| 2017-04-07 08:26 (154878) | | name: acélszív |  |
| Közben az MKÁOSZ is meghozta a döntését: Ivosev és Shephard is 1-1 meccses eltiltást kapott... Magyarul a nyílt ökölcsata ugyanannyit ér, mint Gibbs "fejodanyomása". LOL |
1  |
 | 2017-04-06 20:34 (154877) | | name: zsotya |  |
| Sziasztok!
Én csak az egyszerû szurkoló szemével látom a dolgokat.
Volt egy idõszak, hogy azon rettegtünk, hogy ki ne törjön vmelyik légiós lába, mert mindig volt vmi sérülés ami a csapatot sújtotta.
Aztán jött az az idõszak, hogy nem volt lové, akkor meg azon kellett rettegni, hogy felszálljanak az imádott isteneink a buszra.
Most van lové, hála isten (nem akarom elkiabálni) de a sérülések is elkerülnek minket, egyedül szegény Bálintot leszámítva.
Most meg az a gond, hogy azon kell rettegnünk, hogy ki kit nem "kedvel" annyira, meg kinek mikor van kedve játszani.
A recept egyszerû, légiósok, edzõk, mindenki azt hangoztatja, hogy mennyire fontos nekik a csapat és a szurkolók.
A másik, amit mindig hallok tõlük, hogy profi a szemlélet stb..
Ha így van, lehet bizonyítani, már Szolnokon. Félretenni az ellentéteket aztán együtt húzni a szekeret egy irányba, ha tényleg mi és a Klub vagyunk Nekik a fontosak.
Én sem kedvelek mindenkit 100%ban a munkahelyemen, mégis együtt melózok velük. Mert én tényleg profi vagyok.
Elõre a bajnoki címért!!
MTE!!! |
2  |
 | 2017-04-06 19:39 (154876) | | name: Meszo |  |
| Látva a mai eredményeket, nagyon fontos lenne a vasárnapi gyõzelem. |
1  |
 | 2017-04-06 13:57 (154875) | | name: spiritknight |  |
|
Valószínûsíthetõ-e, hogy Petty vagy akárki néhány szurkoló véleménycseréjétõl bármilyen irányban változik, vagy akárcsak szemernyit is ezen múlnak a dolgot? Elképzelem a nevezett játékost, hogy a guglifordító elõtt ül és hatalmas vizek folynak róla, miközben próbálja kisilabizálni a róla írtakat. Nem kéne a vendégkönyvben folyó társalgásnak - sokadjára - nagyobb jelentõséget tulajdonítani, mint amekkora.
Szerintem.
Előzmény: kendeffy (154874) |
2  |
Előzmény: | 2017-04-06 12:47:33 (154874) | | name: kendeffy |  |
| Vajon segíti-e a csapategységet ez az emelkedett vita? Hagyjuk meg ezt az edzõi stábnak.
Hála istennek, nincs akkor gáz, hogy féljünk. | |
 /  | 2017-04-06 12:47 (154874) | | name: kendeffy |  |
| Vajon segíti-e a csapategységet ez az emelkedett vita? Hagyjuk meg ezt az edzõi stábnak.
Hála istennek, nincs akkor gáz, hogy féljünk. |
1  |
 | 2017-04-06 10:44 (154873) | | name: spiritknight |  |
|
De ugye azt senki nem gondolja komolyan, hogy tényleg bajnokesélyesek vagyunk, ha a legjobb játékosunk folyamatosan harcban áll az edzõvel, és a játékát nem rendeli alá a csapatérdekeknek.
Játékosállomány alapján valóban azok vagyunk, de bajnokságot csak az a csapat tud nyerni, amelyik egységes. Ezt kell a szakmának megteremteni és akkor...
|
2  |
 | 2017-04-06 10:27 (154872) | | name: kendeffy |  |
| Szerintem meg gyõzzünk Szolnokon, oszt mindenki megnyugszik:-)))
Tényleg, jó esélyünk van a bajnoki döntõre és itt meg az egyik kulcsjátékosunk lelki életét elemzik egyesek... |
1  |
 | 2017-04-06 09:35 (154871) | | name: songoku |  |
| Melyik meccseket nézted?
