| 2018-05-09 20:45 (162529) | | name: kadar |  |
| Kérdéseidre a választ remélem nem a szurkolóktól várod!
Elég volt az idei szezonból...
Előzmény: mte02 (162525) |
|
Előzmény: | 2018-05-09 20:20:05 (162525) | | name: mte02 |  |
| Erre most mit lehet mondani?Hogy kurva gyenge?
A másik dolog pedig a szurkolók.Oké hétköznap van de mikor voltunk ilyen kevesen az szarénába?SOHA?!!
Én barom meg aggódom a sûrû program miatt....hát ilyen játékkal nem lesz hosszú/
Csak két kérdésem van.
Mi történt a csapattal?
Hová lettek a szurkolók?
mte... | |
 /  | 2018-05-09 20:40 (162528) | | name: barmik |  |
| Nulla játék. |
|
 | 2018-05-09 20:36 (162527) | | name: mte02 |  |
| Ui: ajánlom Katinak az fb oldalját... Előzmény: mte02 (162525) |
1  |
Előzmény: | 2018-05-09 20:20:05 (162525) | | name: mte02 |  |
| Erre most mit lehet mondani?Hogy kurva gyenge?
A másik dolog pedig a szurkolók.Oké hétköznap van de mikor voltunk ilyen kevesen az szarénába?SOHA?!!
Én barom meg aggódom a sûrû program miatt....hát ilyen játékkal nem lesz hosszú/
Csak két kérdésem van.
Mi történt a csapattal?
Hová lettek a szurkolók?
mte... | |
 /  | 2018-05-09 20:32 (162526) | | name: Penny |  |
| A középszakaszt arra használjuk fel, h gyakoroljunk, összaálljunk a rájátszásra.
Hát, ez baromira nem látszik.
Amúgy középszakasznak semmi értelme, szurkolók is azért is maradtak távol.tétje semmi. Jelen esetben max annyi, h tesztelhettük edzöt, más nem nagyon.
Fepu alig kapott labdát ma, sztem alap hogy meccsenként neki kb6 triplakisérletet biztositsanak társak.
7támadólepattanó volt a különbség, lesarkítva 14 pont.asszisztunk mondjuk sok összejött.
|
|
 | 2018-05-09 20:20 (162525) | | name: mte02 |  |
| Erre most mit lehet mondani?Hogy kurva gyenge?
A másik dolog pedig a szurkolók.Oké hétköznap van de mikor voltunk ilyen kevesen az szarénába?SOHA?!!
Én barom meg aggódom a sûrû program miatt....hát ilyen játékkal nem lesz hosszú/
Csak két kérdésem van.
Mi történt a csapattal?
Hová lettek a szurkolók?
mte... |
3  |
 | 2018-05-09 19:59 (162524) | | name: kimye |  |
| "Gasper remélem ma lemond..
Mert ez haramat gyenge!"
"Mester jó lenne ha most már kitalálna valamit!!!!"
"Gasper nem tud kitalálni valamit?
Vagy már nem megy neki?
VALAMI NAGYON ELVAN CSESZVE..
miért van az hogy, egyszerüen unottan mennek ki a fiúk a pályára?
Egyik cserénél észre vettem, mikor Hollins jött le csoválta a fejét?!
Bíztos hogy a fiúkkal van a baj?"
"Ezt a mester cseszte el sajnos.."
"Mestert énsem értem ma... "
Gondolom ezeket nem te irtad, csak elloptak a telefonod... Előzmény: DEZSÕ (162517) |
|
Előzmény: | 2018-05-09 19:19:36 (162517) | | name: DEZSÕ |  |
| Szerintem te össze tévesztesz valakivel..
Én játékost cseréltem volna , már decemberben!!
| |
 /   | 2018-05-09 19:31 (162522) | | name: tapy-noe |  |
| A szombati meccs sok mindent meg fog mutatni, de azt hiszem nekünk nem nagyon kell azon izgulni, hogy sûrû a rájátszás programja...
Szerintem legkésõbb május 25.-én véget fog érni a szezonunk...
A mai meccsen a Falco finoman szólva sem túl jó, de mi mostanság max. tényleg egy középcsapat szintjén játszunk.... Sajnos!
MTE! |
|
 | 2018-05-09 19:28 (162521) | | name: tapy-noe |  |
| A szombati meccs sok mindent meg fog mutatni, de azt hiszem nekünk nem nagyon kell azon izgulni, hogy sûrû a rájátszás programja...
Szerintem legkésõbb május 25.-én véget fog érni a szezonunk...
A mai meccsen a Falco finoman szólva sem túl jó, de mi mostanság max. tényleg egy középcsapat szintjén játszunk.... Sajnos!
