  | 2015-05-31 09:33 (143965) | | name: Bubi_ |  |
| Hagyjuk ezt a sponzoros maszlagot már!
Magyarországon 1 sponzort mondjál! De olyant aki sponzor!
2 fajta van, az egyik a szent õrült, aki akkor is ad, ha az enbéháromban vagy, a másik az akinek megmondják, ez adja a többet és addig adja, amíg mondják!
Itt hoznám szóba bunki írását, amit ugyan senki nem tudott megcáfolni, de mindenki elmondta mindennek.
Én a lényegi résszel foglalkoznék, az eleje nem cáfolható, tehát igaz, a vége meg egy érzelmi megnyilvánulás, ami a sánta kutyát nem érdekli.
Lehet, hogy valaki szeretné a leírtakat elérni, de lássuk be, elég kis sikerrel.
Pontosan a korábban leírtakat figyelembe véve én egy utat látok és természetesen akkor is, ha ez nem fog tetszeni sokaknak.
Én Érsek Pityu, Geri és hene hármasban látok potenciált bármely kettõ kiválasztásában nem Hene vezetésével(nem azért, mert Õt alkalmatlannak tartom rá, hanem azért, mert Õ ingerli a vezetést a hülyébnél hülyébbek idehozatalára)
Az más téma, hogy Én Geritõl, vagy Pityutól még akár Popadicsot szívesebben fogadnám el, mint akárki mástól a jelenlegi társaságból!
Ez is egy vélemény! Előzmény: Penny (143961) |
1  |
Előzmény: | 2015-05-30 20:02:53 (143961) | | name: Penny |  |
| Én a négyévszakos Gumit poénból írtam. Nem örülnék neki. Az biztos,hogy mégegy ilyen szezont nem engednek meg nekünk szponzorok.
Én is szivesebben látnék màst edzõnek, de kit? Szekulovics még szabad. Fekete egyébb okok miatt kiesett létszàmból,igy ott is nyílt a poszt.
Én abban làtom a legjobb lehetõséget,ha egyes és ötös posztra keresünk jó légiót,többiek maradnànak, nem nullaról épitkeznénk.
| |
 /   | 2015-05-31 08:04 (143963) | | name: krstic |  |
| Sekulovicot én pl. el tudnám képzelni. Előzmény: Penny (143961) |
2  |
Előzmény: | 2015-05-30 20:02:53 (143961) | | name: Penny |  |
| Én a négyévszakos Gumit poénból írtam. Nem örülnék neki. Az biztos,hogy mégegy ilyen szezont nem engednek meg nekünk szponzorok.
Én is szivesebben látnék màst edzõnek, de kit? Szekulovics még szabad. Fekete egyébb okok miatt kiesett létszàmból,igy ott is nyílt a poszt.
Én abban làtom a legjobb lehetõséget,ha egyes és ötös posztra keresünk jó légiót,többiek maradnànak, nem nullaról épitkeznénk.
| |
 /  | 2015-05-30 23:08 (143962) | | name: paky |  |
| Ha Déri marad az edzõ, akkor marad a triplahajigálós nulla játék. Védekezés nélkül lehet játszani a kosárlabdát, csak nem érdemes. Azzal fényes érmet nem lehet nyerni. A Kecskemét a védekezésével a döntõbe jutott a bajnokságban és a kupában is. Nem voltak úgymond nagy sztárjátékosok, hanem melós, iparos spílerek, akik betartották Ivko taktikáját és sorra nyerték a meccseiket. A Körmend mindig akkor volt eredményes, ha kevés kosarat kapott, nem pedig arról hogy 40 triplakísérlete van egy meccsen.
Dérit ne!!!!
|
3  |
 | 2015-05-30 20:02 (143961) | | name: Penny |  |
| Én a négyévszakos Gumit poénból írtam. Nem örülnék neki. Az biztos,hogy mégegy ilyen szezont nem engednek meg nekünk szponzorok.
Én is szivesebben látnék màst edzõnek, de kit? Szekulovics még szabad. Fekete egyébb okok miatt kiesett létszàmból,igy ott is nyílt a poszt.
Én abban làtom a legjobb lehetõséget,ha egyes és ötös posztra keresünk jó légiót,többiek maradnànak, nem nullaról épitkeznénk.
Előzmény: Bubi_ (143960) |
|
Előzmény: | 2015-05-30 19:01:16 (143960) | | name: Bubi_ |  |
| Ezzel a Gumival való villantáshoz lassan áll neki hosszú télikabátot keresgélni a neten! | |
 /  | 2015-05-30 19:01 (143960) | | name: Bubi_ |  |
| Ezzel a Gumival való villantáshoz lassan áll neki hosszú télikabátot keresgélni a neten! Előzmény: Penny (143957) |
|
Előzmény: | 2015-05-30 14:19:13 (143957) | | name: Penny |  |
| Sabi Putesz párosról lecsúsztunk. Dzunicsról szintén. Úgy néz ki,hogy a mi Gumink négyévszakos.
Azért ez is fura szitu,hogy ketten mar nyilvànossàgra hoztàk,hogy megkerestük õket,Gumi meg úgy érezheti,hogy csak kényszerbõl marasztaljuk majd.
