| 2016-11-06 00:11 (150966) | | name: spiritknight |  |
|
Centereink játékának kialakítása ??? :-)
Hát ezt megnézem magamnak...
Én ezt egyenlõre nehezen képzelem magam elé, bár szezon elõtt se ment.
A többi ok.
Előzmény: mex63 (150965) |
|
Előzmény: | 2016-11-05 23:39:27 (150965) | | name: mex63 |  |
| A mondataiddal egy kivétellel egyetértek, mert azért ugye a harmadikat nagyon nem gondoltad komolyan?
Õ kifejezetten jó játékos, csak úgy néz ki, elõjött az ego-ja. Ez elõ-elõbukkan másnál is... csak nála ma látványos volt.
Ha Teo le tudja ezt kezelni, vagy inkább csírájában elfojtani, mert azért ez eddig ennyire kirívóan nem jött elõ, akkor jók lehetünk.
Mert ha CSAK az egyéni képességekre fogjuk alapozni, vagy ha fõleg a játékosok is úgy gondolják hogy ez a célravezetõ út (na ez lenne a nagyobbik baj..), akkor sem lesz (vagy akkor sincs) rossz csapatunk, de az elsõ komolyabban védekezni tudó-akaró csapat ellen az itthoni bajnokságban is elvérzünk.
Viszont szerintem õket teljesen kontroll alá tenni is hiba lenne, a feladat talán az, hogy meg kell találni a kettõ közötti egészséges arányt.
Amíg a támadójátékunk nem áll be, plusz a centereink játékát nem alakítjuk ki, nincs ezzel (még) nagy probléma, az elõkészítetlen dobálgatásoknak viszont nem sok értelme van.
Szerintem a szele a figyelmeztetésnek Teo részérõl az elsõ félidõben meg is volt, nem hiszem hogy hosszú távon engedni fogja, hogy a fejére nõjjenek.
| |
 /  | 2016-11-05 23:39 (150965) | | name: mex63 |  |
| A mondataiddal egy kivétellel egyetértek, mert azért ugye a harmadikat nagyon nem gondoltad komolyan?
Õ kifejezetten jó játékos, csak úgy néz ki, elõjött az ego-ja. Ez elõ-elõbukkan másnál is... csak nála ma látványos volt.
Ha Teo le tudja ezt kezelni, vagy inkább csírájában elfojtani, mert azért ez eddig ennyire kirívóan nem jött elõ, akkor jók lehetünk.
Mert ha CSAK az egyéni képességekre fogjuk alapozni, vagy ha fõleg a játékosok is úgy gondolják hogy ez a célravezetõ út (na ez lenne a nagyobbik baj..), akkor sem lesz (vagy akkor sincs) rossz csapatunk, de az elsõ komolyabban védekezni tudó-akaró csapat ellen az itthoni bajnokságban is elvérzünk.
Viszont szerintem õket teljesen kontroll alá tenni is hiba lenne, a feladat talán az, hogy meg kell találni a kettõ közötti egészséges arányt.
Amíg a támadójátékunk nem áll be, plusz a centereink játékát nem alakítjuk ki, nincs ezzel (még) nagy probléma, az elõkészítetlen dobálgatásoknak viszont nem sok értelme van.
Szerintem a szele a figyelmeztetésnek Teo részérõl az elsõ félidõben meg is volt, nem hiszem hogy hosszú távon engedni fogja, hogy a fejére nõjjenek.
Előzmény: DEZSÕ (150957) |
|
Előzmény: | 2016-11-05 19:53:06 (150957) | | name: DEZSÕ |  |
| Shmittel kel valamit kezdeni...
Nincs rendben fejben, végig sétál a pályán!
Hát szerintem még Luka is jobb volt nála?!
Centereinknek kell még idõ ez látszik.
Saddler-al mi van?
FEPU kezd formába lendülni ez tetszik!
Ákos kapatna több percet..