MTE! |
|
 | 2018-05-09 19:27 (162520) | | name: kadar |  |
| Hát baszki, mindenféle túlzás nélkül, 5 max. 7 olyan támadásunk volt ezidáig ami emlékeztetett a kosárlabdára..
|
|
 | 2018-05-09 19:25 (162519) | | name: jháza |  |
| Egy nap kalap szar ez az egész. |
2  |
 | 2018-05-09 19:20 (162518) | | name: Peter |  |
| Ez az edzõpáros Antonis Hene fényévekre van a Gasper Zsiga párostól! Előzmény: DEZSÕ (162515) |
1  |
Előzmény: | 2018-05-09 18:55:24 (162515) | | name: DEZSÕ |  |
| Biztos gasperrel volt a gond?
Nekem valahogy az jön le hogy még õ is jobb volt!!!
Nem tudom mi lehet a gond, de nem az edzõvel volt az biztos.
Én Henét hagytam volna év végéig.
De mások jobban tudják.
MTE! | |
 /  | 2018-05-09 19:19 (162517) | | name: DEZSÕ |  |
| Szerintem te össze tévesztesz valakivel..
Én játékost cseréltem volna , már decemberben!!
Előzmény: kimye (162516) |
|
Előzmény: | 2018-05-09 19:06:40 (162516) | | name: kimye |  |
| Te mondogattad minden vesztes meccs utan, hogy a mester a hibas, akkor most meg megsem? :DDDD | |
 /  | 2018-05-09 19:06 (162516) | | name: kimye |  |
| Te mondogattad minden vesztes meccs utan, hogy a mester a hibas, akkor most meg megsem? :DDDD Előzmény: DEZSÕ (162515) |
|
Előzmény: | 2018-05-09 18:55:24 (162515) | | name: DEZSÕ |  |
| Biztos gasperrel volt a gond?
Nekem valahogy az jön le hogy még õ is jobb volt!!!
Nem tudom mi lehet a gond, de nem az edzõvel volt az biztos.
Én Henét hagytam volna év végéig.
De mások jobban tudják.
MTE! | |
 /  | 2018-05-09 18:55 (162515) | | name: DEZSÕ |  |
| Biztos gasperrel volt a gond?
Nekem valahogy az jön le hogy még õ is jobb volt!!!
Nem tudom mi lehet a gond, de nem az edzõvel volt az biztos.
Én Henét hagytam volna év végéig.
De mások jobban tudják.
MTE! |
|
 | 2018-05-09 18:23 (162514) | | name: DEZSÕ |  |
| Hazai pálya azért most is megvan a falconak... |
|
 | 2018-05-09 18:09 (162513) | | name: krstic |  |
| Szörnyû. :(
MTE!!! |
3  |
    | 2018-05-08 18:34 (162509) | | name: songoku |  |
| És korábban nem tudták, hogy mikor kell a szezonnak vége lennie?
Akkor már a középszakaszt kellett volna megvágni... vagy tömöríteni, de nem a rájátszást, aminek tétje van!
Mesélj még! Előzmény: EgisKormend (162508) |
1  |
Előzmény: | 2018-05-08 18:23:20 (162508) | | name: EgisKormend |  |
| Biztosan át lehet ezt gondolni, ugyanakkor - senkit nem védve - a Versenyiroda itt, most kényszerhelyzetben volt. Egyik oldalról szorít a válogatott program, ami miatt idõben be kell fejezni a bajnokságot, másrészt a rájátszás amiatt sûrûsödött be, mert az Alba és mi bejutottunk a FIBA EC legjobb 16 csapata közé.
Késõbb indult a tervezettnél a középszakasz, a szezon végének viszont ugyanakkor kell lennie.
Így aztán nem igazán maradt más megoldás.
Arról lehet vitatkozni, hogy kell-e a középszakasz, hiszen ezt akkor vezették be, amikor a Szolnok nem szerepelt az alapszakaszban, de ez már nincs így.
| |
 /  | 2018-05-08 18:23 (162508) | | name: EgisKormend |  |
| Biztosan át lehet ezt gondolni, ugyanakkor - senkit nem védve - a Versenyiroda itt, most kényszerhelyzetben volt. Egyik oldalról szorít a válogatott program, ami miatt idõben be kell fejezni a bajnokságot, másrészt a rájátszás amiatt sûrûsödött be, mert az Alba és mi bejutottunk a FIBA EC legjobb 16 csapata közé.
Késõbb indult a tervezettnél a középszakasz, a szezon végének viszont ugyanakkor kell lennie.
Így aztán nem igazán maradt más megoldás.
