| 2017-02-01 21:38 (153395) | | name: Penny |  |
| A +/- hoz hozzatartozik a dobott pont. Mivel a vegen palyan volt,mikor mar pecs orult a biztos gyozelemnek,o meg kicsit ragyurt statjara, ezert javult a +/-a. Előzmény: F.Imi (153394) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 21:27:32 (153394) | | name: F.Imi |  | | town : Sz.hely |
| A dobott pontokról, meg a VAL mutatóról nem értekeztem. Olvasd el mégegyszer amit írtam. hagyd ki belõle a negyedik negyedet. | |
 /  | 2017-02-01 21:27 (153394) | | name: F.Imi |  | | town : Sz.hely |
| A dobott pontokról, meg a VAL mutatóról nem értekeztem. Olvasd el mégegyszer amit írtam. hagyd ki belõle a negyedik negyedet. Előzmény: Penny (153392) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 21:12:42 (153392) | | name: Penny |  |
| Az utolso percekben szorta meg magat,addig talan 2pontos volt. Inkabb azt mondanam,h utolso percekbe,mikor pecs mar inkabb orult a gyozelemnek, o nekiallt azon kuzdeni,hogy legyen kis stat. Elotte percek meg Smithe volt,o hozott ossze par pontot,de mivel o is palyan volt,javult. +/-a. | |
 /  | 2017-02-01 21:13 (153393) | | name: tazo |  |
| Potocsniknak meg kellene találni a hangot a játékosokkal, mert nem fognak a légiósok játszani az elvárt szinten! Sztem! Lehet, hogy tévedek, akkor elnézést ! MTE! |
|
 | 2017-02-01 21:12 (153392) | | name: Penny |  |
| Az utolso percekben szorta meg magat,addig talan 2pontos volt. Inkabb azt mondanam,h utolso percekbe,mikor pecs mar inkabb orult a gyozelemnek, o nekiallt azon kuzdeni,hogy legyen kis stat. Elotte percek meg Smithe volt,o hozott ossze par pontot,de mivel o is palyan volt,javult. +/-a. Előzmény: F.Imi (153391) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 21:01:37 (153391) | | name: F.Imi |  | | town : Sz.hely |
| Rászántam egy kis idõt, és valóban.
Loveridge kezdõ volt, 16 - 11 -nél a 8. percben cserélték le, azaz -5 pontnál.
aztán az elsõ negyedet buktuk 24 - 11-re, azaz -13-mal.
Második negyedet végigjátszotta, szünetben 48 - 30 volt a Pécsnek. azaz -18. Ezt a negyedet 5-tel buktuk.
A 3. negyedben az 5.percben állt be, ekkor már 34 ont volt a hárányunk.
A negyed végéig ledolgoztuk -29-re.
A zárónegyedet végigjátszott, amit 10-zel megnyertünk.
Gondolta volna bárki is, hogy az amúgy pocsékul dobó Loveridge ennyit jelent?
| |
 /  | 2017-02-01 21:01 (153391) | | name: F.Imi |  | | town : Sz.hely |
| Rászántam egy kis idõt, és valóban.
Loveridge kezdõ volt, 16 - 11 -nél a 8. percben cserélték le, azaz -5 pontnál.
aztán az elsõ negyedet buktuk 24 - 11-re, azaz -13-mal.
Második negyedet végigjátszotta, szünetben 48 - 30 volt a Pécsnek. azaz -18. Ezt a negyedet 5-tel buktuk.
A 3. negyedben az 5.percben állt be, ekkor már 34 ont volt a hárányunk.
A negyed végéig ledolgoztuk -29-re.
A zárónegyedet végigjátszott, amit 10-zel megnyertünk.
Gondolta volna bárki is, hogy az amúgy pocsékul dobó Loveridge ennyit jelent?
Előzmény: F.Imi (153377) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:39:05 (153377) | | name: F.Imi |  | | town : Sz.hely |
| Látatlanban mondom, talán a szezon legszarabb meccsét produkáltuk.
