| 2019-01-07 17:35 (166097) | | name: balldontlie |  |
| Azután jött talán Walker? Nekem a szezon második felében Seals maradt csak meg nagyon... :-) Előzmény: mertakörmend (166096) |
|
Előzmény: | 2019-01-07 17:23:01 (166096) | | name: mertakörmend |  |
| Annyit hozzátennék, hogy ha jól rémlik akkor ott volt valami szerkezeti gond is. Govens nem tipikus 1-es (Lemon sem az volt de jobban közelítette azt a posztot) és nálunk nem is volt túl kiforrott ahogy írtad. Akkor pedig ha jól emlékszem klasszik 1-est akartunk nagyon.
MTE!!! | |
 /  | 2019-01-07 17:23 (166096) | | name: mertakörmend |  |
| Annyit hozzátennék, hogy ha jól rémlik akkor ott volt valami szerkezeti gond is. Govens nem tipikus 1-es (Lemon sem az volt de jobban közelítette azt a posztot) és nálunk nem is volt túl kiforrott ahogy írtad. Akkor pedig ha jól emlékszem klasszik 1-est akartunk nagyon.
MTE!!! Előzmény: wind (166095) |
|
Előzmény: | 2019-01-07 10:08:04 (166095) | | name: wind |  |
| Tökéletesen igazad van!
Govens és Lemon közül valóban Lemon volt a mozgékonyabb, ügyesebb, amit bizonyít is az azóta befutott karrierje. Govens is jó játékos volt, de akkoriban nem tûnt vezéregyéniségnek és eléggé visszafogott volt. Aztán Õ is szépen kiforrta magát Magyarországon és, ha ezt nézzük, meg a magyarországi kötõdését, akkor bizony Govens lett volna a sokkal jobb választás, mert néhány idényre sok gondot megoldott volna nálunk. :)
De hát ez van...
| |
 /  | 2019-01-07 10:08 (166095) | | name: wind |  |
| Tökéletesen igazad van!
Govens és Lemon közül valóban Lemon volt a mozgékonyabb, ügyesebb, amit bizonyít is az azóta befutott karrierje. Govens is jó játékos volt, de akkoriban nem tûnt vezéregyéniségnek és eléggé visszafogott volt. Aztán Õ is szépen kiforrta magát Magyarországon és, ha ezt nézzük, meg a magyarországi kötõdését, akkor bizony Govens lett volna a sokkal jobb választás, mert néhány idényre sok gondot megoldott volna nálunk. :)
De hát ez van...
Előzmény: balldontlie (166092) |
1  |
Előzmény: | 2019-01-06 15:46:13 (166092) | | name: balldontlie |  |
| Utolsó gondolat Govenshez:
DG a magyar bajnokságban a hiányosságai ellenére egy meghatározó játékos lett, mióta elküldtük. Lemont akkor itt tartottuk, pont az imént szavaztam rá az NBA All Star szavazáson :-) Saját szempontból nem volt jó döntés Govens elküldése, de Walter LJ azóta amerikai válogatott is volt. | |
 /  | 2019-01-07 09:52 (166094) | | name: EgisKormend |  |
| Folytatódik a dobóverseny
A Debrecen elleni mérkõzésen már 100 ezer forint, 100 korsó sör és egy AlteRába bérlet a tét!
Szerdán folytatódik a dobóversenyünk! A Sport36 és a Szentély Büfé ajándékai mellett most is ott lesz a 10 éves AlteRába Fesztivál felajánlása.
Miután legutóbb nem vitték el a 90 ezer forintot, így a Sport36-tól 100 ezer forint, a Szentély Büfé részérõl pedig újra 100 korsó sör a tét. Aki teljesíti a kihívást, (egy perc alatt ziccert, büntetõt, hárompontost és félpályás kosarat kell dobni) az ráadásul bérletesként ott lehet a jövõ nyáron, 10. alkalommal is kiváló zenei felhozatalt ígérõ AlteRába Fesztiválon!
Jelentkezni ezúttal is csapatunk Facebook oldalán, ez alatt a felhívás alatt lehet.
Szerdán délelõtt kiderül, ki lesz a szerencsés, aki lehetõséget kap arra, hogy teljesítse a kihívást.
Dobásra fel!
|
|
 | 2019-01-06 16:02 (166093) | | name: kendeffy |  |
| Akkor is igazunk volt...
Különben "Citrom úrnál" már akkor is látszott az X-faktor.. Előzmény: balldontlie (166092) |
|
Előzmény: | 2019-01-06 15:46:13 (166092) | | name: balldontlie |  |
| Utolsó gondolat Govenshez:
DG a magyar bajnokságban a hiányosságai ellenére egy meghatározó játékos lett, mióta elküldtük. Lemont akkor itt tartottuk, pont az imént szavaztam rá az NBA All Star szavazáson :-) Saját szempontból nem volt jó döntés Govens elküldése, de Walter LJ azóta amerikai válogatott is volt. | |
 /  | 2019-01-06 15:46 (166092) | | name: balldontlie |  |
| Utolsó gondolat Govenshez:
DG a magyar bajnokságban a hiányosságai ellenére egy meghatározó játékos lett, mióta elküldtük. Lemont akkor itt tartottuk, pont az imént szavaztam rá az NBA All Star szavazáson :-) Saját szempontból nem volt jó döntés Govens elküldése, de Walter LJ azóta amerikai válogatott is volt. |
|
 | 2019-01-05 21:56 (166091) | | name: acélszív |  |
| Sajnos Gyurika esélytelen.