Arról lehet vitatkozni, hogy kell-e a középszakasz, hiszen ezt akkor vezették be, amikor a Szolnok nem szerepelt az alapszakaszban, de ez már nincs így.
|
1  |
 | 2018-05-08 18:06 (162507) | | name: soma |  |
| Nyolc csapat vezetõi, képviselõi nem képesek ez ellen tenni??? Miért kell akkor középszakasz, ha emiatt 11 nap alatt kell 5 meccset lejátszani??? Vagy sehol nincs ész, értelem? Előzmény: EgisKormend (162499) |
1  |
Előzmény: | 2018-05-08 10:50:24 (162499) | | name: EgisKormend |  |
| Klubunk a rájátszásra a következõ tervezetet kapta az MKOSZ-tõl:
FÉRFI NB I. A CSOPORT – PLAY-OFF VÁLTOZTATÁSI TERV – 2017/2018
Negyeddöntõk
2018. május 15. kedd
2018. május 18. péntek
2018. május 21. hétfõ
2018. május 23. szerda
2018. május 25. péntek
Elõdöntõk
2018. május 28. hétfõ
2018. május 31. csütörtök
2018. június 3. vasárnap
2018. június 5. kedd
2018. június 7. csütörtök
Döntõ
2018. június 10. vasárnap
2018. június 13. szerda
2018. június 16. szombat
2018. június 18. hétfõ
2018. június 20. szerda
Csapatunk esetében a 3. negyeddöntõtõl kezdve elképzelhetõ változás.
Amit biztosat tudunk errõl, értesítjük szurkolóinkat.
| |
 /  | 2018-05-08 17:59 (162506) | | name: josef |  |
| Játékra bocs ☺ Előzmény: josef (162505) |
|
Előzmény: | 2018-05-08 17:57:37 (162505) | | name: josef |  |
| Azért mert ennek a mecsnek nincs tétje számunkra meg hétköznap van.A játékára meg nem is beszélve... | |
 /  | 2018-05-08 17:57 (162505) | | name: josef |  |
| Azért mert ennek a mecsnek nincs tétje számunkra meg hétköznap van.A játékára meg nem is beszélve... Előzmény: balldontlie (162498) |
1  |
Előzmény: | 2018-05-08 10:49:48 (162498) | | name: balldontlie |  |
| Mi történt?
Illetve mikor volt utoljára olyan, hogy ne fogyott volna el a jegy Szombathelyre? Remélem nem lesz síri csend a szektorban... | |
 /  Előzmény: | 2018-05-08 13:11:32 (162502) | | name: watson |  |
| Vendégkönyvben megjelenõ beírások ha nem szájíz szerint történnek rögtön jön a duma.Senki bohóca nem leszek hogy bólogassak a szarra is.
Gyõzelemnél gratuláció leszarom játéknál lebaszás jár.
Úgy gondolom.
| |
 /  | 2018-05-08 13:12 (162503) | | name: mte02 |  |
| Kapásból 4 meccs kilõve...csak gratulálni tudok annak aki kitalálta... Előzmény: EgisKormend (162499) |
|
Előzmény: | 2018-05-08 10:50:24 (162499) | | name: EgisKormend |  |
| Klubunk a rájátszásra a következõ tervezetet kapta az MKOSZ-tõl:
FÉRFI NB I. A CSOPORT – PLAY-OFF VÁLTOZTATÁSI TERV – 2017/2018
Negyeddöntõk
2018. május 15. kedd
2018. május 18. péntek
2018. május 21. hétfõ
2018. május 23. szerda
2018. május 25. péntek
Elõdöntõk
2018. május 28. hétfõ
2018. május 31. csütörtök
2018. június 3. vasárnap
2018. június 5. kedd
2018. június 7. csütörtök
Döntõ
2018. június 10. vasárnap
2018. június 13. szerda
2018. június 16. szombat
2018. június 18. hétfõ
2018. június 20. szerda
Csapatunk esetében a 3. negyeddöntõtõl kezdve elképzelhetõ változás.
Amit biztosat tudunk errõl, értesítjük szurkolóinkat.
| |
 /  | 2018-05-08 13:11 (162502) | | name: watson |  |
| Vendégkönyvben megjelenõ beírások ha nem szájíz szerint történnek rögtön jön a duma.Senki bohóca nem leszek hogy bólogassak a szarra is.
Gyõzelemnél gratuláció leszarom játéknál lebaszás jár.
Úgy gondolom.
Előzmény: watson (162496) |
3  |
Előzmény: | 2018-05-08 09:46:24 (162496) | | name: watson |  |
| Kedves Szurkolótársaim!
Vezetõséggel történt vélemény különbség miatt a mai naptól minden kapcsolatot megszakítok a közeggel.
Köszönöm minden barátom jó szavát az elmúlt évtizedek átélt örömeit!
Ezennel kérem a felületen lévõ szponzori logóm és nick nevem törlését.
Nem kívánok tovább foglalkozni az üggyel.
Sárváry József
| |
 /  | 2018-05-08 10:56 (162501) | | name: Colombus |  | | town : Vasvár |
| De jó is volt, mikor még egy volt a meder, amikor valamiért mentünk, nem pedig valami ellen. Ezt lehetne hosszabban (sokkal hosszabban) megfogalmazni, tán értelme is volna, csak ahhoz el kellene feledni mindent, és a fundamentumra koncentrálni. No majd akkor.