Volt olyan vereség,amit õ meccselt el. Volt olyan nyilatkozata, ami nekünk is ciki volt. Nála is fent all az a teny,h kapott kerettel dolgozott. Kérdés mire képes,ha elején õ rakja össze a csapatot. Többször nyilatkozta,hogy tàmadàsra öszpontosít,mert védekezés összerakàsa hosszabb idö. Bàr gondolom dolgoztak ezen is. Ha Gumi marad, gondolom nem nullàról kezdené épitkezést,hanem keret nagyrészét megtartanà.
Szerintem jövõre kell villantanunk valamit,hogy Egis kitartson mellettünk,illetve a többi szponzor is. Szerint EC-t akarjuk. Ok,10ikek lettünk,de ennél több volt csapatban,ezt összel rontottuk el. Meg nemzetközi sorozat az,amivel kicsit meghatàrozóbb jàtékost ide lehet hívni.
Amúgy Körmenden nehéz edzõnek lenni. Pont miattunk,szurkolok miatt. Nàlunk, szerintem nagyon hamar tàmadunk egy-egy jàtékost, edzõt. Meccsen pl edzõnek a rendszeres tanàcsok: cseréld le,hozd fel,miért õt viszed le....Van olyan,hogy valaki kivàlaszt magànak egy jàtékost szezon elején,és bàmit tesz,bàrmilyen jó,csak szidja egész szezonba.
Szóval nekünk is szintet kellene lépnünk.
Vezetõségnek sikeres munkàt kívànok!
| |
 /  | 2015-05-30 14:30 (143959) | | name: krstic |  |
| Õ ideje alatt is. Előzmény: krstic (143958) |
|
Előzmény: | 2015-05-30 14:26:08 (143958) | | name: krstic |  |
| Gumi kapott kerettel dolgozott?
Nem 1, se 2 változás volt õ ideje alatt se! | |
 /  | 2015-05-30 14:26 (143958) | | name: krstic |  |
| Gumi kapott kerettel dolgozott?
Nem 1, se 2 változás volt õ ideje alatt se! Előzmény: Penny (143957) |
|
Előzmény: | 2015-05-30 14:19:13 (143957) | | name: Penny |  |
| Sabi Putesz párosról lecsúsztunk. Dzunicsról szintén. Úgy néz ki,hogy a mi Gumink négyévszakos.
Azért ez is fura szitu,hogy ketten mar nyilvànossàgra hoztàk,hogy megkerestük õket,Gumi meg úgy érezheti,hogy csak kényszerbõl marasztaljuk majd.
Volt olyan vereség,amit õ meccselt el. Volt olyan nyilatkozata, ami nekünk is ciki volt. Nála is fent all az a teny,h kapott kerettel dolgozott. Kérdés mire képes,ha elején õ rakja össze a csapatot. Többször nyilatkozta,hogy tàmadàsra öszpontosít,mert védekezés összerakàsa hosszabb idö. Bàr gondolom dolgoztak ezen is. Ha Gumi marad, gondolom nem nullàról kezdené épitkezést,hanem keret nagyrészét megtartanà.
Szerintem jövõre kell villantanunk valamit,hogy Egis kitartson mellettünk,illetve a többi szponzor is. Szerint EC-t akarjuk. Ok,10ikek lettünk,de ennél több volt csapatban,ezt összel rontottuk el. Meg nemzetközi sorozat az,amivel kicsit meghatàrozóbb jàtékost ide lehet hívni.
Amúgy Körmenden nehéz edzõnek lenni. Pont miattunk,szurkolok miatt. Nàlunk, szerintem nagyon hamar tàmadunk egy-egy jàtékost, edzõt. Meccsen pl edzõnek a rendszeres tanàcsok: cseréld le,hozd fel,miért õt viszed le....Van olyan,hogy valaki kivàlaszt magànak egy jàtékost szezon elején,és bàmit tesz,bàrmilyen jó,csak szidja egész szezonba.
Szóval nekünk is szintet kellene lépnünk.
Vezetõségnek sikeres munkàt kívànok!
| |
 /  | 2015-05-30 14:19 (143957) | | name: Penny |  |
| Sabi Putesz párosról lecsúsztunk. Dzunicsról szintén. Úgy néz ki,hogy a mi Gumink négyévszakos.
Azért ez is fura szitu,hogy ketten mar nyilvànossàgra hoztàk,hogy megkerestük õket,Gumi meg úgy érezheti,hogy csak kényszerbõl marasztaljuk majd.
Volt olyan vereség,amit õ meccselt el. Volt olyan nyilatkozata, ami nekünk is ciki volt. Nála is fent all az a teny,h kapott kerettel dolgozott. Kérdés mire képes,ha elején õ rakja össze a csapatot. Többször nyilatkozta,hogy tàmadàsra öszpontosít,mert védekezés összerakàsa hosszabb idö. Bàr gondolom dolgoztak ezen is. Ha Gumi marad, gondolom nem nullàról kezdené épitkezést,hanem keret nagyrészét megtartanà.
Szerintem jövõre kell villantanunk valamit,hogy Egis kitartson mellettünk,illetve a többi szponzor is. Szerint EC-t akarjuk. Ok,10ikek lettünk,de ennél több volt csapatban,ezt összel rontottuk el. Meg nemzetközi sorozat az,amivel kicsit meghatàrozóbb jàtékost ide lehet hívni.