Szezon elején ugyanúgy megvoltak a hülye periódusai.. nézd vissza a meccseket..
A tavalyi játékosok nem kezdõ vadlovak voltak, mint az ideiek.. ezért nem tûnt ott fel ez a dolog. Ott Pettynek be kellett melléjük állni a sorba.. idén õ akarja a "sort felállítani", de ebbõl meg ez lesz..
Ettõl még a legjobb irányító a magyar bajnokságban (amikor normális) :)
Előzmény: DEZSÕ (154868) |
|
Előzmény: | 2017-04-06 09:07:32 (154868) | | name: DEZSÕ |  |
| Érdekes..
Még Teo volt itt miért nem csinálta a hülyeségét?!
Vagy ö miért tudta fegyelmezni?
És Gasper miért nem?
Úgye beszélik,ezt azt hogy nehéz fegyelmezni..de tavaly pl ilyent nem hallotam.
Ha meg nem szeretne itt lenni akkor vissza sem jött volna!
Ezért nem értem a felháborodásokat,de remélem kimarad most õ 3 mecccsre...
Kiváncsi lennék rá hogy Gibbs hogyan oldaná meg?!
MTE! | |
 /  | 2017-04-06 09:23 (154870) | | name: gjkmd |  |
| A meccsen trágárkodók valamilyen formában, kollektíven kérjenek elnézést tõle. A többi meg az edzõk, csapatvezetõk dolga. Felesleges agyalások, csak kocsma szintû hülyeségeket szülnek, amit aztán be is írtok ide, nagy bõszen. Lépjünk már túl ezen a történeten. |
1  |
 | 2017-04-06 09:19 (154869) | | name: balldontlie |  |
| Nem való nekünk a siker, mert egy bajnokesélyes csapatunk van, aztán megy azon játékos kollektív szidása, akit megszavaztunk az alapszakasz legjobbjának... Tényleg hülyeséget csinált, de annak a fordulónak vége és nyertünk is. Nem csak miatta ment el az elõny. De ezért van a szakmai stáb. Hajrá Körmend!!! |
1  |
 | 2017-04-06 09:07 (154868) | | name: DEZSÕ |  |
| Érdekes..
Még Teo volt itt miért nem csinálta a hülyeségét?!
Vagy ö miért tudta fegyelmezni?
És Gasper miért nem?
Úgye beszélik,ezt azt hogy nehéz fegyelmezni..de tavaly pl ilyent nem hallotam.
Ha meg nem szeretne itt lenni akkor vissza sem jött volna!
Ezért nem értem a felháborodásokat,de remélem kimarad most õ 3 mecccsre...
Kiváncsi lennék rá hogy Gibbs hogyan oldaná meg?!
MTE! Előzmény: hanitib (154866) |
1  |
Előzmény: | 2017-04-05 20:43:20 (154866) | | name: hanitib |  | | town : Szombathely |
| Vagy egy jó játékosról aki rosszul végzi a dolgát. A takarító jó takarító, ha csillog villog utána a padló. De, ha miután csillogóra mosta a padlót utána beböfizik a sarokba akkor már nem jó takarító. | |
 /  | 2017-04-05 21:13 (154867) | | name: webmester |  |
| A Nanterre és a Chalon jutottak a EuroCup döntõbe!
|
|
 | 2017-04-05 20:43 (154866) | | name: hanitib |  | | town : Szombathely |
| Vagy egy jó játékosról aki rosszul végzi a dolgát. A takarító jó takarító, ha csillog villog utána a padló. De, ha miután csillogóra mosta a padlót utána beböfizik a sarokba akkor már nem jó takarító. Előzmény: DEZSÕ (154863) |
1  |
Előzmény: | 2017-04-05 13:26:03 (154863) | | name: DEZSÕ |  |
| Egy jó játékosról beszélünk.