MTE a sírig |
|
 | 2018-05-08 10:54 (162500) | | name: balldontlie |  |
| Lesz egy darab szombati meccs? Vicces... Előzmény: EgisKormend (162499) |
|
Előzmény: | 2018-05-08 10:50:24 (162499) | | name: EgisKormend |  |
| Klubunk a rájátszásra a következõ tervezetet kapta az MKOSZ-tõl:
FÉRFI NB I. A CSOPORT – PLAY-OFF VÁLTOZTATÁSI TERV – 2017/2018
Negyeddöntõk
2018. május 15. kedd
2018. május 18. péntek
2018. május 21. hétfõ
2018. május 23. szerda
2018. május 25. péntek
Elõdöntõk
2018. május 28. hétfõ
2018. május 31. csütörtök
2018. június 3. vasárnap
2018. június 5. kedd
2018. június 7. csütörtök
Döntõ
2018. június 10. vasárnap
2018. június 13. szerda
2018. június 16. szombat
2018. június 18. hétfõ
2018. június 20. szerda
Csapatunk esetében a 3. negyeddöntõtõl kezdve elképzelhetõ változás.
Amit biztosat tudunk errõl, értesítjük szurkolóinkat.
| |
 /  | 2018-05-08 10:50 (162499) | | name: EgisKormend |  |
| Klubunk a rájátszásra a következõ tervezetet kapta az MKOSZ-tõl:
FÉRFI NB I. A CSOPORT – PLAY-OFF VÁLTOZTATÁSI TERV – 2017/2018
Negyeddöntõk
2018. május 15. kedd
2018. május 18. péntek
2018. május 21. hétfõ
2018. május 23. szerda
2018. május 25. péntek
Elõdöntõk
2018. május 28. hétfõ
2018. május 31. csütörtök
2018. június 3. vasárnap
2018. június 5. kedd
2018. június 7. csütörtök
Döntõ
2018. június 10. vasárnap
2018. június 13. szerda
2018. június 16. szombat
2018. június 18. hétfõ
2018. június 20. szerda
Csapatunk esetében a 3. negyeddöntõtõl kezdve elképzelhetõ változás.
Amit biztosat tudunk errõl, értesítjük szurkolóinkat.
|
|
 | 2018-05-08 10:49 (162498) | | name: balldontlie |  |
| Mi történt?
Illetve mikor volt utoljára olyan, hogy ne fogyott volna el a jegy Szombathelyre? Remélem nem lesz síri csend a szektorban... Előzmény: watson (162496) |
|
Előzmény: | 2018-05-08 09:46:24 (162496) | | name: watson |  |
| Kedves Szurkolótársaim!
Vezetõséggel történt vélemény különbség miatt a mai naptól minden kapcsolatot megszakítok a közeggel.
Köszönöm minden barátom jó szavát az elmúlt évtizedek átélt örömeit!
Ezennel kérem a felületen lévõ szponzori logóm és nick nevem törlését.
Nem kívánok tovább foglalkozni az üggyel.
Sárváry József
| |
 /  | 2018-05-08 10:07 (162497) | | name: EgisKormend |  |
| Van még vendégjegy szerdára
Tájékoztatjuk szurkolóinkat, hogy a tegnap esti árusítás után maradt még a vendégszektorba szóló jegy a Falco-Vulcano Energia KC Szombathely elleni, szerdai találkozóra.
Aki szeretne még vásárolni, kérjük, hívja a következõ telefonszámot:
+36 30 77 30 864
|
|
 | 2018-05-08 09:46 (162496) | | name: watson |  |
| Kedves Szurkolótársaim!
Vezetõséggel történt vélemény különbség miatt a mai naptól minden kapcsolatot megszakítok a közeggel.
Köszönöm minden barátom jó szavát az elmúlt évtizedek átélt örömeit!
Ezennel kérem a felületen lévõ szponzori logóm és nick nevem törlését.
Nem kívánok tovább foglalkozni az üggyel.
Sárváry József
|
3  |
 | 2018-05-07 21:54 (162495) | | name: mtekdm1962 |  |
| Még mennyi vendég jegy van lehet tudni? |
|
 | 2018-05-07 21:15 (162494) | | name: mte02 |  |
| Tolongás?Azt hittem hogy egy órát sorba kell állni ahogy szoktam ehelyett 2 perc volt az egész...de ez van nem megy a csapatnak nem jönnek...
MTE!!! Előzmény: Real7 (162493) |
|
Előzmény: | 2018-05-07 21:07:09 (162493) | | name: Real7 |  |
| Ma nem volt tolongás a jegyvételért.
Még nincs vége...
Hajrá Körmend! | |
 /  | 2018-05-07 21:07 (162493) | | name: Real7 |  |
| Ma nem volt tolongás a jegyvételért.
Még nincs vége...
Hajrá Körmend! |
|
 | 2018-05-06 11:48 (162492) | | name: pote |  |
| haha, besz.rás
(a szerda-szombat-kedd-péntek-vasárnap tényleg jó volt) Előzmény: kadar (162491) |
1  |
Előzmény: | 2018-05-06 09:20:08 (162491) | | name: kadar |  |
| Kedd-péntek-hétfõ-szerda-péntek a playoff meccsek napjai ??