Amúgy Körmenden nehéz edzõnek lenni. Pont miattunk,szurkolok miatt. Nàlunk, szerintem nagyon hamar tàmadunk egy-egy jàtékost, edzõt. Meccsen pl edzõnek a rendszeres tanàcsok: cseréld le,hozd fel,miért õt viszed le....Van olyan,hogy valaki kivàlaszt magànak egy jàtékost szezon elején,és bàmit tesz,bàrmilyen jó,csak szidja egész szezonba.
Szóval nekünk is szintet kellene lépnünk.
Vezetõségnek sikeres munkàt kívànok!
|
|
 | 2015-05-30 11:09 (143956) | | name: Jay-X |  |
| De legalább megfelelõ nicknevet választott magának. Előzmény: pelike (143955) |
|
Előzmény: | 2015-05-30 09:12:26 (143955) | | name: pelike |  |
| Mindenkinek ajánlom bunki hozzászólásait olvasásra (piros gomb a név mellett), szinte kizártnak tartom, hogy Körmend szurkoló legyen.
A 320 hsz-bõl kb 300 nagyon negatív és feszültséget keltõ. | |
 /  | 2015-05-30 09:12 (143955) | | name: pelike |  |
| Mindenkinek ajánlom bunki hozzászólásait olvasásra (piros gomb a név mellett), szinte kizártnak tartom, hogy Körmend szurkoló legyen.
A 320 hsz-bõl kb 300 nagyon negatív és feszültséget keltõ. |
2  |
 | 2015-05-30 07:13 (143954) | | name: watson |  |
| Marhaság!
Már a háttérben készül a csapat a fasznak kell mindig info nélkül írogatni.Sabáli meg Báne nélkül is jól kijövünk ebbõl.
NYUGALOM! Előzmény: bunki (143952) |
2  |
Előzmény:  /  | 2015-05-30 06:11 (143953) | | name: jháza |  |
| Ez milyen szöveg??????
Körmend szurkoló vagy te egyáltalán?! Előzmény: bunki (143952) |
1  |
Előzmény:  /   | 2015-05-29 18:45 (143951) | | name: Bubi_ |  |
| Részemrõl sem!
Csak azért, hogy legyen egy ilyen vélemény is az utókornak! Előzmény: flimo (143938) |
|
Előzmény: | 2015-05-28 14:12:48 (143938) | | name: flimo |  |
| Részemrõl Popadics nem kérdéses, hogy maradjon, egyrészt lelkes, jó játékos, akit akár kezdõ kettesnek is bátran be lehet tenni. A másik, legalább ennyire fontos szempont, hogy az öccse itt van az utánpótlásban, két év múlva mint hazai nevelésre számíthatunk rá. Ha csak annyira lesz jó, mint a bátyja, van két jó kisemberünk, akik valószínûleg jól is fogják megérteni egymást, és csak egyikük lesz légiós.
| |
 /  | 2015-05-29 14:40 (143950) | | name: krstic |  |
| Talán akad... :D Előzmény: kadar (143949) |
|
Előzmény: | 2015-05-29 14:19:55 (143949) | | name: kadar |  |
| Van még egyáltalán szabad edzõ Dérin kívül?
Azt gondoltam Sabi vagy Dzunics lesz a befutó..hát egyik sem.. | |
 /  | 2015-05-29 14:19 (143949) | | name: kadar |  |
| Van még egyáltalán szabad edzõ Dérin kívül?
Azt gondoltam Sabi vagy Dzunics lesz a befutó..hát egyik sem.. Előzmény: jimmy66 (143946) |
|
Előzmény: | 2015-05-29 08:03:36 (143946) | | name: jimmy66 |  |
| Dzunics Fehérvár. | |
 /  | 2015-05-29 12:30 (143948) | | name: krstic |  |
| Viccnek is rossz. Előzmény: josef (143947) |
|
Előzmény: | 2015-05-29 11:44:51 (143947) | | name: josef |  |
| Déri Körmend :-D | |
 /  | 2015-05-29 11:44 (143947) | | name: josef |  |
| Déri Körmend :-D |
|
 | 2015-05-29 08:03 (143946) | | name: jimmy66 |  |
| Dzunics Fehérvár. |
|
 | 2015-05-29 07:38 (143945) | | name: watson |  |
| Új szezon kezdõdik.Csarnokunk kész,pénz van,nyugi van..ha lehet érjünk el értékelhetõ eredményt.Ja és erre idõ is van dögivel felkészülni. |
|
 | 2015-05-28 20:38 (143944) | | name: Jay-X |  |
| Ebben van igazság :) Előzmény: Gömb (143943) |
|
Előzmény: | 2015-05-28 19:48:02 (143943) | | name: Gömb |  |
| Nem baj, ha mindenkivel morog, ha 3. helyig visz minket. (minimum) Mégsem 10. :D | |
 /  | 2015-05-28 19:48 (143943) | | name: Gömb |  |
| Nem baj, ha mindenkivel morog, ha 3. helyig visz minket. (minimum) Mégsem 10. :D Előzmény: Jay-X (143942) |
|
Előzmény: | 2015-05-28 15:31:00 (143942) | | name: Jay-X |  |
| Eegen, meg ahhoz is van érzéke hogy összevesszen az összes magyarral a keretbõl a szezon végére :D | |
 /  | 2015-05-28 15:31 (143942) | | name: Jay-X |  |
| Eegen, meg ahhoz is van érzéke hogy összevesszen az összes magyarral a keretbõl a szezon végére :D Előzmény: Gömb (143937) |
|
Előzmény: | 2015-05-28 14:10:03 (143937) | | name: Gömb |  |
| Remélem Dzunicsot meggyõzzük, hogy jöjjön ide! Gondolom csak pénz kérdése, legalábbis a kezdõ5-ös nyilatkozatból nekem az jön le!
