| 2018-01-31 20:41 (160561) | | name: zoller |  | | town : Körmend |
| Ha már a fõvárosiakat említetted:
Debreceni EAC - MAFC 71-87 (22-23, 20-15, 14-27, 15-22)
Debreceniek ezzel a vereségükkel erõsen távolodnak a középháztól, sanszosabb a play-out elkerülésére figyelniük.
Ui.
Hétvégére játékvezetõk és MKOSZ ellenõr: Török Róbert, Surányi Gábor, Horváth Alajos (Szabadvári János)
---
CSAK AZ MTE!!!
http://9900.hu/ Előzmény: nzs (160560) |
|
Előzmény: | 2018-01-31 20:27:13 (160560) | | name: nzs |  |
| Gratulálok a gyõzelemhez a csapatnak!
Meg a guta kerülget, hogy miért nem voltunk kicsit, csak egy icipicit okosabbak a múlt héten a törökök ellen idehaza.
Már számolgatni sem kellene...
Na, de mindegy, túl egyszerû lett volna. Végülis sokkal jobb volt a MAFC elleni meccsünk idehaza, mint a Sopron elleni. Elõbbin volt izgalom, az utóbbi meg dögunalmas, sima meccs volt. | |
 /  | 2018-01-31 20:27 (160560) | | name: nzs |  |
| Gratulálok a gyõzelemhez a csapatnak!
Meg a guta kerülget, hogy miért nem voltunk kicsit, csak egy icipicit okosabbak a múlt héten a törökök ellen idehaza.
Már számolgatni sem kellene...
Na, de mindegy, túl egyszerû lett volna. Végülis sokkal jobb volt a MAFC elleni meccsünk idehaza, mint a Sopron elleni. Elõbbin volt izgalom, az utóbbi meg dögunalmas, sima meccs volt. Előzmény: zoller (160559) |
|
Előzmény: | 2018-01-31 20:17:45 (160559) | | name: zoller |  | | town : Körmend |
| Az még lemaradt, hogy egy utolsó körös litván gyõzelem is a továbbjutásunkat eredményezné.
---
CSAK AZ MTE!!!
http://9900.hu | |
 /  | 2018-01-31 20:17 (160559) | | name: zoller |  | | town : Körmend |
| Az még lemaradt, hogy egy utolsó körös litván gyõzelem is a továbbjutásunkat eredményezné.
---
CSAK AZ MTE!!!
http://9900.hu Előzmény: zoller (160554) |
|
Előzmény: | 2018-01-31 19:51:57 (160554) | | name: zoller |  | | town : Körmend |
| Amennyiben törökök nyernek és mi nem nyerünk, akkor mindketten 9 ponttal leszünk. Egymás elleniben a törökök állnak jobban, összevetésben 5 ponttal. Amennyiben a pontkülönbség számít, akkor jelenleg mi -2-ben, törökök +3-ban vannak, azaz ez sem nekünk kedvez.
Szépen ki is jött, hogy továbbjutáshoz nekünk nyerni kell, nincs mese! … és akkor Albával párban megyünk tovább.
---
CSAK AZ MTE!!!
http://9900.hu | |
 /  | 2018-01-31 20:07 (160558) | | name: Real7 |  |
| Szép volt fiúk!
Nagyszerü gyözelem!
Remek támadójáték,elvesztett palánk alatti csata...
Viszont a faultokat kaptuk rendesen...
Dupla büntiket dobhattak a litvánok.
Gratula!!!!! |
|
 | 2018-01-31 20:06 (160557) | | name: Penny |  |
| Múltkor írtam, hogy Fepu az NB1-ben 50/103=48,5%-val dobja a triplát. Ec-ben ez 43/87=49,4%. |
|
 | 2018-01-31 19:53 (160556) | | name: acélszív |  |
| Szép volt fiúk!