Vannak rossz döntései, ahogy mindenkinek.
De ezt is észre kel venni,hogy mikor nincs a pályán, nem megy úgy a csapatnak!
Ha hibázik is, megy felszánja a pályát,csúszik mászik, a labdáért...
Amit inkább észte vettem hogy , akkor jött vissza a zte mikor a harmadik negyedben Milán nem volt fent.
Ez edzõi hiba volt!
Érdekes modon mikor fent volt, Milán jobban ment a csapatnak!
Ott csesztük el hogy Milán sokat pihent a harmadik negyedben...
| |
 /  | 2017-04-05 17:49 (154865) | | name: BélaBá |  |
| Jegyelõvétel a Szolnok elleni mérkõzésére
Tájékoztatjuk szurkolóinkat, hogy a Szolnoki Olaj KK elleni vendégjátékra pénteken 19 és 20 óra között vehetik meg a belépõiket, 1000 forintos egységáron. Az érkezõ száz belépõbõl személyenként mindenki kettõ darab jegyet vásárolhat.
A mérkõzést az M4 Sport kamerái elõtt vasárnap, 15:15-tõl rendezik.
|
|
 | 2017-04-05 13:53 (154864) | | name: Gábor85 |  |
| Nagyrészt egyet értek, de Milánnak 20-25 perc az ideális játékidõ, többet nem tud megfelelõ hatékonysággal a pályán tölteni az alkatából kifolyólag.
Szerintem õt nem szabad túljátszatni, mert az a teljesítménye és a csapat rovására is menne. Valamikor meg ültetni kell...
Nehéz kérdések ezek, de jó hogy nem én vagyok az edzõ. :)
MTE! Előzmény: DEZSÕ (154863) |
1  |
Előzmény: | 2017-04-05 13:26:03 (154863) | | name: DEZSÕ |  |
| Egy jó játékosról beszélünk.
Vannak rossz döntései, ahogy mindenkinek.
De ezt is észre kel venni,hogy mikor nincs a pályán, nem megy úgy a csapatnak!
Ha hibázik is, megy felszánja a pályát,csúszik mászik, a labdáért...
Amit inkább észte vettem hogy , akkor jött vissza a zte mikor a harmadik negyedben Milán nem volt fent.
Ez edzõi hiba volt!
Érdekes modon mikor fent volt, Milán jobban ment a csapatnak!
Ott csesztük el hogy Milán sokat pihent a harmadik negyedben...
| |
 /  | 2017-04-05 13:26 (154863) | | name: DEZSÕ |  |
| Egy jó játékosról beszélünk.
Vannak rossz döntései, ahogy mindenkinek.
De ezt is észre kel venni,hogy mikor nincs a pályán, nem megy úgy a csapatnak!
Ha hibázik is, megy felszánja a pályát,csúszik mászik, a labdáért...
Amit inkább észte vettem hogy , akkor jött vissza a zte mikor a harmadik negyedben Milán nem volt fent.
Ez edzõi hiba volt!
Érdekes modon mikor fent volt, Milán jobban ment a csapatnak!
Ott csesztük el hogy Milán sokat pihent a harmadik negyedben...
|
1  |
 | 2017-04-05 10:52 (154862) | | name: watson |  |
| Petty tökös gyerek ezt elvitatni nehéz tõle.
Két elrontott támadás után egy labdás meccsen utolsó percben simán beleáll a hármasba.
Ezért becsülöm.Legalább olyan õrült mint mi a B középben.
Ha nem megy be neki megettük volna de bement.
Vagány srác.
Természetesen kezelni kell a helyzetet az orosz rulett ne legyen életcél.