Amúgy érdekes ez a statisztika. Nem sok jelentõsége van kosárlabdában a +/- mutatónak, de érdekes, hogy Loveridge, aki nem kevese, majdnem 33 percet játszott, ez alatt az idõ alatt +5 +/- mutatóval zárt. tehát egy 19 ponttal elveszett meccs a fennmaradó 7 percben ment el?! | |
 /  | 2017-02-01 20:59 (153390) | | name: hoperencia |  |
| Senkinek sem ajánlom, hogy utólag megnézze. Borzalmas látvány volt, kissé aggasztó, hogy ilyenre is képesek vagyunk.
Ez most nagyon nem a mi napunk volt, remélem csupán ennyi történt. |
|
 | 2017-02-01 20:30 (153389) | | name: tapy-noe |  |
| Hát ezt élõben látni, siralmas volt....
Egy sima letámadást nem tudtunk átjátszani...
Értem én, hogy fáradtság, meg altatjuk a franciákat, meg szeretjük a Csirke Ferit, meg tippmix is van a világon, csak azt nem értem, hogy a harmadik negyedben -33-nál sorozat tétmeccsek elõtt miért nem lehet felküldeni az ifit?
MTE!!!!!! |
|
 | 2017-02-01 20:28 (153388) | | name: tapy-noe |  |
| Hát ezt élõben látni, siralmas volt....
Egy sima letámadást nem tudtunk átjátszani...
Értem én, hogy fáradtság, meg altatjuk a franciákat, meg szeretjük a Csirke Ferit, meg tippmix is van a világon, csak azt nem értem, hogy a harmadik negyedben -33-nál sorozat tétmeccsek elõtt miért nem lehet felküldeni az ifit?
MTE!!!!!! |
|
  | 2017-02-01 20:10 (153386) | | name: watson |  |
| Na gyerekek itt az idõ észbe kapni.
Mondhattok bármit ezek már a semmire sem fogható vereségek.
Ébresztõ!
MTE! |
2  |
 | 2017-02-01 19:51 (153385) | | name: sztamassz |  |
| Jó ez jogos mindemellett. Meg a szûk keret is. 6-7-8 embert forgatni, s több helyen helyt állni kevés, illetve ilyen sérülések okozta mély gödröt idéz elõ.
Majdnem mondhatni, számítható,várható volt, hogy lesz ilyen,mint most a Kaposvári-Pécsi szereplésünk..
Csak ahhoz meg kicsik vagyunk, hogy még nagyobb állományunk legyen (pénz..), szerintem... Előzmény: balldontlie (153384) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:48:08 (153384) | | name: balldontlie |  |
| Abban maximálisan egyetértek veled, hogy feleslegesen nem kell sérülést szerezni ilyen nehéz menetelés elõtt. Abban viszont vitatkoznék veled, hogy mennyire kell odatenni magát egy felsõházba igyekvõ csapatnak. Ha rápillantasz a statisztikára, akkor a legbeszédesebb a +/- mutató. Abból az látszik, hogy meg sem kíséreljük a védekezést.Sokan féltették a csapatot a szûk keret miatt. Azt hiszem most bebizonyosodott, hogy 6-7 emberrel nem lehet ezt csinálni! | |
 /  | 2017-02-01 19:48 (153384) | | name: balldontlie |  |
| Abban maximálisan egyetértek veled, hogy feleslegesen nem kell sérülést szerezni ilyen nehéz menetelés elõtt. Abban viszont vitatkoznék veled, hogy mennyire kell odatenni magát egy felsõházba igyekvõ csapatnak. Ha rápillantasz a statisztikára, akkor a legbeszédesebb a +/- mutató. Abból az látszik, hogy meg sem kíséreljük a védekezést.Sokan féltették a csapatot a szûk keret miatt. Azt hiszem most bebizonyosodott, hogy 6-7 emberrel nem lehet ezt csinálni! Előzmény: sztamassz (153368) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:15:12 (153368) | | name: sztamassz |  |
| Egy csapat sosem sz.r le semmit, nem kell ez a provokáció.
Egyszerûen sérülés vannak, s annak mérlegében biztos kell fontolgatni, hogy azokra is érdemes e mégjobban rásérülni a megerõltetésekkel..fontos a bajnokság az MK és az EC is 1000%...CSAK: a bajnokiba még itt elmegy az, hogy nehogy mégjobban rásérüljünk,egy mk-n,ec-n nem...