Remélem összejön az utolsó fordulóban is a gyõzelem! |
|
 | 2018-01-31 19:52 (160555) | | name: kendeffy |  |
| Gratula. Litván csapatot idegenben legyõzni bravúr. Ha a jelenlegi helyzetben nem a két magyar csapat megy tovább az furcsa lenne. Meglátjuk. |
|
 | 2018-01-31 19:51 (160554) | | name: zoller |  | | town : Körmend |
| Amennyiben törökök nyernek és mi nem nyerünk, akkor mindketten 9 ponttal leszünk. Egymás elleniben a törökök állnak jobban, összevetésben 5 ponttal. Amennyiben a pontkülönbség számít, akkor jelenleg mi -2-ben, törökök +3-ban vannak, azaz ez sem nekünk kedvez.
Szépen ki is jött, hogy továbbjutáshoz nekünk nyerni kell, nincs mese! … és akkor Albával párban megyünk tovább.
---
CSAK AZ MTE!!!
http://9900.hu Előzmény: EgisKormend (160549) |
|
Előzmény: | 2018-01-31 18:51:02 (160549) | | name: EgisKormend |  |
| Kettõs idegenbeli magyar siker A FIBA Europe Cup J csoportjában!
BC Nevezis - Egis Körmend 81-86
Demir Insaat - Alba Fehérvár 75-78
Ezzel az Alba már továbbjutott, de az Egis Körmend
is továbbléphet, ha egy hét múlva nyerni tud Székesfehérváron.
Szerencsés esetben - a Nevezis sikerével a törökök ellen - még a vereség is beleférhet.
Mindörökké MTE!
| |
 /  | 2018-01-31 19:30 (160553) | | name: Penny |  |
| Gratulálok a Csapatnak! Szerencsére támadójáték, dobószázalák rendben volt. Lepattanóban nagyon nagy különbség volt.
Utolsó fordulóban törökök hazai pályán fogadják a litvánokat, akik már sehogy nem juthatnak tovább. Ezért csapatunk csak fehérvári gyõzelemmel mehet tovább.
MTE |
|
 | 2018-01-31 19:10 (160552) | | name: Meszo |  |
| Gratulálok fiúk, szép volt!
MTE!! |
|
 | 2018-01-31 18:59 (160551) | | name: jimmy66 |  |
| Gratulálok én is. Szép volt srácok!
Akkor verjük Õket kilenccel...
MTE! Előzmény: gjkmd (160550) |
2  |
Előzmény: | 2018-01-31 18:52:34 (160550) | | name: gjkmd |  |
| Elõször is, szép volt fiúk !!!
Másodszor, azt ne várjuk hogy leadja a meccset nekünk a Fehérvár, legfeljebb nem játszik ellenünk teljes erõbedobással és vigyáz a játékosaik sérülésmentességére. | |
 /  | 2018-01-31 18:52 (160550) | | name: gjkmd |  |
| Elõször is, szép volt fiúk !!!
Másodszor, azt ne várjuk hogy leadja a meccset nekünk a Fehérvár, legfeljebb nem játszik ellenünk teljes erõbedobással és vigyáz a játékosaik sérülésmentességére. Előzmény: lhegedus (160544) |
1  |
Előzmény: | 2018-01-31 18:41:35 (160544) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| Szep volt fiuk!
Alba mikor jatszik? Igazam, van, hogy Hajra Alba akkor es ha ok gyoznek akkor akar le is adhatjak nekunk az utolso meccset, es akkor mindketten tovabbjutunk?
Ha esetleg kikapnak akkor meg ki-ki meccs lesz?
Vagy tevedek?
HAJRA KORMEND!!!!!! | |
 /  | 2018-01-31 18:51 (160549) | | name: EgisKormend |  |
| Kettõs idegenbeli magyar siker A FIBA Europe Cup J csoportjában!
BC Nevezis - Egis Körmend 81-86
Demir Insaat - Alba Fehérvár 75-78
Ezzel az Alba már továbbjutott, de az Egis Körmend
is továbbléphet, ha egy hét múlva nyerni tud Székesfehérváron.