Vele azért lenne esély jó játékosokra, mert van hozzá szeme!
MTE! | |
 /  | 2015-05-28 15:22 (143941) | | name: paky |  |
| Ma olvastam a Fejér Megyei Hírlapban egy Dzunics interjút. Székesfehérváron érezte eddig legjobban magát, szóval érzelmi alapon biztos az Albát választaná. Most vagy soha!!!!
Kéne valami jó anyagi kondíciójú szerzõdést ajánlani neki, hogy a Körmendet válassza. Ha az Albát választaná, akkor csak annak tudnék örülni, hogy a megyei bajnokságban tudnék játszani ellene:):)
Bánét Körmendre és akkor tuti vele a playoff!!!
MTE |
2  |
 | 2015-05-28 14:28 (143940) | | name: kadar |  |
| Pontosan.
Gyakorlatilag pénzügyi szempontból a 4 légiós az ideális, lehet 5 is, csak az már plusz 4 millió forint. (és akkor még hol vannak a csere-berék ugye)
Ha 4 légióssal számolunk, órási hiba lenne Popadic és Török mellé Latinovicsot leigazolni. Maradna egy hely, és közben van egy légiósunk, aki még magyarként sem olyan hej de jó játékos.
Szóval Marko és Török nálam is alap, de Latinovics már abszolút nem.
Előzmény: Jay-X (143932) |
|
Előzmény: | 2015-05-28 11:18:35 (143932) | | name: Jay-X |  |
| Úgy számoljátok, hogy az 5. és az onnan következõ nem hazai nevelések játékengedélye 4 millió forint lesz, és ezt csak azok kapják vissza akik nemzetközi kupában indulnak.
Tehát hacsak nem indulunk vmiben (ami a világ röheje lenne a 10. helyünkkel), akkor célszerû négy nem hazai neveléssel számolni. Ha a Török-Popa-Latino hármas maradna, már csak egy helyünk maradna... | |
 /  | 2015-05-28 14:16 (143939) | | name: tommy |  |
| Igen. teljesen igazad van. Én az elõbb a "3-as csomag" ellen agitáltam, egy nálam is maradhatna kzülük, és az kétségtelenül Popa lenne. Ez lemaradt a végébõl. Előzmény: flimo (143938) |
|
Előzmény: | 2015-05-28 14:12:48 (143938) | | name: flimo |  |
| Részemrõl Popadics nem kérdéses, hogy maradjon, egyrészt lelkes, jó játékos, akit akár kezdõ kettesnek is bátran be lehet tenni. A másik, legalább ennyire fontos szempont, hogy az öccse itt van az utánpótlásban, két év múlva mint hazai nevelésre számíthatunk rá. Ha csak annyira lesz jó, mint a bátyja, van két jó kisemberünk, akik valószínûleg jól is fogják megérteni egymást, és csak egyikük lesz légiós.
| |
 /  | 2015-05-28 14:12 (143938) | | name: flimo |  |
| Részemrõl Popadics nem kérdéses, hogy maradjon, egyrészt lelkes, jó játékos, akit akár kezdõ kettesnek is bátran be lehet tenni. A másik, legalább ennyire fontos szempont, hogy az öccse itt van az utánpótlásban, két év múlva mint hazai nevelésre számíthatunk rá. Ha csak annyira lesz jó, mint a bátyja, van két jó kisemberünk, akik valószínûleg jól is fogják megérteni egymást, és csak egyikük lesz légiós.
Előzmény: tommy (143936) |
1  |
Előzmény: | 2015-05-28 14:04:11 (143936) | | name: tommy |  |
|
Én abszolút meggyõzhetõ vagyok az ellenkezõjérõl, de úgy érzem, ha maradnak a honosítottak, akkor nagy célokban ne gondolkodjunk. Elképesztõen szimpatikus, jó srác mindegyik, és szomorú az is, hogy Rolli külföldinek számít, de azért 3 légiós helyet ellõni rájuk óriási luxus.
Popadic - Latinovic - Török
vagy
Moore - El-Amin - Kyle Austin
(Most csak leírtam random 3 nevet, a minõségi különbség érzékeltetése céljából.)
Én inkább az utóbbira voksolnék. (Az elvre, nem a nevekre!)
Nagyon bízom abba, hogy jövõre végre sikerül beleválasztani a légiósokba az elmúlt évek szörnyûségei után. Csak abból a megfontolásból ne tartsuk meg õket, hogy mostanában úgyis lúzerek vagyunk külföldiek terén, akkor inkább maradjanak a gyengébb, de biztos emberek.