...szóval szerintem nincs szó beáldozásról. Egyszerûen sérülten most ENNYI VAN BENNE...s menni kell tovább :)) | |
 /  | 2017-02-01 19:45 (153383) | | name: sztamassz |  |
| Jó ez jogos mindemellett. Meg a szûk keret is. 6-7-8 embert forgatni, s több helyen helyt állni kevés, illetve ilyen sérülések okozta mély gödröt idéz elõ.
Majdnem mondhatni, számítható,várható volt, hogy lesz ilyen,mint most a Kaposvári-Pécsi szereplésünk..
Csak ahhoz meg kicsik vagyunk, hogy még nagyobb állományunk legyen (pénz..), szerintem... Előzmény: balldontlie (153378) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:41:56 (153378) | | name: balldontlie |  |
| Abban maximálisan egyetértek veled, hogy feleslegesen nem kell sérülést szerezni ilyen nehéz menetelés elõtt. Abban viszont vitatkoznék veled, hogy mennyire kell odatenni magát egy felsõházba igyekvõ csapatnak. Ha rápillantasz a statisztikára, akkor a legbeszédesebb a +/- mutató. Abból az látszik, hogy meg sem kíséreljük a védekezést.Sokan féltették a csapatot a szûk keret miatt. Azt hiszem most bebizonyosodott, hogy 6-7 emberrel nem lehet ezt csinálni! | |
 /  | 2017-02-01 19:45 (153382) | | name: Meszo |  |
| Meglátásom szerint a szolnoki meccs volt a fordulópont..Onnantól kezdve, a védekezésünk nem úgy mûködik, mint elõtte...Mondjuk nem lenne baj, ha Gibbset erre a játékelemre megtanítanánk még a szezon során. Én megértem, hogy vannak problémáink, de ha betegséggel és sérülésekkel küzdünk, akkor miért nem játszatjuk többet a fiatalokat?
Védekezés, védekezés, aztán minden rendben lesz :) |
|
 | 2017-02-01 19:44 (153381) | | name: kendeffy |  |
| Csúnyán kikaptunk. Hullámvölgyben vagyunk. Reméljük, hogy ennél már nem lesz rosszabb. |
|
 | 2017-02-01 19:44 (153380) | | name: balldontlie |  |
| Abban maximálisan egyetértek veled, hogy feleslegesen nem kell sérülést szerezni ilyen nehéz menetelés elõtt. Abban viszont vitatkoznék veled, hogy mennyire kell odatenni magát egy felsõházba igyekvõ csapatnak. Ha rápillantasz a statisztikára, akkor a legbeszédesebb a +/- mutató. Abból az látszik, hogy meg sem kíséreljük a védekezést.Sokan féltették a csapatot a szûk keret miatt. Azt hiszem most bebizonyosodott, hogy 6-7 emberrel nem lehet ezt csinálni! Előzmény: sztamassz (153368) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:15:12 (153368) | | name: sztamassz |  |
| Egy csapat sosem sz.r le semmit, nem kell ez a provokáció.
Egyszerûen sérülés vannak, s annak mérlegében biztos kell fontolgatni, hogy azokra is érdemes e mégjobban rásérülni a megerõltetésekkel..fontos a bajnokság az MK és az EC is 1000%...CSAK: a bajnokiba még itt elmegy az, hogy nehogy mégjobban rásérüljünk,egy mk-n,ec-n nem...
...szóval szerintem nincs szó beáldozásról. Egyszerûen sérülten most ENNYI VAN BENNE...s menni kell tovább :)) | |
 /  | 2017-02-01 19:42 (153379) | | name: kadar |  |
| Én csak azt nem értem, hogy egy olyan meccsen ami már eldõlt a második negyedben, miért nem lehet fiatalokat játszatni és miért kell a húzóembereknek 30 perc felett játszaniuk, fõleg akkor amikor mindenki sérülésekrõl, fáradtságról meg hosszú menetelésrõl beszél... |
|
 | 2017-02-01 19:41 (153378) | | name: balldontlie |  |
| Abban maximálisan egyetértek veled, hogy feleslegesen nem kell sérülést szerezni ilyen nehéz menetelés elõtt. Abban viszont vitatkoznék veled, hogy mennyire kell odatenni magát egy felsõházba igyekvõ csapatnak. Ha rápillantasz a statisztikára, akkor a legbeszédesebb a +/- mutató. Abból az látszik, hogy meg sem kíséreljük a védekezést.Sokan féltették a csapatot a szûk keret miatt. Azt hiszem most bebizonyosodott, hogy 6-7 emberrel nem lehet ezt csinálni! Előzmény: sztamassz (153368) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:15:12 (153368) | | name: sztamassz |  |
| Egy csapat sosem sz.r le semmit, nem kell ez a provokáció.