Februárban bezár a piac Magyarországon, neki meg még márciusban vannak meccsei Ámerikában. Előzmény: tommy (166090) |
|
Előzmény: | 2019-01-05 19:04:34 (166090) | | name: tommy |  |
| II. rész.
A bb1-en érdekes volt ma Gumi elemzése. Szerinte mi is bajnokesélyesek vagyunk, viszont egy másik bekezdésnél meg azt mondja: "Egy olyan csapatnál, ahol eredményt kell elérni, az öt légiós mellé legalább három jó magyar kell." Na most nálunk egyelõre inkább 2 van. Vagy õ esetleg már másban gondolkodik? Érdekes mindenesetre.
A jelenlegi csapatunk (Mcneail elküldését feltételezve) szerintem is bajnokesélyes, de csak egy esetben. Ha semmi, de tényleg semmilyen sérülés vagy váratlan körülmény nem jön közbe. Erre viszont valljuk be - pláne Körmenden - gyakorlatilag 0% az esély. Nagyon jó ez a csapat, de most úgy tûnik, hogy egy rájátszás elõdöntõben vagy döntõben, ahol sokszor kétnaponta meccs van, nem bírná el egy légiós, de még talán Fepu vagy Csori hiányát sem. Emiatt nem tartom reálisnak egyelõre a döntõesélyt.
Ami ezen változtatna az Golomán érkezése. Akkor az utolsó kocka is helyre kerülne, hiszen pont a négyes poszton hiányos a szerkezet. A bajnoki cím abszolút reális lenne, akárkit is igazol addig Falco.
A másik opció, ami csak enyhítené a dolgot, ha érkezik február végén a hatodik légiós, aminek vitán felül 3/4-es posztú játékosnak kell lennie, hogy bármelyik légiósunk sérülése esetén alsó és magasposztokon is tudjon segíteni. Mert jelenleg egy Delas vagy Hammonds sérülés esetén kuka lenne az egész, két értékelhetõ magasemberrel, melybõl az egyik Csori.
Sikeres évet magunknak, az edzõ, a magyarjaink, a légiósok fényében nagy lehetõség ez az év Körmenden. Tegyünk meg mindent a hiányzó kockákért!
MTE | |
 /  | 2019-01-05 19:04 (166090) | | name: tommy |  |
| II. rész.
A bb1-en érdekes volt ma Gumi elemzése. Szerinte mi is bajnokesélyesek vagyunk, viszont egy másik bekezdésnél meg azt mondja: "Egy olyan csapatnál, ahol eredményt kell elérni, az öt légiós mellé legalább három jó magyar kell." Na most nálunk egyelõre inkább 2 van. Vagy õ esetleg már másban gondolkodik? Érdekes mindenesetre.
A jelenlegi csapatunk (Mcneail elküldését feltételezve) szerintem is bajnokesélyes, de csak egy esetben. Ha semmi, de tényleg semmilyen sérülés vagy váratlan körülmény nem jön közbe. Erre viszont valljuk be - pláne Körmenden - gyakorlatilag 0% az esély. Nagyon jó ez a csapat, de most úgy tûnik, hogy egy rájátszás elõdöntõben vagy döntõben, ahol sokszor kétnaponta meccs van, nem bírná el egy légiós, de még talán Fepu vagy Csori hiányát sem. Emiatt nem tartom reálisnak egyelõre a döntõesélyt.
Ami ezen változtatna az Golomán érkezése. Akkor az utolsó kocka is helyre kerülne, hiszen pont a négyes poszton hiányos a szerkezet. A bajnoki cím abszolút reális lenne, akárkit is igazol addig Falco.
A másik opció, ami csak enyhítené a dolgot, ha érkezik február végén a hatodik légiós, aminek vitán felül 3/4-es posztú játékosnak kell lennie, hogy bármelyik légiósunk sérülése esetén alsó és magasposztokon is tudjon segíteni. Mert jelenleg egy Delas vagy Hammonds sérülés esetén kuka lenne az egész, két értékelhetõ magasemberrel, melybõl az egyik Csori.
Sikeres évet magunknak, az edzõ, a magyarjaink, a légiósok fényében nagy lehetõség ez az év Körmenden. Tegyünk meg mindent a hiányzó kockákért!
MTE |
10  |
 | 2019-01-05 19:00 (166089) | | name: tommy |  |
| Nem engedi egészben, ezért kettõben.
I. rész.
Kis szubjektív értékelés az alapszakasz felénél:
Légiósok:
Price-Bradford: Kétségkívül a két legjobb, extra, meccset eldönteni képes légiósunk. Mindkettõben bármikor benne van a 20 pont, illetve a képesség, hogy ha szorul a hurok, akkor átlendítsék a csapatot a holtponton.
Külön pozitívum, hogy jól is védekeznek (Bradford extrán), higgadtak, fejben rendben vannak, képesek csapatjátékra. Bradfordnak a magyar bajnokság szintjén nincs gyenge pontja, Price néha eldob egy két feleslegest, de ez bõven belefér. Desonta ha kell zongoracipelõ is tud lenni, aki végzi a kulimunkát, ha meg kell, akkor elõlép meccsnyerõ klasszissá.