Gratulálok MTE!! | |
 /  | 2016-11-05 23:21 (150964) | | name: bunki |  |
| Gratulálok a csapatnak! Ismét sikerült center játék nélkül nyernünk. |
|
 | 2016-11-05 22:43 (150963) | | name: pote |  |
| neked tuti, h a szar is ízetlen lenne... Előzmény: Bubi_ (150962) |
2  |
Előzmény: | 2016-11-05 22:11:59 (150962) | | name: Bubi_ |  |
| Hanyadik szeretnél lenni "leggazdagabbként"? | |
 /  | 2016-11-05 22:11 (150962) | | name: Bubi_ |  |
| Hanyadik szeretnél lenni "leggazdagabbként"? Előzmény: vargabee (150961) |
|
Előzmény: | 2016-11-05 21:58:58 (150961) | | name: vargabee |  |
| Istenem... de jó úgy olvasgatni a negatív értekezéseket, hogy veretlenek vagyunk a bajnokságban... :) Mi lenne, ha nem menne a szekér? :) | |
 /  | 2016-11-05 21:58 (150961) | | name: vargabee |  |
| Istenem... de jó úgy olvasgatni a negatív értekezéseket, hogy veretlenek vagyunk a bajnokságban... :) Mi lenne, ha nem menne a szekér? :) |
|
 | 2016-11-05 21:31 (150960) | | name: BélaBá |  |
| Fontos infó!
"Nem lesz tévés meccs a soproni, késõbb dobják fel a labdát
Klubunk ma kapta az értesítést a Sopron KC részérõl, hogy mivel november 20-án - a korábbi tervektõl eltérõen - mégsem közvetíti az M4 Sport csatorna az Egis Körmend ottani vendégjátékát, ezért kérték, hogy ne délben kelljen lejátszani a találkozót. Az új kezdési idõpont 18 óra.
Az utánpótlás mérkõzés 15 órakor kezdõdik. "
|
|
 | 2016-11-05 20:52 (150959) | | name: spiritknight |  |
|
Nagyon remélem, hogy Smith felfogja, ez így nem fog menni Cizmicnél. Nemrég még áradoztam a képességeirõl, de mintha elhitte volna magáról, hogy itt óriási király lesz. Na ez nagy hiba volt. Allen mintha kezdené kapizsgálni, mi a szitu Körmenden.
|
2  |
  | 2016-11-05 19:53 (150957) | | name: DEZSÕ |  |
| Shmittel kel valamit kezdeni...
Nincs rendben fejben, végig sétál a pályán!
Hát szerintem még Luka is jobb volt nála?!
Centereinknek kell még idõ ez látszik.
Saddler-al mi van?
FEPU kezd formába lendülni ez tetszik!
Ákos kapatna több percet..
Gratulálok MTE!! |
|
 | 2016-11-05 19:39 (150956) | | name: harsi |  | | town : Szekszárd |
| SZIVBÕL GRATULÁLOK A MAI GYÕZELEMHEZ MINDEN JÁTÉKOSNAK /KÜLÖN FEPUNAK!!!! /EDZÕKNEK,ZSEBE FERINEK.ÉS A MEGINT SZIVÉT-LELKÉT BELEADÓ SZURKOLÓ TÁBORNAK!
HAJRÁ KÖRMEND! HAJRÁ FEPU!..:) |
|
 | 2016-11-05 19:39 (150955) | | name: Jos |  |
| Eleg gyengen tolta mindketto. Smith 28 jatekperc alatt csak osszehozott egy -8 +- mutatot. Kiakaszt a faszi, ilyen flegman jatszani... Előzmény: Gesta (150954) |
|
Előzmény: | 2016-11-05 19:26:34 (150954) | | name: Gesta |  | | town : Gyõr |
| Saddler és Csorvási miért nem játszik? Megsérültek esetleg? | |
 /  | 2016-11-05 19:26 (150954) | | name: Gesta |  | | town : Gyõr |
| Saddler és Csorvási miért nem játszik? Megsérültek esetleg? |
|
 | 2016-11-05 19:24 (150953) | | name: Jos |  |
| huuuhhhh hat a +- mutatok ma mindent elmondanak a csapatrol.