Aki ezt kitatlálta biztos vagyok benne, hogy gyûlöli a sportot, csak akkor azt nem értem mi a fa@ért dolgozik benne...
| |
 /  | 2018-05-06 09:20 (162491) | | name: kadar |  |
| Kedd-péntek-hétfõ-szerda-péntek a playoff meccsek napjai ??
Aki ezt kitatlálta biztos vagyok benne, hogy gyûlöli a sportot, csak akkor azt nem értem mi a fa@ért dolgozik benne...
|
1  |
 | 2018-05-05 15:06 (162490) | | name: EgisKormend |  |
| Jegyelõvétel a Falco mérkõzés elõtt
Tájékoztatjuk szurkolóinkat, hogy a szerdai, Falco-Vulcano Energia KC Szombathely elleni, idegenbeli mérkõzésre klubunk 500 darab belépõt kapott a vendéglátóktól. A jegyeket az érdeklõdõk 1800 forintos egységáron vásárolhatják meg hétfõn este, 19 és 20 óra között, a fõpénztárban.
Egy személy legfeljebb négy jegyet vehet. Megértésüket kérjük és köszönjük!
|
|
 Előzmény: | 2018-05-04 18:59:44 (162488) | | name: MadDog |  |
| Tehát neked az, hogy folyamatosan a legjobb 4-ben vagyunk, kupagyõzelmet is arattunk, a nemzetközi színtéren komoly csapatok ellen játszunk és a legjobb 16-ba kerülünk egy erõs kupaküzdelemben az nem eredmény? Azt hiszem ez inkább no comment... | |
 /  | 2018-05-04 18:59 (162488) | | name: MadDog |  |
| Tehát neked az, hogy folyamatosan a legjobb 4-ben vagyunk, kupagyõzelmet is arattunk, a nemzetközi színtéren komoly csapatok ellen játszunk és a legjobb 16-ba kerülünk egy erõs kupaküzdelemben az nem eredmény? Azt hiszem ez inkább no comment... Előzmény: Hunnia (162487) |
1  |
Előzmény: | 2018-05-04 18:26:57 (162487) | | name: Hunnia |  |
| Valóban, csak úgy tolonganak a magyar játékosok, hogy nálunk játszhassanak, miközben természetesen az eredményeket is egymásra halmozzuk, nagyjából egy évtizede... Hát sajnos egyik sem így van, miközben viszont egy teljesen jellegtelen csapattá váltunk szép lassan... | |
 /  | 2018-05-04 18:26 (162487) | | name: Hunnia |  |
| Valóban, csak úgy tolonganak a magyar játékosok, hogy nálunk játszhassanak, miközben természetesen az eredményeket is egymásra halmozzuk, nagyjából egy évtizede... Hát sajnos egyik sem így van, miközben viszont egy teljesen jellegtelen csapattá váltunk szép lassan... |
1  |
 | 2018-05-04 18:13 (162486) | | name: hoperencia |  |
| Egy középcsapatból már nagyon nehéz lenne ismét nagycsapattá válni. Ha jó esetben talán 4-5 évenként össze is jönne egy tehetséges generáció, akkor sem lenne semmi garancia arra, hogy õk huzamosabb ideig együtt játszanának. A legügyesebbeket azonnal megtalálnák a tehetõsebb csapatok és ne képzeljük azt, hogy õk a "Körmend-érzés" miatt nem igazolnának tovább. A több pénz mindenkit elcsábítana, ami teljesen természetes és ha még akadna is olyan akit nem a pénz motivál (szerintem a profi sportban ilyen már nem létezik), az pedig nyilván szeretne bajnoki címekért, nemzetközi sikerekért küzdeni és a személyes ambíciói miatt igazolna tovább.
Olyan jobb képességekkel megáldott sportolót még nem láttam, aki a tehetségét nem akarná pénzzé vagy sikeres sportkarrieré váltani. |
2  |
 | 2018-05-04 13:31 (162485) | | name: Jay-X |  |
| "Hát akkor inkább legyünk egy erõs középcsapat! "
Nagyon könnyû ezt így leírni. Csak erre a csapatra egy fél ház sem lenne kiváncsi, és méginkább megnõne a veszélye annak, hogy a pénzcsap elzárul.