Szerencsés esetben - a Nevezis sikerével a törökök ellen - még a vereség is beleférhet.
Mindörökké MTE!
|
|
 | 2018-01-31 18:48 (160548) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| Az Alba is gyozot!!!!
Szep volt fiukk!
HAJRA KORMEND!!!!!!
|
1  |
 | 2018-01-31 18:48 (160547) | | name: kiskormendi |  |
| ..nyert az Alba is.. |
|
 | 2018-01-31 18:44 (160546) | | name: tommy |  |
| Wright-tal visszatért a gyõztes faktorunk. Az az ember született nyertes. |
1  |
 | 2018-01-31 18:42 (160545) | | name: vargabee |  |
| 6mp hátra... 1 pont az elõny és két büntijük jön Előzmény: lhegedus (160544) |
|
Előzmény: | 2018-01-31 18:41:35 (160544) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| Szep volt fiuk!
Alba mikor jatszik? Igazam, van, hogy Hajra Alba akkor es ha ok gyoznek akkor akar le is adhatjak nekunk az utolso meccset, es akkor mindketten tovabbjutunk?
Ha esetleg kikapnak akkor meg ki-ki meccs lesz?
Vagy tevedek?
HAJRA KORMEND!!!!!! | |
 /  | 2018-01-31 18:41 (160544) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| Szep volt fiuk!
Alba mikor jatszik? Igazam, van, hogy Hajra Alba akkor es ha ok gyoznek akkor akar le is adhatjak nekunk az utolso meccset, es akkor mindketten tovabbjutunk?
Ha esetleg kikapnak akkor meg ki-ki meccs lesz?
Vagy tevedek?
HAJRA KORMEND!!!!!! |
|
 | 2018-01-31 18:40 (160543) | | name: vargabee |  |
| Az Alba kikaparhatja most... nagyon! |
|
 | 2018-01-31 18:39 (160542) | | name: kadar |  |
| Bravóóóó, szép volt! |
|
 | 2018-01-31 18:38 (160541) | | name: mindigittvagyunk |  |
| Ez már meg van! Szép volt fiúk! Bravó! |
|
 | 2018-01-31 18:25 (160540) | | name: kadar |  |
| Hogy ne csak a negatívok legyenek megemlítve: Támadásban egészen jók vagyunk és hihetetlen nagy potenvial van támadasban ebben a csapatban. Wright, Dillard, Hollins, Fepu külsõ sor egészen kíváló! |
1  |
 | 2018-01-31 18:23 (160539) | | name: krstic |  |
| Meg is lesz.
MTE!!! Előzmény: mte02 (160538) |
|
Előzmény: | 2018-01-31 18:17:15 (160538) | | name: mte02 |  |
| Hibák ide vagy oda ennek a meccsnek meg kell lennie...és nem is vagyunk esélytelenek..
MTE!! | |
 /  | 2018-01-31 18:17 (160538) | | name: mte02 |  |
| Hibák ide vagy oda ennek a meccsnek meg kell lennie...és nem is vagyunk esélytelenek..
MTE!! |
|
 | 2018-01-31 18:15 (160537) | | name: Yoda |  |
| Édes Istenem 18 támadó lepattanót engedni!!!!!
|
|
 | 2018-01-31 18:11 (160536) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| De azert van egy keves hazai palya is |
|
 | 2018-01-31 17:57 (160535) | | name: krstic |  |
| Még ha dobálná,de csak rádobálja.
Terroral ketten szedtek 3 pattanót.
Maldunas (11) többet, mint egész Mte.