Bármelyikük megtartása teljesen esélytelen kategória jövõre. Sokkal erõsebb bajnokságban és csapatban a helyük. Nálam õk Channels-McKinney hátvédpáros szintûek.
Hammonds: Ma talán már senki nem akarja elzavarni. Õ is meglepõen higgadt, megbízhatóan teszi a dolgát. A triplaszázalékban és a lepattanók tekintetében van még benne tartalék, illetve fejlõdési lehetõség.
Delas: sokan keveslik a 10 pontos átlagát. Erre két dolgot lehet mondani: 1. Ha õ nálunk 15-16 pontos center lenne, akkor valószínûleg nem itt, hanem még mindig Euroliga szintû csapatban játszana. 2. Ebbe a Körmendbe egyszerûen nem is férne el ponterõsebb center. 90 dobott ponttal a legponterõsebb csapat vagyunk az egész mezõnyben. Hova akarunk még többet? Egyszerûen fizikai képtelenség, hogy mind az öt légiós 15 pontos játékos legyen. A csapatnak stabilitást ad a jelenléte, mióta itt van 10 bajnokin egyszer kaptunk ki. Szolnokon, Price nélkül, Zollner elsõ meccsén. A gyenge pontja a klasszikus pozíciós (palánknak háttal való) játék, az nem megy neki. Ezzel úgy néz ki, hogy együtt tudunk élni.
Nálam ez a négy légiós abszolút bizonyított, további cseréjük szóba sem jöhetne.
McNeail-Thames: Õk nagyon úgy néz ki, hogy egymás váltófogalmai lesznek. Elõbbi nekem nagy talán, hiszen a nem gyenge belga vagy macedón ligában bizonyított már. Õ tuti többre képes, mint amit eddig mutatott, támadásban biztosan. Azt a védekezést, amit nyújt, nem bírja el a csapat, ez egyértelmû. Hogy ennek milyen okai vannak az jó kérdés, mindenesetre én El-Amin óta nem láttam ekkora seggû játékost magyar pályán. Talán emiatt a lassúság?
Thames nincs könnyû helyzetben, hiszen ponterõs társak mellett neki már nem jut sok labda, ráadásul nem is az igazi posztján játszik. Benne is bizonyosan több van az eddigieknél, noha eddig nem volt különösebb gond a játékával. Ezt a két játékost nehéz elhelyezni az eddigiek fényében, mindenesetre engem meglepne, ha nem Thamest tartanánk meg.
Fepu: Hozza amit kell. Igazi szellemi vezér, a csapat arca. Remek dobófórma. Májusban már 34 éves lesz. Sokan keveslik a 30 perces átlagát, szerintem neki ez bõven elég. Nekem külön tetszik, hogy fejben is sokat erõsödött, nem zavarja már, ha egy egy meccsen vagy periódusban esetleg kevesebb labdát kap a társaktól. Nem akarja ilyenkor mindenáron eldobni csak azért, hogy "most már egyet én is rádobjak."
Csori: Támadásban hozza az elvárt szintet. A harcosság egy-egy meccsen, a lepattanók és a megfelelõ védekezés általában hiányzik. McNeail mellett a másik nagy rés a pajzson a lassúsága, amire rá is játszanak az ellenfelek sok esetben. Kíváncsi vagyok ezzel Zollner mit tud majd kezdeni.
Németh Ákos: Nagyon drukkolok neki, a használható játékos szintet már megüti, de az áttöréshez még valami hiányzik. A csapatnál nyilván ezt jobban tudják, de kívülállóként nézve érthetetlen az a félelem, ami a játékában benne van. Nem izgulás vagy megilletõdöttség, hanem konkrétan félelem, ahogy eldobja vagy vezeti a labdát. Még egy hülye Alpok-Andika kupa meccsen is, +20-nál ezt érzi az ember. Ezzel kezdjünk valamit, mert a 20 éves korosztály talán legjobbja Magyarországon, ennél több van benne, mint amit kihozunk. Bátrabban Ákos! Jó játékos vagy!
Zollner: Neki sem volt könnyû a helyzete, hiszen az elsõ négy meccsébõl 3 idegenben, a négybõl kettõ az akkor legjobb formában lévõ csapatok (ZTE, Paks) ellen + Szolnok. Ebbõl 3/1-et kihozni extra. Korai még megítélni, de nagyon bizakodó vagyok vele kapcsolatban. |
7  |
 | 2019-01-05 16:57 (166088) | | name: Meszo |  |
| Vásárolgassák csak ki Perlt, meg hozzák vissza Govenst, nekünk az a feladatunk, hogy szurkoljuk ki a gyõzelmeket, álljunk a csapat mellé. Együtt bármi sikerülhet! Mindörökké MTE!!! |
1  |
 | 2019-01-05 11:16 (166087) | | name: alajos |  |
| Így van, pont hogy minden hozzászóló leírta, hogy nem rossz spíler...speciel én pedig pont azt fejtegettem, hogy jól jártak vele, de nem kizárólagosan a tudása miatt, hanem az itthoni "szent tehén" státusza miatt. Majd amikor ellenünk adják neki a 10. kamufaltot, ebbõl 5 góljó+1, és még végig is hisztizi a meccset, remélem akkor még majd meg is sajnáljuk õket. |
|
 | 2019-01-05 11:08 (166086) | | name: balldontlie |  |
| Ne, sajnos nem jártak vele rosszul, sõt.