Szerintem elég sokan erõn felül dolgozhatnak azért, hogy pl. ilyen európai kupaszereplésünk legyen sorozatban. Hogy sorozatban a legjobb négyben küzdjünk. Egyszer ezek az emberek megunják majd a folytonos hisztit. S akkor jöhet is az NB2. Előzmény: Hunnia (162482) |
2  |
Előzmény: | 2018-05-04 11:56:13 (162482) | | name: Hunnia |  |
| Hát akkor inkább legyünk egy erõs középcsapat! Mert most mitõl Körmend a Körmend? Mi az a jellegzetesség, sajátosság, amitõl azt mondhatjuk, hogy igen, ez Körmend? Legfeljebb az, hogy mostanra a légióspolitikánk miatt mások szemében a bajnokság egyik legellenszenvesebb csapata lettünk... Amikor én annak idején beleszerettem ebbe a csapatba, akkor más dolgok miatt voltunk nevezetesek... Az utánpótlásól... A magyar játékosokról... A kevés, de valóban extra légiósról, akik maguk is igazi egyéniségek voltak... A hihetetlen szurkolótáborról... És mindezek mellett az eredményekrõl... Na, ezen összetevõkbõl mára az égegyadta világon semmi nem maradt... Mitõl Körmend a Körmend? | |
 /  | 2018-05-04 12:47 (162484) | | name: kendeffy |  |
| Sajnos a körmendi utánpótlásbázisról - talán a kis merítési alap miatt is - nem jön fel évente 2-3 NB1A-ban használható játékos. Jelenleg Fepu és Németh Ákos a hazai kötõdésû, hogy ki legyen a keret kell 5 külföldi és 3-4 magyar - Csorvási, Halász, Bán -. Enélkül nem az NB1A-ban lennénk élcsapat, hanem az NB1B-ben középcsapat. Ott meg nem lenne se nézõ, se szponzor. Lehet és kell is idézni a dicsõ múltat, de kellene örülni a jelennek és aggódni a jövõéért. Jelenleg nincs olyan volt körmendi játékos -kivétel Golomán Gyuri és Lóránt Péter és õk túl valószínûleg drágák nekünk - aki jelentõsen dobna a csapaton.
Szóval a csapat eredményessége nagyon nagy mértékben függ a külföldiek kiválasztásától, ha tetszik, ha nem.
Én nagyon nagyra értékelem és büszke vagyok, hogy egy ilyen kis városnak ilyen komoly csapata van, amely még a nemzetközi kupában is szép eredményeket ér el.
Vesztes meccs után pedig könnyû ócsárolni és szidni a külföldi edzõt, a játékost bárkit.
Én továbbra is bízom abban, hogy még lehet egy jó play-off-unk ezzel a csapattal és szurkolok nekik, mert jelenleg õk játszanak az általunk szeretett piros-fekete mezben. Tehát:
"akkor is az MTE!" |
3  |
 | 2018-05-04 12:16 (162483) | | name: gjkmd |  |
| Profi sportágat ûzünk. Bizony a támogatók nem adnak csak úgy támogatást, elvárnak. Nem hinném hogy középcsapatra adnának pénzt, pláne ennyit. Ez üzlet is, vagy pláne az, a szponzoroknak is. A jelenlegi is körmendi csapat, egy a sok közül ami itt össze lett rakva, sorozatosan több évtizeden keresztül. Nem világverõk, ez biztos, de ebben a szezonban akkor is ez a körmendi csapat. Előzmény: Hunnia (162482) |
1  |
Előzmény: | 2018-05-04 11:56:13 (162482) | | name: Hunnia |  |
| Hát akkor inkább legyünk egy erõs középcsapat! Mert most mitõl Körmend a Körmend? Mi az a jellegzetesség, sajátosság, amitõl azt mondhatjuk, hogy igen, ez Körmend? Legfeljebb az, hogy mostanra a légióspolitikánk miatt mások szemében a bajnokság egyik legellenszenvesebb csapata lettünk... Amikor én annak idején beleszerettem ebbe a csapatba, akkor más dolgok miatt voltunk nevezetesek... Az utánpótlásól... A magyar játékosokról... A kevés, de valóban extra légiósról, akik maguk is igazi egyéniségek voltak... A hihetetlen szurkolótáborról... És mindezek mellett az eredményekrõl... Na, ezen összetevõkbõl mára az égegyadta világon semmi nem maradt... Mitõl Körmend a Körmend? | |
 /  | 2018-05-04 11:56 (162482) | | name: Hunnia |  |
| Hát akkor inkább legyünk egy erõs középcsapat! Mert most mitõl Körmend a Körmend? Mi az a jellegzetesség, sajátosság, amitõl azt mondhatjuk, hogy igen, ez Körmend? Legfeljebb az, hogy mostanra a légióspolitikánk miatt mások szemében a bajnokság egyik legellenszenvesebb csapata lettünk... Amikor én annak idején beleszerettem ebbe a csapatba, akkor más dolgok miatt voltunk nevezetesek... Az utánpótlásól... A magyar játékosokról... A kevés, de valóban extra légiósról, akik maguk is igazi egyéniségek voltak... A hihetetlen szurkolótáborról... És mindezek mellett az eredményekrõl... Na, ezen összetevõkbõl mára az égegyadta világon semmi nem maradt... Mitõl Körmend a Körmend? Előzmény: lhegedus (162481) |