Hajrá MTE!!! Előzmény: Brajen (160534) |
1  |
Előzmény: | 2018-01-31 17:53:54 (160534) | | name: Brajen |  |
| Az akrobatának sem a hárompontos vonalon kéne álldogálnia, és a 3pontosokat dobálni, hanem bemenni pattanozni a palánk alá. | |
 /  | 2018-01-31 17:53 (160534) | | name: Brajen |  |
| Az akrobatának sem a hárompontos vonalon kéne álldogálnia, és a 3pontosokat dobálni, hanem bemenni pattanozni a palánk alá. |
|
 | 2018-01-31 17:44 (160533) | | name: pote |  |
| 27-10 a lepattanó (12 támadót szedtek)
ezt kéne fejben összerakni, akkor meglehet!
emtée |
|
 | 2018-01-31 17:42 (160532) | | name: vargabee |  |
| 27 -10 a lepi arány |
1  |
 | 2018-01-31 17:37 (160531) | | name: Penny |  |
| Lepattanozasba ossze kene kapni magunkat. Azt a sok ketto-kettot is szivjuk :(
|
|
 | 2018-01-31 17:17 (160530) | | name: pajcs |  |
| Ezeka bírók nem velünk vnnak, és kicsit a támadólepattanójuk is sok...HAJRÁ Srácok! Előzmény: balldontlie (160529) |
|
Előzmény: | 2018-01-31 17:14:13 (160529) | | name: balldontlie |  |
| Ha leszednénk a lepattanókat, pontot sem dobnának, így néggyel mennek... | |
 /  | 2018-01-31 17:14 (160529) | | name: balldontlie |  |
| Ha leszednénk a lepattanókat, pontot sem dobnának, így néggyel mennek... |
1  |
 | 2018-01-31 16:57 (160528) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| Nagyon idegesit, hogy rajtunk kivul mindenhonnan komentatorral mennek a merkozesek. Nem mi tudjuk rosszul es lehetne kommentar?
Meccsek alatt pont uton vagyok altalaban es akkor legalabb hallgatni tudnam a kocsiban, de kommentar nelkul eselytelen.
HAJRA KORMEND!!!!!! |
|
   | 2018-01-31 10:31 (160525) | | name: hoperencia |  |
| "Én idén bajnoki döntõre szeretnék, ill. nem is szeretnék, hanem AKAROK járni (és nem két idegen csapatéra"
Ezzel remélem a játékosaink is így vannak. Többen írták már, hogy Fanning formán kívül van és nem találja a helyét, erre utal a testbeszéde is; de ez még mindig jobb, mintha a közönyt lehetne leolvasni róla, mint tavaly némelyik játékosnál.
Remélem, hogy a magyar játékosaink sem elégednek meg azzal, hogy egy élcsapatban játszanak, hanem bajnokok akarnak lenni! Feput illetõen nincs kétségem, ahogy Halászról is süt a bizonyítási vágy. Remélem Csorvási és Horti is elhiszi magáról, hogy igenis bajnok lehet!
Ami a légiósokat illeti, Dillard, Wright, Hollins és Fanning ilyen szempontból rendben van, a két magas embertõl az kellene, hogy önmagukat is felül múlják.
Én egyelõre egyik riválisunkat sem érzem egyértelmûen jobbnak, ugyan nem mi vagyunk a legesélyesebbek a bajnoki címre, de a csillagok szerencsés együttállása esetén bármi lehet. Előzmény: mex63 (160494) |
|
Előzmény: | 2018-01-28 23:07:44 (160494) | | name: mex63 |  |
| Nem volt alkalmam írni, most olvasgatom hogy más is látja, amit nem lehet nem látni és a meccs alatt ez többször is foglalkoztatott, néha jobban mint a meccs maga. (Gratulálok a csapatnak!)
Pl. egyik téma. Nem akarom Fanning-et analizálni, de azt hiszem itt az ideje leülni vele és beszélgetni vele. Nem "elbeszélgetni", hanem BESZÉLGETNI.
Mint egy barát, vagy egy haver.
Nem viccelek, teljesen komolyan gondolom. Egy sör, vagy bármilyen pohár ital mellett békésen. Higgyétek el, neki most ez kellene.