Szurkoloknak respect, jol nyomjatok fiuk! |
|
 | 2016-11-05 19:24 (150952) | | name: vargabee |  |
| Saddler megsérült? Lekéstem az elsõ félidõt... Bélabá? |
|
 | 2016-11-05 18:03 (150951) | | name: acélszív |  |
| Köszi! A stat nem megy viszont. Előzmény: BélaBá (150950) |
|
Előzmény:  /   | 2016-11-04 10:27 (150949) | | name: BélaBá |  |
| Jegyelõvétel a Pécs elleni mérkõzésre is, a már megszokott módon
Tájékoztatjuk szurkolóinkat, hogy ma, pénteken 19 órától ismét lesz lehetõség jegyelõvételre a sportcsarnok fõpénztárában.
Szombaton, a PVSK-PANNONPOWER elleni találkozó elõtt pedig 15 órakor nyitnak a pénztárak.
|
|
 Előzmény: | 2016-11-03 12:32:53 (150947) | | name: BélaBá |  |
| A fõoldalról:
"A Pécs ellen is várjuk az iskolásokat
Az Egis Körmend csapata és vezetõsége a következõ, Pécsi VSK elleni találkozóra is szeretettel várja a város általános és középiskolásait valamint tanáraikat, akiknek az õszi szünetben igazi kikapcsolódást, szórakozást jelenthet a jó hangulatú mérkõzésen való közös szurkolás.
Kérjük az érkezõket, hogy a megszokott módon, a csarnok elõtt gyülekezzenek. A csoport 17:30-kor együtt megy majd be a sportcsarnokba.
Biztassuk együtt a csapatunkat, hogy újabb sikerrel örvendeztethessenek meg bennünket!"
| |
 /  | 2016-11-03 12:32 (150947) | | name: BélaBá |  |
| A fõoldalról:
"A Pécs ellen is várjuk az iskolásokat
Az Egis Körmend csapata és vezetõsége a következõ, Pécsi VSK elleni találkozóra is szeretettel várja a város általános és középiskolásait valamint tanáraikat, akiknek az õszi szünetben igazi kikapcsolódást, szórakozást jelenthet a jó hangulatú mérkõzésen való közös szurkolás.
Kérjük az érkezõket, hogy a megszokott módon, a csarnok elõtt gyülekezzenek. A csoport 17:30-kor együtt megy majd be a sportcsarnokba.
Biztassuk együtt a csapatunkat, hogy újabb sikerrel örvendeztethessenek meg bennünket!"
|
|
 | 2016-11-03 08:27 (150946) | | name: kendeffy |  |
| Limburgban gyõzni óriási bravúr lenne. De enélkül csak akkor megyünk tovább, ha itthon megverjük a franciákat és utána több mint 6 ponttal a Groningent. |
|
 | 2016-11-02 23:50 (150945) | | name: mex63 |  |
| Nem lesznek egyszerûek a következõ napok, bár ezzel talán nem mondok nagy újdonságot.
Utazásból szombaton Pécs, ami egyébként sem leányálom, de ezekkel a meccsekkel + a jövés-menéssel a lábakban meg fõleg nem sétagaloppnak néz ki, aztán "futás" a belgákhoz.
Õk egyébként ma egy végig kiélezett meccsen 3 ponttal kaptak ki a Gravelines-tõl, úgy hogy csak egy rövid idõre tudtak a franciák elmenni 10 ponttal a III. negyedben, de a IV.-ben már végig váltott vezetéssel haladtak, sõt 2 perccel a vége elõtt még - ha csak egyetlen ponttal is - a belgák vezettek.