1  |
Előzmény: | 2018-05-04 10:40:56 (162481) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| Szerintem pont az az egyik elonye egy olyan edzonek aki nem vdolgozott az adott orszagban, hogy gondolom a legjobb tudasa alapjan probalja osszerakni a csapatot. Abbol a jatekosallomanybol amit "orokolt". Feltetelezem, hogy senki nem mondja meg neki kit tegyen a csapatba. Nyilvan eredmenyt kell produkalnia, es abbol valogat ami van. Azt pedig kit tesz a csapatba, csak azon mulik, hogy O mit lat az edzeseken. Ezek szerint O ugy itelei meg, hogy Akos nem fer be a csapatba. Ez az O dontese, ezert O az edzo es nem en. Be kell latni, amig kenyszer van arra, hogy az elso 3-ban vegezzunk, nem igazan van lehetoseg ezen valtoztatni. Ebbol a szempontbol "konyebb" helyzetben vannak a kozepcsapatok, pl Pecs, ahol kulonosebb kockazat nelkul nelkul lehet fiatal Magyar jatekosokat beepitenni a csapatba. Azt sajnos meg tudomasul kell venni, hogy minden edzo szeret "kesz" jatekosaokat hasznalni, ezen a szinten tenyleg nincs ido/lehetoseg uj fiatal Magyar jatekosok beepitesere. Hogy kinek melyik ut a szimpatikusabb? Sajnos tudomasul kell venni, hogy az az ido soha nem jon vissa ezen a szinten, amikor volt egy Isti, Rudi, Putesz, es meg sorolhatnam. Jo lenne de ez nem fog megtortenni. Ez csak akkor lenne lehetseges, ha a kovetkezo X evben a cel az lenne, hogy egy eros kozepcsapat legyunk utanpotlas nevelessel. Akkor (talan) lehetne valami, de ezt nem sok csapat vallalja be - leginkabb gazdasagi okok alapjan. Ha nincs eredmeny, nincs sponsor. Ha nincs sponsor, nincs penz. Nincs penz, nincs jatek. Nincs jatek, nincs nezo. Lehet ha ezt az utat valasztanank, 5-10 ev mulva lehetne Magyar jatekosokkal megerositett jo csapat, kerdes, hogy lenne e meg kosarlabda? Meg lehet nezni, barmelyik sportag top csapatairol beszelunk, egyik sem sajat nevelesu fiatal jatekosokkal szerepel. Lehet ez nem tetszik sokaknak (nekem sem), de sajnos ez van.
HAJRA KORMEND!!!!!! | |
 /  | 2018-05-04 10:40 (162481) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| Szerintem pont az az egyik elonye egy olyan edzonek aki nem vdolgozott az adott orszagban, hogy gondolom a legjobb tudasa alapjan probalja osszerakni a csapatot. Abbol a jatekosallomanybol amit "orokolt". Feltetelezem, hogy senki nem mondja meg neki kit tegyen a csapatba. Nyilvan eredmenyt kell produkalnia, es abbol valogat ami van. Azt pedig kit tesz a csapatba, csak azon mulik, hogy O mit lat az edzeseken. Ezek szerint O ugy itelei meg, hogy Akos nem fer be a csapatba. Ez az O dontese, ezert O az edzo es nem en. Be kell latni, amig kenyszer van arra, hogy az elso 3-ban vegezzunk, nem igazan van lehetoseg ezen valtoztatni. Ebbol a szempontbol "konyebb" helyzetben vannak a kozepcsapatok, pl Pecs, ahol kulonosebb kockazat nelkul nelkul lehet fiatal Magyar jatekosokat beepitenni a csapatba. Azt sajnos meg tudomasul kell venni, hogy minden edzo szeret "kesz" jatekosaokat hasznalni, ezen a szinten tenyleg nincs ido/lehetoseg uj fiatal Magyar jatekosok beepitesere. Hogy kinek melyik ut a szimpatikusabb? Sajnos tudomasul kell venni, hogy az az ido soha nem jon vissa ezen a szinten, amikor volt egy Isti, Rudi, Putesz, es meg sorolhatnam. Jo lenne de ez nem fog megtortenni. Ez csak akkor lenne lehetseges, ha a kovetkezo X evben a cel az lenne, hogy egy eros kozepcsapat legyunk utanpotlas nevelessel. Akkor (talan) lehetne valami, de ezt nem sok csapat vallalja be - leginkabb gazdasagi okok alapjan. Ha nincs eredmeny, nincs sponsor. Ha nincs sponsor, nincs penz. Nincs penz, nincs jatek. Nincs jatek, nincs nezo. Lehet ha ezt az utat valasztanank, 5-10 ev mulva lehetne Magyar jatekosokkal megerositett jo csapat, kerdes, hogy lenne e meg kosarlabda? Meg lehet nezni, barmelyik sportag top csapatairol beszelunk, egyik sem sajat nevelesu fiatal jatekosokkal szerepel. Lehet ez nem tetszik sokaknak (nekem sem), de sajnos ez van.