Hosszas lenne itt leírni mire gondolok.
A testbeszéde, a mozgása, az arcmimikája, egy-egy mozdulata, néhány reagálása nekem minden elárul, úgy hogy én nem tudom a pontos okot, hátteret.
(nem csak játék közben figyeltem ...)
De van olyan aki tudja??? Akinek ez a dolga?
Egyébként Davis dettó ugyanez, sértõdött és duzzog.
És mindkettõ bizonytalan. Na ennek az okai a fontosak! A sértõdés és duzzogás csak következmény.
Felmerülhet néhány emberben, ez nem óvoda, meg profi sportolókról van szó, meg stb. Én meg úgy gondolom, õk ilyen alkatok, hozzájuk ez kell, ez lehet a célravezetõ.
De a vezetés figyelmébe ajánlanám gondolatébresztõnek. Ha látják (nem nehéz) és napirenden van (...) akkor rendben.
A dolog 2 szempontból foglalkoztatott a legjobban, az egyik a hátralévõ kutyanehéz alapszakasz, a másik hogy miben kellene még változtatnunk, fejlõdnünk hogy egész végig felvehessük a versenyt a többiekkel.
Legfõképp az Albával, Szolnokkal, Falcoval.
A mélyponthoz képest persze elõreléptünk, gyõztes meccsek, köztük értékesek is vannak.
Minden változtatásnak-fejlõdésnek megvannak a maga akadályai. Lehet pénzügyi, lehet akarati, lehet képességbeli. De ha meg sem próbáljuk, az nagy hiba.
Lehet, hogy idegenben is néhány meccsen tudunk gyõzni, itthon elkapjuk az Albát majd bajnokin, és gond nélkül felsõház. (egyébként azt gondolom nagyon nehéz lesz, bõven lesznek gondjaink...)
Aztán a legvégén a 4 közé van is esélyünk bejutni. Wright maradásával, Dillard érkeztével mindenképp valamennyi ESÉLY az van. De jelen pillanatban ennyi, azaz valamennyi esély és kész.
A 3 jelenleg top-nak tûnõ Albát, Szolnokot, Falcot nem fogjuk egy párharcban 3x legyõzni, fõleg ha már az esetleges elõdöntõben is pályahátrányból kell nyomni. (igen rossz esetben meg az x. helyrõl, kapásból a 8 között).
Én egyébként sok pozitív jelet is látok, meg elõrelépést is, tehát nem károgni, meg szidni jöttem :) (a szokásos érted és nem ellened).
Jelen pillanatban, ahhoz jó esélyünk legyen egy bajnoki döntõt játszani (ott már minden lehet...) én laikusként úgy látom, hogy a következõk még igen fontosak lennének:
- Fanning "rendberakása". Nem parancsszóra, mert azzal csak romlani fog a helyzet.
- Dillard-ot minél elõbb megfelelõ fizikai szintre kellene hozni, akkor kevesebbet is fog erõlködni.
- Dillard és Wright együttes játékát "ki kell gondolni", ez nagy fegyverünk lehetne.
- Egy 4-est kell hozni, nem tudom melyikük helyett, de (látvány ide vagy oda) én inkább Davis-t nem marasztalnám.
Egyedül ehhez kell pénz. (nem tudom mennyibe kerül és van-e a piacon olyan amilyen kellene nekünk, úgy emlékszem 3 hét múlva zárul az MKOSZ mókatára, utána már tökmindegy)
Szóval most sem okoskodni akarok, ezeket szinte mindenki látja, itt is napirenden van nagy részük folyamatosan.