Viszont szerintem abszolút overrated játékos, nem akkora király, hogy a csapból is õ folyjon...Valamelyik megyei érdekeltségû oldal lehozta, hogy Brazíliában az emberek Govenst mezt látva elhagyják az alsójukat...:-D Ezt már túlzásnak érzem.
Egyértelmû erõsítés, de
-gáz, hogy évente megcsinálják ezt az összekalapozás
-a bajnokság szempontjából is gáz, hogy ez bõven döntõt jelenthet nekik
-Govens zseni, de nem a pályán, mert csökkenõ teljesítménnyel keres évrõl évre jobb pénzt Gyuribánál
-mi azért elverjük õket, remélem :-) Előzmény: spiritknight (166084) |
|
Előzmény: | 2019-01-05 11:01:36 (166084) | | name: spiritknight |  |
|
Lassan kitaláljuk, hogy milyen szarul járt Govensszel a Falco...
| |
 /  | 2019-01-05 11:06 (166085) | | name: kadar |  |
| Szerintem eddig mindenki leírta hogy Govens igenis jó játékos de vannak gyenge pontjai. Előzmény: spiritknight (166084) |
|
Előzmény: | 2019-01-05 11:01:36 (166084) | | name: spiritknight |  |
|
Lassan kitaláljuk, hogy milyen szarul járt Govensszel a Falco...
| |
 /  | 2019-01-05 11:01 (166084) | | name: spiritknight |  |
|
Lassan kitaláljuk, hogy milyen szarul járt Govensszel a Falco...
|
2  |
 | 2019-01-05 10:55 (166083) | | name: balldontlie |  |
| Govensrõl annyit, hogy olyan helyeken nem felelt meg idén, ahol az utóbbi években a "lesajnált" Gibbs és Saddler megállták a helyüket. Érdekes velük nem volt tele a bb1...
Szomorú, hogy a magyar bajnokság erõviszonyait így meg tudja kavarni, hogy összekalapozzák a pénzt kettejükre...Bár kicsit gáznak tartom, hogy kétszer egymás után, de ez nem a mi dolgunk.
Remélem egy-két légiósunk orra alá belógatunk egy jövõ évi szerzõdést közben, hátha egyik gyengébb pillanatukban aláírják. Sajnos Price/Bradford/Hammonds és Govens között az a legnagyobb különbség, hogy õk jövõre biztos nem kacsintgatnak vissza Mo-ra, jóval komolyabb helyen lesznek :-( (A fent említett Gibbs nekem egyik személyes kedvencem volt, õt elnézegetném McNeail helyén, bár gondolom jól érzi magát Görögországban...)
MTE! |
1  |
 | 2019-01-05 10:50 (166082) | | name: alajos |  |
| Sztem nincs itt összehasonlítás. Tudjuk hogy ivkovicsmegélhetésiedzõ antikosárlabdájában a Govens típusú játékosok halálra vannak ítélve, de Govens válogatottbeli impotens játékára azért ez nem ad 100%os magyarázatot. Továbbra is állítom, és órákig lehetne videózni róla, hogy mekkora királyt csináltak itthon belõle a maffiaszkosz utasítására Benczúrék. Ezt a hátszelet nemzetközi porondon nem kapta meg, miért is kapta volna...mindjárt meztelen lett a király.
Kíváncsiság kedvéért megnéztem a döntõbeli utolsó kosarát, orbitális támadó volt, simán lekönyökölte a védõjét! Ha nincs Perry, akkor Govens mennybe ment volna, és irigyéknél minden iskolában a tanítási óra kezdeteként kötelezõ jelleggel le kellett volna vetíteni...
Igaza van Mexnek, ki tudja meddig lehet turkálni a zavarosban meg a közösen, most kell nagyot dobni, még a végén megkérdezi a nép, hogy hány csilliárdot kell még az adófizetõ szombathelyi és nem szombathelyi pógároknak összedobni a kiesõ jelölt, 1500 nézõ/15 millárdos stadion Halira (10milla/szék!!!) és az örök második naffalkóra!
Ó, silverhely: az irigység és a frusztráció fõvárosa... |
|
 | 2019-01-05 08:14 (166081) | | name: kakadu99 |  |
| Óvatos lennék Govens bajnokságbeli és válogatottbeli szereplésének összehasonlítása ügyében.Utóbbinál a kapitány "szétrotálja" a játékosokat, speciel Govens összefüggõen nem sok idõt tölt a pályán. Hozzáállását azonban sok hazánkbeli játékos is mintának tekinthetné. Előzmény: kendeffy (166080) |
1  |
Előzmény: | 2019-01-05 07:15:38 (166080) | | name: kendeffy |  |
| Nagyon igazad van. Govens kétségtelenül jó játékos, de 30-40 százalékot neki pluszban az, amit leírsz. Jó csapat alakul a Filkónál ez világos, fõleg, ha jön Perl is.