HAJRA KORMEND!!!!!! |
|
 | 2018-05-03 23:03 (162480) | | name: mex63 |  |
| Egyetértek mindennel.
Kiegészítésként: én sem értettem a levegõbõl idepottyant bántibis megjegyzést, illetve nagyjából lehet hogy sejtem, csak nem szeretném érteni.
Meccsen sem szoktam titkolni, nekem Bán Tibi nagy kedvencem. Na nem elsõsorban az eddigi lehetõségei vagy az összteljesítménye alapján, hanem én benne is látok fantáziát.
Ákosban is, de mindkettejüknek más-más a problémás terület.
A két fiatalemberrõl csak a meccseken látottak és némi oldalági infó vagy megjegyzés alapján nehéz lenne teljes értékû véleményt mondani, kifejezetten szakmaira épp ezért is + tudáshiány miatt is nem mernék vállalkozni.
Egy dolgot azért megkockáztatok és egyben minden rokont, barátot, szimpatizánst stb. megkérek ne orroljon meg rám, de Bán Tibi jobb alapképességekkel bíró játékos, Ákos viszont másban tart elõrébb.
De! Ha Tibi átadhatna kb. 40-50% allûrt, önimádatot, néha már felesleges színezést, túlpörgést vagy akár egót Ákosnak, Ákos pedig átadhatna Tibinek ugyanennyi akaratot, igazodást, szerénységet, céltudatosságot (na meg egy kis halvérûséget :D), mindenki igen jól járna!
Mindketten komoly tényezõk lehetnének.
A felsoroltakból kinél többlet van, kinél hiány :). Ebben az esetben pl. akár az allûrt, akár a halvérûséget vagy az önimádatot sem negatív tulajdonságként gondolom, hanem egy kellõ mennyiségben szükségesként ebben a sportágban.
Az új edzõt pedig tényleg az eredmény mentéséért hozták ide, de gondolom õ sem saját maga és a csapat ellensége.
Sõt õneki ebben komoly tapasztalata van (U-16, EBA) és a játékosmúltja sem hátrány.
Előzmény: mertakörmend (162474) |
|
Előzmény: | 2018-05-03 18:58:16 (162474) | | name: mertakörmend |  |
| Biztosan ismét népszerû leszek a véleményemmel, de azért az agyam elszáll egy két véleményt elnézve. Kb. ugyanott tartunk ahol a part szakad. Ebben a "fiatalok" meg Német Ákos kérdésben is. És tök király, hogy Bánt ekézik itt egyesek.
BélaBá írta anno ide mikor Teo lelépett és Potocnikra csúnyákat írtam, hogy Cizmic története egy volt, Potocniké egy másik. Így utólag azt gondolom igaza volt és megkövettem. Most ugyanezt tudom mondani. Ez ismét egy másik történet. Amibe mindenki azt látja bele amit akar de nekem kifejezetten tetszett a tegnapi elsõ félidõ és simán azt gondolom, hogy elfáradtunk a végére. Viszont: volt valami centernek nevezett játék is (végre), ilyen idén nem láttam sokat, hogy Csori és Tuoyo egyszerre fent ráadásul egymásnak passzolnak oda vissza, letámadtunk, a centereink elzárásokat (igyekeztek) adni, járt a labda, stb. Nekem úgy tûnt és tûnik, hogy ennél az edzõnél klasszikusabb a repertoár de egyben nagyobb. Illetve van. Potocniknál ezt nem éreztem sokszor az emberi karizmát és pedagógiát meg nagyon nem. Az másik kérdés, hogy a 2. félidõ katasztrófa volt.
A fiatalok és Németh Ákos. Annyit tennék ehhez hozzá, hogy: Sömenek (ja igen, tudom, õt mi b...sztuk el mert lefogyasztottuk aztán hízlaltuk meg minden egyéb kifogás mert az mindig van). Azért ez nem a kisdedóvó, hogy 5-8 éven át x játékos kapcsán azt remélik egyesek, hogy itt csak a játékperc az egyedüli ok amiért nem kapnak elég lehetõséget. Németh is kapott és már nem egy szezonban. Életkorának megfelelõen élt vele eddig? Mindenki döntse el maga száj íze szerint. Szerintem nem kellõen élt. Potocnik se játszatta sokat már a vége fele. Így nehezen lesz belõle NBI szint. Ahogy Sömenekbõl se lett. A tehetség - percek ide meg oda - elõbb utóbb utat tör magának. Aki meg ezt nem veszi tudomásul az ..... ne vegye. Vagy mit várunk? Hátha? Majd a következõ meccsen? Majd a következõ szezonban? Aztán ott lesz 25 éves "tehetségként" és mindig az aktuális edzõ lesz a csúnya rossz gonosz?
Ennek tükrében nem értem mi a gond egy új edzõvel. Eredményt akar. Lehet neki bizonyítani.
MTE!!!
| |
 /  | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|