Remélem lejött a lényeg, azaz lépni elõre, minél elõbb rendbe rakni ami nincs a helyén, mert vannak-lesznek szép gyõzelmeink, meg ugyan biztosan szép dolog a bronzcsata is, de én idén bajnoki döntõre szeretnék, ill. nem is szeretnék, hanem AKAROK járni (és nem két idegen csapatéra ;D). | |
 /  | 2018-01-31 08:56 (160524) | | name: EgisKormend |  |
| Folytatódik a kedvezményes bérletárusítás
Ahogy korábban jeleztük, klubunk ebben a szezonban is kínál kedvezményes áru bérleteket a magyar bajnokság hátralévõ hazai mérkõzéseire.
A bérletek megrendeléséhez az adatkezelõi nyilatkozatot kell kitölteni és csütörtökig esténként, 19 és 20 óra között lehet leadni a fõpénztárban.
Aki ma, szerdán, illetve csütörtökön ezt megteszi, õ szombaton már bérletesként nézheti meg a DEAC elleni hazai mérkõzést.
(Az adatkezelõi nyilatkozat a bckormend.hu oldal LETÖLTÉS menüpontja alatt, illetve a következõ linken érhetõ el. http://bckormend.hu/index.php?op=dokumentumok )
Az árak:
Diák álló: 8000 forint.
Felnõtt álló: 12000 forint.
|
|
  | 2018-01-30 18:50 (160522) | | name: karizolee69 |  |
| Hajrá Körmend! |
2  |
 | 2018-01-30 17:58 (160521) | | name: dtamas |  |
| Hát én csak a Horti , Csorvási centerkettõssel biztos nem vágnák neki, most jön még csak az erõltetett menet, sérülés, kipontozódás akármi jöhet és akkor marad egy ötösünk...
Davist cserélném egy jobb 4esre ennyi, többi ok :-) Mondjuk a pénzt nem adom hozzá úgyhogy csak elmélet :-) Előzmény: gjkmd (160517) |
|
Előzmény: | 2018-01-30 11:55:23 (160517) | | name: gjkmd |  |
| Látva hogy többen is leírták elképzeléseiket, a csapat felállását illetõen én is megpróbálkozom vele. Szigorúan, szurkolóként, nem tartozva felelõsséggel a csapat sorsát illetõen. Tehát bátran tehetem. :)
Nos, az eddigiek alapján, megválnék a Touyo, Davis, párostól és helyettük egy légióst hoznák, klasszikus 4-est. Bõvében vagyunk most a használható hazai játékosoknak, bátran meg merném tenni a cserét. Itt érzem a gyengeséget,a többi poszt nagyjából rendben, hogy merész céljaink lehessenek a végét illetõen is.
Tehát:
1-es Dillard, Wright ( egyiket sem játszatnám 2-es poszton, mert pazarlás )
2-es Hollins, Halász Á. ( merném kipróbálni Ákost itt )
3-as Fepu, Bán T. ( merném játszatni Tibort itt )
4-es Új légiós, Fannig ( Merném kipróbálni Fanningot itt )
5-ös Csorvási, Horti ( ez a kettõs rendben van itt )
Tartalékok: Németh Á., Oroszi B., Márton Á., több posztra, igény szerint.
Ennek elvileg, elégnek kellene lennie a végéig.
Viszont ha a 4-es posztot nem erõsítjük meg, akkor max., a 3. helyre vagyunk jók legfeljebb. Az Alba és a Szolnok erõsebb, ezt lássuk be. A Falcot nem érzem annak, most sem.
Én így látom.