Természetesen tiszta sor, hogy csapatot kell építeni, fontos a kémia, semmire se megyünk, ha sok az ügyes hülye stb.... De azért ezt a szempontot is érdemes talán mérlegelni.
De mondom, meggyõzhetõ vagyok az ellenkezõjérõl...
Jah, és valóban, az edzõ most a legfontosabb!
MTE | |
 /  | 2015-05-28 14:10 (143937) | | name: Gömb |  |
| Remélem Dzunicsot meggyõzzük, hogy jöjjön ide! Gondolom csak pénz kérdése, legalábbis a kezdõ5-ös nyilatkozatból nekem az jön le!
Vele azért lenne esély jó játékosokra, mert van hozzá szeme!
MTE! |
1  |
 | 2015-05-28 14:04 (143936) | | name: tommy |  |
|
Én abszolút meggyõzhetõ vagyok az ellenkezõjérõl, de úgy érzem, ha maradnak a honosítottak, akkor nagy célokban ne gondolkodjunk. Elképesztõen szimpatikus, jó srác mindegyik, és szomorú az is, hogy Rolli külföldinek számít, de azért 3 légiós helyet ellõni rájuk óriási luxus.
Popadic - Latinovic - Török
vagy
Moore - El-Amin - Kyle Austin
(Most csak leírtam random 3 nevet, a minõségi különbség érzékeltetése céljából.)
Én inkább az utóbbira voksolnék. (Az elvre, nem a nevekre!)
Nagyon bízom abba, hogy jövõre végre sikerül beleválasztani a légiósokba az elmúlt évek szörnyûségei után. Csak abból a megfontolásból ne tartsuk meg õket, hogy mostanában úgyis lúzerek vagyunk külföldiek terén, akkor inkább maradjanak a gyengébb, de biztos emberek.
Természetesen tiszta sor, hogy csapatot kell építeni, fontos a kémia, semmire se megyünk, ha sok az ügyes hülye stb.... De azért ezt a szempontot is érdemes talán mérlegelni.
De mondom, meggyõzhetõ vagyok az ellenkezõjérõl...
Jah, és valóban, az edzõ most a legfontosabb!
MTE |
1  |
 | 2015-05-28 13:06 (143935) | | name: Jay-X |  |
| Pont most akartam írni valami hasonlót, meg kell bízni vkit hamar és ha Popovichot nem tudja megfizetni az Egis, akkor én is kb. õket tudnám elképzelni. Osztrák szerencsevadászok kíméljenek. Előzmény: jháza (143934) |
1  |
Előzmény: | 2015-05-28 12:59:47 (143934) | | name: jháza |  |
| Érdekes egy szezon lesz az biztos... De a legfontosabb most az edzõ kérdése,a többi ràér utàna!
Bàrki(k) is legyen az,Õ alakítsa ki a csapatot!
De ha màr nevek,én szívesen ràbìznàm Fodor Gerire és Henére a coach szerepet!
MTE! | |
 /  | 2015-05-28 12:59 (143934) | | name: jháza |  |
| Érdekes egy szezon lesz az biztos... De a legfontosabb most az edzõ kérdése,a többi ràér utàna!
Bàrki(k) is legyen az,Õ alakítsa ki a csapatot!
De ha màr nevek,én szívesen ràbìznàm Fodor Gerire és Henére a coach szerepet!
MTE! |
1  |
 | 2015-05-28 11:36 (143933) | | name: zsotya |  |
| Sziasztok!
Csak pár megjegyzés:
1, Nehéz úgy beépíteni bármilyen fiatalt, hogy ide jössz edzõnek, aztán a kés máris a nyakadon van, az eredmények miatt.
2, Kíváncsi leszek, jövõre a légiósok motiválására, mivel tudni fogják, hogy tuti helyük van, pláne, ha már mind a két kvótádat ellõtted..
MTE!!
|
1  |
 | 2015-05-28 11:18 (143932) | | name: Jay-X |  |
| Úgy számoljátok, hogy az 5. és az onnan következõ nem hazai nevelések játékengedélye 4 millió forint lesz, és ezt csak azok kapják vissza akik nemzetközi kupában indulnak.
Tehát hacsak nem indulunk vmiben (ami a világ röheje lenne a 10. helyünkkel), akkor célszerû négy nem hazai neveléssel számolni. Ha a Török-Popa-Latino hármas maradna, már csak egy helyünk maradna... Előzmény: F.Imi (143931) |
|
Előzmény: | 2015-05-28 10:16:04 (143931) | | name: F.Imi |  | | town : Sz.hely |
| mOST, HOGY MEGSZÜLETETT A DÖNTÉS: 5 légióst lehet alkalmazni, tervezgethetünk a jövõ szezonra. Legfontosabb, megtartani a csapat értékeit. Biztos hogy lesz kérõje Tóth Norbinak, pedig õt hazai játékossal nehéz lenne pótolni. Fepu már ide van gyökerezve, az õ távozásától nem félek. Aztán meg kell tartani a csapat gerincét, Rollit, a két vajdasági srácot. Ezzel három légiós hely el is kelt. Center után kell néznünk, ami a magyar kínálatot ismerve csak légiós lehet. Normális ügynökökkel (többe szám) kell tartani a kapcsolatot, és ha kell, bele kell nyúlni a bukszába. Az irányító meg a másik kulcskérdés. Mindkettõjük esetében kiemelkedõ szempont kell hogy legyen a védekezés.