Egyszerûen sérülés vannak, s annak mérlegében biztos kell fontolgatni, hogy azokra is érdemes e mégjobban rásérülni a megerõltetésekkel..fontos a bajnokság az MK és az EC is 1000%...CSAK: a bajnokiba még itt elmegy az, hogy nehogy mégjobban rásérüljünk,egy mk-n,ec-n nem...
...szóval szerintem nincs szó beáldozásról. Egyszerûen sérülten most ENNYI VAN BENNE...s menni kell tovább :)) | |
 /  | 2017-02-01 19:39 (153377) | | name: F.Imi |  | | town : Sz.hely |
| Látatlanban mondom, talán a szezon legszarabb meccsét produkáltuk.
Amúgy érdekes ez a statisztika. Nem sok jelentõsége van kosárlabdában a +/- mutatónak, de érdekes, hogy Loveridge, aki nem kevese, majdnem 33 percet játszott, ez alatt az idõ alatt +5 +/- mutatóval zárt. tehát egy 19 ponttal elveszett meccs a fennmaradó 7 percben ment el?! |
|
 | 2017-02-01 19:37 (153376) | | name: sztamassz |  |
| Mivel a fõ baj a sérülés, szerintem sajnos itthon is nehéz lesz a Kecskemét ellen...az a meccs most nem hiányzik nekünk szombaton,de lesz ami lesz, akkor is szurkolunk :)))
|
|
 | 2017-02-01 19:31 (153375) | | name: Gaboca66 |  |
| Sajnos, azt gondolom igazad van.... Előzmény: DEZSÕ (153370) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:23:03 (153370) | | name: DEZSÕ |  |
| Gyerekek aki azt mondja hogy jó az edzõ az hazudik!!!
Teo mikor elment ment a csapatnak.
Mert az ö stilusa volt akkor még 2-3 meccsre...
Utána jött a hulámvölgy..
Ez nem a teo féle körmend ha igy megy nagy bajok lesznek! | |
 /  | 2017-02-01 19:30 (153374) | | name: mindigittvagyunk |  |
| Hát ebbõl a végén még bajnoki cím lesz...DDD)))
2003.02.19.
ZTE-MTE 103-61
Bravo coach póló...
Egyetlen zászló egyetlenegy nagy kérdõjellel a B-közép elõtt a következõ hazai meccs elõtt...
Aztán a play-off - 9-1-es száguldással a bajnoki címig!!!
Én már most ideírok egy kérdõjelet, rajtam ne múljon a 4!
?
MTE! |
2  |
 | 2017-02-01 19:28 (153373) | | name: Gaboca66 |  |
| Sajnos, azt gondolom igazad van.... Előzmény: DEZSÕ (153370) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:23:03 (153370) | | name: DEZSÕ |  |
| Gyerekek aki azt mondja hogy jó az edzõ az hazudik!!!
Teo mikor elment ment a csapatnak.
Mert az ö stilusa volt akkor még 2-3 meccsre...
Utána jött a hulámvölgy..
Ez nem a teo féle körmend ha igy megy nagy bajok lesznek! | |
 /  | 2017-02-01 19:23 (153372) | | name: Penny |  |
| Allen sérült amúgy? Alba óta, a mai az 5ik meccsünk, ezek alatt 4 hárompontos rádobása volt, úgy, hogy Kaposvár és Pécs ellen semmit nem dobott rá, szeged ellen kettõt, de azt is lehet csak azért, mert lejárt volna támadóidõ.
|
|
 | 2017-02-01 19:23 (153371) | | name: Owen |  |
| Azt a mai napig nem értem, hogy Loveridge-ban ki látott fantáziát :D |
1  |
 | 2017-02-01 19:23 (153370) | | name: DEZSÕ |  |
| Gyerekek aki azt mondja hogy jó az edzõ az hazudik!!!