| |
 /  | 2018-01-30 14:30 (160520) | | name: caratos34 |  |
| Pontosan ugyanarról beszélünk, csak neked példád is van! :-) Előzmény: pote (160515) |
|
Előzmény: | 2018-01-30 09:17:10 (160515) | | name: pote |  |
| egy ismerõsöm megy ki dolgozni egy lipcsei kórházba, felsõfokú németje van, de az orvosi munkához szaknyelvi vizsgát kell tennie, addig nem kap munkavállalásit (épp tegnap mondta, h majdnem annyit kell tanulnia rá, mint egy államvizsgára, mert kap egy "beteget" és le kell modellezni egy valós betegfelvételt, kommunikálni kell a beteggel, meg kell írni a jelentést, receptet, etc)
szóval én is beszélek angolul, de nem valószínû h segítene fanningen, ha a filemkrõl meg a kosárlabdáról elbeszélgetnék vele hosszasan :)
emtée | |
 /  | 2018-01-30 12:26 (160519) | | name: Gömb |  |
| Mármint arra gondoltam, hogy hozunk valakit x,y jó négyest és az Õ cseréje lenne a Terror....és nem Eric... Előzmény: Gömb (160518) |
|
Előzmény: | 2018-01-30 12:23:50 (160518) | | name: Gömb |  |
| Egyetértünk, de akkor sem lenne nagy baj, ha az általad leírtak mellett csak a Davis-t cserélnénk és az õ cseréje lenne a Touyo...
MTE! | |
 /  | 2018-01-30 12:23 (160518) | | name: Gömb |  |
| Egyetértünk, de akkor sem lenne nagy baj, ha az általad leírtak mellett csak a Davis-t cserélnénk és az õ cseréje lenne a Touyo...
MTE! Előzmény: gjkmd (160517) |
|
Előzmény: | 2018-01-30 11:55:23 (160517) | | name: gjkmd |  |
| Látva hogy többen is leírták elképzeléseiket, a csapat felállását illetõen én is megpróbálkozom vele. Szigorúan, szurkolóként, nem tartozva felelõsséggel a csapat sorsát illetõen. Tehát bátran tehetem. :)
Nos, az eddigiek alapján, megválnék a Touyo, Davis, párostól és helyettük egy légióst hoznák, klasszikus 4-est. Bõvében vagyunk most a használható hazai játékosoknak, bátran meg merném tenni a cserét. Itt érzem a gyengeséget,a többi poszt nagyjából rendben, hogy merész céljaink lehessenek a végét illetõen is.
Tehát:
1-es Dillard, Wright ( egyiket sem játszatnám 2-es poszton, mert pazarlás )
2-es Hollins, Halász Á. ( merném kipróbálni Ákost itt )
3-as Fepu, Bán T. ( merném játszatni Tibort itt )
4-es Új légiós, Fannig ( Merném kipróbálni Fanningot itt )
5-ös Csorvási, Horti ( ez a kettõs rendben van itt )
Tartalékok: Németh Á., Oroszi B., Márton Á., több posztra, igény szerint.
Ennek elvileg, elégnek kellene lennie a végéig.
Viszont ha a 4-es posztot nem erõsítjük meg, akkor max., a 3. helyre vagyunk jók legfeljebb. Az Alba és a Szolnok erõsebb, ezt lássuk be. A Falcot nem érzem annak, most sem.
Én így látom.
| |
 /  | 2018-01-30 11:55 (160517) | | name: gjkmd |  |
| Látva hogy többen is leírták elképzeléseiket, a csapat felállását illetõen én is megpróbálkozom vele. Szigorúan, szurkolóként, nem tartozva felelõsséggel a csapat sorsát illetõen. Tehát bátran tehetem. :)
Nos, az eddigiek alapján, megválnék a Touyo, Davis, párostól és helyettük egy légióst hoznák, klasszikus 4-est. Bõvében vagyunk most a használható hazai játékosoknak, bátran meg merném tenni a cserét. Itt érzem a gyengeséget,a többi poszt nagyjából rendben, hogy merész céljaink lehessenek a végét illetõen is.
Tehát:
1-es Dillard, Wright ( egyiket sem játszatnám 2-es poszton, mert pazarlás )
2-es Hollins, Halász Á. ( merném kipróbálni Ákost itt )
3-as Fepu, Bán T. ( merném játszatni Tibort itt )
4-es Új légiós, Fannig ( Merném kipróbálni Fanningot itt )
5-ös Csorvási, Horti ( ez a kettõs rendben van itt )
Tartalékok: Németh Á., Oroszi B., Márton Á., több posztra, igény szerint.