A mostani gárdával is lehet egy harapós, agresszíven védekezõ csapatot összerakni, ha a kisember és a center jó lesz ebben a mûfajban.
Neveket nem írok, mert nagy a világ, olyan játékosok jöhetnek, akikrõl még nem is hallottunk, majd csemegézünk a youtube összeállításokon.
Gumit nem marasztalnám, az õ filozófiájával nem értek egyet.
MIndenesetre ha a csaapt gerince megmarad, abból csak jól jöhetünk ki, az összeszokottság többet ér mint egy-két nahy vagy nagynak mondott név. | |
 /  | 2015-05-28 10:16 (143931) | | name: F.Imi |  | | town : Sz.hely |
| mOST, HOGY MEGSZÜLETETT A DÖNTÉS: 5 légióst lehet alkalmazni, tervezgethetünk a jövõ szezonra. Legfontosabb, megtartani a csapat értékeit. Biztos hogy lesz kérõje Tóth Norbinak, pedig õt hazai játékossal nehéz lenne pótolni. Fepu már ide van gyökerezve, az õ távozásától nem félek. Aztán meg kell tartani a csapat gerincét, Rollit, a két vajdasági srácot. Ezzel három légiós hely el is kelt. Center után kell néznünk, ami a magyar kínálatot ismerve csak légiós lehet. Normális ügynökökkel (többe szám) kell tartani a kapcsolatot, és ha kell, bele kell nyúlni a bukszába. Az irányító meg a másik kulcskérdés. Mindkettõjük esetében kiemelkedõ szempont kell hogy legyen a védekezés.
A mostani gárdával is lehet egy harapós, agresszíven védekezõ csapatot összerakni, ha a kisember és a center jó lesz ebben a mûfajban.
Neveket nem írok, mert nagy a világ, olyan játékosok jöhetnek, akikrõl még nem is hallottunk, majd csemegézünk a youtube összeállításokon.
Gumit nem marasztalnám, az õ filozófiájával nem értek egyet.
MIndenesetre ha a csaapt gerince megmarad, abból csak jól jöhetünk ki, az összeszokottság többet ér mint egy-két nahy vagy nagynak mondott név. Előzmény: watson (143930) |
|
Előzmény: | 2015-05-28 08:50:50 (143930) | | name: watson |  |
| Szerintem nézzünk inkább elõre. | |
 /  | 2015-05-28 08:50 (143930) | | name: watson |  |
| Szerintem nézzünk inkább elõre. Előzmény: DEZSÕ (143928) |
|
Előzmény: | 2015-05-27 21:30:53 (143928) | | name: DEZSÕ |  |
| Az az igazság Putesz szava sokat jelent...
Nekünk nem kelletek annó..
most meg mikor már, nincs más akkor meg jók lennének!
Meg lehet nézni miota ott van Putesz, Sabi, és a körmendiek ..
milyen jól megy nekik..
Ott felépiteték azt ami régen volt körmenden....
Elehet ezen gondolkodni!
kedves VEZETÕSÉG..... | |
 /  | 2015-05-28 08:20 (143929) | | name: BélaBá |  |
| Nem volt téma tegnap itt, de korábban igen, ezért a tegnapi testületi ülésrõl: Végül nem tárgyalták a városatyák a csarnok elnevezésérõl szóló elõterjesztést, levették a napirendrõl.
Marad az eddigi elnevezés, Városi Sportcsarnok.
|
|
 | 2015-05-27 21:30 (143928) | | name: DEZSÕ |  |
| Az az igazság Putesz szava sokat jelent...
Nekünk nem kelletek annó..
most meg mikor már, nincs más akkor meg jók lennének!
Meg lehet nézni miota ott van Putesz, Sabi, és a körmendiek ..
milyen jól megy nekik..
Ott felépiteték azt ami régen volt körmenden....
Elehet ezen gondolkodni!
kedves VEZETÕSÉG..... |
1  |
 | 2015-05-27 21:30 (143927) | | name: Jay-X |  |
| Próbáltam már áprilisban is ráutalni: melyik tekintélyesnek vagy legalább magyar szinten jónak mondható edzõ akarna ide igazolni amikor itt a "külsõst" mindig kikezdik? Plusz egyéb nehézségek...
Na majd igazolunk az osztrák másodosztályból. Előzmény: Gömb (143926) |
1  |
Előzmény: | 2015-05-27 21:05:18 (143926) | | name: Gömb |  |
| A végén Gumi marad, ha így megy, mert ugyan kerestünk több edzõt is, de eddig nem mondott egy sem igent!
Ha belegondolok, Ivkó megy Szolnokra,
Báne vélhetõen Fehérvárra,
Csirke marad a fenekén,
Sabi nem akar visszajönni,
Fekete Sith nagyúr lesz sajna, szóval fogynak a komoly nevek....
| |
 /  | 2015-05-27 21:05 (143926) | | name: Gömb |  |
| A végén Gumi marad, ha így megy, mert ugyan kerestünk több edzõt is, de eddig nem mondott egy sem igent!
