás ennyi átvészelt szar év és ennyi szenvedés után?Ennyit érnek a szurkolók?
Ha az én vállalkozásomban van ez holnap reggel mindenki megkapná a felmondását.
Döntsük el,alkalmasak vagyunk erre vagy hagyjuk az egészet és ne kínlódjunk!
Sárváry József
|
|
 | 2014-11-27 21:56 (141284) | | name: egyed11 |  |
| Pár éve nem megy a csapatnak és a "gyüttmentek" összevesznek társaikkal,sõt a csapatuk mellett sem állnak ki. Béci 5 éve melletted,mellettünk. ;) Előzmény: Bubi_ (141281) |
1  |
Előzmény: | 2014-11-27 21:45:39 (141281) | | name: Bubi_ |  |
| Azért Sonyák minden idõk egyik legszarabb gyüttmentje!
5 év után sem tudja, hogy védekezésben hova álljon. | |
 /  | 2014-11-27 21:51 (141283) | | name: flimo |  |
| Szerintem meg az EC az egyetlen megmaradt problémánk. Kupa elúszott, az meg nem különösebben hoz lázba, hogy becsússzunk a nyolcba ahol 0-3-at játszunk elsõ körben, és lehet vállakat veregetni, hogy mégis csak sikerült elérni a kítûzött célt. Akkor már inkább egy osztályozó a ZTE-vel :)) Előzmény: szasza45 (141277) |
|
Előzmény: | 2014-11-27 20:46:38 (141277) | | name: szasza45 |  |
| Talán mosr nem az EC a legfõbb problémánk | |
 /  | 2014-11-27 21:50 (141282) | | name: acélszív |  |
| De akkor ki hozná légióst!? Csak azért kérdem, mert mással nem állnak szóba... Előzmény: bunki (141279) |
|
Előzmény: | 2014-11-27 21:34:36 (141279) | | name: bunki |  |
| Nem tudom ki az aki ezeket a fakezû légiósokat ide hozza, de könyörgöm zavarjátok el de gyorsan, a városba megyek egy kört kocsival különbeket szedek össze. | |
 /  | 2014-11-27 21:45 (141281) | | name: Bubi_ |  |
| Azért Sonyák minden idõk egyik legszarabb gyüttmentje!
5 év után sem tudja, hogy védekezésben hova álljon. Előzmény: wind (141278) |
|
Előzmény: | 2014-11-27 21:13:27 (141278) | | name: wind |  |
| Eléggé régen írtam ide, csak csendben (és elkeseredetten) figyeltem-figyelem a vergõdésünket és a soha nem látott mélyrepülésünket.
Azt hiszem szakmailag ilyen mély szinten nem nagyon voltunk. Anyagilag már többször is voltunk mélyponton, de a szurkolók kitartása, a "körmendi szív" a játékosoknál mindig túlsegített minket.
A mostani helyzet alighanem nagyon összetett. Elvileg ugye anyagilag talán most már nincs olyan nagy baj, legalábbis erre lehet következtetni az elmúlt évben a vezetõség nyilatkozataiból.
Miért is süllyedtünk ilyen mélyre akkor???
Azt hiszem a lépést ott vétettük el, amikor Szabó-Forrait beengedtük a körmendi közegbe. Amilyen erkölcsi és anyagi rombolást végzett, annak még most is nyögjük (és nem feltétlen csak anyagilag) a terheit. A nagyravágyó Szabó-Forrai szirénhangjától a naiv vezetõségünk elbódult és egy új Szolnokot képzelt a Rába partjára is.
Azóta csak sodródunk és az értékeinket is elherdáltuk. Tõsgyökeres körmendiek, vagy évek alatt körmendivé lett játékosok kerültek lapátra és helyettük nevesincs játékosok adják egymásnak itt Körmenden a kilincset.
A teljes koncepciótlanságból fakadó tanácstalanságot látom most a csapatnál.
Elképesztõ dilettantizmus volt például a tavalyi év után Mitchell-nek szerzõdést kínálni a kispadon. Ahogy itt írták többen, hogy Õ egy bohóc volt. Mondjuk Pericában sem látom azt az ütõs délszláv szigort vagy koncepciót, de hát egy szedett-vedett csapatot vett át. Majd meglátjuk, de valahogy van egy olyan érzésem, hogy Õ sem a mi emberünk.
Azt hiszem le kéne szakadnunk az osztrák menedzseri vonalról, mert akiket ide közvetítettek, azok többsége magas szinten ugatja a kosárlabdát.
A mai meccsen is bebizonyosodott, hogy ha nincsenek fenn a pályán a csapatjáték statisztikagyáros kerékkötõi, akkor egy hajtós küzdõ csapatot láthatunk.
Ebben a helyzetben azt hiszem teljesen újra kell gondolnia a vezetõségnek mindent. Egy új csapatot kell építeni és a célokat is a biztos bennmaradásra kéne változtatni.
További változásokra van szükség, mert például Richards sem való ebbe a csapatba. Védekezni nem tud, támadójátéka esetleges, nagyon sok labdát elhasznál. Rakocsevicset visszahoznám, mert mellette tavaly Török Roli is sokkal jobban teljesített. A magyar magot is jobban kéne használni. Egy Sömenek vagy Sonyák sem rosszabb, mint jó néhány a közelmúltban Körmenden megforduló légiós vagy honosított.
Mindenesetre kíváncsi leszek, hogy mi sül ki ebbõl.
Természetesen - akárcsak sokan itt - el vagyok keseredve.... ennek ellenére MINDÖRÖKKÉ KÖRMEND!!!
Bocsi, ha hosszú voltam. | |
 /  | En csaka Feput sajnalom... nem rajta mulott a lekesedésèt àtvehetnè 1-2 jàtékostàrsa....MTE |
|
 | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|