Mi viszont foglalkozzunk magunkkal. Jó passzban vagyunk, és még javulhatunk is. A bajnokság vége még messze van, hátha a végére beesik Golomán Gyuri is:-)))
MTE forever! | |
 /  | 2019-01-05 07:15 (166080) | | name: kendeffy |  |
| Nagyon igazad van. Govens kétségtelenül jó játékos, de 30-40 százalékot neki pluszban az, amit leírsz. Jó csapat alakul a Filkónál ez világos, fõleg, ha jön Perl is.
Mi viszont foglalkozzunk magunkkal. Jó passzban vagyunk, és még javulhatunk is. A bajnokság vége még messze van, hátha a végére beesik Golomán Gyuri is:-)))
MTE forever! Előzmény: alajos (166079) |
|
Előzmény: | 2019-01-05 01:16:51 (166079) | | name: alajos |  |
| Jaja, a legnagyobb erõsítés Govensben nem a tudása (elismerve, hogy jó képességekkel bír), elég csak megnézni a kinti, vagy a válogatottban hozott számait. A külföldi bírók ugyanis nem a maffia szkáosz megrendelése szerint álltak fõhõsünkhöz, azt pedig az értõ körmendi publikumnak nem kell ecsetelni, hogy bírói szinten mit lehet hozzátenni/elvenni egy csapat, vagy egy játékos teljesítményébõl. Kíváncsi leszek, hogy idén is kötelezõ jelleggel (élen Benczúrral) , hálául a válogatottságért szopkodni kell a Govens kisújját, és ha ránéz a gyûrûre, akkor fault, ha fut is felé (neki dobni nem is kell) akkor góljó+1. Vérlázító volt, amit tavaly összefújkáltak neki. Tizede büntit dobhatott kint, plusz duma-hiszti nyema, aztán láss csodát: középszer. Na majd itthon megint királyt csinálnak belõle, oszt lesz kánaán az irigyeknél.... | |
 /  | 2019-01-05 01:16 (166079) | | name: alajos |  |
| Jaja, a legnagyobb erõsítés Govensben nem a tudása (elismerve, hogy jó képességekkel bír), elég csak megnézni a kinti, vagy a válogatottban hozott számait. A külföldi bírók ugyanis nem a maffia szkáosz megrendelése szerint álltak fõhõsünkhöz, azt pedig az értõ körmendi publikumnak nem kell ecsetelni, hogy bírói szinten mit lehet hozzátenni/elvenni egy csapat, vagy egy játékos teljesítményébõl. Kíváncsi leszek, hogy idén is kötelezõ jelleggel (élen Benczúrral) , hálául a válogatottságért szopkodni kell a Govens kisújját, és ha ránéz a gyûrûre, akkor fault, ha fut is felé (neki dobni nem is kell) akkor góljó+1. Vérlázító volt, amit tavaly összefújkáltak neki. Tizede büntit dobhatott kint, plusz duma-hiszti nyema, aztán láss csodát: középszer. Na majd itthon megint királyt csinálnak belõle, oszt lesz kánaán az irigyeknél.... |
|
 | 2019-01-05 00:50 (166078) | | name: mex63 |  |
| Állítólag ennél a spanyol klubnál nem élnek a kölcsönadás lehetõségével.
Kivásárlásról esetleg szó lehet, de logikailag nem 5.000 euróról van szó, így aztán Perl kiemelt pénzével együtt igen mélyen zsebbe nyúlós a történet.
Ennek ellenére a hírek szerint egy aránylag ésszerû határon belül a pénz nagyjából meg is lenne.
Ha összejön a mutatvány ez talán elõre is minden idõk legdrágább Falco-ja lenne, az összekalapolt (vagy ugye "valaki" által egyben odaadott?) pénzzel együtt ez már bizony Szolnok-szintû költségvetés.
A logikáját is értem a történetnek: többeknek ez "most vagy soha" lehet és nem mindig lehet egy Govens-Perl-Váradi-Bruinsma-Reddic szintû kezdõt, variálva Curryvel, Balmazoviccsal és Bíró Olvérrel összerakni, plusz Tóth Norbit is számolhatjuk.
A "most vagy soha" egyik fõ célpontja az örök ezüstök után a kupa is lehet, szerintem addig biztos ami biztos alapon Pustahvart is itt tartják, nehogy sérülés miatt egy légiós kiessen.
Lassan Gyuri bácsi is befejezi, mindenki igyekezne valami nagy durranást a végére odarakni.
Én csak óvatosan fanyalognék és ne dugjuk a fejünket a homokba, ez azért egy bikaerõs, döntõesélyes csapat lenne és Perl nélkül sem veszélytelenek.
Amire kell, arra Govens és Perl is vissza tudja magát építeni, mert mi is azt szoktuk mondani, a bajnokság tavasszal kezdõdik.
Emellé jön a Govens-Perl duónak (is) alaphangon kijáró bírói "tisztelet", a síró-rívó, hiszti és reklamáló VB-k indulói, azaz a Váradi-Tóth N. páros és az új mûvész ezen a területen, Okorn mester, kiegészítve az örök sztár Gyuri bácsival.
Szóval összességében annyira én sem örülök, meg jobb egy kicsit tartani a történettõl, mint aztán megijedni.
A lényeggel meg egyetértek, tényleg elsõsorban foglalkozzunk magunkkal és próbáljuk meg a védekezés hibáit ritkítani, a támadásokat meg még pontosabbá és fõleg sokoldalúbbá tenni. Használjuk okosan amink van, Zollner pedig használja ki, meg fejlessze tovább az ebben a csapatban meglévõ komoly potenciált!