Teo mikor elment ment a csapatnak.
Mert az ö stilusa volt akkor még 2-3 meccsre...
Utána jött a hulámvölgy..
Ez nem a teo féle körmend ha igy megy nagy bajok lesznek! |
2  |
 | 2017-02-01 19:20 (153369) | | name: petischm |  |
| A csapat akkor is a miénk, ha nem megy neki a játék. |
|
 | 2017-02-01 19:15 (153368) | | name: sztamassz |  |
| Egy csapat sosem sz.r le semmit, nem kell ez a provokáció.
Egyszerûen sérülés vannak, s annak mérlegében biztos kell fontolgatni, hogy azokra is érdemes e mégjobban rásérülni a megerõltetésekkel..fontos a bajnokság az MK és az EC is 1000%...CSAK: a bajnokiba még itt elmegy az, hogy nehogy mégjobban rásérüljünk,egy mk-n,ec-n nem...
...szóval szerintem nincs szó beáldozásról. Egyszerûen sérülten most ENNYI VAN BENNE...s menni kell tovább :)) Előzmény: tazo (153366) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:11:52 (153366) | | name: tazo |  |
| Így van, ha lesz....Juk a M.kupát akkor szóljatok! Ne menjünk bohócnak Gyõrbe! | |
 /  | 2017-02-01 19:14 (153367) | | name: tazo |  |
| Így van, ha lesz....Juk a M.kupát akkor szóljatok! Ne menjünk bohócnak Gyõrbe! Előzmény: Brajen (153362) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:07:54 (153362) | | name: Brajen |  |
| Áldoznánk be az EC-t, mert azt úgysem tudjuk megnyerni, ellenben a Magyar kupa, és a bajnokság. Arra azért kíváncsi leszek kupában mennyire tesszük oda magunkat, ezt jó lenne, ha a klub is elõre közölné, meg-e akarjuk egyáltalán nyerni. | |
 /  | 2017-02-01 19:11 (153366) | | name: tazo |  |
| Így van, ha lesz....Juk a M.kupát akkor szóljatok! Ne menjünk bohócnak Gyõrbe! Előzmény: Brajen (153362) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:07:54 (153362) | | name: Brajen |  |
| Áldoznánk be az EC-t, mert azt úgysem tudjuk megnyerni, ellenben a Magyar kupa, és a bajnokság. Arra azért kíváncsi leszek kupában mennyire tesszük oda magunkat, ezt jó lenne, ha a klub is elõre közölné, meg-e akarjuk egyáltalán nyerni. | |
 /  | 2017-02-01 19:11 (153365) | | name: Penny |  |
| Nekem sem tetszik a mérkõzés állása, de ki tudja, tényleg ki milyen állapotban van. Elvégre influenza járvány van, csapatból ki ki tudja, ki hogy áll egészség terén.
Tavaly is egy vereséghullám, furcsa játék elõzte meg MK gyõzelmet!
|
|
 | 2017-02-01 19:10 (153364) | | name: sztamassz |  |
| Németh Ákos játszik,de úgy tudom neki is van sérülése,azért nem sokat..ha jól tudom..Gibbs sem egészséges, talán sérülés mellett megfázása is van,levegõt sem kap meccsen emiatt, Petty végkép két kézre is sérült még az irányítók közül..s emellett centereinknek sem megy igazán mostanában,sõt asszem õk is sérültek,vagy mi... Előzmény: Owen (153360) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:05:37 (153360) | | name: Owen |  |
| Azt nem értem, ha fáradtak a játékosok,akkor miért nem játszik többet Németh Ákos, és Doktor Peti miért nem kap szerepet? Fõleg ilyen elsõ félidõben elvesztett meccsen | |
 /  | 2017-02-01 19:09 (153363) | | name: tazo |  |
| Sztem ezt a zakót, ( ha csak nem lesz csoda ) nem lehet semmire fogni! Védekezés nulla. Hol van a TEO által tanított védekezés? Támadó játék nulla. Nincs egy húzó ember!