Ha belegondolok, Ivkó megy Szolnokra,
Báne vélhetõen Fehérvárra,
Csirke marad a fenekén,
Sabi nem akar visszajönni,
Fekete Sith nagyúr lesz sajna, szóval fogynak a komoly nevek....
|
1  |
 | 2015-05-27 20:40 (143925) | | name: pelike |  |
| - Közben pedig az is eldõlt, hogy a következõ szezonban is a Sopron csapatát irányítja…
- Sokat nem gondolkodtam, ugyanis már régóta beszélgettünk a vezetõséggel. Volt egy opciós megállapodásunk, miszerint ha négy közé kerülünk, akkor folytatjuk a közös munkát. Nem titok, hogy volt megkeresésem Körmendrõl is. Korrekt ajánlatot kaptam, de most mindenképp úgy döntöttünk, hogy maradunk Sopronban. Jól érezzük magunkat, a csapat, a vezetõség, a szurkolók és a város is jó, úgyhogy szerintem nincs okunk a váltásra. Szeretnénk folytatni ezt a munkát Sopronban, úgyhogy most hûségesek maradtunk a hûség városához. |
|
 | 2015-05-27 16:07 (143924) | | name: kadar |  |
| Ja, így, hogy már a Csodálatos Nagy Szolnok is az indul az alapszakaszban máris fontos annak az eredménye, és még pluszpontok sincsenek a felsõházban. Értem én..
Előzmény: kovacssandor09@vivadsl.hu (143923) |
1  |
Előzmény:  /   | 2015-05-27 14:39 (143922) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| :) Akkor valoszinu nincs igazam es/vagy nem jol latom a dolgokat. Ezen nem fogunk oszeveszni.
:)
HAJRA KORMEND!!!!!! Előzmény: Jay-X (143921) |
|
Előzmény: | 2015-05-27 14:35:06 (143921) | | name: Jay-X |  |
| Csak nem azt gondoltad, hogy a multifunkciós nálam azt jelenti, hogy a centerünk 1-5 posztokat mindet játszani tudja? :DD
Sokszor néztek már butának (valszeg joggal), na de ez... :D | |
 /  | 2015-05-27 14:35 (143921) | | name: Jay-X |  |
| Csak nem azt gondoltad, hogy a multifunkciós nálam azt jelenti, hogy a centerünk 1-5 posztokat mindet játszani tudja? :DD
Sokszor néztek már butának (valszeg joggal), na de ez... :D Előzmény: lhegedus (143919) |
|
Előzmény: | 2015-05-27 13:48:53 (143919) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| Az lenne a legidalisabb amit irsz, de azzal valahogy ugy vagyok mint a 4 evszakos autogumival. Meg a legjobb minosegu is jo-jo, de sem telen, sem nyaron nem az igazi. Nekem inkabb lenne egy garnitura teli es egy garnitura nyari gumim (ha lenne ra keretem :). Nem a csucs minoseg, de egy felso kozep kategorias. Inkabb ezek, mint egy csucs kategorias 4 evszakos. De mivel nincs ra keretem en is 4 evszakosat hasznalok :)
Az iranyito altalaban, alacsony es mozgekony. Egy center meg egy benga allat. Nem lehet elvarni egy 180 cm-es 90 kg-os iranyitotol, hogy szet szagassa a palankot, es palank alatt O legyen a kiraly. Mint ahogy egy 130 kilos izomtomegtol sem azt, hogy klasszikus iranyito jatekot jatszon. Persze lehet keresni multifunkcios jatekost, es valoszinu hogy van is, de valamelyik pozicioban biztos hatranyba kerul a klasszikus iranyito/centerrel szemben. En ugy latom, hogy a fontossagi sorrend a jovo csapataban: 1. "normalis" edzo (a legfontosdabb). 2. klasszikus center 3. iranyito. Ezek kozul az iranyitot es a centert ossze lehet gyurni 1 multinfinkcionalis jatekossa, de nem tudom, hogy ez jo e. Ez csak az en velemenyem, lehet (valoszinu), hogy nincs igazam :)
Persze a legidealisabb a mi esetunkben is az lenne (mint az en esetemben az autogummival :), ha tudnank hozni egy jo klasszikus centert es egy jo klasszikus iranyitot, de ebben az esetben valamelyik "legiosunktol" meg kellen valnunk, (mert Magyar "ertelmes" jatekos nem hiszem, hogy lenne) az meg nekem elegge fajna, leginkabb Rolli eseteben .
HAJRA KORMEND!!!!!!
| |
 /  | 2015-05-27 14:29 (143920) | | name: Jay-X |  |
| Azért ezzel vitatkoznék, a mai játéktempó mellett támadásban már rögtön hátrányba kerül az a csapat, akinek egy 140 kilós center felbattyogását kell megvárnia. S hiába tudja mondjuk pozícióban levédeni a kisebb, mozgékony centert, ha az tud messzebbrõl is tempót tudni behalt az egész ügy.