MTE! |
1  |
 | 2017-04-05 10:16 (154861) | | name: kendeffy |  |
| Lehet, hogy a játékosaink mentálhigéniás kezelését meg kellene hagyni a stábnak. |
1  |
 | 2017-04-05 09:48 (154860) | | name: hanitib |  | | town : Szombathely |
| Azt írtam, hogy lehet. Az látszik, hogy valami megváltozott. Nem pozitív irányba. Ezek szerint akkor a vendégkönyvben az aktuális problémáról nem lehet gondolatot formálni. Azt lehet írni róla, hogy nem okos, de azt nem, hogy lehet nem érzi jól magát. Nem lehet, hogy a formaingadozásának ilyesmi áll a hátterében. Nem írtam, hogy ez a tuti biztos ok, csak azt, hogy ez is lehet. Ezt még emberileg valamennyire el is tudnám fogadni, ugyanakkor egy profi sportolónak ezt kellene tudnia kezelni. Legalább a bajnokság végéig.
Egyébként egyet értünk abban, hogy az egyik legjobb, csak sajnos mostanában amikor nem gondolkodik akkor nagyon sokat veszítünk. Előzmény: pelike (154859) |
|
Előzmény: | 2017-04-05 07:30:26 (154859) | | name: pelike |  |
| szerintem nagyon, nagyon nem kellene ilyesmiket írnod ('az asszony nem érzi jól magát.. lehet, hogy õ sem') ha fogalmad nincs a helyzetrõl. Pont az ilyen hozzászólásokból indulnak olyan pletykák, amelyeknek romboló hatása van.
Petty nem a legokosabb légiós a bajnokságban, de az egyik legjobb. Ha még okos is lenne, akkor nem a magyar bajnokságban pattogtatna.
| |
 /  | 2017-04-05 07:30 (154859) | | name: pelike |  |
| szerintem nagyon, nagyon nem kellene ilyesmiket írnod ('az asszony nem érzi jól magát.. lehet, hogy õ sem') ha fogalmad nincs a helyzetrõl. Pont az ilyen hozzászólásokból indulnak olyan pletykák, amelyeknek romboló hatása van.
Petty nem a legokosabb légiós a bajnokságban, de az egyik legjobb. Ha még okos is lenne, akkor nem a magyar bajnokságban pattogtatna.
Előzmény: hanitib (154858) |
|
Előzmény: | 2017-04-04 22:28:55 (154858) | | name: hanitib |  |
| Két gyerek. Fáradt. Az asszony lehet nem érzi itt jól magát. Lehet Õ sem. Bár jobban el tudná jövõre adni magát, ha nem hisztizne, hanem kosarazna. Azért nem Õ az egyetlen akinek formaingadozása van. Amúgy nem tudom, csak ötletelek. | |
 /  | 2017-04-04 22:28 (154858) | | name: hanitib |  |
| Két gyerek. Fáradt. Az asszony lehet nem érzi itt jól magát. Lehet Õ sem. Bár jobban el tudná jövõre adni magát, ha nem hisztizne, hanem kosarazna. Azért nem Õ az egyetlen akinek formaingadozása van. Amúgy nem tudom, csak ötletelek. Előzmény: mertakörmend (154856) |
|
Előzmény: | 2017-04-04 20:21:24 (154856) | | name: mertakörmend |  |
| Piszok érdekes, hogy miért és mióta "idióta" és tavaly miért nem volt az.
De amúgy meg pont nem érdekel. Nyerjük meg vele a bajnokságot.
Remélhetõleg mindenki belátja azt amit kell a cél érdekében.
| |
 /  | 2017-04-04 20:49 (154857) | | name: dtamas |  |
| Vagyunk egy reményteljes szezon közben és akkor megy a széthúzás a stressz nem hiszem el.. |
1  |
 | 2017-04-04 20:21 (154856) | | name: mertakörmend |  |
| Piszok érdekes, hogy miért és mióta "idióta" és tavaly miért nem volt az.