Mi van itt? Ennyire nem lehetünk rosszak?!?!
President! ( mindenki arra gondol akire akar ) Rendet kellene tenni! |
|
 | 2017-02-01 19:07 (153362) | | name: Brajen |  |
| Áldoznánk be az EC-t, mert azt úgysem tudjuk megnyerni, ellenben a Magyar kupa, és a bajnokság. Arra azért kíváncsi leszek kupában mennyire tesszük oda magunkat, ezt jó lenne, ha a klub is elõre közölné, meg-e akarjuk egyáltalán nyerni. |
|
 | 2017-02-01 19:07 (153361) | | name: sztamassz |  |
| Fél csapat sérült, beteg,stb...ennyi az ok,senki nem fogja az EC-re, csak arról van szó, hogy itt eröltetve nem lenne jó még jobban rásérülni a sérülésekre..persze fáradtság is biztos van,de az egy dolog. Előzmény: spiritknight (153359) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 19:01:53 (153359) | | name: spiritknight |  |
|
...én meg attól kapok már agyfaszt, hogy a szar játékot az EC-re meg a beáldozásra fogjuk. Ez most komoly? Nehogy már...
| |
 /  | 2017-02-01 19:05 (153360) | | name: Owen |  |
| Azt nem értem, ha fáradtak a játékosok,akkor miért nem játszik többet Németh Ákos, és Doktor Peti miért nem kap szerepet? Fõleg ilyen elsõ félidõben elvesztett meccsen |
|
 | 2017-02-01 19:01 (153359) | | name: spiritknight |  |
|
...én meg attól kapok már agyfaszt, hogy a szar játékot az EC-re meg a beáldozásra fogjuk. Ez most komoly? Nehogy már...
|
|
 | 2017-02-01 19:01 (153358) | | name: pajcs |  |
| Elõször is le a kalappal a csapat elõtt az EC szereplés miatt, de fáradság és sérülés, ide-vagy oda, a mai teljesítmény mellett, úgy gondolom nem lehet picsánrúgás nélkül elmenni...Remélem meccs közbe valaki elenged egy Bravo Coach-ot, akkor talán tavasszal még bármi lehet...egy Pécstõl, egy Körmend nem kaphat így ki... |
|
 | 2017-02-01 18:59 (153357) | | name: Owen |  |
| Pécsnek jobb lesz az egymás ellenije nálunk.
Vajon a kupát meg akarjuk nyerni? Vagy mindent a EC alá rendelünk? Jó lenne tudni, mert úgy alakítaná az ember a programját... |
|
 | 2017-02-01 18:57 (153356) | | name: sztamassz |  |
| BÉLABÁ! Tudom, te még most dolgozol, de ha majd hazajössz: megindult a jegyértékesítés az EB-re, viszont elõször ezt a klub-októl lehet venni, õk tudnak csomagárat egyéb információt adni (ezzel is azt akarja a FIBA, hogy valójában a kosárszurkolók legyenek ott)...érkeztek a klubhoz EB jegyek?
....errõl ha tudtok valamit, adtok ki információt? Hivatalosat?
(Igaz még magam is gondolkodom, hogy...)
BB1 most tette közzé.. |
|
 | 2017-02-01 18:56 (153355) | | name: dtamas |  |
| Azért a Pécs közel 63%-os doboteljesítménye nem gyenge... :-(
Hiába áldozzuk be ezt a meccset ettõl pihentebbek nem leszünk meg még egy nagy zakó szerintem nem használ a morálnak se...
MTE! |
|
 | 2017-02-01 18:51 (153354) | | name: sztamassz |  |
| Hát, ha csak fel nem támadunk hihetetlen módon,s nem produkálunk egy tizen-huszonos negyedet, akkor ez a hajó elment.
Elsõ félidõt hallgatva viszont sajnos ebben egy nagyobb zakó van ennyi eladott labdával,s kihagyott ziccerrel, irányító és centerjáték nélkül.