Ha a kapott pontok terén azt a 7-8 pontos csökkenést, a dobott pontoknál pedig csak egy 4-5 pont pluszt beletudnánk tenni (de az is bõven elég, ha a 90 pontot biztosan tudnánk tartani :D), akkor miattam jöhet Perl is. Előzmény: Penny (166076) |
2  |
Előzmény: | 2019-01-04 22:08:20 (166076) | | name: Penny |  |
| Per pill Govens erõsítés a falconak. Nekem válogatott meccseken csalódás volt támadójátéka is, kb csak volt a pályán. Tavaly is szembetûnõ volt, hogy meccs nagy részén csak volt, utolsó negyedre rápihent, ott meg megszórta magát.
Perl lehet nem játszik mostanság, de edzésen is fejlödik, ahogy anno nálunk Teo hangoztatta.Jobb lenne neki külfödön kölcsönadás, mint haza. Kb Hangának is kölcsönadásokkal indult kinti pályafutása. Falconál azt se felejtsük el, h lassan centerük is visszatér a pályára.
Lényeg, h mi védekezésünk álljon össze. Price, Bradford leveszi Govenst.:) | |
 /  | 2019-01-04 23:35 (166077) | | name: mex63 |  |
| A kacsintós szmájli értve, a lehetséges párhuzam miatt is jó elgondolás :).
Több lehetséges vagy nem ismert körülmény mellett viszont egy konkrét:
a G liga alapszezonja március 23.-án fejezõdik be, elvileg még Gyurinak is jelenése van minimum ezen a napon Erie-ben a BayHawks ellen.
Február 22.-én 12.00-kor viszont itthon bezár a bazár. Előzmény: mertakörmend (166066) |
|
Előzmény: | 2019-01-04 17:39:38 (166066) | | name: mertakörmend |  |
| Gyûjtögesse. Govens-el, Perl-el is gyengébbek az elmúlt éveknél.
Mi meg szépen csendben beszélgessünk inkább Golomán Gyurival, hogy ha vége a szezonnak ámerikában akkor levezetésnek jöjjön már haza egy picikét "együtt edzeni" a csapattal...mint Németh Isti anno... ;) | |
 /  | 2019-01-04 22:08 (166076) | | name: Penny |  |
| Per pill Govens erõsítés a falconak. Nekem válogatott meccseken csalódás volt támadójátéka is, kb csak volt a pályán. Tavaly is szembetûnõ volt, hogy meccs nagy részén csak volt, utolsó negyedre rápihent, ott meg megszórta magát.
Perl lehet nem játszik mostanság, de edzésen is fejlödik, ahogy anno nálunk Teo hangoztatta.Jobb lenne neki külfödön kölcsönadás, mint haza. Kb Hangának is kölcsönadásokkal indult kinti pályafutása. Falconál azt se felejtsük el, h lassan centerük is visszatér a pályára.
Lényeg, h mi védekezésünk álljon össze. Price, Bradford leveszi Govenst.:) |
|
 | 2019-01-04 21:23 (166075) | | name: spiritknight |  |
|
Azért Govens még a mostani állapotában is erõsítést jelent Norfleet után. A klasszisát hiba lenne elfelejteni. És ha tényleg igaz a pletyka, hogy még Perl is odamegy, azért az rendesen átrajzolná az erõviszonyokat. Nagyon nem örülnék neki.
|
1  |
 | 2019-01-04 21:11 (166074) | | name: fjoda53 |  |
| 1./Örülõk a jó egyéni teljesítményeknek - ez csapat szinten is biztató!!
2./ Govens szerintem sem rossz játékos, de egyetértek a gyenge védekezésével, a túl ajnározott teljesítménnyel, a túlsúllyal és a csökkenõ szenvedéllyel.
+ szerintem ez a szezon sem volt eddig neki olyan jól sikerült, ez a harmadik csapata, közel egy hónapja nem játszott mérkõzést, szerintem január rá fog menni a beilleszkedésre /csak Váradi + Tóth a régi/, új az edzõ, a játékosok, a stílus! Ezt meg kell szokni, be kell illeszkedni!!
Holnap Sopron, aztán Szolnok, PAKS stb. Fel kell neki kötni azt a bizonyost!
|
|
 | 2019-01-04 20:22 (166073) | | name: kadar |  |
| Govens jó játékos, ez egyértelmû.
Én azt látom, hogy amiatt is tud extra lenni támadásban mert védekezésben szó szerint rápihen.
Elõttem van, ahogy tavaly Wright simán elment mellette 2 labdeütéssel és sima ziccert dobott.
Bradford és fõleg Price azért is lehet jobb játékos nála mert õk védekezésben is oda teszik magukat és tudnak extrán védekezni is, fõleg Price.
Előzmény: mertakörmend (166071) |
1  |
Előzmény: | 2019-01-04 20:16:40 (166071) | | name: mertakörmend |  |
| Másként látjuk.