De amúgy meg pont nem érdekel. Nyerjük meg vele a bajnokságot.
Remélhetõleg mindenki belátja azt amit kell a cél érdekében.
Előzmény: barmik (154829) |
1  |
Előzmény: | 2017-04-03 08:25:34 (154829) | | name: barmik |  |
| Remélem azért abban tisztába vagy, hogy a légiósaink nem bundáskenyérért játszanak itt, hanem kõkemény dodóért. Az edzõ utasítja a játékost õ pedig a legjobb tudása szerint megpróbálja azt végre hajtani. Nem pedig az alapvonalnál hisztizni, ennyi. | |
 /  | 2017-04-04 20:14 (154855) | | name: mertakörmend |  |
| Persze, tisztában vagyok vele. Ahogy azzal is tisztában vagyok ami per speciel vele kapcsolatban láttam, hallottam. De nem csak vele kapcsolatban hanem mással kapcsolatban is.
Mások meg nem azért vannak itt még több pénzért, hogy a szájukat húzogassák egy sajtótájékoztatón, vagy primadonnaként viselkedjenek, üvöltözzenek mint egy óvodás gyerek.
De csesztünk el már (kezeltünk rosszul ha így jobban tettszik) ennél "fontosabb" játékosokat, magyarokat is az elmúlt években...
Előzmény: barmik (154829) |
|
Előzmény: | 2017-04-03 08:25:34 (154829) | | name: barmik |  |
| Remélem azért abban tisztába vagy, hogy a légiósaink nem bundáskenyérért játszanak itt, hanem kõkemény dodóért. Az edzõ utasítja a játékost õ pedig a legjobb tudása szerint megpróbálja azt végre hajtani. Nem pedig az alapvonalnál hisztizni, ennyi. | |
 /  | 2017-04-04 15:42 (154854) | | name: caratos34 |  |
| Sziasztok.
Azt lehet tudni, hogy a szolnoki idegenbeli meccsre majd Körmendre küldik a jegyeket, vagy helyszínen lehet venni (természetesen vendégszektorról beszélek). Tavaly ott lehetett (elõdöntõ 3. meccs), idén alapszakaszba viszont Körmendre küldték.
Köszi elõre is!
|
|
   | 2017-04-04 14:09 (154851) | | name: balldontlie |  |
| Köszönöm! Előzmény: BélaBá (154850) |
|
Előzmény: | 2017-04-04 13:59:25 (154850) | | name: BélaBá |  |
| A hétvégén lesz majd adásban, a Ziccer címû magazin Körmendrõl szóló része lesz az M4 Sporton.
| |
 /  | 2017-04-04 13:59 (154850) | | name: BélaBá |  |
| A hétvégén lesz majd adásban, a Ziccer címû magazin Körmendrõl szóló része lesz az M4 Sporton.
Előzmény: balldontlie (154849) |
|
Előzmény: | 2017-04-04 12:58:22 (154849) | | name: balldontlie |  |
| Valami m4-es anyag fent van valahol a neten? Csak mert én nem voltam sajnos, de tudom, hogy édesapámat meginterjúvolták, mint nem körmendi származású szurkoló, meghallgatnám. :) | |
 /  | 2017-04-04 12:58 (154849) | | name: balldontlie |  |
| Valami m4-es anyag fent van valahol a neten? Csak mert én nem voltam sajnos, de tudom, hogy édesapámat meginterjúvolták, mint nem körmendi származású szurkoló, meghallgatnám. :) |
|
 | 2017-04-04 12:54 (154848) | | name: webmester |  |
| Szerintem nem érthetõ, ennél különbek kell legyünk. Előzmény: gjkmd (154846) |
1  |
Előzmény: | 2017-04-04 11:58:28 (154846) | | name: gjkmd |  |
| Hagyjuk meg az edzõk feladatának a Petty jelenség kezelését. Ami a szurkolókat illeti, érthetõ a meccs felfokozott hevületében a "nem biztos hogy szerencsés" kinyilatkoztatás. Ugyanakkor utána, akár a következõ meccsen ,egy transzparenssel esetleg elnézést kérhetnének az érintettõl. Azért ez mégsem illõ, saját játékost így minõsíteni. Akkor sem ha nem játszik éppen hasznosan. | |
 /  | 2017-04-04 12:14 (154847) | | name: kadar |  |
| Mint, ahogy Petty is bocsánatot kért facebookon.