Jaaa... és laza 60%-kal dobták a triplákat (15/25).
Nem lesz ez sem egy egyszerû meccs, a fáradtság is komoly "ellenfél" lehet és a belgák nagy küzdõk. Kis "segítség", hogy a Limburg is játszik szombaton, õk a 7. helyezetthez mennek, de csak "elhanyagolható" 2x77 km-t kell utazniuk.
Fel lehet kötni a gatyát :D |
|
 | 2016-11-02 08:32 (150944) | | name: gjkmd |  |
| A mérkõzés hazai szemmel nézve végig magas színvonalon folyt. Erõs iramban, kölcsönösen nagyon gyors játékkal, már amennyire ez átjött a közvetítésen. 3 negyeden keresztül mi voltunk elõnyben inkább. Kevés volt a különbség a két csapat között. A 4. negyedre úgy éreztem kicsit mi voltunk fáradtabbak. Valamint, de lehet ennek következtében is, a csapatjáték támadásban szétesett. Centerben éreztem hogy kicsit gyengébbnek a csapatot. Két hasonló erõt képviselõ csapatot láthattunk, ahol a hazai pályán játszó gárda kicsi különbséggel, megérdemelten nyert. Itthon visszavágunk, remélem. Tanulságként arra hívnám fel a szurkolótársak figyelmét, hogy a nemzetközi kupa komolyabb meccseket jelent, mint egy átlag hazai bajnoki. Biztos vagyok benne hogy profitálunk belõle, ami nem mellékes a bajnokságot illetõen. Játékunk sokkal jobban mutatott mint a ZTE elleni mérkõzésen, bár tegnap este nem sikerült nyerni, ez igaz. Ettõl függetlenül, úgy érzem semmi gond, ha nem sérül meg senki. Itthon kevés komoly ellenfelünk lesz, most így érzem. |
1  |
 | 2016-11-02 07:32 (150943) | | name: bati2 |  |
| Sikerült megnéznem a meccset (nem volt kép és hanghiba), a szépséghiba a vereség.
Nem mennék bele részletes vitába-kicsit a csapatjáték hiányát éreztem a negyedik negyedben. Ebben a negyedben kritikus helyzetekben egylépéses ziccereket hibáztunk hármat-négyet. Sajnos egyik magyar centerünk sincs toppon a sérülés még látszik rajtuk, kissé erõtlennek tûnnek. Fepu kevés labdát kapott, mindenképpen a csapatjáték erõsítése a cél, gondolom ezt a szakemberek is látják és próbálják ezt sulykolni. |
1  |
 | 2016-11-01 22:32 (150942) | | name: pelike |  |
| Én is gratulálok a csapatnak, abszolút gyõzelmi esélyünk volt a holland listavezetõnél. A védekezésen már látszik az elõrelépés akár a 2-3 héttel ezelõtti állapothoz képest, Milánt be kell építeni, Smith-et (és Petty-t) pedig kordában kell tartani. Erõs csapat leszünk idén is. |
|
 | 2016-11-01 22:12 (150941) | | name: Hezso |  |
| Én a vereség ellenére is gratulálok a csapatnak,szerintem jól helytáltunk,végig partiban voltunk. Persze a vereség mindig fájo,de szerintem nagyon jó csapatunk lessz idén.Loveridge pedig nagyon jó lessz!!!Türelem. MINDÖRÖKKÉ MTE!!! |
|
 | 2016-11-01 21:46 (150940) | | name: meneghin |  |
| Erre próbáltam célozni.Emlékeim szerint tavaly simán kikaptunk tõlük, idén pedig a nehézségek ellenére reális esély volt a gyõzelemre, mégis kezdõdik az elégedetlenkedés. Nyugi.Azt sem kell elfelejteni, hogy az idei csapatunkban van 3 elsõéves amerikai, akiknek még idõ kell az átálláshoz az európai kosárlabdára.
Jó csapat lesz ez.