Nekem kicsit Govens túlhypeolt. Nem mondom, hogy rossz játékos de se Bradford-ot, de Price-t el nem cserélném vele. Plusz van egy két kg ami rajta maradt, szemmel láthatólag a lelkesedésén is. Nem egy megváltó típus, nem döntõ fakor így x év után. Max. egy jó légiós, semmi több.
| |
 /  | 2019-01-04 20:20 (166072) | | name: spiritknight |  |
| Hát tényleg máshogy látjuk. De majd az idõ eldönti. Előzmény: mertakörmend (166071) |
|
Előzmény: | 2019-01-04 20:16:40 (166071) | | name: mertakörmend |  |
| Másként látjuk.
Nekem kicsit Govens túlhypeolt. Nem mondom, hogy rossz játékos de se Bradford-ot, de Price-t el nem cserélném vele. Plusz van egy két kg ami rajta maradt, szemmel láthatólag a lelkesedésén is. Nem egy megváltó típus, nem döntõ fakor így x év után. Max. egy jó légiós, semmi több.
| |
 /  | 2019-01-04 20:16 (166071) | | name: mertakörmend |  |
| Másként látjuk.
Nekem kicsit Govens túlhypeolt. Nem mondom, hogy rossz játékos de se Bradford-ot, de Price-t el nem cserélném vele. Plusz van egy két kg ami rajta maradt, szemmel láthatólag a lelkesedésén is. Nem egy megváltó típus, nem döntõ fakor így x év után. Max. egy jó légiós, semmi több.
Előzmény: spiritknight (166067) |
|
Előzmény: | 2019-01-04 18:31:14 (166067) | | name: spiritknight |  |
|
Azért arra, hogy Govensszel meg Perllel is gyengébbek lennének, mint tavaly, nem vennék mérget.
| |
 /   Előzmény: | 2019-01-04 19:01:44 (166068) | | name: Jos |  |
| Sajnálom Perl Zolit, többet érdemel, jöjjön haza, jobb helye lesz a Falcoban. Játsszon sokat, aztán 23 évesen szezon végén még lesz újabb esélye külföldre szerzõdni. De igazi szponzor nélkül ez az állandó TAO tarhálás már kínos. | |
 /  | 2019-01-04 19:01 (166068) | | name: Jos |  |
| Sajnálom Perl Zolit, többet érdemel, jöjjön haza, jobb helye lesz a Falcoban. Játsszon sokat, aztán 23 évesen szezon végén még lesz újabb esélye külföldre szerzõdni. De igazi szponzor nélkül ez az állandó TAO tarhálás már kínos. Előzmény: balldontlie (166064) |
|
Előzmény: | 2019-01-04 15:07:01 (166064) | | name: balldontlie |  |
| Én is azt hallottam, hogy Szombathelyre megy, kb. biztos. | |
 /  | 2019-01-04 18:31 (166067) | | name: spiritknight |  |
|
Azért arra, hogy Govensszel meg Perllel is gyengébbek lennének, mint tavaly, nem vennék mérget.
Előzmény: mertakörmend (166066) |
|
Előzmény: | 2019-01-04 17:39:38 (166066) | | name: mertakörmend |  |
| Gyûjtögesse. Govens-el, Perl-el is gyengébbek az elmúlt éveknél.
Mi meg szépen csendben beszélgessünk inkább Golomán Gyurival, hogy ha vége a szezonnak ámerikában akkor levezetésnek jöjjön már haza egy picikét "együtt edzeni" a csapattal...mint Németh Isti anno... ;) | |
 /  | 2019-01-04 17:39 (166066) | | name: mertakörmend |  |
| Gyûjtögesse. Govens-el, Perl-el is gyengébbek az elmúlt éveknél.
Mi meg szépen csendben beszélgessünk inkább Golomán Gyurival, hogy ha vége a szezonnak ámerikában akkor levezetésnek jöjjön már haza egy picikét "együtt edzeni" a csapattal...mint Németh Isti anno... ;) Előzmény: Jos (166063) |
1  |
Előzmény: | 2019-01-04 14:03:18 (166063) | | name: Jos |  |
| Gyuribá erre a projektre is gyûjti a pénzt, sztem az átigazolási határidõ zárásáig bejelentik õt is. A Falco-t összerakják a rájátszásra. | |
 /  | 2019-01-04 17:32 (166065) | | name: kotam_tazo |  |
| Megy a kalapolás, már nem a pénzen múlik. Előzmény: balldontlie (166064) |
|
Előzmény: | 2019-01-04 15:07:01 (166064) | | name: balldontlie |  |
| Én is azt hallottam, hogy Szombathelyre megy, kb. biztos. | |
 /  | 2019-01-04 15:07 (166064) | | name: balldontlie |  |
| Én is azt hallottam, hogy Szombathelyre megy, kb. biztos. Előzmény: Jos (166063) |
|
Előzmény: | 2019-01-04 14:03:18 (166063) | | name: Jos |  |
| Gyuribá erre a projektre is gyûjti a pénzt, sztem az átigazolási határidõ zárásáig bejelentik õt is. A Falco-t összerakják a rájátszásra. | |
 /  | 2019-01-04 14:03 (166063) | | name: Jos |  |
| Gyuribá erre a projektre is gyûjti a pénzt, sztem az átigazolási határidõ zárásáig bejelentik õt is. A Falco-t összerakják a rájátszásra. Előzmény: paky (166062) |
1  |
Előzmény: | 2019-01-04 13:29:08 (166062) | | name: paky |  |
| Megint nem lépett pályára a Perl Zoli a spanyoloknál. De jó lenne megszerezni a magyar kupa nyolcasdöntõ 3 napjára :)
Álom,de nagyot szólna
MTE
| |
 /  | 2019-01-04 13:29 (166062) | | name: paky |  |
| Megint nem lépett pályára a Perl Zoli a spanyoloknál. De jó lenne megszerezni a magyar kupa nyolcasdöntõ 3 napjára :)
Álom,de nagyot szólna
MTE
|
1  |
 | 2019-01-03 21:44 (166061) | | name: balldontlie |  |
| Köszönöm a választ! Remélem is, hajrá! :-)
(Kimye , köszi neked is, nem arra gondoltam, hanem az ötödike, kilencedike cserére)
MTE! Előzmény: EgisKormend (166060) |
|
Előzmény: | 2019-01-03 21:40:45 (166060) | | name: EgisKormend |  |
| Január 5-én, szombaton rendezik a sportcsarnokban a Városi Fúvószenekar újévi koncertjét.