Remélem az a szurkoló aki ilyeneket kiabált neki, volt már vmelyik edzésen és õ is bocsánatot kért Pettytõl!
Előzmény: gjkmd (154846) |
|
Előzmény: | 2017-04-04 11:58:28 (154846) | | name: gjkmd |  |
| Hagyjuk meg az edzõk feladatának a Petty jelenség kezelését. Ami a szurkolókat illeti, érthetõ a meccs felfokozott hevületében a "nem biztos hogy szerencsés" kinyilatkoztatás. Ugyanakkor utána, akár a következõ meccsen ,egy transzparenssel esetleg elnézést kérhetnének az érintettõl. Azért ez mégsem illõ, saját játékost így minõsíteni. Akkor sem ha nem játszik éppen hasznosan. | |
 /  | 2017-04-04 11:58 (154846) | | name: gjkmd |  |
| Hagyjuk meg az edzõk feladatának a Petty jelenség kezelését. Ami a szurkolókat illeti, érthetõ a meccs felfokozott hevületében a "nem biztos hogy szerencsés" kinyilatkoztatás. Ugyanakkor utána, akár a következõ meccsen ,egy transzparenssel esetleg elnézést kérhetnének az érintettõl. Azért ez mégsem illõ, saját játékost így minõsíteni. Akkor sem ha nem játszik éppen hasznosan. |
1  |
 | 2017-04-04 09:26 (154845) | | name: F.Imi |  | | town : Sz.hely |
| A Petty féle történet:
Második félidõ, rendszeresen beviszi a labdát a falba, plusz, amit a statból is látsz, 6/1 triplamutató, ami azt mutatja hogy 5 elbaszott triplakísérlet után az utolsó akciónál szívfájdalom nélkül elvállalta és gyakorlatilag megnyerte vele a meccset.
Nem tudom milyen agya van, de én nem cserélném el vele a magamét. Előzmény: mindörökké mte (154836) |
1  |
Előzmény: | 2017-04-03 19:28:17 (154836) | | name: mindörökké mte |  |
| Sajnos nem tudtam ott lenni a tegnapi rangadón, valaki elmagyarázná ezt a Pettys történetet?
BélaBá! Mikor lehet visszanézni a meccset YouTube-on?
Csapatnak gratulálok, ha a vége nyögvenyelõs is lett, lényeg a gyõzelem, ebben szerintem mind egyet értünk. | |
 /  | 2017-04-04 07:31 (154844) | | name: kendeffy |  |
| Viszont, ha Horti sérült Dickerson-nak játszani kell, hogy meg legyen a palánk alatti rotáció. Allen és Csóri nem elég komoly csapatok ellen. Így viszont Gibbs csak Kromah, Smith vagy Petty-t válthatja. |
|
 | 2017-04-03 23:18 (154843) | | name: hanitib |  | | town : Szombathely |
| Újranéztem. Nem kellene volna. Inkább Gibbs. Petty hozta vissza ZTE-t. És az csak mázli, hogy az a tripla beesett a végén. Persze fáradt. 2 gyerkõc. De Õ tényleg nem aranyfityingér játszik mint a mesében a kalózok. |
|
 | 2017-04-03 22:02 (154842) | | name: BélaBá |  |
| Ma szerettem volna errõl egy olyan helyzetjelentést adni, ami tiszta képet ad Bálint állapotáról, de számos vizsgálat és diagnózis után még nem teljesen egyértelmû a kép.