MTE!!!! |
|
 | 2016-11-01 21:45 (150939) | | name: vargabee |  |
| Báder is kiemelte a hét elején az összefoglalóban, hogy azért mennyiségileg nem vagyunk ám elegen a szerda - szombathoz...
Ez egy kamu nyolc emberes rotáció, ami jelenleg a sérülések miatt max hat fõs. Ne csodálkozzunk, ha egy szoros végjátékban nem mi leszünk a gyõztesek. |
3  |
 | 2016-11-01 21:36 (150938) | | name: spiritknight |  |
|
Olvasd már el vazze az elõzõ hozzászólásomat. Ki hasonlította az eredményeket?????
Én az utolsó negyed csapatjáték nélküli valamijérõl beszéltem.
Na mindegy, tovább nem küzdök.
Előzmény: meneghin (150934) |
|
Előzmény: | 2016-11-01 21:23:35 (150934) | | name: meneghin |  |
| A tavalyi csapat 78-71re kapott ki az év ugyanebben az idõszakában.Hol is van a különbség a két eredmény között? | |
 /  | 2016-11-01 21:35 (150937) | | name: Jos |  |
| Nagyjabol mindenben. Azt a meccset sansztalanul total bukoban jatszottuk, a vegere sikerult kozmetikazni, ezt a 40 percet viszont az utolso 3 perc kivetelevel vegigvezettuk, a vegen meg elbalfaszkodtuk. Mondom ezt ugy, hogy ez a Groningen jobb, mint a tavalyi. Jo csapatunk van, 5 pontot itthon be lehet hozni, a Limburgot meg verni kell idegenben. Előzmény: meneghin (150934) |
|
Előzmény: | 2016-11-01 21:23:35 (150934) | | name: meneghin |  |
| A tavalyi csapat 78-71re kapott ki az év ugyanebben az idõszakában.Hol is van a különbség a két eredmény között? | |
 /  | 2016-11-01 21:31 (150936) | | name: Penny |  |
| Most szinte végig vezettünk és a túlpörgés, önzõség miatt buktunk a gyenge 2es dobószázalék ellenére.
Szerintem tavalyi szezonban Petty se volt ilyen felelõtlen, önzõ. Bár szezon végefelé volt büntibõl a kispadon. Előzmény: meneghin (150934) |
|
Előzmény: | 2016-11-01 21:23:35 (150934) | | name: meneghin |  |
| A tavalyi csapat 78-71re kapott ki az év ugyanebben az idõszakában.Hol is van a különbség a két eredmény között? | |
 /  | 2016-11-01 21:30 (150935) | | name: Jos |  |
| Smith, Channels es Horti vonatkozasaban is egyezik a velemenyunk. Előzmény: pelike (150927) |
|
Előzmény: | 2016-11-01 21:06:55 (150927) | | name: pelike |  |
| Horti óriásit védekezett, öröm volt nézni. Vele szerintem nem volt baj. | |
 /  | 2016-11-01 21:23 (150934) | | name: meneghin |  |
| A tavalyi csapat 78-71re kapott ki az év ugyanebben az idõszakában.Hol is van a különbség a két eredmény között? Előzmény: spiritknight (150925) |
|
Előzmény: | 2016-11-01 21:03:44 (150925) | | name: spiritknight |  |
|
Most látszik, hogy a tavalyi csapat mivel volt jobb (egyenlõre), a csapatjátékban.
Ráadásul a centereinket zavarja a kosárlabda nevû játék.
Azért nem volt ez rossz annyira.
| |
 /  | 2016-11-01 21:13 (150933) | | name: spiritknight |  |
|
Hagyjuk, már azt, hogy valakit zavar a labda, ergo négyen támadunk, de kurva nagyot védekezett. Ez egyik része a játéknak, mondhatnám, alap, de önmagában értelmezhetetlen.