Emiatt játszunk mi 9-én a DEAC ellen.
A csapat és a szakma ezzel régóta tisztában volt, ennek megfelelõen alakították ki a programot. Ezen semmi nem fog múlni!
| |
 /  | 2019-01-03 21:40 (166060) | | name: EgisKormend |  |
| Január 5-én, szombaton rendezik a sportcsarnokban a Városi Fúvószenekar újévi koncertjét.
Emiatt játszunk mi 9-én a DEAC ellen.
A csapat és a szakma ezzel régóta tisztában volt, ennek megfelelõen alakították ki a programot. Ezen semmi nem fog múlni!
Előzmény: balldontlie (166058) |
1  |
Előzmény: | 2019-01-03 21:16:13 (166058) | | name: balldontlie |  |
| Lehet volt róla infó, bocsánat, ha nem emlékszem. Hogy hogy mi nem szombaton játszunk? Most lenne esély idegenben megverni az Albát, jobb lett volna, ha van egy hét pihenõ :-( | |
 /  Előzmény: | 2019-01-03 21:16:13 (166058) | | name: balldontlie |  |
| Lehet volt róla infó, bocsánat, ha nem emlékszem. Hogy hogy mi nem szombaton játszunk? Most lenne esély idegenben megverni az Albát, jobb lett volna, ha van egy hét pihenõ :-( | |
 /  | 2019-01-03 21:16 (166058) | | name: balldontlie |  |
| Lehet volt róla infó, bocsánat, ha nem emlékszem. Hogy hogy mi nem szombaton játszunk? Most lenne esély idegenben megverni az Albát, jobb lett volna, ha van egy hét pihenõ :-( |
|
   | 2019-01-02 19:25 (166055) | | name: balldontlie |  |
| Érdekes a szövetség kommunikációja idén.. Az All Star hétvégén nem volt bajnoki, csak épp All Star sem. Arról sem olvastam sehol semmit. |
|
 | 2019-01-02 18:25 (166054) | | name: kadar |  |
| Közben indexen olvastam, hogy 14. - 16., Gyõr és a sorsoláskor, január közepén lesz hivatalos.
Előzmény: vargabee (166053) |
|
Előzmény: | 2019-01-02 18:24:06 (166053) | | name: vargabee |  |
| mkáoszon múlik...valamiért nem jelentették be... de az tuti, h. Gyõrben az Arénában le van foglalva... és a Budaõrs elleni meccset át is rakták. | |
 /  | 2019-01-02 18:24 (166053) | | name: vargabee |  |
| mkáoszon múlik...valamiért nem jelentették be... de az tuti, h. Gyõrben az Arénában le van foglalva... és a Budaõrs elleni meccset át is rakták. Előzmény: kadar (166052) |
|
Előzmény: | 2019-01-02 17:17:31 (166052) | | name: kadar |  |
| És hivatalossá mikor válik?
| |
 /  | 2019-01-02 17:17 (166052) | | name: kadar |  |
| És hivatalossá mikor válik?
Előzmény: vargabee (166051) |
|
Előzmény: | 2019-01-02 16:26:44 (166051) | | name: vargabee |  |
| MK 8-as döntõ: Gyõr...
Febr 15-17.
| |
 /  | 2019-01-02 16:26 (166051) | | name: vargabee |  |
| MK 8-as döntõ: Gyõr...
Febr 15-17.
|
|
  | 2019-01-02 11:12 (166049) | | name: balldontlie |  |
| Nem tudom miért erõltetik Gyõrt. Férfi csapat ott nincs, a csarnok így is elég jól ki van használva, no meg a tökéletes szervezés, hogy két meccs között ki kell menni a csarnokból és nem értünk be a Körmend meccsre...Szerintem a legésszerûbb BP lenne, mindenkinek ugyanolyan közel van, ott a Tüske, ahol szinte csak hoki van. A gyõzelemtõl függetlenül is az egyik legjobb szervezés a SYMA-ban volt, ezt a Tüske is tudná hozni...Csak ne Debrecen! :-D |
1  |
 Előzmény: | 2019-01-01 20:31:59 (166047) | | name: jimmy66 |  |
| Febr. 18-ra is a Gyõri Audi ETO KC - Budaörs NBI. Bajnoki mérkõzés van beírva... | |
 /  | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|