Az biztos, hogy három hétig teljes nyugalomra van szüksége a sérült bokájának.
Talán hamarosan többet tudunk.
Előzmény: barmik (154841) |
|
Előzmény: | 2017-04-03 21:39:57 (154841) | | name: barmik |  |
| Érdekelne, Horti ebben a szezonban még pályára fog lépni valamikor? | |
 /  | 2017-04-03 21:39 (154841) | | name: barmik |  |
| Érdekelne, Horti ebben a szezonban még pályára fog lépni valamikor? |
|
   | 2017-04-03 19:58 (154838) | | name: mindörökké mte |  |
| Köszönöm szépen! Előzmény: BélaBá (154837) |
|
Előzmény: | 2017-04-03 19:33:26 (154837) | | name: BélaBá |  |
| Egy óra múlva, 20:30-tól lesz elérhetõ a két félidõ.
| |
 /  | 2017-04-03 19:33 (154837) | | name: BélaBá |  |
| Egy óra múlva, 20:30-tól lesz elérhetõ a két félidõ.
Előzmény: mindörökké mte (154836) |
|
Előzmény: | 2017-04-03 19:28:17 (154836) | | name: mindörökké mte |  |
| Sajnos nem tudtam ott lenni a tegnapi rangadón, valaki elmagyarázná ezt a Pettys történetet?
BélaBá! Mikor lehet visszanézni a meccset YouTube-on?
Csapatnak gratulálok, ha a vége nyögvenyelõs is lett, lényeg a gyõzelem, ebben szerintem mind egyet értünk. | |
 /  | 2017-04-03 19:28 (154836) | | name: mindörökké mte |  |
| Sajnos nem tudtam ott lenni a tegnapi rangadón, valaki elmagyarázná ezt a Pettys történetet?
BélaBá! Mikor lehet visszanézni a meccset YouTube-on?
Csapatnak gratulálok, ha a vége nyögvenyelõs is lett, lényeg a gyõzelem, ebben szerintem mind egyet értünk. |
|
 | 2017-04-03 16:53 (154835) | | name: Owen |  |
| Inkább beszéljünk arról, hogy Milán milyen szépen rázott le 2 embert a palánk alatt és dobott üres ziccert a lehetõ legjobbkor. |
2  |
 | 2017-04-03 14:14 (154834) | | name: DEZSÕ |  |
| Nekem meg az a véleményem, hogy aki-akik ilyen véleményen van, az ne jöjön meccsre!!
Ne csináljuk úgy mint az olaj pár éve...
Régen nem volt ilyen jó játékosunk!!!
Vannak hibái.
De kinek nincs?
Remélem marad jövöre is.
Ha meg olyan játékos van,aki a félét sem tudja akkor meg az a baj!!
Gondolkozon el az a jó pár ember aki így viselkedik.
REMÉLEM SZEZON VÉGÉN MIKOR BAJNOKSÁGOT NYERNEK NEKÜNK AKKOR NEM NYALIZTOK!!! |
1  |
 | 2017-04-03 10:48 (154833) | | name: songoku |  |
| Megnyertük a meccset... szar játékkal a második félidõben (igaz, hogy az elsõ meg a szokásos jó játék volt többnyire) erre valami hazai hülyegyerek a saját játékosunkat fikázza (nem csak akkor, hanem már az elsõ félidõben is)... jó lenne néha magunkba is nézni..