Ettõl függetlenül bízom abban, hogy a centereink utolérve magukat ennél többet tudnak hozzátenni a játékhoz, mert a kinti hajigálásnak többek között ez is az oka. (szerintem)
Előzmény: pelike (150927) |
1  |
Előzmény: | 2016-11-01 21:06:55 (150927) | | name: pelike |  |
| Horti óriásit védekezett, öröm volt nézni. Vele szerintem nem volt baj. | |
 /  | 2016-11-01 21:12 (150932) | | name: Gömb |  |
| Azért a Bírók is belenyúltak az utolsó percekben, na meg mindent kihagytunk!
Ezen ment el a mai szvsz!
MTE! |
|
 | 2016-11-01 21:11 (150931) | | name: nzs |  |
| Ez a meccs nem a Saddleren ment el, hanem a Smith-Loveridge-Petty trió eszement gyatra dobóteljesítményén. Smith-nél pedig még a gyatra védekezés is ott volt. Bár abban ma Fepu is gyengusz volt, néha bántóan lemaradt, rosszul segített be Õ is. De ez is belefért volna, ha kicsivel jobban dobunk. 50% alatti dupla mutatóval idegenben elég nehéz....
Kár érte. Előzmény: DEZSÕ (150921) |
|
Előzmény: | 2016-11-01 20:58:57 (150921) | | name: DEZSÕ |  |
| Saddlert meg kellene tanítani passzolni!!
Ez már nem az elsõ meccs hogy, nem passzol!
Magyarjainkat nem is igen keresi..
Ezt mi csesztük el! | |
 /  | 2016-11-01 21:10 (150930) | | name: kadar |  |
| Ezt nagyon adom!
ZTE meccs után azt hittem rosszul látok, miután itt sokan azt írták hogy Loveridge "hasztalan" és hogy cserélni kell.
Már azon a meccsen is Smith volt a "kerékkötõ", hiába õ volt a legeredményesebb pontban.
Ahogy az elõbb is írtam, nyilván ha lenne esze ehhez a játékhoz, nem itt játszana..Teonak valahogy észt kéne varázsolnia a fejébe, ha ez összejönne, akkor ezeket a meccseket megnyernénk..és valóban; ezt a mait Channelssel nyertük volna.
Előzmény: pelike (150924) |
|
Előzmény: | 2016-11-01 21:03:05 (150924) | | name: pelike |  |
| Nagyon szépen védekeztünk egész meccsen, de amikor fontos lett volna, jöttek az agyatlan egy-egyek. Ezt a meccset Smith helyett Channels-szel magabiztosan behúztuk volna, Teo-nak az idei év legnagyobb feladata lesz, hogy Smith-be valami értelmet verjen. 35. percig domináltunk, szomorú vagyok.
Viszont az látszik, hogy jó csapatunk lesz idén is, a védekezés már közelíti a tavalyit, viszont fejben erõsödni kell.. | |
 /  | 2016-11-01 21:10 (150929) | | name: spiritknight |  |
|
Nem az eredményrõl beszélek, hanem a csapatjátékról. Ha Te az utolsó negyedben ezt felfedezted, akkor azonnal szólj. Nincs itt az egyéni képességekkel baj, de amit 3 negyeden keresztül felépítettünk, azt az egyénieskedéssel szépen lebontottuk. Ez bosszantó, én nem örülök neki, ha nem baj.
Előzmény: pote (150926) |
|
Előzmény: | 2016-11-01 21:05:05 (150926) | | name: pote |  |
| tavaly hogyan teljesítettünk európában?
;) | |
 /  | 2016-11-01 21:08 (150928) | | name: Penny |  |
| Évek óta indulunk EC-ben, egyszer már illene továbbjutnunk.
Bosszantó a mai mert mi csesztük el. Nincs mese, egy hét múlva Limburgot verni kell idegenbe. Donnart meg itthon minimum 6 ponttal.
Franciák lehet 6/6-ot produkálnak majd.
Hétvégén pedig a Pécs is komoly feladat lesz.