Azt mondom, hogy NEM BAJ! Ha ezt a meccset kell beáldozni, a sérülések,s fáradtság miatt,legyen. Csak ne szerezzünk még több sérülést. S ne feledjük, a Pécsnek is kell a gyõzelem, hiszen 4szer kikaptak már..
Egy-két vereség nekünk még nem gond bajnokságban, mint hogy több végleg súlyosabb sérüléseket szerezzünk,s az jobban kihatna a bajnokságunkra....
Ellenben magyar kupa, s EC is fontos lenne, arra legyen egészséges mindenki. Pettyt jobb, ha nem visszük be két sérült nagyujjal..
SZÓVAL FEL A FEJJEL,S MIELÕBBI REHABILITÁCIÓT KÍVÁNOK! MEG VIGYÁZZATOK A CSÚSZÓS ÚTON HAZAFELE!
CSAK AZ MTE! :))) |
|
 | 2017-02-01 18:46 (153353) | | name: kadar |  |
| Szerintem semmi meglepõ (vagy mondjuk nem sok) van ebben a teljesítményben.
Petty nélkül kb erre vagyunk képesek.
Loveridgerõl tudjuk hogy csak hármast tud dobni, az meg vagy 6/5 vagy 6/0. Ma az utóbbi.
Allen szerintem elfáradt picit.
Gibbs nem irányító. Mellesleg szerintem hiba szezon közben újonc játékost hozni.
Smithrõl meg kb szeptember óta tudjuk, hogy ha megy a csapatnak extra játékos, ha nem megy a csapatnak szarik az egészbe. Már akkor is írtam, hogy õ nem fog nekünk meccset nyerni, hogy a hátára veszi a csapatot.
De elõre a második félidõben, legalább a becsületünkért!
|
|
 | 2017-02-01 18:37 (153352) | | name: soma |  |
| Valaki védekezik? Előzmény: Owen (153351) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 18:33:53 (153351) | | name: Owen |  |
| Ki védekezik Halász Ákoson? | |
 /  | 2017-02-01 18:33 (153351) | | name: Owen |  |
| Ki védekezik Halász Ákoson? |
|
 | 2017-02-01 18:29 (153350) | | name: wind |  |
| Lásd a 153344 sz. kommentet.
Nem kell itt a kötekedés. Előzmény: Gábor85 (153347) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 18:24:24 (153347) | | name: Gábor85 |  |
| Ha majd kijönnek a gödörbõl és újra jönnek a gyõzelmek akkor a Te csapatod lesz?
MTE! | |
 /  | 2017-02-01 18:27 (153349) | | name: Gábor85 |  |
| Látod a meccset, hogy ezt így megmondod? Na mindegy, mára nincs több hozzászólás tõlem, de ez még kikívánkozott...
MTE!!! Előzmény: wind (153344) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 18:23:23 (153344) | | name: wind |  |
| Nyugodtan forgasd ki a szavaimat...
Nekem nem a lélektelen,a játékba beleszarok Körmend a csapaton. Csak ennyi!
Bizonyára nem jókedvemben írom le ezeket. | |
 /  | 2017-02-01 18:24 (153348) | | name: petischm |  |
| Ez biztosan nem az a védekezés, amit megszoktunk, de akkor sem szabad 15 perc alatt 40 pontot kapni senkitõl. Valami ma nagyon nem kerek. |
|
 | 2017-02-01 18:24 (153347) | | name: Gábor85 |  |
| Ha majd kijönnek a gödörbõl és újra jönnek a gyõzelmek akkor a Te csapatod lesz?
MTE! Előzmény: wind (153335) |
|
Előzmény: | 2017-02-01 18:15:00 (153335) | | name: wind |  |
| Valami nem stimmel.... :(
-17 pont 12 perc alatt. Ez nem a mi csapatunk.... | |
 /  | 2017-02-01 18:24 (153346) | | name: krstic |  |
| Pl. jól jönne olyan irányító,aki tudja Petty-t pótolni,helyettesíteni. :(
Kezd sok lenni...
MTE!!! Előzmény: petischm (153343) |
2  |
Előzmény: | 2017-02-01 18:20:16 (153343) | | name: petischm |  |
| Hát nagy dolognak kellene történni ahhoz, hogy ma ne kapjunk egy nagy zakót. | |
 /  | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|