Ennek elvileg, elégnek kellene lennie a végéig.
Viszont ha a 4-es posztot nem erõsítjük meg, akkor max., a 3. helyre vagyunk jók legfeljebb. Az Alba és a Szolnok erõsebb, ezt lássuk be. A Falcot nem érzem annak, most sem.
Én így látom.
|
3  |
 | 2018-01-30 10:19 (160516) | | name: mindörökké mte |  |
| Boldog 45. születésnapot a valaha volt egyik legjobb KÖRMENDI légósnak, Delmonte “Nickel” Madisonnak!
Happy Birthday Nickel!
MTE |
3  |
 | 2018-01-30 09:17 (160515) | | name: pote |  |
| egy ismerõsöm megy ki dolgozni egy lipcsei kórházba, felsõfokú németje van, de az orvosi munkához szaknyelvi vizsgát kell tennie, addig nem kap munkavállalásit (épp tegnap mondta, h majdnem annyit kell tanulnia rá, mint egy államvizsgára, mert kap egy "beteget" és le kell modellezni egy valós betegfelvételt, kommunikálni kell a beteggel, meg kell írni a jelentést, receptet, etc)
szóval én is beszélek angolul, de nem valószínû h segítene fanningen, ha a filemkrõl meg a kosárlabdáról elbeszélgetnék vele hosszasan :)
emtée Előzmény: caratos34 (160514) |
|
Előzmény: | 2018-01-30 08:53:32 (160514) | | name: caratos34 |  |
| Az, hogy valaki (jól) tud angolul, az nem ugyanaz mint egy anyanyelvi szinten angolul beszélõ pszichológus. Nagyon árnyalt fogalmak vannak és az sem mindegy, hogy mit mond, illetve kérdez a szakember a pácienstõl.
MTE, MTE! | |
 /  | 2018-01-30 08:53 (160514) | | name: caratos34 |  |
| Az, hogy valaki (jól) tud angolul, az nem ugyanaz mint egy anyanyelvi szinten angolul beszélõ pszichológus. Nagyon árnyalt fogalmak vannak és az sem mindegy, hogy mit mond, illetve kérdez a szakember a pácienstõl.
MTE, MTE! |
|
 | 2018-01-29 23:04 (160513) | | name: mex63 |  |
| Igazad van (igazatok van), különösen Fanning esetében rossz szót, rossz fogalmat használtam.
Remélem az átjött, hogy õt sem bántani akartam, a szándék segítõ akart lenni.
Mentségemre szolgáljon hogy tõlem egészen szokatlan módon, elsõ lendületbõl igen hosszú hsz-t írtam (:-D). Ezért aztán egy csomó dolgot töröltem, egy nagy rész pont Fanning-gel foglalkozott, azzal hogy miként látom a vele kapcsolatos történéseket. Előzmény: webmester (160499) |
|
Előzmény: | 2018-01-29 09:47:10 (160499) | | name: webmester |  |
| Szerintem Fanning nem sértõdött hanem bántja hogy nem jó a teljesítménye a sérülése óta, ez nem hiszti amit látunk rajta hanem érzelmileg érinti a helyzet. Az Albacomp meccs után odafordult hozzám és bocsánatot kért a meccsért, a sajtótájékoztatón pedig elsírta magát. Ezek miatt én is azt hiszem hogy segítségre van szüksége nem lebaszásra. | |
 /  | 2018-01-29 19:40 (160512) | | name: kendeffy |  |
| Könyörgöm míg mindig van, és több százan járnak angol szakra, akik kitûnõen beszélnek angolul és lehetne õket is alkalmazni olyan ügyintézõ/tolmács pozícióban. Előzmény: kimye (160508) |
|
Előzmény: | 2018-01-29 16:46:44 (160508) | | name: kimye |  |
| ???
Azert nem '90-ben vagyunk mar, ez igy netto hulyeseg. | |
 /  | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|