Ettõl függetlenül Petty egy idióta, aki miatt majdnem elbuktuk a meccset.. viszont azért meg is nyerte.. |
1  |
 | 2017-04-03 10:19 (154832) | | name: kendeffy |  |
| Reméljük, hogy gyorsan rövidre zárjuk az ügyet. Petty nélkül, tetszik vagy nem, az álmaink is borulhatnak. |
|
 | 2017-04-03 09:48 (154831) | | name: F.Imi |  | | town : Sz.hely |
| Igen, én korábban is észrevettem, hogy ez egy pedagógiai fogás Gasper részérõl, hogy akivel elégedetlen volta meccsen, azt nem engedi fel ünnepelni a B-középhez. Előzmény: pote (154828) |
|
Előzmény:  /  | 2017-04-03 09:35 (154830) | | name: jháza |  |
| De azért a "fuck you" akkor se kellett volna,a saját játékosunk basszus!!!
Sok meccset nyert már meg nekünk,azt elfelejtettétek?
Ezen el kellene gondolkodni pár emberkének.... |
1  |
 | 2017-04-03 08:25 (154829) | | name: barmik |  |
| Remélem azért abban tisztába vagy, hogy a légiósaink nem bundáskenyérért játszanak itt, hanem kõkemény dodóért. Az edzõ utasítja a játékost õ pedig a legjobb tudása szerint megpróbálja azt végre hajtani. Nem pedig az alapvonalnál hisztizni, ennyi. Előzmény: mertakörmend (154823) |
1  |
Előzmény: | 2017-04-03 00:05:26 (154823) | | name: mertakörmend |  |
| Csak hogy szembe köpjem magam.
A Petty féle lemezhez pár szó amihez az a bizonyos tû ugye mindig visszaakad.
Könnyû kiemelni õt csak úgy spontán. Mint mindennek az okozóját. De nyertünk. Kész. Petty játéka ide vagy oda. Egyébként nem emlékszem olyan meccsünkre ami konkrétan miatta ment volna el. Mindeközben talán kicsit elfeledjük, hogy Fepu talán idén elõször dobott 0 pontot, Allen ziccert zsákolt gyûrûre. De ez csak amolyan zárójeles dolog.
Az éve elején és közben többször elhangzott az a szó, hogy buta csapatunk van. Ezt tompítottuk azzal, hogy Dickersont és Kromah-t idehoztuk. Gibbsrõl azért nem mondok semmit mert rutintalan. Nagyon ügyes srác de kell még neki pár év Európa. És nem 1-es hanem 2-es. Kulcs szituációkban õ nem lesz megoldás.
Egy irányítónk van: Petty. Nincs más. Õ elfárad egy meccsen belül fejben és szerintem azért is mert érzi, hogy üzembiztosan nem tudja átadni ezt a dolgot senkinek (tavaly ugye volt kinek átadnia). Ezen kár rugózni mert ez a keret marad és ebbõl kell ezt is kifõzni.
Nyilván ettõl még eszetlennek nem kell lennie de talán ezt az eszetlenséget nem pusztán az okozza, hogy önzõ ilyen olyan vagy amolyan.
Tudtommal az edzõvel nincsenek annyira jóban. És talán pont emiatt is kell még több pedagógia ennek a csapatnak és egyéneknek is. Így Pettynek is. Az a bizonyos "mindenkivel megtalálni a közös hangot" dolog amit a sikeres edzõk emlegetnek.
Tavaly nem volt eszetlen és kevés ilyen vállalása volt. Most több van ez tény. De még mindig nem buktunk miatta, csak miatta egy meccset sem. Az meg hogy ne legyen ilyen felelõtlen néha, azt kezelni kell...errõl meg többet nem írok mert megkaptam a magamét múltkor is! Ha nehezebb idén a közös hangot megtalálni az egyénekkel...akkor ezen kell még többet dolgozni és ennek kell rájönni az okára, hogy ez miért van. De mindig minden kettõn áll egy emberi kapcsolatban.
Erõs kontraszt, hogy amíg tavaly õ volt a "legbutább légiósunk" idén egy ideig " a legokosabb" is. Most már azért más a helyzet.
A buta szót kéretik megfelelõen érteni és nem negatív felhangként. | |
 /  | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|