MTE |
|
 | 2016-11-01 21:06 (150927) | | name: pelike |  |
| Horti óriásit védekezett, öröm volt nézni. Vele szerintem nem volt baj. Előzmény: spiritknight (150925) |
|
Előzmény: | 2016-11-01 21:03:44 (150925) | | name: spiritknight |  |
|
Most látszik, hogy a tavalyi csapat mivel volt jobb (egyenlõre), a csapatjátékban.
Ráadásul a centereinket zavarja a kosárlabda nevû játék.
Azért nem volt ez rossz annyira.
| |
 /  | 2016-11-01 21:05 (150926) | | name: pote |  |
| tavaly hogyan teljesítettünk európában?
;) Előzmény: spiritknight (150925) |
|
Előzmény: | 2016-11-01 21:03:44 (150925) | | name: spiritknight |  |
|
Most látszik, hogy a tavalyi csapat mivel volt jobb (egyenlõre), a csapatjátékban.
Ráadásul a centereinket zavarja a kosárlabda nevû játék.
Azért nem volt ez rossz annyira.
| |
 /  | 2016-11-01 21:03 (150925) | | name: spiritknight |  |
|
Most látszik, hogy a tavalyi csapat mivel volt jobb (egyenlõre), a csapatjátékban.
Ráadásul a centereinket zavarja a kosárlabda nevû játék.
Azért nem volt ez rossz annyira.
|
|
 | 2016-11-01 21:03 (150924) | | name: pelike |  |
| Nagyon szépen védekeztünk egész meccsen, de amikor fontos lett volna, jöttek az agyatlan egy-egyek. Ezt a meccset Smith helyett Channels-szel magabiztosan behúztuk volna, Teo-nak az idei év legnagyobb feladata lesz, hogy Smith-be valami értelmet verjen. 35. percig domináltunk, szomorú vagyok.
Viszont az látszik, hogy jó csapatunk lesz idén is, a védekezés már közelíti a tavalyit, viszont fejben erõsödni kell.. Előzmény: Penny (150917) |
|
Előzmény: | 2016-11-01 20:56:02 (150917) | | name: Penny |  |
| saját magunkat verjük meg. Sõt, még teszünk is róla, hogy ne csak minimális különbséggel. :( | |
 /  | 2016-11-01 21:02 (150923) | | name: vargabee |  |
| Magyarkáinknak HÉT... azaz HÉT dobás jutott a meccsen |
|
 | 2016-11-01 21:01 (150922) | | name: bunki |  |
| Megint hajigáltuk a hármasokat, mintha muszáj lenne. |
|
 | 2016-11-01 20:58 (150921) | | name: DEZSÕ |  |
| Saddlert meg kellene tanítani passzolni!!
Ez már nem az elsõ meccs hogy, nem passzol!
Magyarjainkat nem is igen keresi..
Ezt mi csesztük el! |
|
 | 2016-11-01 20:58 (150920) | | name: kadar |  |
| Hát igen..ész nélkül nehéz ezt a játékot játszani..Jók ezek a játékosok, de valószínû ezért vannak itt és nem jobb bajnokságban, mert nincs eszük..Ettõl függetlenül azért nem volt rossz ez a mai.. |
|
 | 2016-11-01 20:58 (150919) | | name: Gesta |  | | town : Gyõr |
| 3 perc alatt összehoztunk egy 0-12-öt eddig.....
Simán verhetõ csapat lenne a Groningen, de nem ilyen játékkal... |
|
 | 2016-11-01 20:56 (150918) | | name: spiritknight |  |
|
És még mindig nem. Az utolsó 10 támadás pumpa pumpa hajítás. Borzalom.
|
|
 | 2016-11-01 20:56 (150917) | | name: Penny |  |
| saját magunkat verjük meg. Sõt, még teszünk is róla, hogy ne csak minimális különbséggel. :( |
|
 | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|