A multifunkciós nálam nem azt jelenti, hogy mindenbõl egy kicsit tud, hanem azt, hogy lehet hogy nem drabál állat, de amellett 14 olyan egyéb jó tulajdonsága van, ami hasznosítható a centermunkában. Előzmény: lhegedus (143919) |
|
Előzmény: | 2015-05-27 13:48:53 (143919) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| Az lenne a legidalisabb amit irsz, de azzal valahogy ugy vagyok mint a 4 evszakos autogumival. Meg a legjobb minosegu is jo-jo, de sem telen, sem nyaron nem az igazi. Nekem inkabb lenne egy garnitura teli es egy garnitura nyari gumim (ha lenne ra keretem :). Nem a csucs minoseg, de egy felso kozep kategorias. Inkabb ezek, mint egy csucs kategorias 4 evszakos. De mivel nincs ra keretem en is 4 evszakosat hasznalok :)
Az iranyito altalaban, alacsony es mozgekony. Egy center meg egy benga allat. Nem lehet elvarni egy 180 cm-es 90 kg-os iranyitotol, hogy szet szagassa a palankot, es palank alatt O legyen a kiraly. Mint ahogy egy 130 kilos izomtomegtol sem azt, hogy klasszikus iranyito jatekot jatszon. Persze lehet keresni multifunkcios jatekost, es valoszinu hogy van is, de valamelyik pozicioban biztos hatranyba kerul a klasszikus iranyito/centerrel szemben. En ugy latom, hogy a fontossagi sorrend a jovo csapataban: 1. "normalis" edzo (a legfontosdabb). 2. klasszikus center 3. iranyito. Ezek kozul az iranyitot es a centert ossze lehet gyurni 1 multinfinkcionalis jatekossa, de nem tudom, hogy ez jo e. Ez csak az en velemenyem, lehet (valoszinu), hogy nincs igazam :)
Persze a legidealisabb a mi esetunkben is az lenne (mint az en esetemben az autogummival :), ha tudnank hozni egy jo klasszikus centert es egy jo klasszikus iranyitot, de ebben az esetben valamelyik "legiosunktol" meg kellen valnunk, (mert Magyar "ertelmes" jatekos nem hiszem, hogy lenne) az meg nekem elegge fajna, leginkabb Rolli eseteben .
HAJRA KORMEND!!!!!!
| |
 /  | 2015-05-27 13:48 (143919) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| Az lenne a legidalisabb amit irsz, de azzal valahogy ugy vagyok mint a 4 evszakos autogumival. Meg a legjobb minosegu is jo-jo, de sem telen, sem nyaron nem az igazi. Nekem inkabb lenne egy garnitura teli es egy garnitura nyari gumim (ha lenne ra keretem :). Nem a csucs minoseg, de egy felso kozep kategorias. Inkabb ezek, mint egy csucs kategorias 4 evszakos. De mivel nincs ra keretem en is 4 evszakosat hasznalok :)
Az iranyito altalaban, alacsony es mozgekony. Egy center meg egy benga allat. Nem lehet elvarni egy 180 cm-es 90 kg-os iranyitotol, hogy szet szagassa a palankot, es palank alatt O legyen a kiraly. Mint ahogy egy 130 kilos izomtomegtol sem azt, hogy klasszikus iranyito jatekot jatszon. Persze lehet keresni multifunkcios jatekost, es valoszinu hogy van is, de valamelyik pozicioban biztos hatranyba kerul a klasszikus iranyito/centerrel szemben. En ugy latom, hogy a fontossagi sorrend a jovo csapataban: 1. "normalis" edzo (a legfontosdabb). 2. klasszikus center 3. iranyito. Ezek kozul az iranyitot es a centert ossze lehet gyurni 1 multinfinkcionalis jatekossa, de nem tudom, hogy ez jo e. Ez csak az en velemenyem, lehet (valoszinu), hogy nincs igazam :)
Persze a legidealisabb a mi esetunkben is az lenne (mint az en esetemben az autogummival :), ha tudnank hozni egy jo klasszikus centert es egy jo klasszikus iranyitot, de ebben az esetben valamelyik "legiosunktol" meg kellen valnunk, (mert Magyar "ertelmes" jatekos nem hiszem, hogy lenne) az meg nekem elegge fajna, leginkabb Rolli eseteben .
HAJRA KORMEND!!!!!!
Előzmény: Jay-X (143918) |
|
Előzmény: | 2015-05-27 13:08:29 (143918) | | name: Jay-X |  |
| Arra akart szerintem utalni hogy a nagydarab benga, domináns de csak ziccerezõ centerek kora lejárt. Mintahogy a többi poszton, itt is multifunkciós játékos kell. | |
 /  | 2015-05-27 13:08 (143918) | | name: Jay-X |  |
| Arra akart szerintem utalni hogy a nagydarab benga, domináns de csak ziccerezõ centerek kora lejárt. Mintahogy a többi poszton, itt is multifunkciós játékos kell. Előzmény: lhegedus (143917) |
|
Előzmény: | 2015-05-27 12:21:19 (143917) | | name: lhegedus |  | | town : London |
| Nem feltetlenul kell, hogy olyan legyen aki jatszott mar Magyarorszagon. A lenyeg, hogy tenyleg palank alatt jo jatekos legyen. Inkabb csak 1 de igazan jo jatekost hozni, meg ha dragabb is.
HAJRA KORMEND!!!!!! | |
 /  | 1146 Table 'c10forum.szezon' doesn't exist1146 Table 'c10forum.szovegek' doesn't exist
|